Modelism - RHC Forum: Hawker Hurricane MK2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Hawker Hurricane MK2 1/5 Scale

#1 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 22 August 2014 - 09:56 AM

Stimati colegi, deschid cred ca al treilea topic despre o macheta, de la primele doua proiecte invatand cate ceva despre aceasta clasa, Ni17 fiind inca in stadiul de ARF.

Nu ma intrebati de ce nu continui ce am inceput, Glosterul iese mult peste 15 Kg si Ni 17 are multe erori de constructie, ambele esuand dupa ce am folosit planuri incomplete. Totusi Ni17 va zbura ca si model de antrenament.

Initial nu doream sa scriu despre noul model pana nu il aduc la o forma completa insa m-ar ajuta mult orice resurse din partea voastra (desene, schite, idei, fotografii) .

Am facut rost de planurile la scara 1/4 de la yke rusticus plans de la un membru de pe RcScalebuilder si l-am scalat la 1/5.

Desenele sunt complete, foarte detaliate pentru constructia modelului insa am corectat niste erori cum ar fi numarul de lise de pe fuselaj, care erau mai putine decat la original si cateva alinieri.

Planul l-am vectorizat manual, am taiat majoritatea pieselor la CNC, restul manual la traforaj.

Sunt constient ca la un warbird greutatea este cel mai mare inamic si voi incerca sa tin cont de toate detaliile.

Fisier atasat  1.png (155.66K)
Number of downloads: 187 Fisier atasat  2.png (149.81K)
Number of downloads: 181 Fisier atasat  3.png (154.92K)
Number of downloads: 174
0

#2 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 22 August 2014 - 10:01 AM

foarte frumos proiectul, o sa caut pe acasa sa-ti trimit ce am adunat eu in decursul timpului ....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#3 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 22 August 2014 - 10:02 AM

.... dar din cate imi aduc aminte am ceva pentru MKI
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#4 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 August 2014 - 11:32 AM

E mai greu de facut decat un scale din primul razboi mondial insa este multa documentatie si poze cu avioane care inca zboara.
Nu pot decat sa te sprijin cu sfaturi despre tinuta de zbor si echilibrari ca sa nu ai probleme la prima incercare.
Eu am avut un HH -DTOA de la ESM cu corp compozit si singura problema a fost greutatea cozii ,mult prea mare.
La executie se impune sa creezi spatii interne generoase de la bordul de atac pana in bot unde sa aduni tot ce e aparatura de comanda,baterii,si servourile pentru comenzi de spate.Fata de recomandari Hurricanul zboara bine cu centrul de greutate intre 25-27% din latimea aripii la imbinare cu fuselajul. Avionul real are CG la 22%. Insist la materiale cat mai usoare pentru sectiunea de spate.
A doua problema este schimbarea centrului de greutate la coborarea trenului de aterizare.
Succes !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#5 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 22 August 2014 - 01:18 PM

Multumesc flypol de sfaturi, sunt binevenite chiar daca e mult prea devreme pana la centraj si zbor.

Este printre putinele warrbird-uri zburabile, sper sa-mi iasa usor, stiu ca la coada este problema. Unii pe un forum din afara precizau inlocuirea liselor de pe coada cu balsa (1 lisa de pin la 4 din balsa).

Oricum am inceput cu capota motor, asta poate fi un pic mai solida :)

Multa bafta cu SE5A, urmaresc de ceva timp evolutia proiectului.

Teo, adun tot ce se poate, iar diferentele intre MK1, 2...., sunt mici, in special la motor si armament.
0

#6 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 August 2014 - 01:52 PM

Multa bafta cu SE5A, urmaresc de ceva timp evolutia proiectului.

De 4 ani,cu pauze de cate 6 luni :rolleyes: Mult succes!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#7 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 17 September 2014 - 08:18 AM

Am inceput cu capota la care am lucrat ceva timp, deocamdata matritele.
Detaliile le voi aplica separat in alte matrite mici si pentru un grad de finisaj mai bun voi incerca sa aplic tabla de aluminiu peste capota din fibra de sticla.. astfel voi putea realiza mai realist niturile si imbinarile vizibile.

Conul va fi turnat prin aceiasi metoda.

Fisier atasat  IMG_1355.JPG (182.69K)
Number of downloads: 89 Fisier atasat  IMG_1677.JPG (182.84K)
Number of downloads: 88

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 17 September 2014 - 08:18 AM

0

#8 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 19 September 2014 - 08:18 AM

niste inmatriculari pentru prietenul nostru Zippo ..... eu asa l-as face chiar daca sunt destule poze reale cu replica zburatoare

am si dimensiunea mare a pozei si cartea de unde provin .....

Fisiere atasate


Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#9 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 21 September 2014 - 11:49 AM

Multumesc Teo, cu ajutorul tau mi-am mai completat documentatia.

Am turnat si capota, cu toate ca e prima a iesit foarte bine si o voi folosi pe asta. Mai sunt unele ornamente de aplicat insa ca si suport e foarte ok.

Fibra este in 3 straturi (2 de 110g si una de 160 twill), imbinarea in matrita.

Fisier atasat  IMG_1724.JPG (346.82K)
Number of downloads: 132

Fisiere atasate


0

#10 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 21 September 2014 - 11:55 AM

Singurul motor care intra perfect sub capota este Laserul, sper sa mi-l permit , insa doar dupa ce ajung intr-un stadiu mai avansat cu lucru.

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 21 September 2014 - 11:56 AM

0

#11 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 September 2014 - 04:39 PM

Laser 240 dar cu esapamentele in sus sa faci evacuare scale ! Fa inmatricularea lui Bazu Cantacuzino,avion ucigas!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#12 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 21 September 2014 - 06:11 PM

For the model you describe I would recommend the Laser 360v as it is our most powerful
engine and will pull the model very well.

if you have the dimensions of the cowling we can work out if the engine
will fit without sticking out.


360 mi se pare cam mult insa depinde de buget.

Pana la inmatriculare creste barba, deocamdata iau in considerare singurul Hurricane restaurat care inca zboara, R4118 si de la care pot procura niste semnaturi si cartea publicata.

http://www.hurricanedisplay.co.uk/
0

#13 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 21 September 2014 - 08:04 PM

Vezi postareaZippo, la 21 September 2014 - 06:11 PM, a spus:

For the model you describe I would recommend the Laser 360v as it is our most powerful
engine and will pull the model very well.

if you have the dimensions of the cowling we can work out if the engine
will fit without sticking out.


360 mi se pare cam mult insa depinde de buget.

Pana la inmatriculare creste barba, deocamdata iau in considerare singurul Hurricane restaurat care inca zboara, R4118 si de la care pot procura niste semnaturi si cartea publicata.

http://www.hurricanedisplay.co.uk/


cam mare ala de 360V si la bani cam mult dar fiecare stie ce si cum ..... oricum este un motor de cursa lunga si pe care il poti folosi ulterior la alte proiecte

de pe site-ul acela sa nu uiti sa procurisi ceasul ca este tare frumos .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#14 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 September 2014 - 12:51 PM

vezi ca din schita aia cu capote si motorul, motorul vine cam la limita si mai mult ca sigur va atinge putin de capote si de la caldura o va strica, se va topi sau arde rasina ..... incearca sa-l faci cat mai usurel si poate poti pune un 180 pe el caci il trage fara probleme, la warbird-uri iti trebuie elice mai mica ca la alea din primul razboi ..... cred eu.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#15 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 23 September 2014 - 01:11 PM

M-am gandit si la asta, oricum schita este pentru 360V, cu siguranta 240V se va potrivi mult mai ok apoi iau in considerare si adaptarea dupa diverse variante MK, unde exista unele diferente la carenajul capotei ce m-ar avantaja atat la racire cat si la cilindru.

Deocamdata motorul va fi ultimul pe lista, dimensiunile batiului vor fi in asa fel incat sa pot adapta si la alt tip de motor.

Decat sa decupez capota, prefer sa il aduc la varianta MK II D .

Fisier atasat  HurricaneIID.jpg (48.15K)
Number of downloads: 52
0

#16 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 23 September 2014 - 02:54 PM

@Zippo, Laser 240 este prea mic pentru macheta pe care vrei tu sa o faci. La scara 1/5 si anvergura de 2.4 m nu cred ca reusesti sa il scoti sub 10 kg in cel mai bun caz. Eu cred ca te vei duce spre 11-12 kg dupa ce pui totul pe el (fibra, panza, nituri, vopsea, detalii, tren etc) si in cazul asta ai avea o motorizare la limita inferioara.
Daca nu te deranjeaza ai aici cateva exemple:
- hurri blackhorse arf, 2.2 m anvergura, 9 kg, motor recomandat de minim 50 cc, dar am vazut un review si cu motor de 40 cc
- hurri mick reeves kit, 2.7 m anvergura, 15 kg, motor recomandat 60-80 cc
Alt exemplu care poate te ajuta este cel al machetei de Zero cu care a concurat Dragos Marinescu: anvergura 2 m, greutate peste 11 kg, motor laser 300v.
In plus, racirea la 240 este foarte sensibila, inclusiv producatorul spune clar acest lucru, iar capota de la hurricane nu te ajuta deloc in acest sens. Am vazut ca ei iti recomanda laser 360 si probabil ca ar putea fi ok chiar si laser 300.
Atentie si la cotele de gabarit pentru ca ce vezi in schita de pe site-ul lor (la 300 si cred ca si la 360) nu prea reflecta realitatea: tobele ies in afara cilindrilor desi din poze nu se vede lucrul acesta. Vezi poza atasata, la care cota de 168 mm este mai mare cu 10-12 mm. Daca cumva ai luat sau iei in calcul dimensiunea aia (cum am facut eu :angry2: ) iti ramane doar varianta sa montezi tobele pe panoul de foc cu remote kit: alti bani, alta distractie, cam 90 lire.
Pentru o racire eficienta, indiferent ce tip de motor vei folosi, ai varianta sa decupezi o parte din capota inferioara si sa realizezi o trapa care sa se deschida doar la zbor, pentru a evita depunctarea la stand.
Aerisirea de la Mk II D era specifica doar avioanelor folosite in Africa si daca nu gasesti poze, inclusiv cu detalii, nu prea te ajuta sa reproduci modelul respectiv. Si oricum cred ca aceea ar fi practica doar daca folosesti un motor cu un singur cilindru.
De fapt, daca vrei o macheta competitiva (chiar daca nu din primul an) ai nevoie de un model la care sa gasesti cat mai multe poze. Cu o simpla schema de inmatriculare nu prea ai la ce sa punctezi.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MADA: 23 September 2014 - 02:59 PM

0

#17 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 September 2014 - 04:47 PM

@MADA ..... ca iar m-ai bagat in ceata vis-à-vis de concurs si punctaj, adica daca am o inmatriculare de ex romaneasca si am si poze de detaliu si multe alte poze ale aceluiasi model, sa zicem, MKI dar alta inmatriculare inseamna ca nu prea am ce sa puctez la stand, sau am intels eu gresit???

poate ne vedem la o bere sa-mi explici si mie mai multe de F4C-ul asta ca la cele doua machete care le am in lucru ..... poate vad ca muncesc degeaba .....

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 23 September 2014 - 04:48 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#18 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 September 2014 - 04:51 PM

in alta ordine de idei ..... sa mor daca inteleg de ce va cramponati si va agatati de motoarele astea LASER cand un 2T de 30-35cc gen SUPERTIGRE G-3250 intra sub capota bine si merge beton, sa fim seriosi ca sunetul de la un 4T nu este pe deloc aproape ca sunetul celui real orice ai face asa ca 2T sau 4T tot nu suna ca unul real nici beat daca le-ai auzi .....

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 23 September 2014 - 04:52 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#19 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 September 2014 - 05:07 PM

mai exista si varianta MOKI M360 INLINE .... la pretul de la 420 EURO .....

oricum ai face mai ai pina acolo dar trebuie sa gandesti motorizarea de la inceput.

bafta si hai cu poze ......

Fisiere atasate


Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#20 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 23 September 2014 - 05:49 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 23 September 2014 - 04:47 PM, a spus:

@MADA ..... ca iar m-ai bagat in ceata vis-à-vis de concurs si punctaj, adica daca am o inmatriculare de ex romaneasca si am si poze de detaliu si multe alte poze ale aceluiasi model, sa zicem, MKI dar alta inmatriculare inseamna ca nu prea am ce sa puctez la stand, sau am intels eu gresit???

poate ne vedem la o bere sa-mi explici si mie mai multe de F4C-ul asta ca la cele doua machete care le am in lucru ..... poate vad ca muncesc degeaba .....


Tot ce reproduci pe o macheta trebuie sa fie identic cu ceea ce exista pe un singur avion, care zboara sau a zburat.
Nu poti combina schema de inmatriculare de la un avion cu pozele de detaliu de la acelasi model de avion, insa inmatriculat diferit.

Pentru Hurricane-ul romanesc s-ar putea folosi pozele respective, desi sunt niste reproduceri, doar pentru schema de vopsire si inmatriculare si eventual pentru pozele de ansamblu cu conditia ca ele sa respecte si schitele avionului prezentate in dosar.
Pentru detalii insa este nevoie de pozele de epoca, daca exista publicate undeva, sau de poze muzeu care din pacate nu exista.

Pe scurt, pentru un punctaj care sa conteze si la stand ai nevoie de documentatie (poze) de la acelasi avion atat pentru vederile generale, cat si pentru detalii, culori si inmatriculare.
In plus este necesara autentificarea culorilor folosite, pentru ca de multe ori culorile din poze sunt mai luminoase sau mai intunecate decat cele reale.
0

#21 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 23 September 2014 - 05:52 PM

Mada, foarte adevarat ce zici, se simpte experienta. Alegerea va fi afara dar si poate 360v, acum depinde cand imi voi permite sa-l iau.

Am mai zis, se poate modifica motorul de catre ei la cnc pentru a intra perfect sub capota, mI-au solicitat doar schitele si probabil vor debita un pic aripioarele de racire ca altceva nu vad ce.

Pentru racire unii se folosesc de radiatorul de sub aripa, insa va trebui realizat un labirint pentru directionarea si evacuarea aerului catre ci,indru. Sau cu un mic fan electric ce sufla direct spre cilindru... Solutii sunt, este aceiasi problema intalnita si la Spitfire.

Deocamdata lucrez, foto vor veni insa multa rabdare :)
0

#22 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 September 2014 - 06:05 PM

ahaaaaa ...... deci pot arunca deoparte Nieuport-ul XI si Henschel-ul 126 ca le fac degeaba caci ele nu mai exista pe nicaieri.

gata, ma opresc aici caci poluam postul lui Zippo si nu-i frumos, putem continua pe F4C la discutii generale.

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 23 September 2014 - 06:07 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#23 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 23 September 2014 - 06:18 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 23 September 2014 - 06:05 PM, a spus:

ahaaaaa ...... deci pot arunca deoparte Nieuport-ul XI si Henschel-ul 126 ca le fac degeaba caci ele nu mai exista pe nicaieri.

gata, ma opresc aici caci poluam postul lui Zippo si nu-i frumos, putem continua pe F4C la discutii generale.


Proctor Enterprise are listat un set de poze de la Nieuport 11 original la 33 USD, deci nu cred ca ar trebui sa il arunci.
Vezi ca au si pentru Bebe (ala este posibil sa fie replica) si pentru inca o inmatriculare, de la francezi.
Pentru Henschel s-ar putea sa gasesti documentatie la cybermodeller.
0

#24 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 September 2014 - 06:20 PM

aaaa ..... da, ai dreptate, ala de la francezi din muzeu este exemplarul real si l-am pozat anul trecut cand am fost acolo, asa este .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 September 2014 - 07:10 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 23 September 2014 - 06:20 PM, a spus:

aaaa ..... da, ai dreptate, ala de la francezi din muzeu este exemplarul real si l-am pozat anul trecut cand am fost acolo, asa este .....


Eu zic sa citesti si regulamentul de pe site-ul federatiei .. posibil acolo sa gasesti ceea ce trebuie pentru concurs, pui cap la cap cu ce mai spun si ceilalti colegi si gata ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 23 September 2014 - 07:11 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#26 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 10 October 2014 - 12:07 PM

Am terminat capota si am trecut la fuselaj, realizat pe o structura cu zabrele din baghete de pin 6x6. Peste aceasta structura rigida vor fi aplicate panourile, apoi lisele si lonjeroanele.
Inca nu prea arata a Hurricane dar ma apropii incet.

Fisier atasat  IMG_1946.jpg (238.24K)
Number of downloads: 61

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 10 October 2014 - 12:08 PM

0

#27 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 13 October 2014 - 09:54 AM

Din cauza spatiului, rezervorul de combustibil va trebui sa-l incasetez de pe acum...cu mare atentie pentru ca nu voi mai putea umbla la el. Intrebarea este daca se merita sa fac capace de acces la el , asta in cazul in care ma hotarasc sa folosesc benzina in loc de metanol.

Momentan am unul de 700cc pentru metanol cu 3 stuturi (daca folosesc un motor twin, atunci o conectare in T pe un singur furtun e ok?).

Nu vreau sa fac o gresala si apoi sa sparg totul pentru a schimba.

Din pacate capacul de acces poate fi intre zona cabinei si a capotei sus, deci va trebui cumva sa maschez imbinarile.

Si o ultima intrebare, pozitia rezervorului este un pic mai sus peste linia mediana a motorului... pot aparea probleme daca nu se afla exact pe linia cu carburatorul ?
0

#28 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 October 2014 - 07:04 PM

Nu stiu daca este o veste buna .... oricand se poate fisura un furtun de silicon din rezervor, oricand poate scapa pendulul din capatul
furtunului, oricand se poate deteriora dopul asa incat sa traga aer fals .. si cum ghinionul nu are carte multe asta se poate intampla
si in prima luna dupa finalizare ..

Deci ....
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#29 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 13 October 2014 - 08:04 PM

Eu sustin ceea ce zice nea Gigi si m-as gandi sa fac panoul de foc pe care sta prins motorul, detasabil, si in asa fel am acces si la rezervor, dai capota jos, desfaci panoul de foc care sta prins in suruburi de un cornier de aluminiu de lateralele fuselajului ..... intelegi tu ceea ce vreau sa spun.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#30 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 13 October 2014 - 08:37 PM

Sau mai ai doua variante:

1. la capota faci o trapa (capac de access) asa cum este in poze .....

2. daca il faci cu aripa dintr-o bucata atunci mai poti face accesul prin zona care ramine libera dupa ce scoti aripa

Fisiere atasate


Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro