Modelism - RHC Forum: Constructie multicopter - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Constructie multicopter Sunt incepator, vreau sa-mi construiesc un multicopter

#1 Useril este offline   sebyvs 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 21-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui

Postat 31 August 2014 - 06:18 PM

Salutare!

Sunt de putin timp pe acest forum si vreau sa-mi construiesc un multicopter.
Sunt incepator. Pentru inceput vreau sa spun ca utilitatea finala va fi o drona cu care voi putea filma.
Am auzit ca hexacopterul are stabilitate mai buna decat un quadcopter, deci merita un hexa in detrimentul unui quad?
Pana acum am un motor: http://www.ebay.com/...item43ccb4ce29.
si 2 elici: http://www.ebay.com/...item461648ec3b.

Vreau sa stiu daca sa continui sa cumpar motoare de acest fel sau daca imi trebuie ceva mai puternic pentru ce vreau sa fac.

Astept sugestii.

Multumesc!

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 August 2014 - 06:34 PM

Ultima "cearta" pe tema hexa contra quad a avut loc aici, poti trage destule concluzii de acolo.

Motorul cu elicea aia te duce cam la 300 grame pe bratz, deci 1200 grame un quad sau 1800 grame un hexa. Poate un pic mai mult, dar nu mult !

Inteleg ca nu stai prea bine cu banii, dupa cum pui problema si la ce preturi te uiti... nu e nimic rau in a nu avea finante, dar nu as lua un copter cu bucata, luna de luna, risti sa iti vina componente diferite de ce te astepti. Mai bine strange si iei totul deodata, nu poti stii cand apare vreo ocazie la care nu visai.

Cat despre scopul declarat, ciocu mic, daca nu stiai, acest tip de activitate e ilegal mai nou ;)
Il faci sa te joci, clar ? :D si va avea sub 1kg !
... cu picioarele pe pamant ...
0