Modelism - RHC Forum: Probleme/reglaje motor termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Probleme/reglaje motor termic

#1 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2014 - 08:07 AM

Buna dimineata , am o intrebare , am un model auto cu nitro si motorul se incinge mult peste limita superioara admisa.Nu stiu numele modelului ,stiu doar ca pe motor scrie SX 2.7 . Folosesc combustibil cu 25% nitro. Am sunat pe cineva ieri si mi-a spus ca trebuie reglat carburatorul astfel incat motorul sa lucreze la o temperatura normala.
Intrebarea este urmatoarea: Se poate seta temperatura din carburator ? daca da vreau sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi in legatura cu ce sa fac si ce sa reglez.
Multumesc anticipat.
0

#2 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 25 November 2014 - 09:41 AM

Vezi postareaDingdong137, la 25 November 2014 - 08:07 AM, a spus:

Buna dimineata , am o intrebare , am un model auto cu nitro si motorul se incinge mult peste limita superioara admisa.Nu stiu numele modelului ,stiu doar ca pe motor scrie SX 2.7 . Folosesc combustibil cu 25% nitro. Am sunat pe cineva ieri si mi-a spus ca trebuie reglat carburatorul astfel incat motorul sa lucreze la o temperatura normala.
Intrebarea este urmatoarea: Se poate seta temperatura din carburator ? daca da vreau sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi in legatura cu ce sa fac si ce sa reglez.
Multumesc anticipat.


Buna dimineata.
Ce inseamna pentru tine "limita superioara admisa" la temperatura unui motor si cu ce ai masurat-o?
Da, din carburator reglezi motorul si astfel temperatura si modul de functionare corect.
Uite aici un sir de filmulete care te vor ajuta... https://www.youtube....h?v=WOZiU265FKE

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 25 November 2014 - 07:09 PM

0

#3 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2014 - 03:05 PM

Vezi postareaDiesel, la 25 November 2014 - 09:41 AM, a spus:

Buna dimineata.
Ce inseamna pentru tine "limita superioara admisa" la temperatura unui motor si cu ce ai masurat-o?
Da, din carburator reglezi motorul si astfel temperatura si modul de functionare corect.
Uite aici un sir de filmulete care te vor ajuta... https://www.youtube....h?v=WOZiU265FKE


Dupa 5 - 10 minute de functionare motorul se caleaza si incepe sa se opreasca daca nu las acceleratia, imediat ce oprec motorul (sau se opreste singur) incepe sa scoata fum din chiuloasa si din blocul motor. Poate fi de la carburator , bujie sau combustibil ?

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 25 November 2014 - 07:09 PM

0

#4 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 25 November 2014 - 07:11 PM

Masoara temperatura cu un termometru dedicat. Dupa ce se opreste, incins fiind, il mai poti porni?
Daca scoate fum, in afara de esapament, asa cum spui ceva este clar in neregula, rau
0

#5 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2014 - 09:48 PM

Vezi postareaDiesel, la 25 November 2014 - 07:11 PM, a spus:

Masoara temperatura cu un termometru dedicat. Dupa ce se opreste, incins fiind, il mai poti porni?
Daca scoate fum, in afara de esapament, asa cum spui ceva este clar in neregula, rau

Nu il mai pot porni dupa ce se opreste , pana se raceste nu mai pot face nimic cu el ... :(
0

#6 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 25 November 2014 - 11:26 PM

pana nu masori temperatura nu avem cum sa te ajutam.
testeaza bujia, schimb-o, masoara temperatura, revin-o la setarile de baza a carburatorului.
0

#7 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 26 November 2014 - 10:28 AM

motorul tau e un sx-2,7 sz de 2,7 cmc, jamara part number 112020. Daca se incinge foarte tare, pe frigul asta, motorul merge foarte sarac. Scoate fum mult? Pe carburator ai hi needle si low needle, hi este cu acces pe sus, si low este cu acces pe orizontala. Desfa hi cate un sfert de tura, sau cu modificari mici, si vezi comportamentul motorului. Ar trebui, pe masura ce faci modificari, sa incepi sa vezi mai mult fum. Nu iti zic ce setari stoc ai, pentru ca nu le stiu, dar daca porneste ar trebui sa fi aproape de niste setari corespunzatoare. Toate setarile trebuie sa le faci cu motorul pornit, dupa ce s-a incalzit putin. Alta cauza a supraincalzirii este aerul fals care poate intra in motor si iti poate da peste cap amestecul. Trebuie sa verifici etansarea motorului, si sa cauti eventuale scurgeri de nitro sau ulei in diverse zone ale motorului cum ar fi rulmentul fata, backplate, carburator etans chiulasa stransa corect.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#8 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 26 November 2014 - 10:56 AM

ca iti scoate fum pe la chiuloasa nu inseamna neaparat ca se incinge, poate insemna ca scapa nitro pe acolo.
ia un imbus si vezi daca sunt stranse suruburile de la head (racitor).
0

#9 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 26 November 2014 - 11:01 AM

http://www.competiti...s/Hoolk_RTR.pdf
pleaca de la setarile de baza .
Carburettor basic settings:
If you totally loose the setting for your carburettor here are the correct basic
needle positions. Firstly screw the needles fully in (do not force!).
Main Needle:
3 Turns Open

Low Needle:
5 Turns Open (with throttle closed)

Air Bleed Screw:
Carburettor barrel should stay 0.6 - 1 mm open
0

#10 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2014 - 08:26 AM

L-am lasat in colo pe ala si am fost sa-mi iau unul nou,un Z.21R , e mai mare (3.49ccm) si se potriveste la fix . Azi ii fac rodajul(vreo 5 rezervoare) si dupa ma apuc de tuning. Deja ma plictisisem sa ii tot gasesc reglajele la celalat.

Aceasta postare a fost editata de Dingdong137: 27 November 2014 - 08:27 AM

0

#11 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 27 November 2014 - 10:33 AM

Pe "caldura" asta...icearca sa faci ceva mai multe rezervoare si verifica tot timpul motorul... sa ii fie cald si bine tot timpul.
0

#12 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2014 - 04:16 PM

Da... o singura problema am , nu stiu sa-i fac tuning :| stiu sa fac foarte bine tuning la aeromodele atat pe benzina cat si pe nitro dar la capitolul automodelism categoria nitro sunt paralel ...

Aceasta postare a fost editata de Dingdong137: 27 November 2014 - 04:17 PM

0

#13 Useril este offline   Dingdong137 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 24-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2014 - 11:37 PM

Am reusit pana la urma sa ii fac tuning , am iesit pe noua autostrada bucureti-ploiesti sau cum so' numi si i-am facut acolo niste reglaje,motorul merge bine ,intra in turatie si am mers in fata masinii cu ea si prinde in jur de 90 - 95 la ora.
O singura problema are , cand sta la relantiu prinde momene cand merge sacadat. (poate fi de la toba,combustibil sau reglajele de la carburator ?? )
0

#14 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 29 November 2014 - 11:12 AM

Vezi postareaDingdong137, la 28 November 2014 - 11:37 PM, a spus:

Am reusit pana la urma sa ii fac tuning , am iesit pe noua autostrada bucureti-ploiesti sau cum so' numi si i-am facut acolo niste reglaje,motorul merge bine ,intra in turatie si am mers in fata masinii cu ea si prinde in jur de 90 - 95 la ora.
O singura problema are , cand sta la relantiu prinde momene cand merge sacadat. (poate fi de la toba,combustibil sau reglajele de la carburator ?? )

Nu am avioane cu motor termic, dar banuiesc ca indiferent ca e aero sau auto, procedeul este identic. Motoarele nitro ajung la o functionare optima dupa rodaj si dupa vreo 10-15 rezervoare consumate. Chiar si atunci va mai trebui sa reglezi amestecul , dar numai dupa ce este motorul cald. Mersul sacadat este oarecum normal, la ralanti trebuie sa gasesti exact turatia la care motorul nu moare , iar rotile nu se rotesc libere.Chiar si atunci exista riscul ca dupa mai mult timp la ralanti motorul sa moara. Vei observa ca de fiecare data motorasul se va comporta oarecum altfel, de aceea nitro cere mai multa rabdare , iar cui ii place sa "mestereasca" asta e si farmecul. De fiercare data vei avea ceva de reglat, surubarit, etc. Nu te gandi ca l-ai setat acum si nu mai ai treaba cu el vreme indelungata. La fiecare iesire vei mai avea ceva de reglat la el. Bafta !

Aceasta postare a fost editata de Radubv: 29 November 2014 - 11:12 AM

AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#15 Useril este offline   Spider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 27-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Traxxas Revo 3.3

Postat 19 January 2015 - 09:11 AM

Buna dimineata! Ca sa nu mai deschid alt topic am decis sa postez aici.

