caster zx1 NEED HELP - consuma mult-
#1
Postat 07 August 2014 - 07:28 PM
am cumparat un bughy 1:8 caster zx-1,pe motor scrie 3.5(banuiesc ca sunt cm3)
folosesc combustibil cu 25% nitrometan si 11% ungere ,porneste binicel,sta la relanty,se accelereaza bine in turatii.
PROBLEMA.consuma 1 rezervor in max 8 minute de joaca.
am facut reglajele de baza de aici :http://www.rhcforum.ro/topic/20956-reglaje-motor-termic-15/
DAR NU AM PREA INTELES : ``The Low Speed Needle - reglajul de combustibil pentru Low Speed (relanti)Regleza-l astfel incat capul surubului sa fie la fata inelului care-l inconjoara.``
ADICA SA FIE DESCHIS ASTFEL INCAT CAPUL SURUBULUI SA SE ALINIEZE LA EXTERIOR CU MARGINEA INELULUI CARE IL INCONJOARA?(NICI MAI INFILETAT INAUNTRU NICI MAI SCOS IN AFARA)
multumesc!
#2
Postat 07 August 2014 - 07:37 PM
Da consuma atat in cazul cand e cald si are nevoie de ungere multa.
Cu cat mai uns cu atat mai bine.
Cu cat mai bogat amestecul, cu atat mai putin nervoasa e masina.
Poza dreapta sus, aliniat cu corpul :)
http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-road/903512d1333573197-did-i-damage-engine-break-needle.jpg
#3
Postat 07 August 2014 - 09:14 PM
acum ii dadui motorul jos ,vreau sa il desfac sa vad daca nu am joc pe la biela-piston,sau garniture..ceva pe unde sa se scurga nitro.
merci pt.poza si sfat.observ ca e aliniat la tamburusu din exterior.eu il aveam aliniat la fata din exteriorul inelului pe care este tamburusul.
cum pot sa maresc capacitatea de ungere a combustibilui(se poate adauga ceva!!??)
Aceasta postare a fost editata de ioanvictor: 07 August 2014 - 09:16 PM
#4
Postat 07 August 2014 - 09:46 PM
Nu desfa motorul ca nu stiu cum e ansamblat de unde il ai si cum e etansat.
Depinde ce motor e. trebuie adus la stoc si plecat la tuning de acolo.
Info de ce avem nevoie:
ce motor e?
ce bujie ai?
mai incolo vedem de ce si cum :)
nu stiu ce tambur te referi. La nitro ai trei reglaje:
HSN - unde intra cablul de alimentare
LSN - undeva ascuns
relanti
se regleaza tot stoc. exceptie relanti asa cum vezi, vreo 1mm sa fie deschiderea. il pornesti si lasi sa se incalzeasca. cand e cald motorul dai la setat HSN.
HSN este ala maricel, tot inchizi pe el. cate o ora. adica cat face aratatorul de ora.
va prinde din ce in ce mai multa viteza si va fi ok.
Cand ai viteza maxima si nervoasa destul masina, pur si simplu, invarti un sfert inapoi, 3 ore adica. Asa ai ungere si si ok totul.
LSN nu prea trebuie sa te bagi, foarte rar.
Cand ai accelerari si etc bune, iti reglezi relantiul, cat sa nu se invarta rotile cand masina e in aer, si sa nu moara la franare :)
Cel putin eu asa fac! si nu este standard pentru orice motor. Dar inainte sa desfaci motorul, si sa sari la reglaje, da-ne info cerut mai sus.
ce motor e, ce bujie ai?
Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 07 August 2014 - 09:51 PM
#5
Postat 07 August 2014 - 10:52 PM
trebuie sa caut pe net ce motor foloseste caster zx-1 pentru ca pe el nu scrie nimic.
Aceasta postare a fost editata de ioanvictor: 07 August 2014 - 10:53 PM
#6
Postat 07 August 2014 - 11:06 PM
#7
Postat 07 August 2014 - 11:16 PM
http://www.google.co....72676100,d.bGE
#8
Postat 08 August 2014 - 04:30 AM
Da-ne poze cu motorul din lateral, de sus etc, sa ne dam si noi seama.
Fiecare motor are reglaj stock diferit.
La HPI stock inseamna capul suruburilor la nivel cu rama de langa el. La alte motorare stock inseamna sa infiletezi complet surubul pana nu se mai poate roti, si desfiletezi 2 ture jumate, etc
#12
Postat 08 August 2014 - 09:09 PM
incarca-le te rog pe ceva free image hosting si da link la ele
http://postimage.org/
e foarte bun :)
#13
Postat 09 August 2014 - 08:08 AM
http://postimg.org/gallery/2svbpphi/
in mod normal cat trebuie sa consume un motor ca al meu?sa bag in nitrometan ulei de drujba?sa-i maresc capacitatea de ungere(probabil e o prostie mare..mare)
Aceasta postare a fost editata de ioanvictor: 09 August 2014 - 08:11 AM
#14
Postat 09 August 2014 - 08:42 AM
El in sine cotine ulei de ricin, ca e mai mult, teoretic doar iti va arunca mai mult pe teava de esapament si vei avea o ardere mai proasta.
Sincer mi-e foarte mult mi se pare a da in motor HPI, adica carburatorul e la fel, si asta te intereseaza.
Ai aici un mic manual:
http://www.hpiracing...35-glb-m-v1.pdf
incearca sa te ghidezi dupa asta.
#15
Postat 09 August 2014 - 09:41 PM
#17
Postat 10 August 2014 - 01:19 PM
HSN-se regleaza unde vine furtunul ,este un surub.Ca sa reglezi:
-pornesti motorul si il lasi sa se incalzeasca pana la 90-100Ā°C.
-destrangi surubul cat de mult posibil(acum motorul da sa moara)
-o conduci cca un min la full,dupa care strangi de surub 1/8 ture
-procedeul se repeta pana cand masina atinge viteza maxima
-pentru a proteja viata motorului invarti inapoi surubul1/8 sau 1/4 ture
Bafta
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#18
Postat 10 August 2014 - 05:52 PM
Adica sa nu cumva sa il tii turat 1 minute maxim... se incinge... daca ai noroc nu apar mari belele si dupa ce se raceste merge... daca nu... il gripezi...
Motoarele nitro nu se tin turate la maxim...
in offroad e cel mai ok, ca lucrezi doar in sprit-uri... la on road la fel tii mai mult deschis, dar si acolo folosesti frana destul de des si lasi motorul sa se unga.
#19
Postat 11 August 2014 - 01:17 PM
mihalyn90, la 10 August 2014 - 05:52 PM, a spus:
Adica sa nu cumva sa il tii turat 1 minute maxim... se incinge... daca ai noroc nu apar mari belele si dupa ce se raceste merge... daca nu... il gripezi...
Motoarele nitro nu se tin turate la maxim...
in offroad e cel mai ok, ca lucrezi doar in sprit-uri... la on road la fel tii mai mult deschis, dar si acolo folosesti frana destul de des si lasi motorul sa se unga.
Dar ce au zgarciuri de nu se tin turate la maxim,la cat ulei arunca pe toba motorul are o supraungere si e imposibil de gripat mai ales cand HSN e deschis deoarece motorul e lenes.
Adevarar ca se si incing dar mai pui mana pe el,il mai lasi sa raceasca sau pui un cooler pe el daca ii motorul cu fitze.
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#20
Postat 11 August 2014 - 02:27 PM
Ai 15 ani si nu vrei sa accepti ti se spune nici in ruptul capului.
Pentru tine etansarea e carpeala, precum la tine admisia din vibrochen este gaura de ungere dar ma rog. Fie cum doresti tu.
Te implor, daca tu o tii cu ale tale, fa-o, nu ii spune si la altii sa faca la fel.
A tine motorul in WOT sau a ajunge de cateva ori in WOT este o diferenta enorma.
Arunca ulei mult pentru ca nu e setat bine! Al meu scoate fum, atat, nu prea are urme de ulei.
La fel la viteze mari, frecarea e mai agresiva, temperatura e mai mare, si nu ai racire. Dilatarea e mai mare, uzarea motorul e mai mare. Tu nu ai nimic intre piston si camasa, frecarea e directa. -> uzura mare, incingere, si vezi imaginea de mai jos.
Dar tu, tu fii smecher. te rog. pune masina pe stativ si tine-o turata 15 minute. Daca reusesti te rog spune-mi. Iti voi dona salarul meu pe 1 luna, iti garantez ve putea lua cateva motoare noi.
ASTA se intampla la WOT.
https://www.youtube....h?v=IkohwcgS_qo
SI asa arata daca atinge temperaturi mari si nu il opresti...
http://www.rctech.net/forum/attachments/exclusive-nitro-engine-zone/496847d1252304498-bye-bye-picco-picco-blown-004.jpg
Stimate moderator, si eu am fost asa, m-am calmat.
Dar eu voi refuza cu orice pret sa mai ofer ajutor, daca domnisorul Zippo se aventureaza si ma contrazice.
#21
Postat 12 August 2014 - 07:55 PM
mihalyn90 merci pentru ajutor,nu o scoteam la capat singur.stima!
nota:-cu hsn mare imi arunca si mie ulei pe ejapament si era cam lenesa. acum scoate doar fum si rupe asfaltu.
-nu o tin in wot, vreau sa ma joc cu ea nu sa-i dau damage.in wot ajunge in mometele de sprint care sunt scurte pentru ca de regula urmeaza o intorsatura cu frana si apoi accelerare :)
#22
Postat 12 August 2014 - 08:03 PM
LSN in general nu se umbla. Daca ai dat full throttle din relanti si nu mormaie, e ok :)
tot ce iti trebuie este HSN si idle.
Foarte rar LSN :)
Rulmenti din aia sunt 5x10x4 daca imi aduc aminte. cauta ceva ceramic, ca se incing al naibii si gripeaza.