navomodele de viteza electrice off-shore, mono V, hidro
#1
Postat 26 September 2005 - 11:49 AM
Tocmai pt. ca n-am decat putine cunostinte din domeniu, m-am gandit sa deschid acest subiect in speranta ca mai sunt si alti pasionati de acest tip de navomodele, care doresc sa afle cate ceva din "experienta" celorlanti. De exeplu eu sunt interesat de tipurile de motoare folosite, acumulatori, forme de coci, amplasare CGului functie de acestea, "recorduri" personale, daca sunt persoane din Bucuresti cu care a-si putea sa ma mai intalnesc pe cate-o balta etc.
Sper sa fie o idee buna acest subiect, dar asta se va vedea in timp
Bafta
#3
Postat 26 September 2005 - 03:21 PM
Pana acum ceva timp ma ocupam cu jucarii chinezesti pe care le modificam, dar decand am descoperit cum merge VOLVO dar cu un motor seria 700 mi-am dat seama ca ceea ce faceam erea o joaca...
Nu pot sa-ti spun cum merg, pt ca nu am cu ce sa le compar, dar daca vrei intreabai pe Padrino sau pe Valteras (nu c-ar fi ei mari amatori de barci, dar...)
Oricum m-am gandit ca daca tot pierd timp si bani macar sa incerc sa fac neste kestii cat mai serioase, dar aici am nevoie de mult ajutor si din partea altora (financiar vorbind nu-mi mai permit sa invatz numai din greselile mele :D )
Bafta
#5
Postat 26 September 2005 - 11:25 PM
#8
Postat 29 September 2005 - 12:11 PM
Ve-ti spune ca nu este cea mai buna solutie, dar pt mine a fost f. practica si-am incercat sa rezolv problema cu ce-am gasit prin casa
(ideea nu-mi apartine, eu doar am adaptat-o :rolleyes: )
Cam asta este ceea cea iesit:
Bafta
Imagini atasate
#15
Postat 10 October 2005 - 07:50 AM
Inca-o data felicitari si la mai mare (sau la mai "rapide" :( ). Daca esti din Bucuresti poate reusim sa le mai punem odata pe balta anul asta
Bafta
#16
Postat 10 October 2005 - 10:03 PM
Oricum o sa imi cumpar un model de firma ca sa pot face comparatie cu ceea ce am eu, acest design l-am facut intr-o luna dupa ce am studiat nitel cocile modelelor de viteza, si vedeti si voi ce a iesit. Cand o sa fie gata o sa pun poze pe net cu el sa vedeti ce a iesit cu adevarat, acum e doar pentru teste.
Va stau la dispozitie cu intrebari , daca vreti detaliile si va dau si planurile, Sunt in ACAD facute.
#17
Postat 14 October 2005 - 08:23 PM
intrebarea mea acu este urmatoarea : cum se calculeaza volumul si cum se echilibreaza barca in cazul in care eu vreau sa o fac cu decupatura aia din partea spate a cocii , care am vazut ca se realizeaza numai pe partea stanga (vazuta din spate ?)
presupun ca stiti despre ce vorbesc ?!
MULTAM FAIN
:)
#18
Postat 17 October 2005 - 03:18 PM
Citeaza
Citeaza
shi pe mine ma batea gandul, dar fara fibra (eu ma gandeam la ceva mai batranesc cu tifon si aracet), baga si tu detalii pe masura ce evolueaza constructia.
In legatura cu
Citeaza
De ce le-ai vazut in partea stanca pot sa-ti spun: pt ca toate eliciile ereau cu sens de rotatie spre dreapta (stanga cum te uiti din spate), daca sensul de rotatie ar fi fost invers atunci "decupatura" ar fi fost pe dreapta. Uita-te in desen sa vezi cam cum inteleg eu ca functioneaza, mentionez este doar teorie, inca n-am facut asa ceva. In fig 1 ar trebui sa fie barca rasturnata, iar in fig2 barca redresata datorita vitezei si momentului de rotatie pe care-l imprima elicea barcii.
PS sper sa nu fiu aberant, va rog corectati-ma daca gresesc
Imagini atasate
#19
Postat 18 October 2005 - 09:57 PM
http://www.offshoree.../videosmain.htm
Aceasta postare a fost editata de nasa: 18 October 2005 - 10:00 PM
#20
Postat 20 October 2005 - 05:41 PM
cu echilibratul am zis ca sa nu traga mai mult in dreapta (sa stea aplecata ) din cauza materialelor asamblate pe ea , carma si aripioara aia de ghidaj , nu prea as vrea sa fac un experiment ca asta ma va costa bani , adica turnatul in fibra si sa nu raman cu gaura aia acolo sa nu am cu ce sa o mai acoper.
am sa o torn asa de-antregu ca pe urma se poate face gaura , mai usor e sa strici decat sa .......
cu site-ul care l-a postat NASA e ceva de demult vazut si studiat , doar ptr. cei care vor de-acu sa se apuce de treaba sa vada cu ce se HAS navo ;) HAI PA SI SA-MI MAI SCRIETI
#21
Postat 21 October 2005 - 08:49 AM
Bafta
#22
Postat 21 October 2005 - 05:13 PM
lung de 70 si lat de 19 cm , cu o inaltime de 18 cm
eu am crezut ca cantitatea de apa pe care o suporta gaura aia , tre. sa fie exact greutatea carmei si a aripioarei , CRED ..... :huh: MAI ASTEPT PARERI
o poza cred se poate doar daca o fac cu tel. mobit si dupaia postata aici
cred ca mai antai o fac in fibra si dupaia o postez, asta ca sa nu radeti de realizarea mea :(
#23
Postat 21 October 2005 - 08:29 PM
ma bag si eu in discutie,
La tine se va intampla urmatorul lucru, si anume cand vei testa modelul fara sa pornesti motorul acesta va trebui sa mearga de 10ori lungimea lui in linie dreapta, adica undeva pe la 70X10=700cm, dupa ce imi povestesti tu ca e mai greu pe partea stanga el sigur va trage in directia respectiva, ceea ce eu nu iti recomand sa il pui pe apa mai ales cu motorul pornit si mai ales daca nu ai experienta in pilotat viteza.
Acele aripioare sunt pentru STABILIZARE IN VIRAJ, ECHILIBRARE RAPIDA A TANGAJULUI.
Pune fotografii pe site sa vad exact ce ai tu nevoie ca sa putem exprima cu totii o parere clara.
In figura postata de tine e vorba de momentul de torsiune si rotatie pe care il imprima elicea corpului de nava, mare atentie.
Studiaza acest site pentru ca iti va lamuri multe probleme.
O sa postez pe site un model facut de mine cu aripioare , stabilizatoare pupa si carma dubla.
Te rog frumos sa postezi vederi ale modelului, fata, spate, pentru ca si unghiurile care sunt la coca sunt foarte importante, imprima o viteza si o stabilitate aparte. Raportul modelului tau pare sa fie bun ,pentru viteza.
Iar cu siguranta acea gaura de care vorbesti tu la pupa iti va incetinii modelul, HIDRODINAMICA.
Cu stima,
Sorin
:(
#25
Postat 22 October 2005 - 07:00 PM
Die MEGA DRAGSTAR II ist die Wettbewerbsversion der bekannten MEGA DRAGSTAR. Es wurde auf die optimale Eignung des Modells für die
jeweiligen Wettbewerbsklassen MONO 2 und die neue Standardrennklasse S 14 viel Wert gelegt. Durch den schon werksseitig einlaminierten Fluttunnel ist das Modell in der Lage sich bei einem evtl. Überschlag selbstständig wieder aufzurichten. Dies ist bei einem Wettbewerbslauf besonderswichtig, da er sonst nicht fortgesetzt werden kann. Durch die leichte aber stabile GFK-Bauweise des Rumpfes und der Abdeckung ist das Modell auch für bei Wettbewerbsläufen auftretende rauere Fahrweise geeignet. Für die optimale Leistung des Modells kann die als Zubehör erhältliche Alu-Ruderanlage, Best.-Nr. 2362, eingesetzt werden. Die neue Standardrennklasse S 14 wurde eingeführt, um dem Modellsportler den
leichten und preisgünstigeren Einstieg in die Wettbewerbsszene zuermöglichen. hierbei sind Baukastenmodelle, max. 14 Zellen für den Antriebsakku, SPEED 700 Motoren und andere Dinge vorgeschrieben. Alle weiteren und aktuellen Informationen finden Sie auf der Internetseite unter www.eco-idc.de, hier werden auch die Termine der jeweiligen Läufe veröffentlicht. Informationen über die internationale Rennklasse MONO 2 finden Sie auf der Internetseite www.naviga.org.
WP MEGA DRAGSTAR II
Best.-Nr. 2053 EUR 129,- *
* unverbind. Preisempfehlung inkl. MwSt.
Diesen Artikel zur Merkliste hinzufügen
Diese Seite ausdrucken
Diese Seite empfehlen
Kein Bestand vorhanden
Anleitung
Inhalt Schnellbaukasten
Schnellbauplan mit RC-Einbau- und Montageanleitung in Deutsch/Engl. und Franz. GFK-Rumpf und Abdeckung, Ruderanlage, Turn-Fin, Stevenrohr, Schiffsschraube, Motorträger, Wellenkupplung, gestanzte Sperrholzteile, Schiffsständer, Dekorbogen, Kleinteile.
RC-Funktion
Ruderverstellung
Stufenlose Geschwindigkeitsregelung
Technische Daten
Länge ca. 620 mm
Länge ü.a. ca. 720 mm
Breite ca. 200 mm
Gesamtgewicht mit RC ca. 1800 bis 1900 g
#26
Postat 23 October 2005 - 10:12 AM
respectiv a fost facut pentru noua clasa S14 si este prevazut cu un "tunel de inundare" care da posibilitatea modelului sa evolueze pe ape mai vijelioase si in
caz de rasturnare sa-si autorevina ceea ce e foarte important in cursa pentru a nu fi descalificat.In rest obisnuita reclama din ce-i compus kit-ul cit costa s.a.m.d.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#27
Postat 24 October 2005 - 07:57 AM
Barca verde am luat-o SH, este un model mai vechi, produs de Graupner si se numeste MEGA DRAGSTAR, Atentie nu este MEGA DRAGSTAR II de care spune Tao. Daca vrei incerc sa-ti trimit niste poze si niste dimensiuni, din pacate n-am timp sa-i fac planul in acad.
Bafta
Sorin :lol: (soare_geo)
#28
Postat 24 October 2005 - 08:38 AM
Domnilor pentru informatii.
ptr. SOARE_GEO Daca am poze bune cu modelul pot si eu sa fac planurile dupa el in 3D-e destul de simplu, da nu am timp de asa ceva. Multumesc!!! :lol:
Pe mine ma intereseaza sa pot face comparatie cu modelele mele, care se pare ca de fiecare data ies mai grele cu 1kg, ceea ce ma oftica de mor, si se reduce considerabil viteza indiferent de forma hidrodinamica a modelului.
Aceasta postare a fost editata de nasa: 24 October 2005 - 08:47 AM
#29
Postat 24 October 2005 - 08:55 AM
Uite niste adrese cu Barca verde
http://members.aol.c...n/dragstar.html
http://www.hmbc.nl/cat/dragstar.html
Bafta
#30
Postat 24 October 2005 - 09:06 AM
scuze Sorine, n-am vazut ultimul tau mesaj, modelele mele mai puternice (Barca verde si Volvo) merg cu motoare seria 700 si au , cu 14 elemente , cam 2.3-2.5Kg
singurul care are cam 0.9Kg cu 6 elem, este riggerul Tornado (tot Graupner), dar coca este din ABS
Bafta