Salut! Am achizitionat de curand un Charger Power Peak A4 si un acum Lipo 2s, 5400mah, 50c.
Pe scurt, un super acumulator si un charger de rahat... parerea mea.
Problema este ca am primit incarcatorul cu o mufa pt senzor pt 4 celule.
Stie cineva cum o pot modifica pt 2 celule, cum se fac legaturile, care cum este?
Nu stiu daca m-am facut inteles...
Din charger ies cele doua fire groase rosu si negru adica + si - pe care le bag in acumulator. Pt incarcare din charger, trebuie sa conectez si firele subtiri aftfel: unul la plus unul la minus si unul in mijloc, pt egalizarea celulelor. Problema este ca acest acumulator are mufa pt 4 celule deci ies 5 fire din mufa.
Stie cineva care este solutia pt a incarca 2s? Mai are cineva un astfel de incarcator?
Va rog sa ma indrumati pt ca este mai mult decat frustrant sa cumpar si sa nu ma pot "juca" :D
Pagina 1 din 1
Charger Power Peak A4 Probleme incarcare Lipo
#2
Postat 20 July 2014 - 06:38 PM
Mufa de egalizare care iese din charger se poate scoate...am acelasi incarcator, eu nici nu am acel adaptor, egalizarea bateriei intra in incarcator, care de altfel este unul excelent.
Cu aripi:
Zivko Edge 540 2m (Seagull models) 50cc, 3D
Graupner Floride 1.4m, 3D
Diamond 2500
Sky Surfer 780
Mini Ultimate 3D
Zagi wing
ATM-1 2.7m
F5J 4m
HK Big Stick Nitro
Multiple captive F2a, F2b, scara, semi-scara
Cu pale:
HK-450 GT
TGY-100 FBL
Hubsan quad
Cu roti:
Hpi Baja 5B
Hpi Savage 21
Kyosho Kart 10
Jamara Cocoon (flux)
Pe apa:
FSR-V 7.5cc
FSR mini-e
Velier 2m
Catamaran 81cm
#4
Postat 20 July 2014 - 07:34 PM
Evident ca nu incarc fara egalizare, am slot in care pot sa cuplez mufa de egalizare de la 2 la 4s nu prea inteleg ce cablu ai tu acolo, o poza ar fi de ajutor, ca sa schimbi tipul bateriei (lipo/nimh) pornesti incarcatorul si fara sa cuplezi vre-o baterie apesi butonul start, face un bip si iti arata nimh sau lipo pe ecran, incarcarea se face cu apasarea lunga a butonului start si egalizare fara incarcare cu apasare scurta, scrie modelul alaturi de cuvantul "manual" pe google si toate probleme iti vor fi rezolvate. Fereasca sfantu' sa incarci Lipo in modul NIMH ca ti-ai dat foc la casa.
Edit: "Problema este ca acest acumulator are mufa pt 4 celule deci ies 5 fire din mufa." Deci acumulatorul e de rahat, ala a fost 4S modificat in 2S de un lenes care nu a schimbat mufa de egalizare, dute si sparge-l undeva in camp sa nu ai probleme, cu bateriile facute de Dorel nu te joci !
Edit: "Problema este ca acest acumulator are mufa pt 4 celule deci ies 5 fire din mufa." Deci acumulatorul e de rahat, ala a fost 4S modificat in 2S de un lenes care nu a schimbat mufa de egalizare, dute si sparge-l undeva in camp sa nu ai probleme, cu bateriile facute de Dorel nu te joci !
Aceasta postare a fost editata de Titus 91: 20 July 2014 - 07:37 PM
Cu aripi:
Zivko Edge 540 2m (Seagull models) 50cc, 3D
Graupner Floride 1.4m, 3D
Diamond 2500
Sky Surfer 780
Mini Ultimate 3D
Zagi wing
ATM-1 2.7m
F5J 4m
HK Big Stick Nitro
Multiple captive F2a, F2b, scara, semi-scara
Cu pale:
HK-450 GT
TGY-100 FBL
Hubsan quad
Cu roti:
Hpi Baja 5B
Hpi Savage 21
Kyosho Kart 10
Jamara Cocoon (flux)
Pe apa:
FSR-V 7.5cc
FSR mini-e
Velier 2m
Catamaran 81cm
#5
Postat 20 July 2014 - 07:42 PM
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
#6
Postat 20 July 2014 - 09:53 PM
Pentru a folosi acel adaptor ii trebuie un incarcator care sa stie 6S, limita la A4 e de 4S.
Cu aripi:
Zivko Edge 540 2m (Seagull models) 50cc, 3D
Graupner Floride 1.4m, 3D
Diamond 2500
Sky Surfer 780
Mini Ultimate 3D
Zagi wing
ATM-1 2.7m
F5J 4m
HK Big Stick Nitro
Multiple captive F2a, F2b, scara, semi-scara
Cu pale:
HK-450 GT
TGY-100 FBL
Hubsan quad
Cu roti:
Hpi Baja 5B
Hpi Savage 21
Kyosho Kart 10
Jamara Cocoon (flux)
Pe apa:
FSR-V 7.5cc
FSR mini-e
Velier 2m
Catamaran 81cm
Arata acest topic
Pagina 1 din 1