Modelism - RHC Forum: caster zx1 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

caster zx1 NEED HELP - consuma mult-

#1 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 07 August 2014 - 07:28 PM

ma poate ajuta cineva?
am cumparat un bughy 1:8 caster zx-1,pe motor scrie 3.5(banuiesc ca sunt cm3)
folosesc combustibil cu 25% nitrometan si 11% ungere ,porneste binicel,sta la relanty,se accelereaza bine in turatii.
PROBLEMA.consuma 1 rezervor in max 8 minute de joaca.

am facut reglajele de baza de aici :http://www.rhcforum.ro/topic/20956-reglaje-motor-termic-15/

DAR NU AM PREA INTELES : ``The Low Speed Needle - reglajul de combustibil pentru Low Speed (relanti)Regleza-l astfel incat capul surubului sa fie la fata inelului care-l inconjoara.``

ADICA SA FIE DESCHIS ASTFEL INCAT CAPUL SURUBULUI SA SE ALINIEZE LA EXTERIOR CU MARGINEA INELULUI CARE IL INCONJOARA?(NICI MAI INFILETAT INAUNTRU NICI MAI SCOS IN AFARA)

multumesc!
0

#2 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 07 August 2014 - 07:37 PM

LSN nu prea are rost sa te atingi.


Da consuma atat in cazul cand e cald si are nevoie de ungere multa.

Cu cat mai uns cu atat mai bine.
Cu cat mai bogat amestecul, cu atat mai putin nervoasa e masina.


Poza dreapta sus, aliniat cu corpul :)

http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-road/903512d1333573197-did-i-damage-engine-break-needle.jpg
Imagine postata
0

#3 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 07 August 2014 - 09:14 PM

am umblat la reglaje pentru ca nu pornea ,pornea doar daca o tineam accelerate si la relanti statea doar dupa ce era foarte cald motorul.
acum ii dadui motorul jos ,vreau sa il desfac sa vad daca nu am joc pe la biela-piston,sau garniture..ceva pe unde sa se scurga nitro.
merci pt.poza si sfat.observ ca e aliniat la tamburusu din exterior.eu il aveam aliniat la fata din exteriorul inelului pe care este tamburusul.
cum pot sa maresc capacitatea de ungere a combustibilui(se poate adauga ceva!!??)

Aceasta postare a fost editata de ioanvictor: 07 August 2014 - 09:16 PM

0

#4 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 07 August 2014 - 09:46 PM

Lasi mixul mai bogat si atat.


Nu desfa motorul ca nu stiu cum e ansamblat de unde il ai si cum e etansat.
Depinde ce motor e. trebuie adus la stoc si plecat la tuning de acolo.

Info de ce avem nevoie:
ce motor e?
ce bujie ai?


mai incolo vedem de ce si cum :)

nu stiu ce tambur te referi. La nitro ai trei reglaje:
HSN - unde intra cablul de alimentare
LSN - undeva ascuns
relanti

se regleaza tot stoc. exceptie relanti asa cum vezi, vreo 1mm sa fie deschiderea. il pornesti si lasi sa se incalzeasca. cand e cald motorul dai la setat HSN.
HSN este ala maricel, tot inchizi pe el. cate o ora. adica cat face aratatorul de ora.
va prinde din ce in ce mai multa viteza si va fi ok.
Cand ai viteza maxima si nervoasa destul masina, pur si simplu, invarti un sfert inapoi, 3 ore adica. Asa ai ungere si si ok totul.

LSN nu prea trebuie sa te bagi, foarte rar.

Cand ai accelerari si etc bune, iti reglezi relantiul, cat sa nu se invarta rotile cand masina e in aer, si sa nu moara la franare :)

Cel putin eu asa fac! si nu este standard pentru orice motor. Dar inainte sa desfaci motorul, si sa sari la reglaje, da-ne info cerut mai sus.

ce motor e, ce bujie ai?

Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 07 August 2014 - 09:51 PM

Imagine postata
0

#5 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 07 August 2014 - 10:52 PM

am 3 buji ,2 negre pe una scrie `os` `r5` iar pe cealalta `Q` si una alba pe care scrie `r5`.masina merge cu oricare dintre ele.
trebuie sa caut pe net ce motor foloseste caster zx-1 pentru ca pe el nu scrie nimic.