Am un Revo 3.3 si am oarecum aceiasi problema motorul se incinge destul de tare adica ajunge la 150-160 de grade. Nu mi s-a oprit niciodata(subit) si nici nu a iesit fum/abur din el. In manual scrie ca nu ar trebui sa depaseasca 270*F (132*C). Reglajele sunt bune zic eu: la ralanti nu invarte rotile iar la talpa fuge. La viteza mare nu se balbaie iar fum scoate constant, nu exagerat, dar constant. Pe toba in permanenta apar picaturi de ulei deci amestecul nu e sarac zic eu. Singurele dati cand se balbaie putin sunt atunci cand ii dau acceleratie WOT si are viteza mica... banuiesc ca e normal - mult combustibil putin aer.

Ar trebui sa imi fac griji? Am sperat ca odata cu racirea vremii va scadea putin si temperatura la motor, dar se pare ca nu e chiar asa. Vara la 28*C si iarna la 5-10*C nu am observat nici o diferenta. Tot la 150-160 ajunge. Maxim am masurat 171 dupa o talpa buna.
0

#16 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 20 January 2015 - 11:40 AM

Vezi postareaSpider, la 19 January 2015 - 09:11 AM, a spus:

Buna dimineata! Ca sa nu mai deschid alt topic am decis sa postez aici.

Am un Revo 3.3 si am oarecum aceiasi problema motorul se incinge destul de tare adica ajunge la 150-160 de grade. Nu mi s-a oprit niciodata(subit) si nici nu a iesit fum/abur din el. In manual scrie ca nu ar trebui sa depaseasca 270*F (132*C). Reglajele sunt bune zic eu: la ralanti nu invarte rotile iar la talpa fuge. La viteza mare nu se balbaie iar fum scoate constant, nu exagerat, dar constant. Pe toba in permanenta apar picaturi de ulei deci amestecul nu e sarac zic eu. Singurele dati cand se balbaie putin sunt atunci cand ii dau acceleratie WOT si are viteza mica... banuiesc ca e normal - mult combustibil putin aer.

Ar trebui sa imi fac griji? Am sperat ca odata cu racirea vremii va scadea putin si temperatura la motor, dar se pare ca nu e chiar asa. Vara la 28*C si iarna la 5-10*C nu am observat nici o diferenta. Tot la 150-160 ajunge. Maxim am masurat 171 dupa o talpa buna.

Simptomul pare de amestec sarac, ceea ce duce la incalzirea in exces a motorului. Fumul e bun si lipsa(sau foarte putin) lui arata un amestec lean (sarac in combustibil). Masina va fi mai nervoasa, dar viata motorului va fi mai scurta.Revino la setarile de fabrica , dupa care incepi tuning-ul pana gasesti raportul perfect astfel incat sa ai si putere si lubrefiere si temperatura in parametrii normali, altfel motorul tau va avea o viata mult mai scurta.

Aceasta postare a fost editata de Radubv: 20 January 2015 - 11:43 AM

AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#17 Useril este offline   Spider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 27-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Traxxas Revo 3.3

Postat 20 January 2015 - 11:57 AM

Stiu ca un amestec sarac creste temperatura. Fum am spus ca iese constant, doar la ralanti nu se vede dar cum ating acceleratia incepe sa iasa.

La primele reglaje din timpul rodajulului care am imbogatit amestecul (disperat ca nu scade temperatura) pana in faza in care nu mai tragea si incepea sa se balbaie.

Cu caroseria scoasa nu prea trece de 145 de grade, dar nu imi place sa merg cu ea asa sau sa o gauresc.

Zilele astea voi incerca sa ii refac sefarile la carburator.
0

#18 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 20 January 2015 - 07:02 PM

Vezi postareaSpider, la 20 January 2015 - 11:57 AM, a spus:

Stiu ca un amestec sarac creste temperatura. Fum am spus ca iese constant, doar la ralanti nu se vede dar cum ating acceleratia incepe sa iasa.

La primele reglaje din timpul rodajulului care am imbogatit amestecul (disperat ca nu scade temperatura) pana in faza in care nu mai tragea si incepea sa se balbaie.

Cu caroseria scoasa nu prea trece de 145 de grade, dar nu imi place sa merg cu ea asa sau sa o gauresc.

Zilele astea voi incerca sa ii refac sefarile la carburator.

Ma gandesc ca efectul vizual este intotdeauna cel mai bun (cel putin pentru mine admit ca functioneaza 100%). Ai aici un clip cu masinuta mea, sa vezi cam ce fum scoate. Dupa toata chinuiala care a luat-o acolo, temperatura nu a sarit de 110 grade.
https://www.youtube....h?v=2bYOs--5FtQ

Iar daca in manual scrie 132 de grade, acolo trebuie sa o mentii, altfel motorul tau va avea o viata scurta si chinuita.

Aceasta postare a fost editata de Radubv: 20 January 2015 - 07:04 PM

AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#19 Useril este offline   Spider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 27-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Traxxas Revo 3.3

Postat 20 January 2015 - 07:13 PM

Intr-adevar la mine scoate parca mai putin fum. Cu prima ocazie ii refac reglajele de la 0. Multam de ajutor.
0

#20 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 21 January 2015 - 02:13 PM

Vezi postareaSpider, la 20 January 2015 - 07:13 PM, a spus:

Intr-adevar la mine scoate parca mai putin fum. Cu prima ocazie ii refac reglajele de la 0. Multam de ajutor.

Cu multa placere. Ideea e urmatoarea, trebuie sa faci un compromis intre a fi naravasa si viata motorului. Cei care merg in concursuri/competitii, banuiesc ca scot tot ce pot din acel motor, insa viata lui este cred, scurta. Daca o folosesti doar de distractie, incearca sa mergi cu niste setari mai domoale care vor lungi viata motorului, chiar daca masina nu va mai fi asa de prompta cand ii dai talpa. Chiar daca ai un amestec mai bogat, cand ii vei da talpa va raspunde fara sa se balbaie, va arde ce poate, restul va folosi pentru gresare si aruncat pe toba sub forma de fum si picaturi. Multa bafta !
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#21 Useril este offline   Spider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 27-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Traxxas Revo 3.3

Postat 21 January 2015 - 03:45 PM

Inca un detaliu... cu setarile de fabrica, la rodaj, primul rezervor care se consuma cu accelerari usoare, fara carcasa, maxim 25% acceleratie facea 125-130 de grade. Stateam din minut in minut cu termometrul pe ea. La urmatorul rezervor max 50% acceleratie se ducea la 135. O sa revin la setarile de fabrica si vad de acolo ce si cum.

Erau cam 25 de grade afara iar presiunea atmosferica ca la nivelul marii de ~1016mbar. Conteaza si asta. La munte presiunea e mai mica si amestecul e mai umed.

La ralanti sta cam la 100 de grade.

Daca este un posesor de TRX 3.3 poate imi face o comparatie cu motorul propriu legat de temperatura.

La HPI am vazut ca se face altfel rodajul cu stat la ralanti si cu cerculete.

Multumesc de ajutor!
0

#22 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2015 - 04:13 PM

Cate bordeie, atatea obiceie :) Marea majoritate recomanda ca primul rezervor sa se faca cu rotile in aer, cu scurte accelerari si, foarte important, sa se ajunga la temperatura de regim, adica in jur de 900C. Altfel nu se realizeaza dilatarile de mmaterial pe care le-a avut in gand producatorul si va crapa ceva in el la un moment dat. Ori cele 125-1300C ale tale nu suna prea bine pentru un prim rezervor.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#23 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2015 - 04:33 PM

Vezi postareaRadubv, la 20 January 2015 - 07:02 PM, a spus:

Ma gandesc ca efectul vizual este intotdeauna cel mai bun (cel putin pentru mine admit ca functioneaza 100%). Ai aici un clip cu masinuta mea, sa vezi cam ce fum scoate. Dupa toata chinuiala care a luat-o acolo, temperatura nu a sarit de 110 grade.
https://www.youtube....h?v=2bYOs--5FtQ

Iar daca in manual scrie 132 de grade, acolo trebuie sa o mentii, altfel motorul tau va avea o viata scurta si chinuita.


Teoria ca teoria, practica te omoara! Nu spun ca-s cel mai bun sau cel mai destept, dar totusi am patru motoare pe nitro si trei merg ca unse, exact cum si unde vreau eu. Si totusi HPI-ul F4.6 nu-l pot face sa mearga sub 140-1500C. Si fum scotea cat sa ma inec in el, tot timpul :lol: :lol: :lol: Si crede-ma ca am facut tot ce se putea face la el, inclusiv set nou, ca m-a enervat si i-am rupt biela :lol: Am reusit sa-i fac rodajul in temperaturi OK, dar cand am inceput sa-i dau, guess what? Iar s-a dus sus temperatura. Doar cand am mers cu el pe -50C a stat in 110-1200C.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#24 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 22 January 2015 - 01:29 PM

Vezi postareaTzicul, la 21 January 2015 - 04:33 PM, a spus:

Teoria ca teoria, practica te omoara! Nu spun ca-s cel mai bun sau cel mai destept, dar totusi am patru motoare pe nitro si trei merg ca unse, exact cum si unde vreau eu. Si totusi HPI-ul F4.6 nu-l pot face sa mearga sub 140-1500C. Si fum scotea cat sa ma inec in el, tot timpul :lol: :lol: :lol: Si crede-ma ca am facut tot ce se putea face la el, inclusiv set nou, ca m-a enervat si i-am rupt biela :lol: Am reusit sa-i fac rodajul in temperaturi OK, dar cand am inceput sa-i dau, guess what? Iar s-a dus sus temperatura. Doar cand am mers cu el pe -50C a stat in 110-1200C.

Eu o am doar pe asta....am mers si vara si iarna cu ea....nu mi-a sarit niciodata de 120. Acum ma bate gandul la o telecomanda cu telemetrie unde as putea vedea temperatura in timp real . Poate depinde si concentratia de nitro, eu merg doar cu 25%. Poate am norocul incepatorului, habar nu am . Oricum totul e teorie, chiar si doua motoare perfect identice pot sa se comporte cu totul altfel, in conditii similare de functionare.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#25 Useril este offline   Spider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 27-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Traxxas Revo 3.3

Postat 23 January 2015 - 05:06 PM

Cautand pe forumul de la traxxas am vazut ca sunt mai multi care ziceau ca tot timpul la ei a mers cu temperaturi mari.

Unii spuneau ca atata timp cat nu da semne de moarte subita, nu arde bujii, nu scoate aburi din motor si e fum destul e ok chiar daca temp e mai mare.

Mie prima bujie (cea din fabrica) mi-a ars-o dupa 2,5l de combustibil, 16 rezervoare.

Bujia mereu e putin umeda cand o scot dupa rulari. Pe un forum, am gasit imagini explicative cum arata bujia dupa ce se merge prea uscat, temp mari, etc si cum e normal. Voi cauta si postez aici.

Acum am verificat si HSN e la 4 ture deschis adica setarea de baza. LSN e putin umed pt ca la plecari facea ca dacia: trebuiau una doua accelerari scurte ca sa plece tare cand ii dadeam talpa. Daca statea 5 secunde la ralanti se auzea cum se reduce rpm si dupaia pleca ca o masina cu cutie hidramata cand acceleram: se misca usor jumatate de metru dupa care manca pamantul - zici ca era un diesel turbo.

Cu prima ocazie o scot la o sesiune de reglaje complet de la 0.

Acum merge asa: http://youtu.be/M0tTsmIruc8
Revo e dupa 2:25
0

#26 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 23 January 2015 - 05:10 PM

Ideal, pentru orice motor termic, este recomandat sa inlocuiti bujia, dupa finalizarea rodajului!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#27 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 17 February 2015 - 08:52 PM

Folosesc 2 combustibiluri:Tornado de 10% NM si Tornado de 16 NM.
de ce motorul se incalzeste mai rau cu cel de 10% decat cel de 16%NM?
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#28 Useril este offline   gyno09 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 07-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2015 - 10:25 PM

Salut, am un Savage x 4.6 si as vrea sa stiu cum pot ajunge la reglajul de fabrica sa o iau de la 0? Am vazut ca pe carburator sunt 4 suruburi de reglaj. Multumesc
0

#29 Useril este offline   gyno09 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 07-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2015 - 11:19 AM

Am reusit sa o pornesc astazi, porneste rece foarte greu, cand se incalzeste pe acceleratie brusca se opreste, si uneori si pe relanti se opreste. NU reusesc sa-i fac setarile, ea are o bujie R4 acum. Ceva sfaturi?
0

#30 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 24 April 2015 - 06:29 PM

Bujie r3, reglaje stoc. rezervor mai mult de jumatate plin, inainte de a porni incalzeste o secunda sau 2 bujia fara sa dai la rotostart. Oricum reglajele sunt anapoda, daca este prea saraca se opreste, daca e prea bogata iar se opreste. Cand e prea saraca, relantiul este sus, cand este bogata este foarte jos si bolboroseste pana se opreste. Acceleratia cand este saraca este foarte senzitiva, daca misti doar putin ai un aport mare de energie, si cand este bogata pe o plaja mare de acceleratie nu ai crestere a vitezei dar in schimb este foarte mult fum pe evacuare, si se balbaie foarte tare. Fa reglajele stoc, si de acolo incearca sa modifici doar high needle, low nu trebuie sa se modifice decat foarte rar.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro