Modelism - RHC Forum: Nu stiu ce motor electric CC sa folosesc! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Nu stiu ce motor electric CC sa folosesc!

#1 Useril este offline   Alexn 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 11-November 14

Postat 13 November 2014 - 08:49 AM

Buna ziua,

Sunt incepator si intentionez sa realizez un model la care sa folosesc un motor electric (alimentat in CC, eventual, la 9V) care sa actioneze pe ax o masa de 100 -150 g la viteze de sub 500 ture/min.
Nu stiu, insa, ce motor electric sa folosesc, ce date tehnice trebuie sa urmaresc la un astfel de motor?
Daca stie cineva sa-mi dea o informatie privind un astfel de motor.

Multumesc!
0

#2 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2106
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 13 November 2014 - 09:15 AM

Vezi postareaAlexn, la 13 November 2014 - 08:49 AM, a spus:

Buna ziua,

Sunt incepator si intentionez sa realizez un model la care sa folosesc un motor electric (alimentat in CC, eventual, la 9V) care sa actioneze pe ax o masa de 100 -150 g la viteze de sub 500 ture/min.
Nu stiu, insa, ce motor electric sa folosesc, ce date tehnice trebuie sa urmaresc la un astfel de motor?
Daca stie cineva sa-mi dea o informatie privind un astfel de motor.

Multumesc!


Daca-i vorba doar de invartit, este suficient unul care sa invinga frecarile. Poate fi si unul de la vibratorul unui telefon mobil daca nu esti grabit. :rolleyes: Daca insa ai si un cuplu rezistent la rotatie, el este cel care dicteaza puterea necesara si dimensionarea motorului. Motorul consuma atat cat are nevoie sa invinga acele cupluri rezistente plus pierderile sale inerente pe perii, fier si cupru. Masa poate produce doar o intarziere inertiala in accelerarea/decelerarea ansamblului.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 13 November 2014 - 09:15 AM

Gigi Sterian