Aceasta postare a fost editata de ioanvictor: 07 August 2014 - 10:53 PM

0

#6 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 07 August 2014 - 11:06 PM

asta ar fi masina http://www.speedymod...rvos-1010-p.asp
0

#7 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 07 August 2014 - 11:16 PM

asta ar fi manualul de la ea...dar numai reglaje la carburetor nu are
http://www.google.co....72676100,d.bGE
0

#8 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 08 August 2014 - 04:30 AM

Pai manualul nu prea are de-aface cu masina daca nu e motorul stoc. pe ZX motorul e de .15, dupa cate ai spus tu acuma e un motor de .21 pe el :)

Da-ne poze cu motorul din lateral, de sus etc, sa ne dam si noi seama.

Fiecare motor are reglaj stock diferit.

La HPI stock inseamna capul suruburilor la nivel cu rama de langa el. La alte motorare stock inseamna sa infiletezi complet surubul pana nu se mai poate roti, si desfiletezi 2 ture jumate, etc
Imagine postata
0

#9 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 08 August 2014 - 07:14 PM

din ce am citit are motor .21 standard si din poze as putea zice ca este leit cu al meu.am atasat poze.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (242.65K)
    Number of downloads: 0
  • Fisier atasat  2.jpg (243.94K)
    Number of downloads: 0

0

#10 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 08 August 2014 - 07:15 PM

poze:

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  4.jpg (243.47K)
    Number of downloads: 0
  • Fisier atasat  3.jpg (241.52K)
    Number of downloads: 0

0

#11 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 08 August 2014 - 07:17 PM

daca este nevoie pot sa dau jos carburatorul sa fac poze mai amanuntite....sfoara la pullstart o fac eu.
0

#12 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 08 August 2014 - 09:09 PM

pozele astea nu functioneaza :)

incarca-le te rog pe ceva free image hosting si da link la ele

http://postimage.org/

e foarte bun :)
Imagine postata
0

#13 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 09 August 2014 - 08:08 AM

poze:
http://postimg.org/gallery/2svbpphi/
in mod normal cat trebuie sa consume un motor ca al meu?sa bag in nitrometan ulei de drujba?sa-i maresc capacitatea de ungere(probabil e o prostie mare..mare)

Aceasta postare a fost editata de ioanvictor: 09 August 2014 - 08:11 AM

0

#14 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 09 August 2014 - 08:42 AM

Nu stiu si nu cred ca ar face ceva rau dar nici ceva bine.

El in sine cotine ulei de ricin, ca e mai mult, teoretic doar iti va arunca mai mult pe teava de esapament si vei avea o ardere mai proasta.

Sincer mi-e foarte mult mi se pare a da in motor HPI, adica carburatorul e la fel, si asta te intereseaza.

Ai aici un mic manual:
http://www.hpiracing...35-glb-m-v1.pdf

incearca sa te ghidezi dupa asta.
Imagine postata
0

#15 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 09 August 2014 - 09:41 PM

reglai carburatorul dupa manual hpi,peste 2 zile cand ajung la automodel pun carburatorul pe masina si continui cu ajustarile cu motorul cald cum spune manualul hpi.revin dupa ce pornesc automodelul sa vad in ce stagiu ajung.intrebare: cam cat trebuie sa imi consume ?la un mers normal?
0

#16 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 10 August 2014 - 12:03 AM

asta depinde... eu acuma seara am fost afara... cu doua rezervoare m-am jucat cu manse de acelerare maricele.... si m-am jucat cam 20-30 de minute :)

depinde de setari si cum conduci.
Imagine postata
0

#17 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 10 August 2014 - 01:19 PM

Asa mananca motoarele aste cam un rezervor ar trebui sa te tina 15 min acelerat full,dar depinde de reglaje.
HSN-se regleaza unde vine furtunul ,este un surub.Ca sa reglezi:
-pornesti motorul si il lasi sa se incalzeasca pana la 90-100Ā°C.
-destrangi surubul cat de mult posibil(acum motorul da sa moara)
-o conduci cca un min la full,dupa care strangi de surub 1/8 ture
-procedeul se repeta pana cand masina atinge viteza maxima
-pentru a proteja viata motorului invarti inapoi surubul1/8 sau 1/4 ture
Bafta
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#18 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 10 August 2014 - 05:52 PM

Sa nu incerci sa tii motorul in WOT 15 minute!!!!

Adica sa nu cumva sa il tii turat 1 minute maxim... se incinge... daca ai noroc nu apar mari belele si dupa ce se raceste merge... daca nu... il gripezi...

Motoarele nitro nu se tin turate la maxim...

in offroad e cel mai ok, ca lucrezi doar in sprit-uri... la on road la fel tii mai mult deschis, dar si acolo folosesti frana destul de des si lasi motorul sa se unga.
Imagine postata
0

#19 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 11 August 2014 - 01:17 PM

Vezi postareamihalyn90, la 10 August 2014 - 05:52 PM, a spus:

Sa nu incerci sa tii motorul in WOT 15 minute!!!!

Adica sa nu cumva sa il tii turat 1 minute maxim... se incinge... daca ai noroc nu apar mari belele si dupa ce se raceste merge... daca nu... il gripezi...

Motoarele nitro nu se tin turate la maxim...

in offroad e cel mai ok, ca lucrezi doar in sprit-uri... la on road la fel tii mai mult deschis, dar si acolo folosesti frana destul de des si lasi motorul sa se unga.

Dar ce au zgarciuri de nu se tin turate la maxim,la cat ulei arunca pe toba motorul are o supraungere si e imposibil de gripat mai ales cand HSN e deschis deoarece motorul e lenes.
Adevarar ca se si incing dar mai pui mana pe el,il mai lasi sa raceasca sau pui un cooler pe el daca ii motorul cu fitze.
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#20 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 11 August 2014 - 02:27 PM

Zippo te implor. NU vreau sa te jignesc dar daca o tii asa iese urat...

Ai 15 ani si nu vrei sa accepti ti se spune nici in ruptul capului.

Pentru tine etansarea e carpeala, precum la tine admisia din vibrochen este gaura de ungere dar ma rog. Fie cum doresti tu.

Te implor, daca tu o tii cu ale tale, fa-o, nu ii spune si la altii sa faca la fel.

A tine motorul in WOT sau a ajunge de cateva ori in WOT este o diferenta enorma.


Arunca ulei mult pentru ca nu e setat bine! Al meu scoate fum, atat, nu prea are urme de ulei.
La fel la viteze mari, frecarea e mai agresiva, temperatura e mai mare, si nu ai racire. Dilatarea e mai mare, uzarea motorul e mai mare. Tu nu ai nimic intre piston si camasa, frecarea e directa. -> uzura mare, incingere, si vezi imaginea de mai jos.

Dar tu, tu fii smecher. te rog. pune masina pe stativ si tine-o turata 15 minute. Daca reusesti te rog spune-mi. Iti voi dona salarul meu pe 1 luna, iti garantez ve putea lua cateva motoare noi.


ASTA se intampla la WOT.
https://www.youtube....h?v=IkohwcgS_qo


SI asa arata daca atinge temperaturi mari si nu il opresti...
http://www.rctech.net/forum/attachments/exclusive-nitro-engine-zone/496847d1252304498-bye-bye-picco-picco-blown-004.jpg



Stimate moderator, si eu am fost asa, m-am calmat.
Dar eu voi refuza cu orice pret sa mai ofer ajutor, daca domnisorul Zippo se aventureaza si ma contrazice.
Imagine postata
0

#21 Useril este offline   ioanvictor 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 17-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Targu-Jiu

Postat 12 August 2014 - 07:55 PM

am setat carburatorul cum scrie in manualul hpi ,a pornit repede motorul,am mai strans hsn, si masina este sageata acum,(nu imi vine sa mai umblu la lsn)nici nu ma gandeam ca poate sa fuga asa de tare.am consumat un rezervor(aproape) si la al 2-lea am apucat sa merg un minut dupa care s-a oprit.de vina un rulment in capul axului de la motor(la ambreaj).ramane sa schimb rulmentu, sa fac o proba de consum si revin.
mihalyn90 merci pentru ajutor,nu o scoteam la capat singur.stima!

nota:-cu hsn mare imi arunca si mie ulei pe ejapament si era cam lenesa. acum scoate doar fum si rupe asfaltu.
-nu o tin in wot, vreau sa ma joc cu ea nu sa-i dau damage.in wot ajunge in mometele de sprint care sunt scurte pentru ca de regula urmeaza o intorsatura cu frana si apoi accelerare :)
0

#22 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 12 August 2014 - 08:03 PM

exact!

LSN in general nu se umbla. Daca ai dat full throttle din relanti si nu mormaie, e ok :)

tot ce iti trebuie este HSN si idle.

Foarte rar LSN :)

Rulmenti din aia sunt 5x10x4 daca imi aduc aminte. cauta ceva ceramic, ca se incing al naibii si gripeaza.
Imagine postata
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro