Modelism - RHC Forum: QUEST 50 F3A/3D - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

QUEST 50 F3A/3D

#1 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 October 2005 - 07:23 AM

De curand am achizitionat un ARF F3A ,pe numele lui Quest.
este un kit produs in China destul de bine facut ,dar cu cateva mici defecte (probabil unele de la transport).
ceva date despre model:
anvergura:1392 mm
lungime:1374 mm
greutate :2000-2200 g
suprafata portanta :37,2 dm2
incarcare alara:54-59 g/dm2
profil :naca-0014
motor recomandat: 2T- .46; 4T .50-.63

kitul contine toate piesele necesare realizarii modelului ,mai putin motorul si electronica.este realizat in structura clasica-panouri si baghete de placaj si balsa.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 October 2005 - 07:24 AM

un detaliu de constructie fuselaj

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#3 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 October 2005 - 07:27 AM

fuselajul este impanzit perfect ,aripa are un defect pe extrados.
in afara de asta ,probabil din cauza transportului ,consola centrala a aripii a venit sparta ,ceea ce necesita reparatii sau inlocuire.
inca sunt in tratative cu vanzatorul.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#4 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 October 2005 - 07:28 AM

si din alt unghi.din aceasta cauza ,aripa nu se mai imbina corect cu fuselajul,si oricum nu poti avea baza in ea.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 17 October 2005 - 07:29 AM

flying is my life...
0

#5 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 October 2005 - 07:38 AM

inca nu sunt hotarat in privinta motorizarii,intrucat multi dintre colegi spun ca ar trebuii motorizat cu 10cm3.
fata de 7,5 cm3 ,castig ceva putere ,dar pierd la capitolul greutate.in plus trenul este destul de "jos" asa incat e posibil ca la un motor de 10 sa nu reusesc sa-i pun elicea recomandata din cauza faptului ca o sa "matur " cu ea pe jos.....

la capitolul ciudatenii mentionez echiile de comanda de un tip pe care eu nu am vazut/folosit pana acum.
cam asa arata

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#6 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 17 October 2005 - 08:09 AM

zona trenul de aterizare si a motorului trebui renforat cu fibra
daca nu: foarte mare atentie la decolare/aterizare

motor 46-50 este destul de altfel creste greutate si viteza si pierde performanta

motorul electric brushless cu 4S1P LiPo 3200mAh Kokam era mai usor si mai performant de cat
termic.
0

#7 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 October 2005 - 10:14 AM

Yak 52, la 17 Oct 2005, 08:09, a spus:

zona trenul de aterizare si a motorului trebui renforat cu fibra

nu stiu sa lucrez fibra si nici nu am unde.
o dublura de placaj de 4 oare nu are acelasi efect?
flying is my life...
0

#8 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 17 October 2005 - 10:45 AM

Cu placaj nu faci prea multe de cat sa i faci mai greu si bagi punctul de rupere la marginea de placaj.
Cu firba intinsa in toata zona, distribiui forta de tren de aterizare mai bine.
Asa cum este el acum banuiesc sa va rupe exact baza unde este insurubat tren la unul din primele aterizari.

Suportul de motor va zboare cam dupa 3 litri de carburant zburat.
Epoxy si fibra gasesti la dealeri de articole de modelism din tara. Ajunge tezautura de 80/125gramme/mp.

Ar fi bine sa intaresti tot interioul din fata, acollo unde sa pune rezervor. Dac nu ai access la altceva merge si panza de orce fel natural care lipesti cu aracet "Henkel". Spun henkel pentru ca ce sa mai gaseste prin tara din productie authoton sau grecia poti sa uiti. Poti si face o proba: daca la uscat iese ALB, atuns e prost, daca iese trasnparent, atuns e bine.

Ar mai merge si pinza si UHU hart.
0

#9 Useril este offline   Atty 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 12-January 04

Postat 17 October 2005 - 01:51 PM

Eu la unul din avioane am intarit cu panza de fibra si epoxi 5 min din doua componente (tip siringa)
A rezistat foarte bine pana in prezent.
La alt avion am intarit cu placaj de 4mm ,ambele solutii s-au dovedit suficient de rezistente.
0

#10 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 17 October 2005 - 02:33 PM

SILVIU66, la 17 Oct 2005, 07:38, a spus:

inca nu sunt hotarat in privinta motorizarii,intrucat multi dintre colegi spun ca ar trebuii motorizat cu 10cm3.
fata de 7,5 cm3 ,castig ceva putere ,dar pierd la capitolul greutate.in plus trenul este destul de "jos" asa incat e posibil ca la un motor de 10 sa nu reusesc sa-i pun elicea recomandata din cauza faptului ca o sa "matur " cu ea pe jos.....

la capitolul ciudatenii mentionez echiile de comanda de un tip pe care eu nu am vazut/folosit pana acum.
cam asa arata

acea eche de comanda este destul de comuna...se autofileteaza pe parghia de comanda metalica, filetata la M2 de obicei......
No brain, no headache.....
0

#11 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 17 October 2005 - 02:34 PM

SILVIU66, la 17 Oct 2005, 10:14, a spus:

Yak 52, la 17 Oct 2005, 08:09, a spus:

zona trenul de aterizare si a motorului trebui renforat cu fibra

nu stiu sa lucrez fibra si nici nu am unde.
o dublura de placaj de 4 oare nu are acelasi efect?

"lucram" la Mandru Ionel......daca vrei, suna si facem o "razie"...Ionel e ABSOLUT receptiv!
No brain, no headache.....
0

#12 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 November 2005 - 05:56 PM

intrucat defectul de aripa a fost reparat ,continuam cu montajul ampenajelor.
o problema a aparut la bechie.....intrucat toata greutatea de pe spate statea intr-o lipitura metal -balsa-epoxy (sagetile negre) am mai pus un colier cu blocare astfel incat sa transfer greutatea de pe deriva direct pe fuselaj prin intermediul piesei de dural (sageata rosie ) ,care piesa de dural e prinsa sanatos cu doua suruburi adanc in balsa .dupa cum dau ei planurile de asamblare piesa avea doar rol de ghidaj pentru axul bechiei.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 November 2005 - 05:58 PM

la montaj de ampenaje.axul de otel care transmite miscarea trebuie introdus inainte de lipirea definitiva a partii fixe a ampenajului orizontal....
dupa aia nu mai intra.....era cat p'aci sa o fac lata :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 08 November 2005 - 06:05 PM

flying is my life...
0

#14 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 November 2005 - 06:00 PM

cu ampenajele montate....maine urmeaza aripa si trenul.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#15 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 08 November 2005 - 06:45 PM

Spune ceva de motor... te-ai hotarit?

Sau i-l faci planor? :D ?

Aceasta postare a fost editata de AB17LUK: 08 November 2005 - 06:45 PM

Luci
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 November 2005 - 07:07 PM

acum si ceva bile negre pentru kitul asta:suruburile date in planul de asamblare de 3 cm lungime au fost livrate fix la lungimea de 2,9 cm ceea ce le face absolut inutilizabile.
saibele ,culmea,au bavuri.
gauri date aiurea....etc .
asta este fara ceva chin nu merge nimica!
dupa 2 ore de munca am reusit sa montez trenul...desi in poza pare simplu !

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#17 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 November 2005 - 07:09 PM

ca si asamblari mecanice ,mai am de pus doar rezervorul si batiul motorului.cam asta ar trebuii sa fie rezultatul.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#18 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 November 2005 - 07:09 PM

de fapt asa

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#19 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 November 2005 - 01:58 PM

aici batiul pregatit pentru montaj motor.m-am chinuit destul sa pun piulitele autoblocante pe dosul panoului de foc intrucat locul este ingust si am manuta groasa http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
intr-un final am reusit si le-am asigurat si cu epoxy.
urmeaza lacuirea panoului de foc si mai vedem

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#20 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 14 November 2005 - 02:28 PM

SILVIU66, la 14 Nov 2005, 14:58, a spus:

aici batiul pregatit pentru montaj motor.m-am chinuit destul sa pun piulitele autoblocante pe dosul panoului de foc intrucat locul este ingust si am manuta groasa http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
intr-un final am reusit si le-am asigurat si cu epoxy.
urmeaza lacuirea panoului de foc si mai vedem

Mi se pare mie sau una din grinzile de prindere este mai sus (sau cealalta mai jos)?...asta e ca poaza aia cu trenu de aterizare aruncat cu furca de la poarta?
Bashka niste rumegus pe covor, acolo in lateralul fuselajului...parca te si vad dormind pe presu de la usa!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 14 November 2005 - 02:32 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#21 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 November 2005 - 04:32 PM

Marinaru, la 14 Nov 2005, 14:28, a spus:

Mi se pare mie sau una din grinzile de prindere este mai sus (sau cealalta mai jos)?

Fraere! Nu e una mai sus si una mai jos! Sunt toate mai la stanga! Adecatelea axa motorului nu e in planul verticalo-longitudinal (xOz) a lu' fuselaj!
Uita-te mai bine!
Ie pentru impotriva la fortza Coriolis!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#22 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 November 2005 - 05:28 PM

Valteras, la 14 Nov 2005, 17:32, a spus:

Sunt toate mai la stanga!

axa pe care trebuie sa pice axul motorului este pirogravata cu crucea care se vede....
care cruce nu este pe mijloc....e un pic mai la stanga....
cat despre unu mai sus si unu mai jos ...din cauza vitezei ,da o scot din saibe.
culmea e ca asa aiurea cum arata axul motorului iese la fix prin capota!

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#23 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2005 - 08:58 AM

Valteras, la 14 Nov 2005, 17:32, a spus:

Ie pentru impotriva la fortza Coriolis!

Deci nu te duce sa zbori modelul asta in emisfera sudica, ca acolo toate sunt pe invers (nic iarna nu-i ca vara) si ti se face modelu' praf!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#24 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2005 - 09:57 AM

SILVIU66, la 14 Nov 2005, 17:28, a spus:

culmea e ca asa aiurea cum arata axul motorului iese la fix prin capota!

Tomnai de aia este toate anapoda, ca sa iasa nasul fix centrat prin capota. Adica daca curul motorului statea "centrat" pe panoul parafoc si-l inclinai 3 grade dreapta (pentru contra la cuplu!), atunci nu mai iesea centrat prin capota.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#25 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 16 November 2005 - 12:23 PM

SILVIU66, la 14 Nov 2005, 17:28, a spus:

... unu mai sus si unu mai jos ...... culmea e ca asa aiurea cum arata axul motorului iese la fix prin capota!

Citeaza

Tomnai de aia este toate anapoda, ca sa iasa nasul fix centrat prin capota

Jaba iese la fix daca nu e fixat bine. Io zic sa faci cumva ca motorul sa ''calce intim'' pe batiu. Dupa ce pui saibe s-ar putea sa se descentreze putin. Tot e mai bine decit sa ''zboare'' de pe batiu in timp ce e in aer.

Daca prindeai motorul pe batiu, il tineai aliniat cu capota si faceai niste semne unde sa dai gaurile in panou, iesea la fix. Eu asa fac.

Zi de motor... 7.5?
Luci
0

#26 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 November 2005 - 12:33 PM

7,5 !
ca vreau sa iasa usor.
si batiul il modific.
flying is my life...
0

#27 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2005 - 12:39 PM

Dupa umila mea parere de supramotorizator, 7,5 va fi suficient.

Clanta fie cu voi!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#28 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 16 November 2005 - 12:55 PM

SILVIU66, la 16 Nov 2005, 12:33, a spus:

vreau sa iasa usor.

nu ai o idee cam la cit iasa cu totul?
Luci
0

#29 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 16 November 2005 - 01:12 PM

BogdanStancu, la 16 Nov 2005, 13:39, a spus:

Dupa umila mea parere de supramotorizator, 7,5 va fi suficient.

Clanta fie cu voi!

Ce coincidenta...ati cazut pe aceiasi valoare cu producatorul!!! :lol:

Clantzau
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#30 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 16 November 2005 - 01:37 PM

Marinaru, la 16 Nov 2005, 13:12, a spus:

...ati cazut pe aceiasi valoare cu producatorul

Eu n-am cazut, am zis ca pt 3d e nevoie de 10cc (asa-i zice .../3d).
Luci
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro