Modelism - RHC Forum: Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Începator rău de tot în elicoptere RC, zburător înrăit de aripi Doar vreau să văd cum e un elicopter RC.

#31 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 26 September 2014 - 10:58 PM

in week-end...locul lui de parcare e pe mobila din bucatarie de la tara.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20140926_233732.jpg

0

#32 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 27 September 2014 - 12:24 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 26 September 2014 - 10:55 PM, a spus:

am si cabina lui de la Align dar asta de plastic imi place mai mult...


Coada...mi-e teama ca am montat tubul invers, desi asa s-a potrivit cel mai bine...(un surb pe coada care a intrat numai pe partea lui...

Atasament IMG_20140926_233812.jpg

Tubul de coada are la un capat o fanta si la celalat o gaura. Eu l-am montat cu fanta la anticuplu. Numai asa s-a potrivit....(in manual nu am observat cum as putea face diferenta.

L-ai pus fix invers. Partea cu gaura rotunda vine spre ansamblul coada iar partea cu taietura intra in frame. Nu prea inteleg cum a intrat in frame daca l-ai bagat invers.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#33 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 27 September 2014 - 05:31 AM

Nu ar strica si o verificare la palele principale sa verifici daca trebuie sau nu sa fie echilibrate
0

#34 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 27 September 2014 - 06:47 AM

In ultima poza se vede un cablu care trece pe sub autorotation ghear(roata aia dintata mare)cauta alta pozitie sa pozezi firul ala pentru ca are burta mare si de la vibratii o sa muste roata din el.

Pozeaza defapt toate firele cu simt de raspundere,daca e ndevoie sa pui un soricel...pune doi,incearca toate firele sa le pozezi pe interiorul frameului(si pentru estetic dar si pentru protectie la crash)iar antena de la receptor nu prea sta bine acolo.La un crasc de cele mai multe ori palele lovesc coada,automat forteaza in tijele alea de care ai prins dumitale antena si rup sau ies cu totul din prinderi si ramai fara "mustuc" la antena.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#35 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 27 September 2014 - 08:51 PM

Legat de tubul de coada. L-am montat exact cum l-am scos pe celalat...

Legat de fire...cand o sa merite o sa-i reasez toate firele. Deocamdata, mai mult am insurubat la el decat am zburat. Firul cu pricina - e firul care merge la ESC.

Chestia cu antena la receptor...nu m-am gandit la posibile urmari. O sa-i schimb pozitia.

Multumesc ca va pierdeti timpul cu mine.
0

#36 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 27 September 2014 - 08:57 PM

Vezi postareaemilemir, la 27 September 2014 - 05:31 AM, a spus:

Nu ar strica si o verificare la palele principale sa verifici daca trebuie sau nu sa fie echilibrate



...alo...sunt elicopterist...stiu ce-i aia un tracking, si stiu ce e aia miscare de bataie sau de baleaj, si chiar stiu ce e cu asimetria laterala a portanteri la rotorul portant. Normala ca am cantarit palele, si le-am si legat una de alta si l-eam verificat si rasverificat. Totul e ok. Estetic nu sunt ok, dar au exact aceeasi greutate acuma.
0

#37 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 29 September 2014 - 01:32 PM

Astazi 4 zboruri reusite. Gain la gyro 100% din statie. Totusi, elicopterul cate odata, mai da din coada. Cu Gyro din statie la 60% nu il pot stapanii. Mai invat. Reusesc cu greu sa aterizez exact unde vreau eu si nu unde vrea el....
0

#38 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 29 September 2014 - 03:06 PM

Daca ai din statie 100% gain pe gyro sigur nu ai link-ul bratul de la servo coada suficient de lung. Muta bila o gaura mai departe si micsoreaza ceva gain-ul apoi mareste-l putin cate putin si verifica in zbor cand da din coada si il dai inapoi sa nu mai dea. Maresti, zbori, aterizezi si repeti de cate ori este nevoie.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#39 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 29 September 2014 - 03:39 PM

Am scris cam pe graba, nu stiu cat de mult se intelege, asa ca reformulez:
Muta bila de pe servo coada o gaura mai departe, sa actioneze mai mult cu aceeasi miscare. Facand asta va trebui sa modifici si end point-urile din gyro ca sa nu fortezi servo-ul.
Apoi miscoreaza gain-ul din statie la 60 sa zicem si verifici cum zboara. Daca nu tine bine, mai maresti 5% si verifici iar, pana in punctul cand incepe sa dea din coada. Cand ai ajuns acolo micsorezi putin gain-ul si gata.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#40 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 29 September 2014 - 03:51 PM

Uite de ce e bun forumul. Incerc maine. Acuma bate iarasi vantul prea tare.

Ball-ul de pe bratul servoului elicii anticulu e la penultima gaura. Maine testez. Am acces la sala mea de indor, si acolo nu bate vantul, si e destul loc pentru testari...Am citit in manualul gyro-ului cum se face End-Point adjustement.....

Mercic.

Testez maine.


PS - ce am observat e ca atunci cand actionez stick-ul pe giratie nu mai da din coada...(ca astazi am facut si cateva piruete..., in lumea reala se numeau cutiute, adica decolezi, mergi inainte fix 2m, opresti la punct fix, te rotesti 90 de grade, iarasi mergi 2m, si tot asa, pe laturile unui patrat)
0

#41 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 September 2014 - 07:23 PM

mutat tija de comanda a anticuplului la gaura extrema. Reglat EPA din gyro. TRas cateva termice cu STB. Uf ce vreme superba. Luat suturi de la 'Sefu..ca eram pe camp. REvenit pe camp. Tras inca doua termice. Un zbor de F5J dar fara pic de motor, aruncat din mana, fugarit un soim, urcat, zburat 10 minute, si prin in mana....Apoi inima in dinti, alungat spectatorii, si scos 450-ul. Cateva cutiute. Nu am simtit nici o diferenta. Doar faptul ca eram afara, si nu in sala, iar dintr-o data, mai trebuie si corectat. Facut un acumulator de puncte fixe si deplasari laterale si fata spate cu aterizari. Incet incet modelul asta incepe sa "faca ce zic eu nu ce vrea el" (asta e un citat al primului meu instructor). Adica astazi am reusit sa stau intr-un patrat cu latura de 2m. Si am mai reusit ceva...sa nu mai indoi statia in mana...(pe vremuri strangeam mansa de aveam palmele albe!...da nu-mi dadeam seama deloc). Cred ca astai a fost primul zbor in care nu am mai stat incordat, ci doar concentrat...

PS - cand am inceput primele mele puncte fixe cu elicopterul, in lumea reala, credeti-ma ca mi se parea aerodromul foarte foarte mic...cu asta micu...spatiile unde zbor mi se par la fel de mici,...dar se micsoreaza din ce in ce mai mult. Clar ca trebuie sa-mi aiu mai multi acumulatori...
0

#42 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8268
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 08:02 PM

Pare ca ai mai luat un Trex - cred ca ai facut o afacere buna.
0

#43 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 04:53 PM

ei am luat...

Am un amarat de HK 450 GT, luat SH de pe forum, a fost FBL, probabil troznit (mai tare de cat credeam eu), transformat in FB. Majoritatea pieselor sunt acuma Align, dar mai are urme de hk. L-am troznit si eu o data

Daca mi-am mai luat unul, recunosc ca ma cam bate gandul...dar inca nu sunt foarte convins ce-mi place mai mult...sa continui sa exersez rolling-harrier (pana mi-o iesi si pe dreapta), sa urc 30 de secunde si sa planez 10 minute, sau sa strang tarte din b...si sa fac cutiute...E clar ca la primele doua variante nu o sa renunt..cel putin cat m-o tine buzunarul si pana m-o da nevasta afara cu tot cu modelele mele....
0

#44 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 05:02 PM

acuma vad ca s-a vandut un 450. Nu eu sunt pilotul de care scrie Bela acolo. Eu inca nu sunt pilot de aeromodele elicopter, uf cat mai am de invatat.
0

#45 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 01 October 2014 - 05:14 PM

Mihai,
Incearca sa le separi, una e sa aduci elicopterul in conditie de zbor (pasii sunt descrisi in manualul statiei si al elicopterului), si alta sa ajungi tu in conditie RTF. Daca urmezi un curs, inveti sigur in 10 acumulatori http://dream-models....rs/FlightSchool . Eu am vazut ca functioneaza sigur, fara crash, in 10 lectii, pe toti colegii mei care au invatat sa piloteze heli-rc (pe absolut toti, care au ramas cu elicopterul in cap). Daca o iei singur, vezi ca deprinderea reflexelor necesare, se poate face consecvent (pe rind), si progresiv, pentru ca atit reactia pe orice axa a manselor, cit si feed-back-ul trebuie deprinse, fixate si calibrate, si asta cere timp (ore de zbor).
0

#46 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 October 2014 - 10:23 PM

merci de tutorial...

Am mai scris pe la inceputuri..Am fost educat sa zbor la Boboc. Pentru mine, daca turul de pista se face la 400m, atunci acolo se face, nu la 410 si nici la 390. Punctul fix la elicopter - "apoi sa fie punct fix, mama lui de elicopter". Inca un citat (din vechii mei instructori) "P...la mea, ce dracu cauti in cabina asta daca torasca asta face ce vrea ea?...ma!! vezi ca te dau jos...". Ideea e ca invat sa zbor o chestie , care, sincer, nu cred ca asa ar trebui sa zboare...Intotdeauna mi-a placut sa fiu autodidact...cert e ca incep incet incet sa-l stapanesc. Ideea e ca pot sa-l aterizez acolounde vreau eu, nu unde vrea el....(zboruri..pai am un singur acumulator, deocamdata, care-mi asigura cam 6-7 minute de PF. dar vin ele....bateriile...

Glumesc desigur. Ideea e ca mi-am propus sa invat sa zbor dracovenia asta cat mai exact posibil. Tutorialele pe care le-am vazut pe net...m-au ajutat, dar eu am invatat sa zbor un elicopter adevarat dupa alte reguli. A functionat. Se aseamana foarte mult cu ce vad in tutoriale, dar, acolo zice ca la ziua 2 treci la circuite (exemplu), dar hai sa fim seriosi, in a doua zi abia daca aflii ce face pasul general si de ce e nevoie sa corectezi din giratie..Tutorialele nu explica deloc ce e cu asimetria laterala a portantei, si despre miscarea de baleaj...
Am tot intrebat cat de fixe trebuie sa fie palele...si mi-ati raspuns. Va zic ce am facut eu...leam lasat asa cum le are Puma..aproape libere...va zic ca elicopterasul ata a devenit mult mai stabil...Am pus EXPo mult..adica spre 80%, si am tot butonat curbe de pas..acuma am turatia RP aproape constanta....si abia acuma pare ok...
Zbor Rc..uf..de multa vreme...(aveam 9 ani cand am pus mana pe un Kraft si un motor Cox (cine stie...stie) acuma...am sarit de 4 decenii...(SUNT UN MOS)...Asta e primul elicopter RC...dar nu credeam ca e asa de greu sa-l butonezi....si chiar asa de complicat sa-l zbori.

Majoritatea de pe aici m-ati vazut cum zbor...si, ca sa nu ma fac de rusine, nu postez inca un film cu "ventilatorul" meu, nu inca....ca nu vreau sa radeti...Cand o sa cred eu ca il stapanesc...o sa vi-l arat cum zboara...(deocamdata sunt in perioada castravetilor, sper sa fie cineva pe aici care sa stie ce e aia).

PS - am facut prima decolare reala...la voi, la Oradea, intr-o tabara PTAP, cu IS-ul 28...ce vremuri....din pacate de mult apuse...
0

#47 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 02 October 2014 - 07:38 AM

Eu nu am avut acest curs de la inceput. Am invatat, dar a durat mult mai mult, si a costat... Am gasit cursul, l-am parcurs, si pe mine m-a ajutat chiar daca zburam singur elicopter RC de ceva vreme (cu morcovul infipt). Te duce la nivelul ca pilotezi relaxat, ai reflexele formate, si abilitatea de a opri elicopterul la punct fix aproape oricind.

Dupa aia am mai invatat colegi sa zboare. In general erau disperati dupa crash-uri consecutive. Am facut cutiuta (cercul), in sala pe parchet, si am inceput de la lectia 1. Toti care au facut asta, au inceput sa invete, consecvent, consecutiv, si fara crash-uri. Unii si-au abandonat lectiile, dar au reventi dupa primul crash. Astia zbora heli singuri, de placere, toti. Altii, au zis de la inceput ca e o gluma, si nu vor face asta. Realitatea statistica este ca nici unul dintre acestia, nu mai zboara heli. Toti au ajuns la concluzia ca viata lor este mai usoara fara (desi zboara avion de placere).

Acuma, sigur ca in functie de virsta si parametrii psihologici, durata cursului poate fi doi ani (am un coleg in situatia asta). Unii pot crea si fixa reflexele si atitudinea necesara mai repede, altii mai incet.

In orice caz, eu il consider cel mai bun program de invatare pentru heli RC, de asta il recomand. Nu e al meu, nu l-am scris eu, si nu am nici o legatura cu autorul. Rezultatele lui (cursului) insa m-au surprins pe fiecare elev.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 02 October 2014 - 07:40 AM

0

#48 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 02 October 2014 - 09:28 AM

Mihai,faptul ca ai zburat pe scule mari nu este un avantaj,este chiar un mare dezavantaj,esti obisnuit cu "totul inainte" iar la zborul rc mai ales la heli care se misca pe toate directiile posibile vechile deprinderi mai mult te incurca,spun asta din proprie experienta.Pe langa astea iti lipseste principalul senzor cu care erai obisnuit si anume curometru,ai la dispozitie numai ochii,cu ei trebuie sa simti totul.Asa ca nu inta in panica,progresele sunt mai mici dar vor aparea.
0

#49 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 02 October 2014 - 06:59 PM

curometru....uf de cand nu am mai auzit de aparatul asta de bord, de altfel foarte important, si cel mai des utilizat...

Nu ma astept sa zbor pe spate cu ventilatorasul meu, nu inca, dar o sa vina vremea...

Am citit asta noapte cursul recomandat de Vlad. O sa-l incerc, desi inca ma probleme cu aterizarea rapida a elicopterului direct, fara deplasare laterala sau in fata sau in spate. Reusesc, dar catoedata mi-l mai baltacaie vantul. In sala totul e ok cu punctele fixe. Doecamdata invat sa deplasez elicopterul lateral in fata si in spate, doar cu el orientat cu laterala lui spre mine. Cu coada la mine e simplu acuma. Decolez, aterizez, il deplasez in orice directie, tin inaltimea costanta in rotatii, dar inca nu m-am aventurat sa fac tortiri complete la punct fix. Doar 90 de grade stanga si dreapta. Vreau sa fiu foarte exact in zbor, asa cum am fost educat. Nu e usor, si poate de aia incepe sa-mi placa...
0

#50 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 October 2014 - 07:01 PM

Am mai facut unele schimbari. Ampenaje Align albe, ca tot aveam capota alba (unii zic ca-i porcarie, dar mi imi place mult de tot. Am si Align din fibra de sticla, dar asta imi place mai mult...).
0

#51 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 October 2014 - 08:02 PM

asa arata acuma...
Imagine atasata: heli coda alba.jpg

Pentru ca nu a zburat ultimele zile, datorita vremii nefavorabile, intra in lucrari, acuma...Mi s-a parut, cand il pozitionam pentru poze ca are jocuri mari pe la piesele rotorului...asa ca, il iau la puricat...
0

#52 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 October 2014 - 08:20 PM

absolut toate suruburile de deasupra swash erau desfacute. Asa ca, thread look si stranse la loc. Jocurile au disparut. Bine ca nu a sarit nimica. Uf, vorbea Sandu de mentenanta la elicopter...uite de ce e necesara...
0

#53 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 October 2014 - 08:23 PM

daca are cineva uiteate prin cutii niste pale albe...af foarte recunoscator daca le-ar muta pe elicopterul meu, contra sumei cerute, desigur...
0

#54 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 October 2014 - 07:33 PM

ieri zburat din nou in curte, la tara...de data asta ok, mult mai bine. Astazi trei acumulatori la camp. Incep sa prind curaj. Statia cred ca-mi face probleme. Am aterizat tare de tot in iarba mare, dupa ceva ce cred ca a fost un glitch, fara avarii, sau nu le-am observat pe camp. Zbura apoi inca un acumulator, si nu sunt probleme, doar ca vibreaza nitel mai tare....Abia acasa am vazut ca s-a ciupit o pala la anticuplu, foarte putin la varf. Probabil de acolo sunt vibratiile alea. O sa le schimb si o sa vad...

E pe vine un head Align. Asta are ceva jocuri, iar raspunsul este brusc, si am ipresia ca se incalceste Flubar-ul cu rortoul...(discurile par a se apropia foarte mult..).

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 05 October 2014 - 07:34 PM

0

#55 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 07 October 2014 - 08:18 PM

in urma unei aterizari in iarma mai mare, s-a ciupit o pala a elicii anticuplu. Le-am schimbat cu unele albe, patratoase pe care le aveam aruncate...spre surprinderea mea..e mult mai stabil, iar palele sunt florescente....

Executat mentenanta - multe suruburi au fost descacute. Le-am pus theread look si le-am apropiat din nou. Nimic nu e foarte strans...Jocurile incep sa dispara...aterizarile incep sa iasa, zborul devine mai relaxant...incepe incet incet sa-mi palca. (ideea e ca poate fi zburat aproape oriunde, spre deosebire de 30cc-ul..care are nevoie de pista, combustibil....etc..
0

#56 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 08 October 2014 - 07:32 PM

astazi a venit inca un ansamblu Align. Uf ce diferente sunt...nu cred ca o sa-l montez acuma...ca sunt prea obosit.

Ideea e ca sunt mult, mult mai exacte realizate piesele Align fata de cele HK. Nu credeam ca e asa mare diferenta....Vedem la zbor. Oricum saptamana asta vrea e nasoala la Buzau, asa ca e timp destul...
0

#57 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 09 October 2014 - 09:41 PM

..am facut astazi un punct fix la lumina farurilor. Nu m-am putut abtine....Alta viata..e diferenta mare intre Align si HK, si nu numai de pret!!!!....
Poze..cand o sa fac...
0

#58 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 11 October 2014 - 07:25 AM

Partea din fata s-a transformat in Align. Jocurile au disparut. Calitatea zborului a crescut mult.
Imagine atasata: rotor.jpg

Intrebare (adi mi-a raspuns, dar mai vreau si alte pareri).

Trebuiesc greutatie alea pe Flybar?
0

#59 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 11 October 2014 - 09:35 AM

Ala e flybar de pro, are greutatile integrate acolo unde strangi suruburile, este o idee mai usor decat cel de 450 sport. Practic greutatile alea fac elicopterul mai agil sau mai domol. Cu mai multa greutate pe flybar este mai stabil dar se va si misca mai incet pe ciclic.

Aceasta postare a fost editata de Mishu-Ptm: 11 October 2014 - 09:37 AM

Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#60 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 11 October 2014 - 06:35 PM

Vezi postareaMishu-Ptm, la 11 October 2014 - 09:35 AM, a spus:

Ala e flybar de pro, are greutatile integrate acolo unde strangi suruburile, este o idee mai usor decat cel de 450 sport. Practic greutatile alea fac elicopterul mai agil sau mai domol. Cu mai multa greutate pe flybar este mai stabil dar se va si misca mai incet pe ciclic.



Am vazut asta. Acuma e mult mai fasnet...dar e mai precis.
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro