Modelism - RHC Forum: YAK 54 - 73'' blue flame - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 54 - 73'' blue flame by PILOR-RC

#61 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 24 August 2014 - 03:05 PM

Vezi postareamihaiagu, la 20 August 2014 - 07:59 PM, a spus:

Problema este ca am o distatnta de aproape 3cm intre capota si elice, mi se pare cam mare dar nu mai am ce face. sper sa nu influenteaza tinuta de zbor prea mult :


Atasament SAM_1607.JPG

Atasament SAM_1608.JPG

.
0

Vola.ro

#62 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 31 August 2014 - 01:09 PM

Am montat noua aprindere ( dupa ce pe prima am reusit sa o prajesc :angry2: ).
Am cautat sa o montez in aceasi pozitie. Daca am reusit voi vedea cand voi reusisa il pornesc.\\am alimentat aprinderea printr-un ubec ce imi scoate 5,78V ( pe aprindere scrie ca tensiunea de alimentare sa fie intre 4,8V si 6V).

Acum intampin o alta dilema. Dupa ce am montat si motor-kill-ul pe circuitul de aprindere si l-am pus pe unul din swich-urile statiei , la proba a rezultat urmatoarele:

Cand arpinderea este OFF led-ul de la mototkill este stins.
Cand comut swich-ul din statie pe ON se aprinde led rosu de la motor-kill si imi da o singura scanteie in fisa de bujie si atat.

Daca invart de elice pentru ca magnetul de pe rotor sa ajunga iar in dreptul senzorului , nu ar fi normal sa imi dea iar scaneie ???? Nu se intampla asa ceva ! :blink:

Ma ajutati sa inteleg de ce ???? :wacko:

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 31 August 2014 - 01:11 PM

AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#63 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 01 September 2014 - 08:30 PM

Am reusi si i-am dat de cap aprinderii.

Aprinderea noua a venit cu senzorul nemontat in acel suport in forma de semicerc, din plastic ce vine prins cu 2 surubele pe motor. Si astfel am reusit sa montez senzorul cu polaritatea inversa. Si se chinuia Mihai al meu , si nu stia ce sa ii mai faca.

Ideia mi-a dat-o nimeni altul decat nenea Viorel (alias INCEPATORUL - sa-i dea Dumnezeu sanatate ca altfel faceam poteca pe langa saracul avion :yahoo: ) si am demontat iar senzorul, l-am scos din acel suportzel l-am rotit la 180 grade si l-am pus la loc. Dupa, am inceput sa ma jos cu elicia ca sa ma asigur ca am scanteie OK . Si iacata a mai invatat Mihai(adica subsemnatul) ceva in ale benzinarelor. :drinks:

Dupa ce i-am dat de cap am invartit saraca elicie de mai aveam un pic si porneam motorul fara benzina si bujie puse , doar ca sa ma asigur ca e totul OK. ON/OFF-ul merge perfect din statie asa ca nu imi mai ramane decat sa ii fixez definitiv receptorul si sa ii fac CG cu bateriile, ca sa iasa ca in manual.

Sper ca in wek-end daca imi permite timpul sa il pornesc in sfarsit si sa ii dau sa pape primul rezervor.Asta dupa ce iau bineinteles benzina si uleiui de la Irinel-ELLA.



PS: este recomandat benzina cu cifra octanica mai mare (100) sau merge la fel si cu cea de 95 sau 98 ? Voi ce folositi si de ce ???

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 01 September 2014 - 08:35 PM

AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#64 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1932
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 01 September 2014 - 11:08 PM

Benzina normala 95 octane de la pompa, cu ulei conform recomandarilor din manualul motorului. Sper ca senzorul magnetic este EXACT in pozitia initiala. Avans mare al scanteii = detonatie si uzura prematura ambielaj si rulmenti; avans mic = putere redusa, turatie mica. Iti scrisesem mai in urma sa marchezi exact pozitia senzorului Hall inainte de demontare.
Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#65 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 02 September 2014 - 06:03 AM

Vezi postareaGigiGL, la 01 September 2014 - 11:08 PM, a spus:

Benzina normala 95 octane de la pompa, cu ulei conform recomandarilor din manualul motorului. Sper ca senzorul magnetic este EXACT in pozitia initiala. Avans mare al scanteii = detonatie si uzura prematura ambielaj si rulmenti; avans mic = putere redusa, turatie mica. Iti scrisesem mai in urma sa marchezi exact pozitia senzorului Hall inainte de demontare.



Dl Gigi , am respectat in tocmai cea ce mi-ati spus. Senzorul este in aceasi pozitie...... poate (+-) max 1mm diferenta. Asta il vad cand il voi porni.

Oricum multumesc de sfaturi .
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#66 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2796
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Location:galati

Postat 02 September 2014 - 06:38 AM

...vezi sa pui ulei mai mult la rodaj.un 35% ar fi indicat...apropoo..CLISMA..facusi bree ..la motorel?
0

#67 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 02 September 2014 - 09:37 PM

Vezi postareaincepatoru, la 02 September 2014 - 06:38 AM, a spus:

...vezi sa pui ulei mai mult la rodaj.un 35% ar fi indicat...apropoo..CLISMA..facusi bree ..la motorel?

ok nene Viorele.



Am montat si receptorul si m-am jucat cu cele 3 baterii prin interiorul fuselajului astfel incat sa iasa CG-ul la 156mm fata de bordul de atac , asa cum il da fabricantul.O sa incer ca maine seara sa le definitivez ca si pozitie dar in asa fel incat sa imi mai permita sa le mai imping in fata sau spate 2-3 cm dupa cum o cere avionul.


Dupa acea sper ca seara ce urmeaza sa incep sa ii fac si cursele la suprafetele de comanda asa cum le da in manual.

Bafta si ne auzim maine seara.
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#68 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 03 September 2014 - 09:09 PM

Am aranjat cablurile prin fuselaj . Cam asa arata:



Fisier atasat  SAM_1638.jpg (185.01K)
Number of downloads: 95

Fisier atasat  SAM_1639.jpg (282.53K)
Number of downloads: 109

Eu zic ca este Ok. Daca aveti ceva pareri va rog sa imi spuneti.
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#69 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 03 September 2014 - 09:11 PM

Si o alta poza :

Fisier atasat  SAM_1637.jpg (189.41K)
Number of downloads: 85

Maine seara sper sa am timp sa ii setez cursele la servouri asa cum zice la manual si in wek-end la rodaj cu el . :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 03 September 2014 - 09:13 PM

AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#70 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 04 September 2014 - 09:46 PM

Am reusit si i-am facut cursele la suprafetele de comanda.


Le-am facut toate pe la 60% din maximul de 100% fara sa punem la socoteala si acei inca 40% peste maxim, cu un expo de 80/60/60 (elereron/profundor/directie). 8)



Centrajul a iesit cum il da in manual la 155mm fata de BA cu rezervorul gol. :good:

Greutate 5008 grame complet echipat cu 3 accumulatori 3S 1000Ah-2 buc pe receptie si 3S-1300Ah pe aprindere. In manual imi da greutate 4,5 - 5 KG. Deci ma incadrez , la limita superioara dar ma incadrez. :rofl:

Cam asa am verificat CG-ul(empiric dar cel putin mi-am facut idee unde este acesta(CG).)
Fisier atasat  SAM_1640.JPG (168.47K)
Number of downloads: 87
Fisier atasat  SAM_1641.JPG (149.57K)
Number of downloads: 84
Fisier atasat  SAM_1642.JPG (138.67K)
Number of downloads: 86

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 04 September 2014 - 09:47 PM

AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#71 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2796
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Location:galati

Postat 05 September 2014 - 06:50 AM

..dai bice amigoo.... :good:
0

#72 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4249
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 06 September 2014 - 07:07 AM

Vezi postareamihaiagu, la 03 September 2014 - 09:11 PM, a spus:

Si o alta poza :

Atasament SAM_1637.jpg





Dupa mintea mea, toate greutatile laterale obligatorii (vezi aici aprinderea) incerc sa le montez pe partea dreapta a modelului. Explicatia - mai anuleaza netel din momentul de rotatie indus de elice. (E drept ca o forta nu poate anula un moment, dar macar incearca....).
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#73 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1932
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 September 2014 - 10:31 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 06 September 2014 - 07:07 AM, a spus:

Dupa mintea mea, toate greutatile laterale obligatorii (vezi aici aprinderea) incerc sa le montez pe partea dreapta a modelului. Explicatia - mai anuleaza netel din momentul de rotatie indus de elice. (E drept ca o forta nu poate anula un moment, dar macar incearca....).



Pai d'asta ai unghi la motor spre dreapta si jos! Creaza o asimetrie a portantei ce compenseaza printre altele acel cuplu rezistent dat de elice si tendinta de urcare la accelerare! Static, modelul trebuie sa fie echilibrat si pe axa elice - directie ca sa nu basculeze spre stanga sau dreapta, pe langa pozitionarea corecta a CG in raport cu BA al aripii, pe care deja a facut-o. :)
Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#74 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 08 September 2014 - 06:24 PM

Si intr-un final am pornit si motorul:

https://www.youtube....eature=youtu.be

A pornit ca la carte:

1. acceleratie undeva la jumataate

2. 4-5 pale cu socul tras - primul semn ca o ia...

3. tras socul inapoi

4. 3-4 pale si a pornit :yahoo:

Adevarul este ca nici nu ma asteptam sa porneasca asa bine , fapt pentru care cand a pornit in plin si desi era asigarat bine , cand a inceput sa urle , am sarit in spate 3 metri :blush:

Din pacate timpul nu mi-a permis decat sa ii dau un rezervor de 475ml in 3 reprize a cate 10-15min fiecare cu pauza 10-15min intre.

Oricum porneste foarte repede, si ma gandesc ca dupa ce se lasa un pic pleaca si mai bine.

Urmeaza sa ii setez turatia la relanti undeva la 1800rpm . Asa cica e recomandat.
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#75 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1932
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 08 September 2014 - 07:23 PM

Nu umbla in reglajele jicloarelor carburatorului pana nu termini rodajul. Abia apoi un reglaj fin, preferabil facut de un meserias bun, bujie noua si... LA ZBOR cu el! :drinks:

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 08 September 2014 - 07:24 PM

Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

vivacredit.ro

#76 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 08 September 2014 - 07:53 PM

Vezi postareaGigiGL, la 08 September 2014 - 07:23 PM, a spus:

Nu umbla in reglajele jicloarelor carburatorului pana nu termini rodajul. Abia apoi un reglaj fin, preferabil facut de un meserias bun, bujie noua si... LA ZBOR cu el! :drinks:

dl Gigi nu m-am atins de reglaje. totul este asa cum la setat producatorul. toata lumea m-a avertizat . fapt pentru carw am facut ca atare. Mai are de mancat vrea 2-3 rezervoare de combustibil timp in care imi iau si o bujie si apoi la Zbor xu el.
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#77 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4249
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 08 September 2014 - 09:22 PM

...al meu a mers cam 2 ore la sol, si cam tot atat in aer (se apropie de 8 l de benzina. Nici o "surubelnita" pe jigleoare..deloc. Merge brici. Porneste ceva mai greu, vrea soc, da merge ok. Duminica a luat chiar si 10 pale in bot pana a pornit...Cand e rece, ralantiul e mai mare. Dupa un tur de pista, e ok.

Concluzia - aia in fabrici regleaza pe bancuri, sper, carburatoarele...de aia nu prea ar trebui sa umblam pe la ele...

PS - ma gandeam ca numai al meu vibra asa de tare, dar cred ca e cam la toate, mai ales la primele momente din viata...
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#78 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2796
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Location:galati

Postat 09 September 2014 - 06:00 AM

Vezi postareamihaiagu, la 08 September 2014 - 06:24 PM, a spus:

Si intr-un final am pornit si motorul:

https://www.youtube....eature=youtu.be

A pornit ca la carte:

1. acceleratie undeva la jumataate

2. 4-5 pale cu socul tras - primul semn ca o ia...

3. tras socul inapoi

4. 3-4 pale si a pornit :yahoo:

Adevarul este ca nici nu ma asteptam sa porneasca asa bine , fapt pentru care cand a pornit in plin si desi era asigarat bine , cand a inceput sa urle , am sarit in spate 3 metri :blush:

Din pacate timpul nu mi-a permis decat sa ii dau un rezervor de 475ml in 3 reprize a cate 10-15min fiecare cu pauza 10-15min intre.

Oricum porneste foarte repede, si ma gandesc ca dupa ce se lasa un pic pleaca si mai bine.

Urmeaza sa ii setez turatia la relanti undeva la 1800rpm . Asa cica e recomandat.

...booon asa brava ..dupa ce mai papa vreo 3-4 rizirvoare faci mataluta un mic ITP la el adica...
1.verifici toate suroabele sa nu se fi slabit vreunu daca nu ... e bine
2.schimbi mataluta bujia cu un NGK-cm6
3.cureti sita de la carburici parca ti-am zis cum daca uitasi suna..
4,pui filtru de benzina daca nu ai
5.mai verifici inca odata rizirvorul si toate legaturile prin haveon
6.treci la concentratia de oloi recomandata de fabricant....
7.SI LA CAMP cu el...sa te bucuri de dihanie...bafta PS..pompa de fum nu-ti pui?? :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 09 September 2014 - 06:01 AM

0

#79 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 09 September 2014 - 06:04 AM

Vezi postareaincepatoru, la 09 September 2014 - 06:00 AM, a spus:


2.schimbi mataluta bujia cu un NGK-cm6

4,pui filtru de benzina daca nu ai

7.SI LA CAMP cu el...sa te bucuri de dihanie...bafta PS..pompa de fum nu-ti pui?? :yahoo:


2. urmeaza sa o comand

4. are deja pus filtru de benzina.

8. Sa il vad eu zburat , sa ma cunosc bine cu el si apoi punem si fum pe el... :yahoo:
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#80 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 September 2014 - 06:32 PM

Si in sfarsit a zburat. Ca orice model de la Pilot Rc zboare impecabil. A fost nevoie doar de doua clik-uri dreapta si atat .

Am dat primul zbor cu toate comenzile la 40% si s-a comportat excelent. Motorul insa se simte ca se lasa dela zbor la zbor.

Trebuie umblat la relanti deoarece tinde sa se opreasca , iar daca ii maresc turatia nu mai sta pe loc , incepe sa inainteze.

Oricum benzinarul zboara si se comporta asa cum trebuie sa o faca un model corect si bine asamblat si echipat. :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#81 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1932
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 20 September 2014 - 07:25 PM

Vezi postareamihaiagu, la 20 September 2014 - 06:32 PM, a spus:

Si in sfarsit a zburat. Ca orice model de la Pilot Rc zboare impecabil. A fost nevoie doar de doua clik-uri dreapta si atat .

Am dat primul zbor cu toate comenzile la 40% si s-a comportat excelent. Motorul insa se simte ca se lasa dela zbor la zbor.

Trebuie umblat la relanti deoarece tinde sa se opreasca , iar daca ii maresc turatia nu mai sta pe loc , incepe sa inainteze.

Oricum benzinarul zboara si se comporta asa cum trebuie sa o faca un model corect si bine asamblat si echipat. :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:


Sa-l zbori sanatos mult si bine! Ma bucur sa aflu ca s-a terminat cu bine! :drinks:
Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#82 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 506
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Aeromodelism , IT

Postat 20 September 2014 - 07:31 PM

Foarte frumos modelul si sunt convins ca o sa zboare superb !

Am si eu fratiorul lui mai mare 107' DLE 111

Fisiere atasate


ON-AIR
TX : Spektrum DX9
Pilot RC YAK54 35% 107' w/ DLE111 - Gas
E-Flight Night VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric

OFF-ROAD
TX : Spektrum DX4C , HPI TF-45
HPI Baja 5B 2WD - Gas
HPI Trophy 3.5 4WD - Nitro
HPI Blitz 2WD - Electric
HPI Trophy Truggy Flux 4WD - Electric
Thundee Tiger e-MTA G2 4WD - Electric
Traxxas Summit 4WD - Electric

OFF-ROAD
TX : Spektrum DX4C
Vaterra V100-S Chevrolet Camaro 4WD - Electric
0

#83 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2796
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Location:galati

Postat 21 September 2014 - 04:57 AM

Vezi postareamihaiagu, la 20 September 2014 - 06:32 PM, a spus:

Si in sfarsit a zburat. Ca orice model de la Pilot Rc zboare impecabil. A fost nevoie doar de doua clik-uri dreapta si atat .

Am dat primul zbor cu toate comenzile la 40% si s-a comportat excelent. Motorul insa se simte ca se lasa dela zbor la zbor.

Trebuie umblat la relanti deoarece tinde sa se opreasca , iar daca ii maresc turatia nu mai sta pe loc , incepe sa inainteze.

Oricum benzinarul zboara si se comporta asa cum trebuie sa o faca un model corect si bine asamblat si echipat. :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

...Filmul va rog.
0

#84 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 21 September 2014 - 08:15 AM

Vezi postareaincepatoru, la 21 September 2014 - 04:57 AM, a spus:

...Filmul va rog.



Poftiti domnu' , calitatea este un pic mai slaba . dar esentialul se vede , adica Yak-ul a zburat :drinks:

https://www.youtube....h?v=XS-mSPyejbg

Restul despre evolutiile sale le veti gasi la Jurnal de zbor Ploiesti !!!

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 21 September 2014 - 08:17 AM

AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#85 Useril este offline   SID 

  • ...zbor de placere
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1330
  • Inregistrat: 26-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Campina
  • Interests:Tot ce zboara si nu se mananca...

Postat 21 September 2014 - 08:34 AM

Vezi postareamihaiagu, la 21 September 2014 - 08:15 AM, a spus:



Pantera roz? e bine pt o dimineata de duminica...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif
Aeromodele: Sbach_342 scandurica, P-50, P-WOT, Yak 54 3D, SKY HERO II - 7.5cmc Radio: Turnigy 9X NEVER FORGET YOUR FIRST AIRPLANE MODELImagine postata
0

#86 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 21 September 2014 - 12:26 PM

Scuze ,

Am pus link-ul de la desenele ce le urmareste fetita mea in fiecare dimineata la micul dejun!!! Asa este cand te grabesti :pardon:

https://www.youtube....d&v=WvI0RWsws6M

Aveti link-ul corect !!!! 8)
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#87 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1932
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 21 September 2014 - 01:04 PM

Vezi postareamihaiagu, la 21 September 2014 - 12:26 PM, a spus:

Scuze ,

Am pus link-ul de la desenele ce le urmareste fetita mea in fiecare dimineata la micul dejun!!! Asa este cand te grabesti :pardon:

https://www.youtube....d&v=WvI0RWsws6M

Aveti link-ul corect !!!! 8)


Brava domnu'! La cat mai multe zboruri frumoase! :drinks:
Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#88 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4249
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 22 December 2015 - 09:20 PM

Modelul a ajuns la mine, ca să se alăture familiei "cornutelor".
Pentru început am trecut la defrişarea electronicii şi la cosmetizare. Rezervorul ăsta ciudat, tip butelcuţă, se pare că a fpâăcut ceva mizerie prin fuselaj. Astăzi dupamiază am tot încercat să curăţ uleiul de prun fuselaj. Mai e mult de pigulit. În rest, fuselajul a fost reparat ok. La prima "dupamiază" de meşterit nu am observat deformări anormale. Doar a trebuit rezolvată etanşietatea rezervorului şi curăţat uleiul scurs prin interior. Mâine, umblăm la folie, ca s-o întinerim. Eventual, poate înlocuim pe ici şi colo, dacă va fi nevoie.
Schimbăm roţile. Nu sunt demne de pista noastră. Trebuie unele mai butucănoase. Cu astea, mie îmi pare pisicuţă...

Ce voi încerca, este să reduc distanţa aia anormală dintre con şi capotă. Se paote rezolva, aşa cum am mai scris pe aici, prin scurtarea montanţilor. Treabă destul de migăloasă. Cum acumulatorii pot fi puşi în nas, imediat în spatele panoului parafoc, nu va fi o problemă de centraj.

Poze - mâine - că astăzi, din cauza entuziasmului, nu am făcut...
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#89 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4249
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 24 December 2015 - 07:18 PM

Mihai, elicea 20x8 nu a fost pe gustul meu. Nu se tura suficient motorul, şi nu aveam repriza ok. Aşa că, am pus 18x8 într-un final. Mortorul a pornit groaznic de greu, e drept că benzina mea e destul de veche.

Patru zboruri astăzi, schimbat lipo de pe receptor şi servouri cu 2S 1000mah, două bucăţi. Acumulatorii s.au încărcat câte 450mah fiecare. Consuma cam cât ăla mare...

Concluzia primei zile de zbor cu un model PilotRC. chiar zboară excelent. Problema cea mai mare e că filează prea mult la aterizare, dar am învăţat o aterizere mai scurtă cu Maratonul, dar încă nu m-am obişnuit cu modelul, şi ăsta pare prea violent pe profundor..(cred că o să aibă puţin DR, sau cursele ceva mai mici)..

Rolling harrier-ul - te face să cobori mai jos decât poţi, şi e destul de greu să te opreşti;
Harrier-ul - doar puţin mai mult motor şi e în hover, iar motorul e sub jumătate, cu rezervă destulă pentru a ieşi cu bazma curată;
Knife edge-ul - de ce i-au pus direcţie modelului, că nu-i trebuie;
Vria plată - Uau!!!

O să îmi trebuiască nişte roţi gonflabile, cum am avut la celelalte modele...
O poză cu inculpatul:
Fisier atasat  PilotRC Yak 54 30cc_1.jpg (271.23K)
Number of downloads: 56

şi încă una cu cutia lui!..(mă rog nu e numai a lui)..
Fisier atasat  PilotRC Yak 54 30cc_2.jpg (233.27K)
Number of downloads: 60

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 24 December 2015 - 07:18 PM

"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

RCA-Ieftin

#90 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1252
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 24 December 2015 - 10:54 PM

Mihai ma bucur ca iti place si ca deja l-ai scos la zbor.Setarile si le face fiecare dupa cum ii place , ma refer la elice .
Sa il zbori cat mai mult fara incidente si sa me vedem sanatosi.

Craciun fericit.

PS: ma bazez pe tine pentru una,doua bujii de care am vorbit ,asta cand poti tu ?
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro