Modelism - RHC Forum: Apare Blade 180 CFX - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Apare Blade 180 CFX

#1 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 04:45 PM

http://www.aerobertics.be/images/products/BLH3450.jpg

https://www.youtube....h?v=BuU4xmQj52A

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 11 October 2014 - 09:29 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#2 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 06:50 PM

Specificatii
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#3 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2014 - 06:53 PM

Super duper



era un vant de indoia copacii si nu a rupt decat palele si trenul de aterizare
0

#4 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2014 - 07:24 PM

Arata/zboara excelent. Regret putin ca nu are bailout dar banuiesc ca nu au reusit sa puna inca codul la punct. Oricum are piro compensation asa ca are cam tot ce are un controler FBL modern.
0

#5 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 07:41 PM

De aratat arata bine si la prima vedere nu gasesc lucruri care sa nu-mi placa conceptual (vreau sa vad si o imagine de detaliu cu coada). Ar fi totusi faza cu bateriile de 3s 450mAh. Nu am asa ceva - alti bani alta distractie.

http://www.bladehelis.com/ProdInfo/BLH/250/BLH3431-250.jpg

Aceasta postare a fost editata de qntt: 11 October 2014 - 07:45 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#6 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 07:48 PM

http://www.bladehelis.com/ProdInfo/BLH/250/BLH3432-250.jpghttp://www.bladehelis.com/ProdInfo/BLH/250/BLH3433-250.jpghttp://www.bladehelis.com/ProdInfo/BLH/250/BLH3434-250.jpghttp://www.bladehelis.com/ProdInfo/BLH/250/BLH3435-250.jpghttp://www.bladehelis.com/ProdInfo/BLH/250/BLH3436-250.jpg

Cam astea ar fi componentele cozii. Pare OK. Sa vedem cat joaca...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2014 - 07:50 PM

Sunt pakuri banale, gasesti fara numar la HK, cu mufa potrivita gata pusa.

M-am uitat dar nu scrie pe nicaieri ce rapoarte are (cati dinti main gear, cati pinionul, chestii din astea). Sunt curios ce viteza are in head - dupa sunet cred ca se duce inspre 5000.

Servourile par destul de banale, inca nu au scos la vanzare gear de rezerva dar vor scoate cu siguranta alti producatori.

Cred ca o sa cumpar si eu unul peste vreo 6 luni.
0

#8 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 October 2014 - 08:14 PM

Citeaza

dupa sunet cred ca se duce inspre 5000.


In filmul de HH parca pomeneste de 5000.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 October 2014 - 08:15 PM

0

#9 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 08:14 PM

 stiganas, la 11 October 2014 - 07:50 PM, a spus:

Cred ca o sa cumpar si eu unul peste vreo 6 luni.


Hai sa fiu si eu primul la ceva! Preordered! :drinks:
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#10 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 October 2014 - 08:16 PM

Citeaza

Preordered!



Poti pune deja 130X la vanzarehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 October 2014 - 08:18 PM

0

#11 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 08:18 PM

Astept oferte pe PM. :pardon:
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#12 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 October 2014 - 08:38 PM

Citeaza

Astept oferte pe PM.:pardon:


Ah, nu asta era mesajul., multumesc.

Iti dau un mCPX BL daca vrei http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/laugh.gif. Nu mai apuc sa il zbor si p-asta.
0

#13 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 08:46 PM

 Primus, la 11 October 2014 - 08:38 PM, a spus:

Ah, nu asta era mesajul., multumesc.

Iti dau un mCPX BL daca vrei http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/laugh.gif. Nu mai apuc sa il zbor si p-asta.


:D Ha! Ha! Glumeam! Nu-l dau! Pana vine in vre-o luna 180-ul eu ce fac?! Oricum am o galeata de piese si 12 baterii pentru 130. Mai are multe zboruri pana la pensie.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#14 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 09:08 PM

:blush: Cer rusinat administratorului sa corecteze titlul threadului :blush:
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#15 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 11 October 2014 - 11:00 PM

Multumesc!

https://www.youtube....h?v=hcQop3HmJ40

Mi se pare mie sau servo-urile astea sunt tinute inchise cu termocontractil?!

Aceasta postare a fost editata de qntt: 11 October 2014 - 11:03 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#16 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 October 2014 - 11:24 PM

 qntt, la 11 October 2014 - 11:00 PM, a spus:

Multumesc!

https://www.youtube....h?v=hcQop3HmJ40

Mi se pare mie sau servo-urile astea sunt tinute inchise cu termocontractil?!


Nu ti se pare asa e. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gifDecat sa stai sa cauti patru suruburi minuscule....

Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 October 2014 - 11:25 PM

0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2014 - 11:46 PM

Am mai citit un pic. Heli-ul asta e mai mult decat se vede cu ochiul liber. In primul rand ca Talon-ul e gata programat in modul governor si presetat la 4200, 4500 si 5000. 5000 governed!

Dar altceva e interesant. Aparent au reusit sa face ce a facut Mikado cu Vbar Control. Unitatea are telemetrie, comunica cu statia si poate fi programata din statie. Programata complet.

Servourile se pare ca sunt absolut standard ca dimensiuni, de fapt banuiesc ca sunt luate de la niste chinezi si nu m-ar mira sa fie si la HK cu 3 USD.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 11 October 2014 - 11:47 PM

0

#18 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 12 October 2014 - 09:36 AM

 stiganas, la 11 October 2014 - 11:46 PM, a spus:

Servourile se pare ca sunt absolut standard ca dimensiuni, de fapt banuiesc ca sunt luate de la niste chinezi si nu m-ar mira sa fie si la HK cu 3 USD.


Nu sunt sigur dar cred ca sunt totusi mai mici. Le spunea ceva de genul Sub Micro. Cel de pe coada insa pare micro si clar e mai mare.

Oricum este un salt urias inainte conceptual fata de 130. Sa vedem cum o sa zboare pentru ca avem si ceva diferenta de greutate: 190g 180CFX / 107g 130x. Trebuie sa facem niste calcule de incarcare a discului rotor si sa vedem care are un raport mai bun. Pentru mine cea mai importanta imbunatatire e coada. Pana nu pun mana pe ea nu am cum sa fiu sigur de nimic dar am scapat de boom patrat in sectiune, are rulment pe torque tube, 2 ghidaje pentru tija de control si o configuratie clasica pe slider. :yahoo: Macar in principiu toate astea sunt imbunatatiri majore.
Main shaft nu mai e de carbon, e de otel (uram tija aia de carbon care se macina la contactul cu swashplate-ul).

Asa tangential merita mentionat ca electronica de pe noul 180 poate fi folosita cred eu si pe un 250 ultra light.

Nelamurire: De ce lanseaza un model nou la sfarsit de sezon?! Nici macar nu e in apropierea sarbatorilor...

Pentru cei care au remarcat, ies eu primul si o spun: Da... Eu sunt ala care a spus ca nu mai cumpar in veci un heli Blade sau macar ca astept 6 luni sa vad cum se prezinta situatia la altii inainte sa ma arunc. Nu aruncati cu pietre! Nu e vina mea! Pur si simplu nu am rezistat. :blush:

Aceasta postare a fost editata de qntt: 12 October 2014 - 09:37 AM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#19 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2014 - 11:00 AM

Sunt servo standard in sensul ca sunt la fel ca alte servo de 4g.

Nu numai ca ai spus ca nu mai cumperi alt Blade si l-ai cumparat dar l-ai cumparat cu preorder. Parca vad ca o sa te plangi ca esti beta tester (ceea ce esti).
0

#20 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 12 October 2014 - 04:15 PM

 stiganas, la 12 October 2014 - 11:00 AM, a spus:

Sunt servo standard in sensul ca sunt la fel ca alte servo de 4g.

Nu numai ca ai spus ca nu mai cumperi alt Blade si l-ai cumparat dar l-ai cumparat cu preorder. Parca vad ca o sa te plangi ca esti beta tester (ceea ce esti).


:blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:
Am devenit cam previzibil. Normal ca o sa ma plang! Tot ce sper e sa nu ma plang chiar asa de tare ca la 130.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#21 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 14 October 2014 - 10:46 PM

Tot stau si ma uit la imaginile cu 180-ul si pe masura ce ma uit devin tot mai convins ca HH si-a luat atatea suturi in posterior din atatea directii pentru 130 incat cu 180-ul chiar s-au straduit. Chiar si in video-ul de prezentare din punct de vedere tehnic al modelului cei doi pareau usor rusinati de 130 si cu fiecare oportunitate incercau sa delimiteze 180-ul de 130. Au pus doua suporturi pe coada pentru tija de control! Unde ati mai vazut asa ceva?! Nici 600 nu au 2 suporturi. Si cele doua suporturi sunt stranse cu surub nu lipite cu CA. Peste tot unde te uiti lucrurile par "over engineered". Abia astept sa-mi pun manutzele pe pasaroiul asta. Tare sper sa nu ma trezesc cu materiale de proasta calitate pentru ca designul imi depaseste asteptarile peste tot.

http://www.bigsquidrc.com/wp-content/uploads/2014/10/180CFX-Rear.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#22 Useril este offline   aerofan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 15 October 2014 - 12:40 AM

 qntt, la 14 October 2014 - 10:46 PM, a spus:

Tot stau si ma uit la imaginile cu 180-ul si pe masura ce ma uit devin tot mai convins ca HH si-a luat atatea suturi in posterior din atatea directii pentru 130 incat cu 180-ul chiar s-au straduit. Chiar si in video-ul de prezentare din punct de vedere tehnic al modelului cei doi pareau usor rusinati de 130 si cu fiecare oportunitate incercau sa delimiteze 180-ul de 130. Au pus doua suporturi pe coada pentru tija de control! Unde ati mai vazut asa ceva?! Nici 600 nu au 2 suporturi. Si cele doua suporturi sunt stranse cu surub nu lipite cu CA. Peste tot unde te uiti lucrurile par "over engineered". Abia astept sa-mi pun manutzele pe pasaroiul asta. Tare sper sa nu ma trezesc cu materiale de proasta calitate pentru ca designul imi depaseste asteptarile peste tot.

http://www.bigsquidrc.com/wp-content/uploads/2014/10/180CFX-Rear.jpg

Punctul forte la 130 ramane rezistenta la crash. La 180, fiind mult mai greu ramane de vazut cum va rezista.
0

#23 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 15 October 2014 - 08:28 AM

Asa e. Trebuie sa "testam"... Pare totusi mult mai solid fata de 130 si cresterea in greutate desi semnificativa cred ca ramane in zona crash-uibila. 250-ul meu a fost trantit de 6 ori fara damage si cred ca are 320g daca imi aduc aminte corect. 180-ul are 190g. Acum depinde foarte tare si pe ce pica dupa cum bine stim.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#24 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2014 - 08:42 AM

320g ?

Mai zic si eu o chestie. Imi era dor de un heli adevarat din plastic. La inceput am pus si eu botul la chestia cu piese din metal, CNC, bling. Acum imi place mult mai tare plasticul.

Dar plasticul de calitate bine gandit, bine turnat. Azi foarte putine mai au plastic (Protos, Logo clasice si Gaui X3) - totul e pe metal.

Imi place plasticul pentru ca e usor, se poate turna precis, rulmentii intra si ies prin frecare (fara presa si loctite) si mai ales la crash nu se indoaie. Ori se rupe de tot ori e ca nou.

Asa ca la 180 nu am nici un gand sa cumpar upgradeuri CNC. Si la 130X concluzia generala finala a fost ca e mai bine stoc decat cu CNC.
0

#25 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 15 October 2014 - 09:26 AM

 stiganas, la 15 October 2014 - 08:42 AM, a spus:

320g ?

Mai zic si eu o chestie. Imi era dor de un heli adevarat din plastic. La inceput am pus si eu botul la chestia cu piese din metal, CNC, bling. Acum imi place mult mai tare plasticul.

Dar plasticul de calitate bine gandit, bine turnat. Azi foarte putine mai au plastic (Protos, Logo clasice si Gaui X3) - totul e pe metal.

Imi place plasticul pentru ca e usor, se poate turna precis, rulmentii intra si ies prin frecare (fara presa si loctite) si mai ales la crash nu se indoaie. Ori se rupe de tot ori e ca nou.

Asa ca la 180 nu am nici un gand sa cumpar upgradeuri CNC. Si la 130X concluzia generala finala a fost ca e mai bine stoc decat cu CNC.


Am cantarit - 270 fara baterie.

Si pe mine m-a atras la Logo sasiul de plastic. CF-ul oricum nu e altceva decat o placa plana taiata pe CNC. Daca ar face piese care sa contina si curbe de suprafata, lucru care i-ar da o rigiditate extraordinara, atunci da - as prefera CF dar producatorii aleg calea mai ieftina. 180-ul are sasiu de CF clasic si Blade se lauda ca e indestructibil. O sa vedem noi.
Pe 130 am ca upgrade din aliminiu doar sliderul de pe coada. Pusesem si un set complet de roti dintate de metal dar tocmai am scos una de pe coada pentru ca s-a rotunjit gaura in forma de "D" si aluneca. Parca trebuia sa fie mult mai rezistenta.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#26 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2014 - 06:24 PM

Nu mai avem probleme cu piesele de schimb.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1804.JPG

0

#27 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 15 October 2014 - 06:40 PM

Sper sa fie macar pe aproape de rezistent la crash ca 130X.

Am remarcat si eu in video-ul celor de la Blade maniera de a prezenta ( si recunoaste ) lucrurile mai putin bine gandite la 130X.
Cred ca e prima data cand vad un fabricant ( in hobby-ul nostru comun) facand asta.
0

#28 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 15 October 2014 - 07:07 PM

 Primus, la 15 October 2014 - 06:40 PM, a spus:

Sper sa fie macar pe aproape de rezistent la crash ca 130X.

Am remarcat si eu in video-ul celor de la Blade maniera de a prezenta ( si recunoaste ) lucrurile mai putin bine gandite la 130X.
Cred ca e prima data cand vad un fabricant ( in hobby-ul nostru comun) facand asta.


Toata lumea greseste. Putin recunosc asta. Eu respect o persoana / firma care admite ca a gresit fie si indirect. Cred ca Blade asa cum sunt ei cu toate bubele lor (nu putine) ne-au invatat pe multi dintre noi sa zburam heli (pe mine sigur m-au invatat cu nenorocirea aia de MSR, Nano, Nano qx, 130-ul). Trist e ca din toate produsele mentionate doar nano qx si msr nu au avut bube serioase in cazul meu. Oricum ce vreau sa spun e ca sunt dispus sa le mai dau o sansa din motive subiective mai ales ca voalat si-au facut putin "mea culpa". Acum daca ar veni 180-ul cat inca mai e vreme buna...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#29 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 15 October 2014 - 07:09 PM

 stiganas, la 15 October 2014 - 06:24 PM, a spus:

Nu mai avem probleme cu piesele de schimb.


Super tare poza! Pacat totusi ca dubita nu contine ce vrem noi.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#30 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 15 October 2014 - 10:50 PM

http://www.helicomicro.com/wp-content/uploads/2014/10/blade-180-CFX-01.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro