Modelism - RHC Forum: YAK 54 - 73'' blue flame - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 54 - 73'' blue flame by PILOR-RC

#31 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1973
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 14 August 2014 - 09:25 PM

Sa nu uiti sa comanzi si un senzor. Nu garantez ca a scapat teafar. Inainte de a-l demonta pentru inlocuire, zgarie cu un ac pe langa el sa-i marchezi pozitia actuala. Vei fi pe aproape de reglajul din fabrica la inlocuire.
Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#32 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2220
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 14 August 2014 - 09:51 PM

Vezi postareaGigiGL, la 14 August 2014 - 08:55 PM, a spus:

Ai pus direct 3S pe aprindere. Nu stiu daca merge si la 12,6V. Posibil sa se fi defectat. Trebuia alimentata prin UBEC 5V sau 6V, cat recomanda fabricantul ei. Killswitchul are doar rol de intrerupator.

Daca e cel de aici: http://phoenixmodels...tch-p-2571.html
merge pana la 13 V, deci si la 3S.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 12, 35 MHz; Royal Pro 16 2.4GHz
Avioane:
YAK55SP OMP/EG Aircraft 2.3m;MVVS58 Prosport;
VERTIGO Badan-2.3m;DLE55RA Canister;
FUNCUB Multiplex 1.4m;
EHAWK 1500 Thunder Tiger 1.5m;
ARCUS TALENT Robbe 2.6m;
F22 depron.
0

#33 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1973
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 14 August 2014 - 09:55 PM

Vezi postareaoachidori, la 14 August 2014 - 09:51 PM, a spus:

Daca e cel de aici: http://phoenixmodels...tch-p-2571.html
merge pana la 13 V, deci si la 3S.


Nu la switch m-am referit, ci la aprinderea electronica. Marea majoritate a aprinderilor pentru benzinarele aero sunt facute pentru 5V sau 6V, max.6,5V. Posibil sa fie si exceptii, dar la chinezesti n-am vazut.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 14 August 2014 - 09:57 PM

Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#34 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4339
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 14 August 2014 - 09:57 PM

Alo....aprinderea motorului tau poate suporta tensiunea aia?. Asta e intrebarea si asta poate fi o problema...daca ai supraalimentat aprinderea. Se rezolva, dar, de fiecare data costa timp si ceva banuti...
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#35 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4339
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 14 August 2014 - 10:00 PM

Vezi postareaGigiGL, la 14 August 2014 - 09:55 PM, a spus:

Nu la switch m-am referit, ci la aprinderea electronica. Marea majoritate a aprinderilor pentru benzinarele aero sunt facute pentru 5V sau 6V, max.6,5V. Posibil sa fie si exceptii, dar la chinezesti n-am vazut.



RECLAMA


AGM-ul meu accepta 2S direct. Adica 7,4Vcc. O fi oare chinezesc, mai mult ca sigur...de parca ar fi ceva ce nu e chibezesc...(ups - si noi vrem democratie, nu comunism.......dar uite unde a ajuns comunismul chinezesc....)
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#36 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1312
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 14 August 2014 - 10:12 PM

o merge 2S dar sigur nu 3S fara UBEC .... clar s-a prajit aprinderea
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#37 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 14 August 2014 - 10:17 PM

Vezi postareaoachidori, la 14 August 2014 - 09:51 PM, a spus:

Daca e cel de aici: http://phoenixmodels...tch-p-2571.html
merge pana la 13 V, deci si la 3S.



Acesta este si cel care il am eu , insa nu inteleg de ce acum nu mai vrea sa mearga !? Este posibil sa fie cum a spus dl Gigi ?
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#38 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 14 August 2014 - 10:19 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 14 August 2014 - 09:57 PM, a spus:

Alo....aprinderea motorului tau poate suporta tensiunea aia?. Asta e intrebarea si asta poate fi o problema...daca ai supraalimentat aprinderea. Se rezolva, dar, de fiecare data costa timp si ceva banuti...



In ce fel se poate rezolva? Sau cum ma puteti ajuta ? Si ca bani ce insemana ? Am vazut la HK ca o aprindere cu senzor costa in jur de 40 de dolari ! Se merita sa incerc sa o repar pe asta in cazul in care s-a prajit ceva prin ea ?
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#39 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1973
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 14 August 2014 - 10:26 PM

Vezi postareamihaiagu, la 14 August 2014 - 10:17 PM, a spus:

Acesta este si cel care il am eu , insa nu inteleg de ce acum nu mai vrea sa mearga !? Este posibil sa fie cum a spus dl Gigi ?


Switchul este facut sa poata comuta cu un tranzistor MOSFET un curent de cativa amperi. Daca aprinderea s-a defectat datorita supratensiunii si a intrat in scurtcircuit, a luat curent mare si este posibil sa fi cedat si switchul. In locul aprinderii pune un bec auto de 5W si comanda-l prin statie pe canalul pe care ai setat comanda aprinderii. Daca lucreaza, e bun switchul.
"Un tranzistor protejat printr-o siguranta fuzibila, se va arde primul, protejand siguranta." Murphy.
Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#40 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 14 August 2014 - 10:45 PM

Vezi postareaGigiGL, la 14 August 2014 - 09:25 PM, a spus:

Sa nu uiti sa comanzi si un senzor. Nu garantez ca a scapat teafar. Inainte de a-l demonta pentru inlocuire, zgarie cu un ac pe langa el sa-i marchezi pozitia actuala. Vei fi pe aproape de reglajul din fabrica la inlocuire.



Am inteles ,. Acest senzor se poate verifica ?

Am gasit pe HK

senzorul asta
http://www.hobbyking...r_part_014.html

si aprinderea asta:
http://www.hobbyking...Degree_Cap.html

ce nu imi este mie foarte clar este daca acei 10mm se refera la lungimea senzorului dupa portiunea cu suruburile de prindere ( practic ar fi lungimea senzorului ? )


ce ziceti sa comanda si asa ceva pentru orice eventualitate?

http://www.hobbyking...gree_Wheel.html
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#41 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 14 August 2014 - 10:47 PM

Vezi postareaGigiGL, la 14 August 2014 - 10:26 PM, a spus:

Switchul este facut sa poata comuta cu un tranzistor MOSFET un curent de cativa amperi. Daca aprinderea s-a defectat datorita supratensiunii si a intrat in scurtcircuit, a luat curent mare si este posibil sa fi cedat si switchul. In locul aprinderii pune un bec auto de 5W si comanda-l prin statie pe canalul pe care ai setat comanda aprinderii. Daca lucreaza, e bun switchul.
"Un tranzistor protejat printr-o siguranta fuzibila, se va arde primul, protejand siguranta." Murphy.

Dl Gigi , tind sa cred ca switchul merge , deoarece ledul rosu al lui functioneaza cand il comand din statie ( ON- se aprinde ledul acela rosu si pe OFF se stinge ) dar oricum am sa il verific si pe acesta!
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#42 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1973
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 15 August 2014 - 06:20 AM

Vezi postareamihaiagu, la 14 August 2014 - 10:47 PM, a spus:

Dl Gigi , tind sa cred ca switchul merge , deoarece ledul rosu al lui functioneaza cand il comand din statie ( ON- se aprinde ledul acela rosu si pe OFF se stinge ) dar oricum am sa il verific si pe acesta!


Senzorul este de fapt un circuit integrat cu senzor de camp magnetic Hall incorporat. Pinii reprezinta cele doua fire de alimentare, (+) rosu si (-) negru, respectiv iesirea care isi schimba starea la aparitia fluxului campului magnetic in dreptul lui. Se alimenteaza de regula la 5V. Se poate testa alimentandu-l cu 5V, cu polaritatea mentionata, iar fata de (-) se masoara tensiunea pe iesire cu un voltmetru. La aparitia campului magnetic in dreptul lui de la magnetul de pe axul motorului ar trebui sa-si schimbe starea de la 0 la 5V sau de la 5V la 0, dupa tipul de senzor. In general e valabila prima combinatie, 0V fara camp si 5V in prezenta campului magnetic pe iesire in raport cu pinul (-).
Daca ledul arata schimbarea de stare cand il comanzi, probabil switchul este functional.
Schema corecta ar fi trebuit sa fie cu un UBEC alimentat din switch si iesirea de la UBEC la aprindere.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 15 August 2014 - 06:24 AM

Gigi Sterian
Bixler 1400mm (primul profesor! )
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
... Turnigy 9X, er9x
0

#43 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2802
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Location:galati

Postat 15 August 2014 - 06:26 AM

Vezi postareaoachidori, la 14 August 2014 - 09:51 PM, a spus:

Daca e cel de aici: http://phoenixmodels...tch-p-2571.html
merge pana la 13 V, deci si la 3S.

..da bree o fi el de aicia da aprinderea nu duce 3s ..nenra AGU"n-o vazut asta..deh mama mama.

Fisiere atasate


0

#44 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2220
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 15 August 2014 - 06:46 AM

Vezi postareaincepatoru, la 15 August 2014 - 06:26 AM, a spus:

..da bree o fi el de aicia da aprinderea nu duce 3s ..nenra AGU"n-o vazut asta..deh mama mama.

Ai dreptate. Eu înțelesesem ca e vorba de switch.:)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 12, 35 MHz; Royal Pro 16 2.4GHz
Avioane:
YAK55SP OMP/EG Aircraft 2.3m;MVVS58 Prosport;
VERTIGO Badan-2.3m;DLE55RA Canister;
FUNCUB Multiplex 1.4m;
EHAWK 1500 Thunder Tiger 1.5m;
ARCUS TALENT Robbe 2.6m;
F22 depron.
0

#45 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4339
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 15 August 2014 - 07:32 AM

Vezi postareamihaiagu, la 14 August 2014 - 10:19 PM, a spus:

In ce fel se poate rezolva? Sau cum ma puteti ajuta ? Si ca bani ce insemana ? Am vazut la HK ca o aprindere cu senzor costa in jur de 40 de dolari ! Se merita sa incerc sa o repar pe asta in cazul in care s-a prajit ceva prin ea ?



de reparat - nu cred ca vei putea ajunge la piese. Peste ele e turnata o rasina. Am patit eu cu cea de la GF cand am incercat sa schimb cablul de la bujie.

de rezolvat - de aia ziceam ca e nevoie de timp si bani. Timp sa vina coletul, si bani sa-l platesti!.
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#46 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 August 2014 - 07:56 PM

Dupa ispravea mea de incepator in ale benzinarelor , cand am reusit sa alimentez o aprindere la 12V in loc de 5-6V cum scria la manual ( cine mai are timp de citit cand abia astepti sa te dai cu benzina), mi-am comandat o noua aprindere :



Pana va sosi de la HK europa (sper sa vina repede caci erau pe stoc destule), am mai mesterit ceva pe la avion:

Am avut si ajutoare de nadejde dupa cum se vede:


Asa ca i-am decupat capota , care nu mi-a iesit ea asa cum trebuia dar este ok si asa :

Fisiere atasate


AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#47 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 August 2014 - 07:59 PM

Problema este ca am o distatnta de aproape 3cm intre capota si elice, mi se pare cam mare dar nu mai am ce face. sper sa nu influenteaza tinuta de zbor prea mult :


Fisier atasat  SAM_1607.JPG (191.65K)
Number of downloads: 76

Fisier atasat  SAM_1608.JPG (145.59K)
Number of downloads: 68
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#48 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 August 2014 - 08:04 PM

Dupa ispravea mea de incepator in ale benzinarelor , cand am reusit sa alimentez o aprindere la 12V in loc de 5-6V cum scria la manual ( cine mai are timp de citit cand abia astepti sa te dai cu benzina), mi-am comandat o noua aprindere :



Pana va sosi de la HK europa (sper sa vina repede caci erau pe stoc destule), am mai mesterit ceva pe la avion:

Am avut si ajutoare de nadejde dupa cum se vede:

Fisier atasat  SAM_1604.JPG (132.19K)
Number of downloads: 78

Asa ca i-am decupat capota , care nu mi-a iesit ea asa cum trebuia dar este ok si asa :
Fisier atasat  SAM_1605.JPG (152.86K)
Number of downloads: 79
Fisier atasat  SAM_1606.JPG (172.72K)
Number of downloads: 76

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 20 August 2014 - 08:05 PM

AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#49 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 August 2014 - 08:09 PM

Cam asa arata aprindere ce s-a prajit.

Fisier atasat  SAM_1615.JPG (136.87K)
Number of downloads: 41

Insa impreuna cu ELLA am zis sa incerca sa topim acea rasina alba din interior cu ceva acetona pura sau dizolvant mai concentrat , sa vedem daca reusim .

Fisier atasat  SAM_1617.JPG (127.83K)
Number of downloads: 46
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#50 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 August 2014 - 08:12 PM

Am asigurat traseul cablurilor de la servo prin fuselaj iar cu furtun silicon pe care l-am taiat lngitudinal si l-am peste tot acolo unde s-ar presupune ca ar putea exista frecare intre cabluri si sectiunile fuselajului.

Fisier atasat  SAM_1619.JPG (220.05K)
Number of downloads: 49
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#51 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 August 2014 - 08:17 PM

Asta este aprinderea ce am comandat-o la HK Europa ( sper sa vina repede)


Fisier atasat  ZAPRINDERE.jpg (89.22K)
Number of downloads: 42

Stie cineva unde este cel mai bine sa fie puse inele de ferita in toate cablurile care sunt la un astfel de avion ?
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#52 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4339
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 20 August 2014 - 08:51 PM

Vezi postareamihaiagu, la 20 August 2014 - 07:59 PM, a spus:

Problema este ca am o distatnta de aproape 3cm intre capota si elice, mi se pare cam mare dar nu mai am ce face. sper sa nu influenteaza tinuta de zbor prea mult :




Uite cum facem. Daca tu nu ai curaj sa tai cei 3 cm (ma rog, doar doi) din magariile alea de suporti ai motorului (o menghina si un bomfaier rezolva problema) ia-ti sotia, printesa (ca parca ai o fetita), modelul, si veniti la mine la tara, in week-end, facem o friptura si destupam un butoias de bere (din aia nefiltrata, ca face bine la digestie) sambata seara, dupa ce taiem suportii aia, si facem sa arate si bine bijuteria aia de model. E pacat sa iasa asa de mult in afara...o sa arate ca dracu!.

PS - gasesti numarul meu de telefon in semnatura.
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#53 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4339
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 20 August 2014 - 08:54 PM

Vezi postareamihaiagu, la 20 August 2014 - 08:17 PM, a spus:



Stie cineva unde este cel mai bine sa fie puse inele de ferita in toate cablurile care sunt la un astfel de avion ?


Pe cablurile lungi, cele de pe coada, - cam 5 spire pe fiecare, pentru anularea interferentelor....da eu unul cred ca sunt ramasite de pe vremea mudulatiei FM....
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#54 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1263
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 August 2014 - 09:35 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 20 August 2014 - 08:51 PM, a spus:

Uite cum facem. Daca tu nu ai curaj sa tai cei 3 cm (ma rog, doar doi) din magariile alea de suporti ai motorului (o menghina si un bomfaier rezolva problema) ia-ti sotia, printesa (ca parca ai o fetita), modelul, si veniti la mine la tara, in week-end, facem o friptura si destupam un butoias de bere (din aia nefiltrata, ca face bine la digestie) sambata seara, dupa ce taiem suportii aia, si facem sa arate si bine bijuteria aia de model. E pacat sa iasa asa de mult in afara...o sa arate ca dracu!.

PS - gasesti numarul meu de telefon in semnatura.



MIhai, asa m-am gandit si eu sa tai din acei suporti insa vreu sa il pornesc intai sa il fac sa mearga rotund si apoi ii fac si "mustatile" cum trebuie. Astept sa imi vina aprinderea sa il pornescodata caci nu prea mai am rabdare.
De venit prin Buzau am sa vin , mai ales ca avem acolo un punct de lucru si trec pe acolo mai mereu .

Pastreaza butoiasul ala la rece ! :drinks:
AERO

TELINK YAK 55
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#55 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4339
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 21 August 2014 - 08:28 AM

odata decupata capota o sa fie nitel mai greu, dar nu imposibil. Invitatia ramane. Butoiasul se va duce in week-end-ul asta, e deja sortit pieirii!!!
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#56 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 227
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 24 August 2014 - 10:46 AM

Vezi postareamihaiagu, la 20 August 2014 - 09:35 PM, a spus:

MIhai, asa m-am gandit si eu sa tai din acei suporti insa vreu sa il pornesc intai sa il fac sa mearga rotund si apoi ii fac si "mustatile" cum trebuie. Astept sa imi vina aprinderea sa il pornescodata caci nu prea mai am rabdare.
De venit prin Buzau am sa vin , mai ales ca avem acolo un punct de lucru si trec pe acolo mai mereu .

Pastreaza butoiasul ala la rece ! :drinks:

Atentie cu madificatul suportilor motor, mai bine, fai CG, si vezi ce si cum vrea, e posibil ca, aducand motorul mai innapoi sa-l faci greu de coada asta inseamna dreutate inplus pe bot, satfel de practici se fac numai daca modelul este greu de bot...... parerea mea. spor

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 24 August 2014 - 10:46 AM

0

#57 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1460
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 24 August 2014 - 10:57 AM

si eu am taiat din suporti mot la Extra desi a treb sa compensez cu ceva Pb
da nici sa aiba axul de 10 cm..... fata de capota k plm :blush:
stima,
0

#58 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 227
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 24 August 2014 - 11:31 AM

Vad in poza ca intre capota si elice sunt 3 cm? ?????
0

#59 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1460
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 24 August 2014 - 12:10 PM

5mm :pardon: scuze daca ma bag prea tare
stima
0

#60 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5441
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 August 2014 - 01:21 PM

La YAK nu deranjeaza daca elicea nu trece milimetric pa langa capota ca la Extra sau modele de F3A .. sa nu fie totusi mult prea deranjant
daca e distanta imensa ..

Distantierele taiate pe strung asigura o precizie mai buna .. daca ai mana nici cu bomfaierul , dremel-ul sau flex-ul nu e imposibil ..
.. evenntual taiate cu 1 mm mai lungi si " indreptate - planate " prin pilire sau smigheluire ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro