Modelism - RHC Forum: DLE 55RA - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

DLE 55RA primul motor pe benzina

#1 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 25 August 2014 - 03:45 PM

Acum ca aproape am terminat cu avionul urmeaza partea a doua: rodajul motorului. In manual am vazut ca nu se face nici o diferenta intre rodaj si functionarea normala, cel putin in privinta amestecului.
87− 93 Octane Gasoline with a 30:1
gas/2-stroke (2-cycle) oil mixture
Always use high-quality oil intended for 2-stroke (2-cycle) engines.
It's a good idea to use a petroleum-based 2-cycle motor oil like
Lawn Boy All Season - Ashless oil for the break-in period.
Astea sunt singurele date oferite cu privire la amestec si rodaj.
Acum cer si eu parerea celor cu experienta si care au avut sau au motoare pe benzina:
ce ulei sintetic?
Restul intrebarilor vor veni pe parcurs!! :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#2 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 486
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 August 2014 - 03:58 PM

Eu de exemplu folosesc Bel-Ray H1-R Racing 100% Synthetic Ester 2T Engine Oil.

Se gaseste la magazinele on-line de moto.





0

#3 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1397
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 25 August 2014 - 04:06 PM

Eu tocmai ma pregatesc sa rodez doua benzinare de 30cc si am luat ulei mineral 2T Bel-Ray si dupa rodaj am ulei sisntetic Bel-Ray H1R.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#4 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 25 August 2014 - 04:09 PM

deci rodajul se face timp de 2 ore la 4000 rpm/min... :pardon: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 August 2014 - 05:59 PM

Rodajul complet va dura mai mult decat cele doua ore ... e de preferat sa se consume 2 rezervoare la sol asta
insemnand ca motorul nu este pus din prima sa traga, dupa care restul se va face in zbor ....
Multi si chiar si in manuale recomanda ca rodajul sa se faca de la inceput in zbor ... nu prea iti vine sa faci asa
nestiind daca motorul nu se va supraincalzii, sau nu se va oprii cand iti este lumea mai draga ..

Nici rodajul la sol pe model nu prea e o solutie .. va vibra si va zdranganii in draci structura fuselajului ... unii se consoleaza spunand ca acum vezi daca ar fi avut de cand sa se desprinda vre-o bagheta , panou, nervura, ceva , si poti intarii

Nici pe un stand de rodaj fara o cat de cat amortizare a socurilor nu este o solutie .. toate se transmit in biela ..

Eu pe stand am rodat .. trepida pamantul sub standul din lemn improvizat ... si imi imaginez cum ar fi trepidat fuselajul dar si cum se transmiteau socurile in biela, rulmenti, si ce o mai avea el pe acolo ..

Rodajul complet se zice ca ar fi gata dupa ce se consuma o cantitate X de combustibil .. destul de mare 5 - 10 litri
.. nu stiu cat ...

Abia dupa ce se termina rodajul , teoretic , poti incepe sa nu mai mergi cu el bogat si poti incepe sa seci amestecul asa incat sa obtii maximul de putere .. asta insa e cu dus si intors ... adica poti sa il pui pe butuci .. daca ar fi
un 3W , un DA sau alt motor cu alte aliaje poti incerca dar si acolo cu simt de raspundere ca e usor de calat ...


Cel mai safe e sa ........................................................................ il tii in camara ! :blink:

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 25 August 2014 - 06:01 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5018
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:135525

Postat 25 August 2014 - 06:05 PM

 oachidori, la 25 August 2014 - 04:09 PM, a spus:

deci rodajul se face timp de 2 ore la 4000 rpm/min... :pardon: :pardon:



Eu asa am facut la AGM-ul meu si la GF-ul 26 dupa RK. Ulei, mineral, luat de la Luk. Ideea e, mai ales ca ti motorul pe model sa folosesti un ulei care nu se arde, parca murdareste mai putin. Asta al meu se cam arde, si pe langa fum, mai si murdareste. E drept ca am exagerat cu uleiul...adica am pus 75ml la doi litrii de gaz...Asa nu s-a mai incalzit deloc cum zice lumea, dar scotea mult fum, si multa mizerie.. Acuma, dupa trei zboruri (adica inca jumatate de ora de mers) i-am mai resus cantitatea de ulei, si am mers pe ce scrie in manual 30:1. Nu mai scoate asa mult fum, si nu mai murdareste asa de tare, si merge si mai bine.

PS - Din pacate nu -mi mai merge turometrul, si nu stiu parametrii motorului...da se va rezolva cat de repede...
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9302
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 August 2014 - 06:21 PM

Poate nu-i rau sa folosim un ulei destinat acestor motoare...zic si eu.
http://www3.towerhob...%2Fb%3Eotz+oils
0

#8 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 29 September 2014 - 02:06 PM

 dan_mitea, la 25 August 2014 - 06:21 PM, a spus:

Poate nu-i rau sa folosim un ulei destinat acestor motoare...zic si eu.
http://www3.towerhob...%2Fb%3Eotz+oils

Pana la urma am folosit uleiul recomandat de Andu. Am observat sau mai bine zis Bogdan a observat ca motorul se incalzeste prea tare. Asta inseamna ca e amestecul prea sarac sau racirea nu e ok si trebuie sa ii pun cartonul in fata ca la vechile dacii sa limitez cantitatea de aer intrata? :unsure: :unsure:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9302
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 September 2014 - 06:31 PM

Ar trebui scos cartonul pentru ca sa intre mai mult aer...zic si eu.
0

#10 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 September 2014 - 07:46 AM

Da-i aer curat "copilului" ! Nu-l sufoca !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#11 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 07:46 AM

 oachidori, la 29 September 2014 - 02:06 PM, a spus:

Pana la urma am folosit uleiul recomandat de Andu. Am observat sau mai bine zis Bogdan a observat ca motorul se incalzeste prea tare. Asta inseamna ca e amestecul prea sarac sau racirea nu e ok si trebuie sa ii pun cartonul in fata ca la vechile dacii sa limitez cantitatea de aer intrata? :unsure: :unsure:



In nici un caz carton in fata! Daca decupajul pt. evacuarea aerului din capota (cel din spatele motorului) e OK, s-ar putea sa fie o problema de amestec.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#12 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 September 2014 - 08:14 AM

 MLGore, la 30 September 2014 - 07:46 AM, a spus:

In nici un caz carton in fata! Daca decupajul pt. evacuarea aerului din capota (cel din spatele motorului) e OK, s-ar putea sa fie o problema de amestec.

Costin,
ma gandeam sa directionez aerul asa cum a facut Andu la Yak-ul lui.Sa intrea aerul doar pe cilindru. Asa cum e acum, aripioarele de la cilindru sunt acoperite partial de capota.
Mai jos gaurile din capota. Allen le-a facut, deci cred ca stie cum trebuie facute. :drinks:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#13 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 08:33 AM

 oachidori, la 30 September 2014 - 08:14 AM, a spus:

Costin,
ma gandeam sa directionez aerul asa cum a facut Andu la Yak-ul lui.Sa intrea aerul doar pe cilindru. Asa cum e acum, aripioarele de la cilindru sunt acoperite partial de capota.
Mai jos gaurile din capota. Allen le-a facut, deci cred ca stie cum trebuie facute. :drinks:



Am vazut poza asta in topicul dedicat constructiei modelului si mi se pare prea mica gaura. As largi-o pe laterale si inspre bujie (sa se vada mai mult din chiulasa).

Cel mai simplu si sigur test ce se poate face e imbogatirea intentionata a amestecului si masurata temperatura dupa un zbor. Daca motorul e tot incins, inseamna ca racirea e problema.
In week-end vreau sa ies si eu la zbor, daca vii suna-ma sa aduc camera de termoviziune.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 30 September 2014 - 08:35 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#14 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 September 2014 - 09:13 AM

 MLGore, la 30 September 2014 - 08:33 AM, a spus:

Am vazut poza asta in topicul dedicat constructiei modelului si mi se pare prea mica gaura. As largi-o pe laterale si inspre bujie (sa se vada mai mult din chiulasa).

Cel mai simplu si sigur test ce se poate face e imbogatirea intentionata a amestecului si masurata temperatura dupa un zbor. Daca motorul e tot incins, inseamna ca racirea e problema.
In week-end vreau sa ies si eu la zbor, daca vii suna-ma sa aduc camera de termoviziune.

de venit, sigur vin ori sambata ori duminica,nu ma sa imi spui cand ca sa imi fac programul, ca nu am de ales trebuie sa imi impart weekendul intre familie si pasiunea pt avioane.. :pardon: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#15 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 486
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 03:33 PM

In ceea ce priveste obturarea partiala a motorului , pentru a forta ca aerul sa intre doar intr-o anumita zona ( pe cilindru) e fara indoiala un lucru bun, atat timp cat pastrezi acel raport aproximativ de 1: (2-3) intre intrare/iesire.










0

#16 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2014 - 04:57 PM

 oachidori, la 30 September 2014 - 09:13 AM, a spus:

de venit, sigur vin ori sambata ori duminica,nu ma sa imi spui cand ca sa imi fac programul, ca nu am de ales trebuie sa imi impart weekendul intre familie si pasiunea pt avioane.. :pardon: :pardon:



Suna-ma vineri seara sa stabilim ce si cum.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#17 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 30 September 2014 - 06:03 PM

Domnilor..... ,cum spune proverbul" o mie de mecanici o mie de pareri" , daca Andu foloseste un anumit ulei , sau daca mai nu stiu cine face nu stiu ce la capota , nu inseamna ca astea-s reguli sau tipare ,fiecare motor si model sunt unicate in felul lui ,nu exista douo motoare la fel chiar daca au acelasi nume si capacitate ,asta o spun din propria experienta,si poate sunteti de acord cu cele spuse mai sus, important sa iei ca si baza unele sfaturi si sa incepi sa dezvolti de acolo.
Bine inteles ca ori ce discutie sau sfat este constructiv,si merita analizat.

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 30 September 2014 - 06:06 PM

0

#18 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 September 2014 - 06:52 PM

Deci asa arata motorul din fata ca sa se vada diferenta de gabarit intre cilindru si toba. Si o poza cu partea de jos a evacuarii.
Am calculat si suprafetele: cea de intrare este de 47.700 mm2 (diferenta dintre suprafata cercului capotei din care am scazut suprafata cercului conului) iar cea de iesire de 7500 mm2 (calculat din suma tuturor suprafetelor componente si aproximata). Practic la iesire sunt acele gauri facute in tunelul din capota si gaura de iesire a tunelului.La cum zicea Andu ca sa am raport de 1/2 intrare/iesire ar trebui sa maresc suprafata gaurilor de iesire. Asta se poate face prin marirea acelor gauri deja facute si/sau a gaurilor deja facute dar acoperite cu folie unde ar fi trebuit sa fie canistra daca as fi pus-o.
Deci?
Racirea e de vina?? :unsure: :unsure:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 September 2014 - 08:10 PM

 oachidori, la 30 September 2014 - 06:52 PM, a spus:

Deci asa arata motorul din fata ca sa se vada diferenta de gabarit intre cilindru si toba. Si o poza cu partea de jos a evacuarii.
Am calculat si suprafetele: cea de intrare este de 47.700 mm2 (diferenta dintre suprafata cercului capotei din care am scazut suprafata cercului conului) iar cea de iesire de 7500 mm2 (calculat din suma tuturor suprafetelor componente si aproximata). Practic la iesire sunt acele gauri facute in tunelul din capota si gaura de iesire a tunelului.La cum zicea Andu ca sa am raport de 1/2 intrare/iesire ar trebui sa maresc suprafata gaurilor de iesire. Asta se poate face prin marirea acelor gauri deja facute si/sau a gaurilor deja facute dar acoperite cu folie unde ar fi trebuit sa fie canistra daca as fi pus-o.
Deci?
Racirea e de vina?? :unsure: :unsure:



Lasa bre drobu' de sare .. mergi la teren ca esti pe maini bune .. nici dentistu' pana nu casti gura mare nu va sti unde e beleaua .. doar
de pe forum , facebook, sau mail risti sa iti scoti toti dintii ca domnu Bean



Revenind :

1- Pornesti , incalzesti putin si verifici turatia in full - daca ajunge ca la un metanol in doi timpi e naspa ... trebuie sa il imbogatesti
2- Asa cum a spus MlGore oricum intai il imbogatesti mai mult decat trebuie - punctul 1 il parcurgi intai ca sa scapi totusi
de o banuiala ( daca iese si putin fum dupa imbogatire e si mai bine ) si il bagi la zbor.
3- Dupa zbor mai in forta nitel , cum l-ai pus jos, fuguta, fuguta cu termometrul pe el gramada
4- Daca tot e incins probleme de aerisire desi nu cred ..
5- Daca nu se mai incinge , de la zbor la zbor mai seci cate putin avand controlul permanent asupra " febrei " ..

Si gata .. e atat de simplu .. doar rabdare sa ai ..



Afara este totusi destul de rece .. ce te faceai daca erai in plina vara cu peste 35 de grade ? - calai motorul ?

P.S.

Cat de diferite or fi ele motoarele astea intre ele totusi nu sunt copii cu caractere total diferite asa ca trebuiesc
respectate niste proceduri comune .. doar daca e stricat ( infundat, rupt, fisurat .. ) atunci e posibil sa nu asculte orice ai face .

Eu zic sa nu iti mai faci atatea griji ca pana nu ajungi la teren nu o sa afli raspunsul care va si rezolva problema si ar
insemna ca nu o sa mai poti dormii noaptea de atatea griji ..

Rabdare si tutun ! Bafta ! .. sau du'l in baie si da'i o cheie sa vezi ce si cum daca nu mai ai rabdare .. Mai stiu eu pe un domn de la Brasov
care a pornit motorul in pod si desi zice ca o facuse de atatea ori , atunci s-a infipt cu elicea nitel in propetar .. deci .. tot rabdarea zic ca e mai buna ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 September 2014 - 08:12 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 September 2014 - 09:18 PM

 REAL DESIGN, la 30 September 2014 - 08:10 PM, a spus:

Lasa bre drobu' de sare .. mergi la teren ca esti pe maini bune .. nici dentistu' pana nu casti gura mare nu va sti unde e beleaua .. doar
de pe forum , facebook, sau mail risti sa iti scoti toti dintii ca domnu Bean



Revenind :

1- Pornesti , incalzesti putin si verifici turatia in full - daca ajunge ca la un metanol in doi timpi e naspa ... trebuie sa il imbogatesti
2- Asa cum a spus MlGore oricum intai il imbogatesti mai mult decat trebuie - punctul 1 il parcurgi intai ca sa scapi totusi
de o banuiala ( daca iese si putin fum dupa imbogatire e si mai bine ) si il bagi la zbor.
3- Dupa zbor mai in forta nitel , cum l-ai pus jos, fuguta, fuguta cu termometrul pe el gramada
4- Daca tot e incins probleme de aerisire desi nu cred ..
5- Daca nu se mai incinge , de la zbor la zbor mai seci cate putin avand controlul permanent asupra " febrei " ..

Si gata .. e atat de simplu .. doar rabdare sa ai ..



Afara este totusi destul de rece .. ce te faceai daca erai in plina vara cu peste 35 de grade ? - calai motorul ?

P.S.

Cat de diferite or fi ele motoarele astea intre ele totusi nu sunt copii cu caractere total diferite asa ca trebuiesc
respectate niste proceduri comune .. doar daca e stricat ( infundat, rupt, fisurat .. ) atunci e posibil sa nu asculte orice ai face .

Eu zic sa nu iti mai faci atatea griji ca pana nu ajungi la teren nu o sa afli raspunsul care va si rezolva problema si ar
insemna ca nu o sa mai poti dormii noaptea de atatea griji ..

Rabdare si tutun ! Bafta ! .. sau du'l in baie si da'i o cheie sa vezi ce si cum daca nu mai ai rabdare .. Mai stiu eu pe un domn de la Brasov
care a pornit motorul in pod si desi zice ca o facuse de atatea ori , atunci s-a infipt cu elicea nitel in propetar .. deci .. tot rabdarea zic ca e mai buna ..

Gigi,
ai dreptate.Oricum intre timp am fost curios sa vad ce reglaje erau fata de cele de fabrica si era high-ul sarac sarac sarac, asa ca pentru a avea un punct de plecare corect le-am adus pe amandoua la setarile initiale (de fabrica).
In weekend daca vremea va tine cu noi vedem la fata locului ce ramane de reglat. :drinks: :drinks:

Aceasta postare a fost editata de oachidori: 30 September 2014 - 09:19 PM

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 October 2014 - 07:36 AM

 oachidori, la 30 September 2014 - 09:18 PM, a spus:

Gigi,
ai dreptate.Oricum intre timp am fost curios sa vad ce reglaje erau fata de cele de fabrica si era high-ul sarac sarac sarac, asa ca pentru a avea un punct de plecare corect le-am adus pe amandoua la setarile initiale (de fabrica).
In weekend daca vremea va tine cu noi vedem la fata locului ce ramane de reglat. :drinks: :drinks:


Eeeee si acum intrebarea de baraj .. CINE l-a secat asa tare ? .. deci mare atentie si cu mesterii de ocazie .. sunt cativa colegi
care au resusit de si-au bulit motoarele .. calate, ambielaje sparte , ... putina implicare proprie nu strica dar cu procedurile in brate.

Imi aduc aminte de vremurile de dinainte de 89' cand in fiecare week-end, toti din bloc eram in parcare la masini sa mai bibilim cate putin ,
sa mai socializam cum se spune acum .. cate unul mai avea si probleme tehnice si in 3 minute erau " priceputi " ciorchine pe langa masina lui ..
... la sfarsitul zilei ii mai si ramaneau piese de " rezerva " nemontate .. cel mai idraznet dintre saritori spunand propietarului ..
" .. breee ! eu zic sa mergi maine la un service .. ca e problema mare ! "
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 13 May 2015 - 09:10 AM

Deci problema e de la motor. Am gasit cauza pentru care se opreste. Stefan (Maverick) a vazut exact pozitia in care s-a oprit ultima data si am cautat pe FG si surpriza, exact la acest motor e o problema care trebuie rezolvata. Asa ca va trebui sa desfac motorul. Aici detaliile cu ceea ce trebuie facut: http://www.flyinggia...ead.php?t=88568
Dupa operatia asta initiatorul topicului spune ca merge perfect (ca un DA).
Se pare ca " reed block-ul " nu este perfect plan si de aici apar problemele in zbor. :pardon: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#23 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 13 May 2015 - 04:51 PM

prin 2013, publicam pe pagina de FB (https://www.facebook...eropower?ref=hl) acest articol http://www.grosbeakr...ns/lapping.html




fix treaba asta am facut la DLE30 care imi facea figure, si care, acum, merge bine.

la mine se opera cand treceam de pe spate pe fata. se ineca si se opera.



_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#24 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 07 June 2015 - 03:26 PM

Deci ori ma duc la nebuni, ori ajung ca Hash si ma urc cu picioarele pe avion, ori imi iau alt motor.Azi dupa ce am dat doua zboruri fara probleme, la al treilea eram in zbor pe spate la ralenti si am incercat sa vin cu el pe fata si mi s-a oprit fix cand eram in urcare . Deci de ce s-a oprit? Eram la inceputul zborului deci benzina aveam, chiar in situatia in care s-ar fi blocat in interior furtunul in orice pozitie, avea carburant. E cumva din cauza furtunelor cum sunt pozitionate?
Oricum azi mi-am pierdut o roata, s-a rupt elicea, un semistabilizator si tubul de carbon, fuselajul cred ac e distrus si trebuie refacut...
Ma intereseaza sa vad motorul asta functional..sau pot sa il arunc.. :angry2: :angry2: :angry2:

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#25 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2066
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 07 June 2015 - 03:30 PM

nu stiu ce sa zic dar noi astia cu motoare chinezesti parca nu ne vaitam ca se intampla !!!!!!!!!
consulta un prieten.....Ady, Allen,zic!
doamne fereste !
0

#26 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 June 2015 - 08:56 PM

Clar de la furtune !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunt rosii ! .. cu ale galbene mergea sigur ! :wub:
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#27 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 07 June 2015 - 09:58 PM

 sandu62, la 07 June 2015 - 03:30 PM, a spus:

nu stiu ce sa zic dar noi astia cu motoare chinezesti parca nu ne vaitam ca se intampla !!!!!!!!!
consulta un prieten.....Ady, Allen,zic!
doamne fereste !

pai e reglat excelent de Allen, ralenti ok,accelaratie, etc, merge brici pana se opreste, si s-a oprit fix in aceeasi pozitie.
Cu toate ca am doua pozitii la acceleratie adica una pentru zbor cu idle in jur de 2200 rpm fata de 1500 la aterizare, deci un pic turat ca sa nu se opreasca, asa cum am spus eram in zbor pe spate si am vrut sa il indrept dar nu am accelerat, eram in ralenti dar nu am mai apucat si normal ca eram in partea proasta a pistei si cu vantul din coada,, deci avion praf.. :cray: :help: :sorry: :blink:
Gigi, o sa le vopsesc in galben..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

#28 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 June 2015 - 10:39 PM

 oachidori, la 07 June 2015 - 09:58 PM, a spus:

pai e reglat excelent de Allen, ralenti ok,accelaratie, etc, merge brici pana se opreste, si s-a oprit fix in aceeasi pozitie.
Cu toate ca am doua pozitii la acceleratie adica una pentru zbor cu idle in jur de 2200 rpm fata de 1500 la aterizare, deci un pic turat ca sa nu se opreasca, asa cum am spus eram in zbor pe spate si am vrut sa il indrept dar nu am accelerat, eram in ralenti dar nu am mai apucat si normal ca eram in partea proasta a pistei si cu vantul din coada,, deci avion praf.. :cray: :help: :sorry: :blink:
Gigi, o sa le vopsesc in galben..



Vopsite nu merge ca se ia .. baga o tija de plastic galbena pe furtune , sau daca iti este mai la indemana toarna o rasina galbena in ele ..
o sa mearga brici .. dar ce te faci ca nu mai ai pe ce sa pui motoru ... parca era un Telink la vanzari ..

P.S.

Nu e tardiva dorinta de a sarii cu picioarele pe model ? .. cand e intreg se justifica gestul ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#29 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5018
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:135525

Postat 27 July 2016 - 02:09 PM

Are cineva pe acasa o saiba de elice? Ca mi-a zburat in balarii cu tot cu elice...
0

#30 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2343
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 27 July 2016 - 02:42 PM

 Mihai_supy, la 27 July 2016 - 02:09 PM, a spus:

Are cineva pe acasa o saiba de elice? Ca mi-a zburat in balarii cu tot cu elice...

:unsure: :blink:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
Badan Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EF - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
Multiplex - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
Freewing - F22 90mm EDF
Robbe - MISTRAL 2.0m
F22 depron
Aeronaut - Triple RES 2.0m
Auto:
Traxxas E Revo 1/16
Arrma Typhon 6S
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro