Salut.
Doresc sa achizitionez acest combo http://www.hobbyking...200KV_100A.html pt un hpi blitz.
A folosit cineva acest combo??
Este un produs fiabil???
Ce parere aveti despre acest combo??
Multumesc.
Pagina 1 din 1
Combo de la Hobbyking
#2
Postat 21 December 2014 - 10:01 AM
tro5, la 21 December 2014 - 09:19 AM, a spus:
Salut.
Doresc sa achizitionez acest combo http://www.hobbyking...200KV_100A.html pt un hpi blitz.
A folosit cineva acest combo??
Este un produs fiabil???
Ce parere aveti despre acest combo??
Multumesc.
Doresc sa achizitionez acest combo http://www.hobbyking...200KV_100A.html pt un hpi blitz.
A folosit cineva acest combo??
Este un produs fiabil???
Ce parere aveti despre acest combo??
Multumesc.
motorul este prea rapid pentru blitz, il vei fierbe rapid, mai ales ca nu poti monta un radiator cu ventilator pe el! Ai nevoie de un motor cu un kv mai mic, echivalent minim 12t pentru a se simti confortabil pe blitz. Eu am mers cu 13t spur stoc si pinion de 24 pe blitz si era superba masina . Singura problema era ca pocneau planetarele ca oasele.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3
Postat 21 December 2014 - 02:33 PM
Mai potrivite sunt aceste combo-uri?
http://www.hobbyking...4000KV_60A.html
sau
http://www.hobbyking...3000KV_45A.html
A folosit cineva unul din ele??
http://www.hobbyking...4000KV_60A.html
sau
http://www.hobbyking...3000KV_45A.html
A folosit cineva unul din ele??
#4
Postat 08 January 2015 - 05:36 PM
Salutare!
Sincer sa fiu, pentru un Blitz mai recomandabil este combo-ul de 60A deoarece ai nevoie si de cuplu si de end-speed din partea motorului(si 4000Kv cred ca este un echilibru bun), dar si de putere din partea ESC-ului, adica minim 60A. Daca vrei sa rulezi sportiv in regim de concurs, adica pe suprafete aderente si cauciucuri foarte aderente, ti-as recomanda sa alegi motorul tot in jur de 4000Kv, dar ESC-ul sa aiba macar 80A. Daca il folosesti doar pentru bashing, cel de 60A este suficient.
Numai bine!
Sincer sa fiu, pentru un Blitz mai recomandabil este combo-ul de 60A deoarece ai nevoie si de cuplu si de end-speed din partea motorului(si 4000Kv cred ca este un echilibru bun), dar si de putere din partea ESC-ului, adica minim 60A. Daca vrei sa rulezi sportiv in regim de concurs, adica pe suprafete aderente si cauciucuri foarte aderente, ti-as recomanda sa alegi motorul tot in jur de 4000Kv, dar ESC-ul sa aiba macar 80A. Daca il folosesti doar pentru bashing, cel de 60A este suficient.
Numai bine!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
Arata acest topic
Pagina 1 din 1