Modelism - RHC Forum: traxxas vxl raza scurta de receptie - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

traxxas vxl raza scurta de receptie

#1 Useril este offline   kin3zu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 28-August 14

Postat 29 August 2014 - 07:39 AM

Buna ziua domnilor, sunt un incepator in lume rc-ului si deja ma confrunt cu o problema. Orice sugestie este bine venita. De curand am achizitionat un rustler vxl. Toate au fost bune si frmoase dar la a doau iesire in park cu el am observat ca in momentul in care masina era pe la 20 de metri distanta pierdea semnalul si incepea sa accelereze necontrolat. Am oprit totul si am presupus sa bateriile de la transmitator sau consumat. Am pus baterii noi, in primele 15 minute de joaca totul a fost ok, dar a inceput iar sa o ia razna. Am schimbat iar bateriile de la transmitator dar si asa raza de actiune acum este de abea 10 metri. Acumulatorul de pe masinuta incarcat. Mentinoez ca nu am busit masina sau telecomanda, numai pe asfalt si putin prin iarba. Orice sugestie este bine venita, va multumesc
0

#2 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 29 August 2014 - 12:42 PM

Salut,

Daca vrei poti sa-mi lasi un mesaj cu numarul tau de telefon te sun si incerc sa te ajut.
Ce statie ai? Poate firul de la antena nu este bine lipit.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#3 Useril este offline   kin3zu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 28-August 14

Postat 29 August 2014 - 01:41 PM

Salutare este o statie traxxas tqi 2.4 ghz. Statia nu are fir, am verificat firul si antena de la receiver si totul pare in regula. Este inca in garantie , poate este vre-o setare ceva. Nr 0723654937 Criti . Mrs
0