LOGO XXTREME 700 build log
#1
Postat 26 August 2014 - 07:57 PM
Cutia este gigantica si plina mai ales cu aer.
Dotarea e de top (toate sunt luate de la mikado usa)
Mai toate componentele sunt in cutia mica
frame-ul e mare dar din carbon ultrasubtire, cand l-am luat in mana am crezut ca se rupe.
Primele observatii:
- canopia gigant
- frame ultrasubtire cu foarte multe placi de carbon
- main gear gigantic - in felul asta are un numar decent de dinti si pinionul are la randul lui suficienti dinti.
- pe langa Trex 700 pare anemic, Trex are frame gros, rulment unisens ce pare mai mare si mai muschiulos.
Manualul e scos pe imprimanta.
- Servourile sunt JR HV care pe specificatii nu sunt impresionante dar astia nu mint, ce e scris acolo e pe bune.
- ESC YGE 160A cu heatsink - mare
- Motor Scorpion - arata ca oricare alt motor, axul e luuuung.
- VBar silverline. Eu il am pe cel albastru, la asta nou senzorul e mult mai mic.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 28 August 2014 - 05:23 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 29 August 2014 - 12:14 PM
Ca inginerie si executie nu imi place, mult sub Align, m-am lecuit definitiv cu Mikado (o sa revin cu amanunte).
Botezul cel mai probabil duminica la Chitila, trebuie sa fie si proprietarul (ninel63) in Bucuresti, eu cred ca il termin in seara asta.
apstudio, la 29 August 2014 - 09:46 AM, a spus:
Cand si unde e "botezul" ?
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 29 August 2014 - 03:36 PM
Citeaza
Salut, ma gandeam eu ca e proiectul sau.
Astept cu nerabdare comentariile tale privind mecanica.
Spor la distractie in weekend !
http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif
#7
Postat 29 August 2014 - 09:12 PM
- canopia e bestiala (azi canopia vinde un heli nu mecanica)
- coada e pe dumperi, e ca un head de 450, nu stiu ce efect are la zbor dar pare o chestie inteligenta
- maingear e mare, cu 175 dinti, permite pinione cu multi dinti ca in vremurile bune. Logo 600/SX are o mare problema cu pinionele.
- swash-ul e demontabil
- linkurile sunt mari si fara joc, de fapt tot heli nu are joc.
Cam aici se termina partile bune, nu prea multe. Cele naspa sunt din belsug si pe doua categorii, de proiectare si de executie. Cele de proiectare sunt mai grave si cele mai multe au fost spuse (cu juma de gura) si de altii
- sistem idiot de prindere a pakurilor
- sistem idiot de fixare a maingear cu un pin. E un mare chin.
- suportul pentru servo laterale nu poate fi montat cu gearul pus. Eu am zis ca il pun mai tarziu si a trebuit sa demontez din nou gearul
- frame-ul - asta cred ca e cel mai grav. Sunt multe placi foarte subtiri prinse cu o multime de suruburi. Vine gata montat asa ca nu l-am studiat in amanunt dar nu imi place deloc. Nu stiu cat de rigid e (poate ca e) dar la un crash sigur se face praf.
- foarte multe piese metalice CNC sunt facute din mai multe bucati (tot pe sistem rusesc) butucanoase, ciobanesti.
- inafara de o placa de carbon unde se pune senzorul v-bar si placa din fata pentru ESC nu e loc pe nicaieri pentru electronica. Bineinteles ca sunt vrajitori pe helifreak care le-au rutat fantastic, opera de arta, mie nu imi iese.
Executia
- tot ce e CNC e precis dar finisarea e foarte modesta, nu are nici o legatura cu piesele Align.
- totul e atat de fix ca nu se imbina prea bine. Celebrul pin de la maingear nu a intrat nicicum. A trebuit sa pilesc, sa slefuiesc.
- gaurile in carbon nu se potrivesc perfect ca la Align (sau la chinezi). Multe suruburi intra greu, se freaca de carbon.
- maingear arata foarte bine dar e descentrat. Intr-o zona nu are joc deloc, in partea opuse are joc consistent fata de pinion. Tot ce e plastic e turnat la o firma ce se cheama Gabriel (scrie pe piese)
- bila din swash e cam teapana, la mine nu e grav dar am vazut plangeri pe net cu swash blocat in zbor.
In esenta mi-a adus aminte de magnetofoanele/casetofoanele rusesti de pe vremuri. Sanatoase, cinstite dar nu foarte bine gandite, multe pargii, multe suruburi, fara nici o legatura cu rafinamentul mecanic din sculele japoneze din aceeasi epoca.
Peste toate astea un plic cu piese lipsea cu desavarsire (am reverificat si pe poza cu toate plicurile insirate si nu e), e plicul cu suruburile care tin motorul si suruburile care prindeau servo erau de alte dimensiuni. M-am descurcat cu ce aveam prin casa.
Acum ca e gata arata bine, toate se misca frumos, sunt sigur ca o sa zboare excelent.
E greut in ciuda carbonului foarte subtire. Banuiala mea e zborul greoi de care zic toti) nu vine de la greutate cat de la distribuirea ei. Asa la ochi pare ca pakurile sunt mai jos decat la alte heli.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 30 August 2014 - 01:07 PM
Masa totala cu pak de receptie Align:
3960g. La asta se adauga pakuri de 5000mah (cred ca cele de 4000 sunt la limita) de 865g si avem un total de 5700g.
Trex 700E are 3500g (la care se adauga 570gx2 pakuri de 4000mah) total 4650g.
Turat pe masa fara pale are vibratii foarte mici, in jur de 100 pe vbar. Palele Edge sunt finisate perfect si servo JR (made in Japan) sunt de pe alta planeta.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 30 August 2014 - 03:05 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 30 August 2014 - 04:27 PM
- coada la 700 EXXtreme este cu slider clasic, asa cum sunt (aproape) toate cozile din ultimii 30 ani. Nu are pic de joc, nimic, zero. Si nici nu freaca. Si e din plastic.
- coada de la Align cu slider clasic avea joc. Coada nou de la Align cu prindere sus si jos, atat de smechera si care arata atat de bine are in continuare joc, mic dar are. La Align e din metal. Vorbim de orice Align de la 250 pana la 800.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 31 August 2014 - 07:26 PM
Pana m-am scarpinat eu cu normal/idleup era deja in aer. I-am pus initial in statie 85% si 90% care corespundea la 1600 si 1800 ture cu governor (verificat in casa fara pale).
La ambele turatii suna minunat, mergea perfect. Radu a vrut si mai mult si am pus in statie 98% - nu stiu ce turatie a avut dar sigur era foarte mult (cred ca am pus 2400 pentru 100% in soft). Si la turatia turbata zbura perfect.
Tot zborul a fost cam pe genunchi cu pakuri improvizate, in special pe receptie unde eu am numai niste oboseli vechi de 5-6 ani. Firele prinse doar cat sa nu loveasca parti in miscare. Altfel trackingul l-am nimerit perfect si in general parea setat OK.
In concluzie - primul zbor - bestial.
Regulatorul rece, motorul fierbinte. Cateva poze.
Ultima surpriza marca Mikado. Am zis sa pun capacele de plastic la skiduri sa nu intre pamant la primul zbor. Surpriza:
in plic 4 capace mici - trei de un fel (care intra) si unul de alt fel care nu intra si 4 capace lungi, indentice care nu intra. Eu nu mai inteleg nimic.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 01 September 2014 - 05:27 PM
stiganas, la 31 August 2014 - 07:26 PM, a spus:
Pana m-am scarpinat eu cu normal/idleup era deja in aer. I-am pus initial in statie 85% si 90% care corespundea la 1600 si 1800 ture cu governor (verificat in casa fara pale).
La ambele turatii suna minunat, mergea perfect. Radu a vrut si mai mult si am pus in statie 98% - nu stiu ce turatie a avut dar sigur era foarte mult (cred ca am pus 2400 pentru 100% in soft). Si la turatia turbata zbura perfect.
Tot zborul a fost cam pe genunchi cu pakuri improvizate, in special pe receptie unde eu am numai niste oboseli vechi de 5-6 ani. Firele prinse doar cat sa nu loveasca parti in miscare. Altfel trackingul l-am nimerit perfect si in general parea setat OK.
In concluzie - primul zbor - bestial.
Regulatorul rece, motorul fierbinte. Cateva poze.
IMG_1542.JPG IMG_1544.JPG IMG_1547.JPG IMG_1549.JPG IMG_1551.JPG
Ultima surpriza marca Mikado. Am zis sa pun capacele de plastic la skiduri sa nu intre pamant la primul zbor. Surpriza:
IMG_1537.JPG
in plic 4 capace mici - trei de un fel (care intra) si unul de alt fel care nu intra si 4 capace lungi, indentice care nu intra. Eu nu mai inteleg nimic.
Apreciez foarte tare impresiile si pozele. Multumiri!
Incep sa cred ca singurii seriosi pe piata sunt Align! Cum e posibil ca Mikado sa aiba piese lipsa?! Daca te iei dupa reviewuri asa ceva nu e de conceput. Ce sa mai zic?! Foarte greu sa gasesti in prezent un kit fara probleme. Parca toti producatorii s-au culcat pe o ureche si ce ajunge la noi "merge si asa!". O vreme ma gandeam ca sunt eu foarte ghinionist dar pana la urma am tras concluzia ca nu sunt eu chiar asa de "special". Vad ca se confirma.
P.S. Mai mult in gluma trebuie sa intreb: A fost cumparat de la FastLad? :pardon:
Aceasta postare a fost editata de qntt: 01 September 2014 - 05:29 PM
#13
Postat 01 September 2014 - 07:09 PM
Foarte probabil ca asta e motivul pentru care acum cei mai multi livreaza kituri preasamblate (inclusiv acest Logo). Se pare ca e mai greu (si mai riscant) sa aranjeze piesele in pliculete.
M-am uitat sa vad ce ar insemna un crash si am avut inca o surpriza neplacuta. La vechile Logo cumparai fiecare piesulita separat, nu erau iefine dar cel putin nu iti bagau pe gat piese de care nu aveai nevoie.
Ei bine la EXXtreme s-au smecherit si ei. TT se vinde ca ansamblu complet si e scump (cand in fapt ai nevoie doar de teava), la fel cu cele doua suporturi de boom.
Ce folos ca sunt demontabile daca nu poti sa le cumperi decat ca ansamblu complet (cu o gramada de bani).
qntt, la 01 September 2014 - 05:27 PM, a spus:
Incep sa cred ca singurii seriosi pe piata sunt Align! Cum e posibil ca Mikado sa aiba piese lipsa?! Daca te iei dupa reviewuri asa ceva nu e de conceput. Ce sa mai zic?! Foarte greu sa gasesti in prezent un kit fara probleme. Parca toti producatorii s-au culcat pe o ureche si ce ajunge la noi "merge si asa!". O vreme ma gandeam ca sunt eu foarte ghinionist dar pana la urma am tras concluzia ca nu sunt eu chiar asa de "special". Vad ca se confirma.
P.S. Mai mult in gluma trebuie sa intreb: A fost cumparat de la FastLad? :pardon:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/