Modelism - RHC Forum: HK Big Stick Laser Cut Balsa Kit 1060mm - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

HK Big Stick Laser Cut Balsa Kit 1060mm

#31 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 17 January 2015 - 07:17 AM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 12 January 2015 - 08:02 PM, a spus:

Ce dovezi ai in mana?Cat a zburat avionul de la Horja la tine ca la el cam 5-6 zboruri au fost maxim si nu imi aduc aminte ca servo sa fi fost montat pe batiu..


Au au au, sti tu "Daca taceai filozof ramaneai"....


Vezi postareaHorja, la 16 January 2015 - 12:04 PM, a spus:

:clapping: Nu va inflamati :angry2:
Stick
Atasament P1.jpg
Rozi 3 sezoane zeci de ore no prbl:
Atasament P2.jpg
Sonic

Atasament P3.jpg
SEE BEA inca zboara si ETC......
:pardon:


Multumesc :-)
Fly it, like you stole it!
0

#32 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 January 2015 - 02:59 PM

Bestia din Bucovina este gata de zbor :) :) :).
Servo pe acceleratie de 12g ca asta aveam in casa.
Greutate cu rezervorul gol undeva la 830 grame, rezervorul avand undeva la 40 grame, deci 870g fata de versiunea electrica care avea 640g, deci 230 in plus, zic ca e ok. Sunt de rasul curcii :) am avut nevoie de 30g de plumb in coada sa il echilibrez, nah, motorul are 150g, era cumva de asteptat.
Vine rodajul la motor si zborul :).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20150117_230412.jpg
  • Imagine atasata: 777.jpg

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 18 January 2015 - 03:01 PM

0

#33 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 18 January 2015 - 08:30 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 18 January 2015 - 02:59 PM, a spus:

Bestia din Bucovina este gata de zbor :) :) :).
Servo pe acceleratie de 12g ca asta aveam in casa.
Greutate cu rezervorul gol undeva la 830 grame, rezervorul avand undeva la 40 grame, deci 870g fata de versiunea electrica care avea 640g, deci 230 in plus, zic ca e ok. Sunt de rasul curcii :) am avut nevoie de 30g de plumb in coada sa il echilibrez, nah, motorul are 150g, era cumva de asteptat.
Vine rodajul la motor si zborul :).


Daca era servo in spate nu stiu daca mai necesita plumb....Rezervorul este in dreptul CG-ului?
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#34 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 18 January 2015 - 09:25 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 18 January 2015 - 02:59 PM, a spus:

Bestia din Bucovina este gata de zbor :) :) :).
Servo pe acceleratie de 12g ca asta aveam in casa.
Greutate cu rezervorul gol undeva la 830 grame, rezervorul avand undeva la 40 grame, deci 870g fata de versiunea electrica care avea 640g, deci 230 in plus, zic ca e ok. Sunt de rasul curcii :) am avut nevoie de 30g de plumb in coada sa il echilibrez, nah, motorul are 150g, era cumva de asteptat.
Vine rodajul la motor si zborul :).


Iti aduc eu saptamana viitoare un servo de 5 grame sa schimbi monstruozitatea aia!
Fly it, like you stole it!
0

#35 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 January 2015 - 12:12 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 18 January 2015 - 08:30 PM, a spus:

Daca era servo in spate nu stiu daca mai necesita plumb....Rezervorul este in dreptul CG-ului?

Rezervorul e dupa CG, in bot, nu am din pacate cum sa il pun in spate ca e prea departe. O sa ma uit sa vad daca pot muta servo-ul mult mai in spate dar s-ar putea sa nu ma ajute cu mult.
Faza ca m-am exprimat gresit si de fapt a necesitat 60g de plumb :) nu 30, deci cred ca orice as face nu prea reusesc sa scap de plumb, zic, avand in vedere ca motorul are 150g, iar cel electric avea 50g.
0

#36 Useril este offline   Titus 91 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 174
  • Inregistrat: 14-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Arad, Romania
  • Interests:Avioane, masini, barci, elicoptere, tot ce are radiocomanda sau in care te poti aseza.

Postat 20 May 2015 - 05:14 PM

Salutare tuturor.

Starul acestui topic a ajuns la mine, chiar aveam nevoie de un micro termic.

I-am promis lui Bogdan ca voi posta un video si o impresie dupa conversie. Primul zbor l-am facut in configuratia de mai sus, acel zbor e si cel filmat pe un vant teribil si cu doar 4 rezervoare la sol pentru rodaj, de aceea tace motorul si aterizez fortat. Zboara fantastic cu motor termic, nici nu as fi aruncat a 2-a privire anuntului daca era electric, a fost bine centrat cu acele 60g in coada dar nu m-a lasat sufletul sa nu le dau jos asa ca in pozele de mai jos vedeti imbunatatirile aduse.

De atunci am mai zburat cu el vreo 10 rezervoare, timp in care motorul aproape si-a terminat rodajul, zboara la 30% gaz si urca vertical nelimitat.

Am mixat flapsuri si odata cu dieta (servo de 5g pe gaz pus mai in spate, baterie+bec in coada) a devenit un STOL fantastic, il bagam la tractat planoare. Oricand am 20 de minute libere, conduc 5 minute pana la teren si scot dracii din el, porneste la a 2-a pala si zbor cam 7 min pe rezervor, momentan il las mai bogat.

Am sa postez un video frumos cu un zbor complet in configuratia actuala doar ca deobicei cand ies mi-e lene sa il filmez. Video de mai jos e primul zbor la mine, pe vant tare si cu rodajul neterminat, de aceea se opreste.

Greutate actuala 730gr.

Multumesc Bogdan, e o gura de aer proaspat intre benzine si alte huidume !
Imagine postata
Cu aripi:
Zivko Edge 540 2m (Seagull models) 50cc, 3D
Graupner Floride 1.4m, 3D
Diamond 2500
Sky Surfer 780
Mini Ultimate 3D
Zagi wing
ATM-1 2.7m
F5J 4m
HK Big Stick Nitro
Multiple captive F2a, F2b, scara, semi-scara
Cu pale:
HK-450 GT
TGY-100 FBL
Hubsan quad
Cu roti:
Hpi Baja 5B
Hpi Savage 21
Kyosho Kart 10
Jamara Cocoon (flux)
Pe apa:
FSR-V 7.5cc
FSR mini-e
Velier 2m
Catamaran 81cm
0

#37 Useril este offline   Titus 91 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 174
  • Inregistrat: 14-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Arad, Romania
  • Interests:Avioane, masini, barci, elicoptere, tot ce are radiocomanda sau in care te poti aseza.

Postat 20 May 2015 - 05:21 PM

Nu pot edita... Video: https://www.youtube....h?v=txlSRvha3kw

Nu am timp sa modific pozele, facute cu telefonul de altfel...singurul forum pe care activez cu aceasta limita...va imaginati voi cum arata, nu e nimic special.

Aceasta postare a fost editata de Titus 91: 20 May 2015 - 05:24 PM

Imagine postata
Cu aripi:
Zivko Edge 540 2m (Seagull models) 50cc, 3D
Graupner Floride 1.4m, 3D
Diamond 2500
Sky Surfer 780
Mini Ultimate 3D
Zagi wing
ATM-1 2.7m
F5J 4m
HK Big Stick Nitro
Multiple captive F2a, F2b, scara, semi-scara
Cu pale:
HK-450 GT
TGY-100 FBL
Hubsan quad
Cu roti:
Hpi Baja 5B
Hpi Savage 21
Kyosho Kart 10
Jamara Cocoon (flux)
Pe apa:
FSR-V 7.5cc
FSR mini-e
Velier 2m
Catamaran 81cm
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro