Probleme HK450 bec, reciever ?
#1
Postat 04 September 2014 - 08:05 PM
Si a venit crashul,
ultimele 5 crashuri (cam 1 la 30 zboruri) s-au soldat din lipsa de reactie a modelului, din senin, va rog ajutati-ma sa-mi dau seama de ce? si anume:
- se reseteaza becul implicit reciverul?
- pierd semnal?
In momentul fiecarui crash am turatie in motor, becul escului este 3A, escul nu se supraincalzeste la finalul zborului, absoarbe carbonul semnalul in 2.4ghz am testat recieverul din alta camera de la casa (beton armat) si static nu am pierderi de semnal? nu pot sa inteleg ce se intampla,
Daune:
tail bom
main shaft
1 servo dus,
pale
canopy crapat,
flybar
ball linckage
Asta la o prima diagnoza,
ps mai am unul cu frame de metal, culmea ca cu acel heli nu patesc asa ceva (cel putin pana acum),
Multumesc pentru ajutor!
#2
Postat 04 September 2014 - 08:18 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 04 September 2014 - 09:06 PM
Ei bine:
Esc nou ZTW 40a al Bettle, 3A bec, si cu alt esc am patit la fel,
Servo: 3x HXT900, noi ciclic,
Servo coada Align DS 425M
Motor 3500 KV
Gyro Ga250
rx-tx 2.4Ghz E-Fly
Am pierdut controlul in picaj din finalul unui circuit in 8, motorul a ramas turat(se audea ca a ramas turat, nu doar se invarteau palele :)) dar nu raspundea la comenzi, acum 10 zboruri am mai pierdut controlul heliului (eram la inaltime) motorul a ramas si atunci turat dar in approx 2-4 secunde am recapatat comenzile(era alt esc de 40a cu bec de 2A atunci banuiam becul), cu acest esc am incercat pe cat posibil sa testez becul solicitatd electronica cum am putut mai bine si nu a am avut surprize neplacute, antena telecomenzii o tzin verticala, recieverul dupa cum se vede este montat in exterior antenele ne atingand frameul de carbon care din cate am inteles absoarbe semnalul in 2.4, distanta crashului de fiecare data 5-10 metri de mine,
in mod logic as suspecta acum rx-tx, dar, si pe acesta l-am testat cum am putut mai bine in cladire teoretic ecranata,
eu unul am ramas in pana de idei,
Cu respect!
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 04 September 2014 - 09:07 PM
#4
Postat 04 September 2014 - 09:19 PM
Motorul nu ramane pornit decat daca ai failsafe,daca sa zicem ca ar fi ubecul imediat ar OPRI tot sistemul,deci escul ramane cuplat asta inseamna ca becul si RX erau functionale,doar ca RX era in failsafe.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#5
Postat 04 September 2014 - 09:27 PM
- statia e slaba, nu m-ar mira sa o ia razna din cand in cand pur si simplu;
- servo HXT900 sunt slabe. Ai sanse mari ca la urmatoarele zboruri un servo din cele 3 sa se blocheze (de regula intermitent) si sa faci crash.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 04 September 2014 - 09:52 PM
Inca una care ma duce cu gandul tot la RX,daca nu mai ai curent in receptor moare si giro,automat incepe sa se invarta.Deci avea curent in receptor(asta nu inseamna ca receptorul dadea si comenzi.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#7
Postat 04 September 2014 - 10:02 PM
Servo fara crash. Asta am patit cu MiniTitan si cu Hk450, am persistat in greseala gandind ca am eu ghinion dar povestea se repeta cu precizie. E adevarat ca asta se intampla acum 3-5 ani, poate le fac mai bune acum.
Aceleasi HXT900 pe avioane sunt beton.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 04 September 2014 - 10:28 PM
Cu servoiurile si eu tind sa cred ca pica in acest caz al meu SF, inainte cu Corona MG la fel am patit, voi zbura cu celalalt heli cu cadru de tabla, cu care am mai zburat cu acelasi RX-TX fara probleme, (adica acelasi receptor), credeti-ma ca m-am documentat luand in considerare pana si exploziile solare :) in frast, ultima instantza voi schimba statia asta este,
Va voi tzine la curent daca voi patzi la fel si cu heli de rezerva,
Cu respecT!
#9
Postat 05 September 2014 - 07:50 AM
Daca se blocheaza un servo in aer (asa cum am patit eu de mai multe ori cu HXT900) senzatia pe care o ai e de lipsa totala de control desi celelalte doua merg.
Ai taiat motorul cu hold ?
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 05 September 2014 - 07:54 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 05 September 2014 - 08:58 AM
#12
Postat 05 September 2014 - 10:19 AM
merg bine dar nu stiu cum se comporta pe termen lung. Le am pe Hk450 scale cu care nu am mai mult de 20 zboruri.
Daca ai putut sa tai motorul inseamna ca aveai comunicatie/control.
Alin32, la 05 September 2014 - 08:58 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#14
Postat 05 September 2014 - 01:21 PM
Dap, digitale merg oriunde si vor merge bine si daca treci la FBL.
Citeste aici cu atentie ca merita:
Basic (and less basic) stuff about servos, radios, pulse width and frame rates
http://www.helifreak...ad.php?t=263175
Alin32, la 05 September 2014 - 01:14 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#15
Postat 05 September 2014 - 02:33 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#19
Postat 05 September 2014 - 07:48 PM
vlad1, la 05 September 2014 - 06:11 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#20
Postat 05 September 2014 - 08:01 PM
stiganas, la 05 September 2014 - 07:48 PM, a spus:
Eu n-am avut probleme cand l-am pus pe elicopter sa filmez...
http://youtu.be/zdOOOCkjths
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#21
Postat 05 September 2014 - 08:18 PM
Mishu-Ptm, la 05 September 2014 - 08:01 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 05 September 2014 - 09:21 PM
stiganas, la 05 September 2014 - 08:18 PM, a spus:
Tot in spirit de gluma am pus si eu...
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#23
Postat 13 September 2014 - 10:17 AM
baietzi, am gasit care-i problema, vedeti filmul de mai jos, urmaritzi multimetrul si recieverul, voltajul scade la 4.7v poate real si mai jos in test, recieverul este cotat la 4.8-8v, becul escului este cotat la 3A (posibil doar spine), deci problema mea este cea ce se cunoaste BROWNOUT, adica resetarea recieverului, am intuit-o si solutia mea este sa trec pe 6V cu bec de 5A separat (una din piesele deja comandate de la HK ce este pe drum), de ce 6V , deoarece voi avea un prag mai larg de manevra pana la resetarea recieverului, voi face testul dupa constructia celuilalt heli evident cu BEC separat pentru a compara rezultatele, bateria in test este full cu 25C rata, am testat evident si cu baterie descarcata si cu baterie de alta capacitate , evident la fel face,
https://www.youtube....eature=youtu.be
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 13 September 2014 - 10:19 AM
#24
Postat 13 September 2014 - 05:04 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#25
Postat 13 September 2014 - 05:27 PM
#26
Postat 17 September 2014 - 05:49 PM
mi-au venit piesele, am montat 2 zile ca sclavul pe heli, am testat cu bec, este super ok am 1V marja de reset pana la 4.7v se vede in filmul de mai jos, Multumesc Stefan pentru sugestia cu servo (super ok am luat 6 sa fie) si sper sa nu mai scriu pe acest topik :),
Ps l-am testat cu 4 packuri si zboara super ok (mai trebuie mici reglaje),
https://www.youtube....eature=youtu.be
#27
Postat 13 November 2014 - 07:18 PM
In sfarsit am reusit sa fac coada pe kbar sa stea locului, aveam un slow wag in hower. Pe flybar cu GA 250 coada era tapana si nu am vrut sa cred ca am ceva probleme mecanice la coada, asa ca am verificat doar superficial coada, ceea ce mi se pare mie interesant este ca am ridicat main gainul foarte mult, la fel si p gainul pentru a sta corect, mai jos setarile, si rog a-mi preciza daca din experientza voastra este normal,
Si mai o intrebare, stop gain A stiu ca este la unul dintre capetele cursei dar care, la fel si B, explicatzia de pe Vstabi nu cred ca se aplica la mine deoarece am mecanica pe coada inversata(blade gripurile), unul dintre gainurile A sau B trebuie sa le reduc un pik dar nu stiu care,
Multumesc anticipat,
#28
Postat 14 November 2014 - 10:41 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback