Modelism - RHC Forum: Consolidated Fleet 10G - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Consolidated Fleet 10G Scratch build, adica, de la zero

#31 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 December 2014 - 06:03 PM

Citeva explicatii...
Pe coada nu am putut convinge bagheta de 6 sa se inchida pe conturul corect asa ca nu am insistat. Am facut conturul din placaj aviatic de 2mm pe care l-am placat cu balsa ca sa iasa la grosime si apoi l-am lipit in bagheta cu ajutorul unui "slot" facut in prealabil.
Lonjeronul aripii inferioare va trece printr-o teava de carbon de 6mm pentru ca nu pot pune altceva in zona aia. Este vizibila la final si singurul element real in zona aia este canalul pirghiilor de comanda eleroane.
Aceasta teava este prinsa in structura prin intermediul unei table de alama de 1mm care este prinsa chiar in baghete cu epoxi. Santul in care intra tabla a fost facut cu un mic disc de circular pentru freza, foarte bun la treaba asta dar foarte periculos. Daca-l scapi in carne nu se opreste pina la os. Serios...
0

#32 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 December 2014 - 06:05 PM

Alte poze. Evident nu m-am putut abtine sa pun panourile de bord si sa-mi imaginez cu va fi la final.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5226.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5227.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5228.JPG

0

#33 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 December 2014 - 06:07 PM

Coama spate este facuta cu cadre din placaj usor de 3mm iar baghetele de contur sint pin de 2x5mm.



Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5231.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5232.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5233.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5234.JPG

0

#34 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 December 2014 - 06:08 PM

In pozele anterioare se poate vedea prinderea definitiva a trenului pe fuselaj, deosebita de cea "de proba" din primele posturi. Toate suruburile folosite sint de 2mm.
Mai este o poza si un desen care arata cumva structura realizata.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5235.JPG

Fisiere atasate


0

#35 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 December 2014 - 06:12 PM

Prinderea trenului pe fuselaj este facuta pe o placa de bronz la fiecare picior iar bucsa de articulare este o piesa de bronz cositorita, de genul celor folosite la instalatii electrice. L-am mai pomenit mai devreme, este vorba de cele cu un surub. In plus pe linga lipitura, am folosit suruburi scurte care prin aceste bucsi. Placile de bronz, nu mai stiu de unde le am dar le tot vedeam prin cutii de niste ani. Ma bucur ca nu le-am aruncat.
Azi, atit.
Daca ajung la o ora rezonabila voi continua miine daca nu, cind o fi. O sa incerc sa nu dureze foarte mult.
0

#36 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 14 December 2014 - 06:16 PM

Cu adaevarat inspirational. Genul asta de topice ar trebui sa fie intepenite pe prima pagina, sa nu scape necitite de catre nimeni.
Multumesc mult pentru pozele explicite, sper sa mai ai multe, care sa arate tot ce ai facut cu atata daruire.
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#37 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 07:39 PM

Multumesc Travel_Air, sper sa iasa un jurnal decent.
De acum nu mai am lucrurile structurate pe elemente ci peperioada. Asadar, ianuarie 2014. Am inceput lucrul la carenajele "metalice"de pe coada. Vreo doua tentative ratate de matritare m-au dus la gindul ca,fiind forme simple, de ce nu as folosi resturi de durofol, utilizat in modnormal la termoformare. Asadar, niste "negative" din placaj cudurofol lipit in puncte cu cianoacrilat si apoi, direct cu voal de sticla siepoxi. Rezultatul este perfect; exteriorul nu necesita finisaje iar matrita incele mai multe cazuri scapa intacta. Pe mine nu m-a interesat chestia asta darv-o zic ca poate faceti "serii". Falturile de pe "tabla" aufost facute cu izolatie de cablu taiata pe generatoare si lipita cu CA.

Pozele



...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5236.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5247.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5238.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5239.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5248.JPG

0

#38 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 07:40 PM

Acum, scripetele de reglare incidenta profundor, in variantafinala si conforma cu originalul. Tot aici, vedeti intr-o poza podelele,pedalierele si canalele de protectie ale "timoneriei" facute dinfibra pe matrite FIMO asa cum am mai zis. Daca vreti sa incercati fimo pentruastfel de matrite, nu este obligatoriu termometrul de cuptor si nici alte sculepe care, eventual, comerciantii vi le vor recomanda. Se pregateste manual, secoace la cuptor cu flacara minima, timp de 30...40 minute dar bagati in usa ocoada de furculita care sa tina temperatura pe la suta de grade. Veti obtine omatrita foarte in regula (lasati-o sa se raceasca lent) dar cam poroasa.Necesita multa ceara pentru cei curajosi sau, pentru cei precauti si mairabdatori, un epoxi dat cu pensula si dupa uscare, ceara sau silicon plusfixativ de par.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5251.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5252.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5253.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5254.JPG

0

#39 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 07:43 PM

Aici sint mici progrese la fuselaj. In primul rind, placaservourilor de coada din placaj usor de 3mm. Profundor actionat direct cucarbon de 4,, si 3 la capete. Directie cu cabluri cu comanda indirecta. Totaici se va vedea modul de pozitionare a profundorului demontabil. Este o"incropeala" care ar fi iesit mult mai elegant intr-un eventualproiect definitiv. Placajul folosit este aviatic de 1,5mm dublat desticlotextolit de 1mm totul lipit cu epoxi. Cam acelasi principiu va fi aplicatsi la directie; demontabila si "incropita". De remarcat faptul caderiva originala este deja shuita ca sa compenseze cuplul generat de elice. Amriscat si am facut si eu la fel. Ca sa nu fac pe interesantul pot sa va spun caeste super ok asa. Nu mai am motor dreapta nici un pic si nici nu trage aiurea.Atentie insa ca asta e o macheta care zboara lent ca asa trebuie si nici nuprea face acrobatie. Nu merge oriunde .S-a creionat si batiul din placaj de2.5mm aviatic, cu capac la prinderea motorului dublat din 2 plus 2 tot placajaviatic.

Baghetele laterale din poze (la fel sint si pe"burta") sint pin de 4mm rotunjit acolo unde se vad sau unde leatinge pinza de acoperire.



...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5240.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5241.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5242.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5243.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5244.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5245.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5246.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5250.JPG

0

#40 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 07:44 PM

Voi incerca sa revin mai tirziu ca abia am ajuns acasa si nu mai am nimic pregatit.



0

#41 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 15 December 2014 - 08:22 PM

Asteptam cu interes !!!
0

#42 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 08:46 PM

Vezi postareapccdtk, la 15 December 2014 - 08:22 PM, a spus:

Asteptam cu interes !!!

Bineee.
Pentru februarie si martie am gasit numai doua foldere.
In principal, am amplasat detaliile in fuselaj, am vopsit structura cu o vopsea acrilica cu pensula (la ComplexArt gasiti vopseaua asta in "gheoace" mici).
Scripetele profundorului are montat un cablu similar celui de comanda directie, cablu care sta intins cu un src in spatele postului pilotului.
Legaturile la "foarfecele" de comanda sint carbon de 1.5mm lipite cu epoxi; nu duc nicaieri si nu fac nimic dat parcurg traseul vizibil din cele doua posturi de pilotaj.
Scaunele finale sint montate si cele doua planse de bord; daca nu ma insel, cam pe atunci am montat si spatarele.
poze




...




...



...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5255.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5256.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5257.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5259.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5260.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5261.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5262.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5264.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5263.JPG

0

#43 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 08:51 PM

Actionarea extictorului nu are o descriere dar este un corp de pix care prin mici modificari a ajuns sa arate destul de bine cu ceea ce trebuie.
Prin poze se vad pedalierele finale montate si vopsite, podelele si protectiile pentru tijele de comanda.
Acum, rotile. Scara cere roti de 115mm dar singurele pe care le-am gasit cintareau 150 grame bucata. Enorm. Ma depasea constructia de la zero asa ca am acceptat compromisul de a monta roti de 105 care insa, cintaresc 50grame perechea.
Carenajul si butucul din fibra pe FIMO, scripetele cablului de actionare frina dintr-o imprimanta dezafectata; tija de actionare frina din sticlotextolit de 1mm luat batrineste la pila.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5265.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5266.JPG

Aceasta postare a fost editata de bizu: 15 December 2014 - 08:51 PM

0

#44 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 08:55 PM

Am continuat cu capotarea fuselajului cu fibra de sticla. Pe zonele simple cu curbura pe o singura directie am folosit din nou durofol si celofan. Fibra a fost voal de 35, 80, 80, 35 g/dmp.
Carenajul "mare" care acopera cele doua posturi de pilotaj, fiind curbat pe doua directii, am preferat sa-l pregatesc cu schelet din placaj de 3mm placat cu balsa de 2mm fisii. Chituit si finisat decent.
poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5268.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5267.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5269.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5270.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5282.JPG

0

#45 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 08:57 PM

...




...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5283.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5284.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5285.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5286.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5287.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5288.JPG

0

#46 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 09:00 PM

Montantii tronsonului central;
Tija de carbon de 2mm cu furculite gaurite la 2mm fara pin, lipite cu epoxi pe filet.
Povestea de mai sus acoperita cu balsa scobita in prealabil si "scaldata" in epoxi de laminare. Presat, lasat la uscat si apoi finisat cu rindea si smirghel.
Epoxi se imbiba in balsa si structura rezultata, in ciuda aparentelor, e suficient de rezistenta pentru aplicatie.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5273.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5274.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5276.JPG

0

#47 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 09:02 PM

Aici sint poze cu spatarele. Placaj usor de 3mm, burete de 3mm si o bucata de piele lipita pina la urma cu CA. Zona cu piele este miezul de placaj care a fost usor slefuit sa intre "fest" in cadrul general.


Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5271.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5272.JPG

0

#48 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 15 December 2014 - 09:06 PM

Structura centralului aripii:
Nervuri de balsa de 2,5mm, mai putin capetele care sint placaj aviatic de 1,5mm.
Lonjeron principal de carbon 6mm iar cel de pe bordul de fuga 4mm.
Prinderile pentru montanti si hobane din tabla de alama de 0.4.
Unde se fac prinderile, nervurile de balsa au fost dublate cu placaj de 1,5mm.

...

Gata azi, ne vedem miine cu continuarea.
Toate bune.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5277.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5278.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5279.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5280.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5281.JPG

0

#49 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 05:55 PM

Lucrarile din aprilie.
Mai intii citeva poze de ansamblu. Cam toate detaliile si ansamblele realizate pina la acel moment au fost puse pe avion.
Chestie de automotivare...





...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5345.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5346.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5347.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5350.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5351.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5352.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5353.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5354.JPG

0

#50 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 05:58 PM

Capotajele erau deja gata si montate "de poza". Conturul posturilor de pilotaj garnisite cu tub de izolatie electrica si lipire cu CA.
Ampenajele montate in suruburi ca "de gata" ca sa vad cum stau, comenzile de coada trase si probate in vederea infolierii.
Montantii asezati si un prim test de incidenta.
Ca veni vorba, profilul este Clark YM15 amblele planuri iar incidentele sint undeva intre 0 si un grad. Nu pot spune cu precizie dar este foarte bine asa.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5355.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5356.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5357.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5358.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5362.JPG

Aceasta postare a fost editata de bizu: 16 December 2014 - 05:59 PM

0

#51 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 06:00 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5363.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5365.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5366.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5369.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5368.JPG

0

#52 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 06:03 PM

Deja am inceput infolierea pe fuselaj (mai putin burta care a fost ultima si destul de tirziu).
Capotajele la locul lor si citeva detalii exterioare.
Cablare servo coada si eleroane.

...



Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20140418_184812.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_184804.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_184828.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_184852.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_184903.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_184913.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_184924.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_184948.jpg

0

#53 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 06:05 PM

Am infoliat si decorat un pic centralul aripii. Servourile sint doua futabe 3003 ingropate in aripi si doua Hitecuri analogice standard... ceva cu 8xxx.

...

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20140418_184956.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_185029.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_185037.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_185051.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_185100.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_185112.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_185119.jpg
  • Imagine atasata: 20140418_185127.jpg

0

#54 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 06:07 PM

Am sa incerc sa pregatesc inca un rind de poze pentru seara asta sau daca nu, miine seara.
0

#55 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 16 December 2014 - 06:54 PM

Frumoase detalii !!!....mai spune-mi te rog o data : ...de ce nu consideri modelul demn de "Machete F4C-FAI" ?
0

#56 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 07:09 PM

Vezi postareapccdtk, la 16 December 2014 - 06:54 PM, a spus:

Frumoase detalii !!!....mai spune-mi te rog o data : ...de ce nu consideri modelul demn de "Machete F4C-FAI" ?


Pai, F4C e o clasa de concurs.
Modelul asta este cumva un intermediar intre IAR22 (cam de gradinita) si un model cu adevarat demn de o macheta de competitie.
Nu l-am facut cu intentia de a concura; nu sint membru al vreunui club, nu am un dosar pregatit (cu asta ar fi trebuit sa incep...).
E doar din placere. Nu exclud concursul, dar numai daca modelul "scapa" peste vara.
Deocamdata sper doar sa "virusez" alti modelisti iar daca ajunge in competitie, se poate muta fara probleme.
Am eu asa un respect special pentru ideea de machete si pentru cei care le construiesc, chiar daca cei mai multi dintre ei nu mai posteaza aici.
0

#57 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 07:19 PM

Acum, daca m-am pornit, hai sa mai pun niste poze cu lucrarile lunii mai ca am pregatit intre timp.
Asadar, dupa doua ture in jurul cozii, am inceput lucrul la aripi, stiind ce ma asteapta...
Nervuri de balsa 2,5 dublate cu placaj de 1mm in zona montantilor si a hobanelor, lonjeron principal de carbon de 6, la fel si pe bordul de fuga dar mai scurt.
Capetele sint fisii de balsa formate umed si lipite cu monocomponent. Lonjeronul principal sigur este pin de 5x3 dar la cel dinspre bordul de fuga nu mai sint sigur... tot pin.
Bord de fuga din valsa de 1mm lipit in "V".
poze




...





...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5371.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5370.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5372.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5373.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5374.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5375.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5376.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5377.JPG

0

#58 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 07:20 PM

Pina acum au fost poze cu planul superior, ceva mai simplu datorita lipsei eleroanelor.
Va urma planul inferior si eleroanele.
Fara torsiune geometrica ambele aripi.
Capacele nervurilor sint balsa de 1mm.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5378.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5379.JPG

Aceasta postare a fost editata de bizu: 16 December 2014 - 07:22 PM

0

#59 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 07:31 PM

Hai si cu planul inferior. Aceleasi materiale dar in plus apare eleronul.
Balamalele sint sticlotextolit de 1mm si placaj de 1mm, lipire cu epoxi. Pinul este o tija de carbon de 2mm care va avea lungimea semiplanului fara citiva centimetri, astfel incit sa fie complet demontabil.
Poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5380.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5381.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5382.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5383.JPG

0

#60 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 December 2014 - 07:33 PM

Un mic PDF cu modul de comanda gindit initial dar la care am renuntat pentru ca aveam brate mici si riscuri mari de defect.
Inca o vorba; fetele laterale ale eleronului dar si cele de pe aripi sint placate cu placaj de 0.4 pentru a usura finisarea.

Vezi postareabizu, la 16 December 2014 - 07:31 PM, a spus:

Hai si cu planul inferior. Aceleasi materiale dar in plus apare eleronul.
Balamalele sint sticlotextolit de 1mm si placaj de 1mm, lipire cu epoxi. Pinul este o tija de carbon de 2mm care va avea lungimea semiplanului fara citiva centimetri, astfel incit sa fie complet demontabil.
Poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5384.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5385.JPG
  • Imagine atasata: DSCN5386.JPG

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro