Modelism - RHC Forum: T-rex 250 pro DFC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

T-rex 250 pro DFC Am nevoie de sfaturi

#1 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 17 July 2014 - 09:34 PM

Sa zicem ca mi-a ajuns de belelele cu 130-ul si vreau sa incerc ceva mai bun. Sunt gata de un 250 dar am cateva nelamuriri la care sper sa aveti voi raspunsuri:

1. Toate bateriile mele sunt Align, sunt multumit de ele si nu vreau sa le schimb. Intrebarea mea este daca pe HBP85001 11.1V 850mAh/30C Align 3S1P exista conector asa cum se vede in poze si daca pe ESC-ul din Combo gasesc tot conectorul asta sau am o surpriza?
2. Cum se numeste conectorul respectiv si daca partea "feminina" este cea din link (vreau sa fac niste cabluri de incarcare) http://www.align-tre...-g-e11170a.html
3. Inca nu stiu dar sunt sigur ca urmeaza! LOL

Aceasta postare a fost editata de qntt: 17 July 2014 - 09:34 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#2 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 17 July 2014 - 09:42 PM

3. Cat de necesara este conversia la transmisie pe curea pentru coada?
4. Cat de necesara este DS95i ?
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#3 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 17 July 2014 - 09:46 PM

5. Ca sa montez servo-ul de coada pe coada, nu in sasiu in afara de H25023 1 (suport servo) ce-mi mai trebuie?

Aceasta postare a fost editata de qntt: 17 July 2014 - 09:50 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#4 Useril este offline   HELIFAN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3605
  • Inregistrat: 06-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Elicoptere

Postat 17 July 2014 - 10:21 PM

Vezi postareaqntt, la 17 July 2014 - 09:34 PM, a spus:

Sa zicem ca mi-a ajuns de belelele cu 130-ul si vreau sa incerc ceva mai bun. Sunt gata de un 250 dar am cateva nelamuriri la care sper sa aveti voi raspunsuri:

1. Toate bateriile mele sunt Align, sunt multumit de ele si nu vreau sa le schimb. Intrebarea mea este daca pe HBP85001 11.1V 850mAh/30C Align 3S1P exista conector asa cum se vede in poze si daca pe ESC-ul din Combo gasesc tot conectorul asta sau am o surpriza?
2. Cum se numeste conectorul respectiv si daca partea "feminina" este cea din link (vreau sa fac niste cabluri de incarcare) http://www.align-tre...-g-e11170a.html
3. Inca nu stiu dar sunt sigur ca urmeaza! LOL



Conectorul se numeste JST (male - female) -si il gasesti si la noi in tara :D si DA este cea din link
TX - Futaba T-10CAP 2,4 Ghz - Radio
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz

Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4
- http://www.rhcforum....e/page__st__600
0

#5 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 17 July 2014 - 10:37 PM

Vezi postareaIonel, la 17 July 2014 - 10:21 PM, a spus:

Conectorul se numeste JST (male - female) -si il gasesti si la noi in tara :D si DA este cea din link


Multumesc!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#6 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 18 July 2014 - 09:11 PM

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

E pe drum! De la http://www.align-trex.co.uk
Cu norocul meu probabil maine anunta Align noua varianta de 250 "DOMINATOR" LOL.

Cine are raspunsuri la restul intrebarilor mele de mai sus e rugat sa faca un pas in fata! :blush:
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#7 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 29 July 2014 - 02:59 PM

Alta magarie marca MSH / FastLad !!!
Am terminat 250-ul (place - nu piese defecte, nu suruburi lipsa) si am comandat un nou Brain de la Fastlad. Asta am primit:

https://farm6.staticflickr.com/5569/14753155746_4fd2d0944c_b.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#8 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 July 2014 - 03:36 PM

Asta e super urata. Altfel am auzit pareri foarte bune despre brain/ikon. Ceva poze, pareri despre Trex 250?

[quote name='qntt' timestamp='1406638752' post='748917']
Alta magarie marca MSH / FastLad !!!
Am terminat 250-ul (place - nu piese defecte, nu suruburi lipsa) si am comandat un nou Brain de la Fastlad. Asta am primit:
0

#9 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 29 July 2014 - 03:52 PM

O sa fac poze dar pentru moment cateva pareri:

1. Un singur surub in kit nu a fost filetat... Existau vreo 3 de rezerva. In rest nici o problema.
2. Mie mi se pare foarte bine gandit \ organizat, cablurile se trag usor si in pofida dimensiunilor mici e placut sa lucrezi la el. Acum e un 250... stii ca e mic atunci cand il cumperi deci sa te plangi dupa ca e mic e cam tardiv.
3. Mecanica e de calitate la prima vedere si servo-urile sunt ok (cum ziceai si tu probabil Savox rebranduit). Nu vreau sa schimb servo-urile cu ceva scump (MKS) pentru ca va fi heli-ul meu de antrenament in locul infamului 130. Daca-l trantesc schimb rotile dintate din servo-uri si ma costa mai putin decat un servo de 130 nou care oricum crapa repede.
4. Motorasul ala mic e un MONSTRU! Iarasi ai avut dreptate - Astia de la Align stiu sa faca motoare.

Mai multe pareri dupa ce-l zbor putin asta daca reusesc sa fac rost de un Brain inainte de a pleca in concediu vineri! NU pot sa iau cu mine ceva mai mare iar ceva mai mic e inutil pe vantul de la malul marii. Multumesc Fastlad...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#10 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 29 July 2014 - 04:08 PM

Dupa ce mi s-a desprins USB-ul de pe primul BRAIN de la FastLad am cumparat de la un italian de pa Ebay (helipassion) alt BRAIN. Cel venit de la italian (pe Protos 500 acum) avea sigiliu si biletel cum ca a fost verificat de Helipassion. Cu asta nu am avut nici o problema. Acum cumpar BRAIN-ul numarul 3 tot de la FastLad ca fraierul si primesc petarda asta. Inapoi la italian poate-mi trimite si mie cu fast shipping altul si cu gura mare la Paypal sa-mi recuperez banii de la FastLad.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#11 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 August 2014 - 02:37 PM

Nu am resit sa fac rost de un Brain la timp pentru concediu asa ca am pus un AR7200BX. Nu regret! In opinia mea este mult mai tolerant cu servo-uri mai lente si mult mai usor de tunat. Acum am deja 20 de zboruri si am terminat reglajele.

Ce am observat este ca autoritatea cozii variaza mult odata cu turatia folosita. Daca urca turatia la un moment dat coada devine prea sensibila si osileaza. Este nevoie de un mix care sa scada sensibilitatea giroscopului pe masura ce cresc turatiile. Eu am folosit o curba plata la 85% pe throtle ca sa nu mai intru in complicatii.

L-am testat la malul marii in conditii de vant foarte variate si zboara impecabil. Eu as pune un pinion mai mic pentru ca mi se pare ca turatiile se pot duce prea sus dar nu pentru ca motorul ar da semne de oboseala.

AR7200BX imi da senzatia ca sunt mult mai conectat la heli fata de Brain. Presupun ca Brainul poate fi tunat dar e f complicat mai ales ca nu exista un manual oficial.

Heli-ul e rapid, agil si precis. Surprinzator de putin afectat de vant contrar celor citite pe forumuri. Are putere suficienta si paraie placut in viaje. Cred ca un governor ar fi un lucru util. Este foarte sensibil la setari incorecte. Dupa 100 de zboruri o sa revin cu impresii.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#12 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 August 2014 - 03:02 PM

https://farm4.staticflickr.com/3894/14794389776_f7cbb8e223_b.jpg
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#13 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 03 August 2014 - 03:53 PM

Prin ce zona a litoralului zbori ?
Si eu am flota de heli la Cta .

Aceasta postare a fost editata de tantar: 03 August 2014 - 03:55 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#14 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 03 August 2014 - 04:10 PM

Balcik Bulgaria
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#15 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 03 August 2014 - 04:18 PM

Au ' , departe de mine .
Eu ma bucur de Cta pana in decembrie , daca planuiesti sa vii si prin zona da-mi de stire .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#16 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 29 August 2014 - 10:34 AM

Update:

:pardon: dupa cat am criticat 130-ul am ajuns la concluzia ca nici 250-ul nu are o coada chiar perfecta... Nu ma intelegeti gresit - este MULT peste 130 dar in zborul cu spatele nu e chiar remarcabila. M-am sucit, m-am invartit si am ajuns la concluzia ca servoul de coada e prea lent. Aveam pe gyro 20% si totusi eram la limita superioara la care incepeau oscilatiile cozii. Daca coboram sub 20% nu mai tinea coada asa ca am pus pe el un MKS DS95i.

:good: :good: :good: Nu am in clipa asta un alt heli cu o coada mai buna!
Am reusit sa duc intr-o prima faza gyro la 45% si inca nu am ajuns in zona de oscilatii. O sa-l testez la camp mai serios dar rezultatele depasesc orice asteptare! Servo-ul e ceva mai greu decat cel stoc dar sincer sa fiu eu nu simt cele 6 grame diferenta. A... si inca ceva: are joc zero! Cel stoc avea joc, nu mult dar cred ca destul ca sa se simta in zbor.

Stau sa ma intreb cum s-ar comporta daca as schimba si restul servourilor cu DS95-uri. Oare diferenta de greutate fata de precizia mai mare merita luata in calcul?

Aceasta postare a fost editata de qntt: 29 August 2014 - 10:38 AM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2014 - 04:19 PM

Cred ca o sa fie prea greu. O discutie interesanta legata de servo si de greutati (banuiesc ca ai vazut-o):

Lightweight 250 pro dfc
http://www.helifreak...ad.php?t=574372

si o discutie interesanta legate de servo Hyperion vs 95i

MKS DS95i vs Hyperion HP-DS20GMD servos kitchen lab test results!
http://www.helifreak...ad.php?t=637709

pentru mine e interesanta caci arata ca servo MKS are specificatiile pe bune in timp ce la Hyperion sunt mincinoase, asa a fost si experienta mea.

Asadar as incerca servo DS76 inaintea celor MKS, nu sunt foarte scumpe si daca nu iti plac pot fi vandute.

Din pacate asa e intotdeauna, apare cate un servo/baterie noua, se gasesc cativa pe helifreak care se jura ca sunt fenomenale, ca ceva atat de bun n-au vazut de cand sunt ei, etc, etc. si dupa un timp se vede ca bateau campii (asta daca e un produs suficient de interesant cat sa fie testat de multi).

Cateva exemple din trecut:
- Align 3g - mai bun ca vbar
- Pakurile Outrage/Thor, etc. - cele mai tari
- servo rebranduite - fara numar, fara numar.

O mica observatie. Am realizat ca 250 este ultimul heli Align cu fuselaj clasic, ca primele 450.
0

#18 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 30 August 2014 - 05:47 PM

Vezi postareastiganas, la 30 August 2014 - 04:19 PM, a spus:

Cred ca o sa fie prea greu. O discutie interesanta legata de servo si de greutati (banuiesc ca ai vazut-o):

Lightweight 250 pro dfc
http://www.helifreak...ad.php?t=574372

si o discutie interesanta legate de servo Hyperion vs 95i

MKS DS95i vs Hyperion HP-DS20GMD servos kitchen lab test results!
http://www.helifreak...ad.php?t=637709

pentru mine e interesanta caci arata ca servo MKS are specificatiile pe bune in timp ce la Hyperion sunt mincinoase, asa a fost si experienta mea.

Asadar as incerca servo DS76 inaintea celor MKS, nu sunt foarte scumpe si daca nu iti plac pot fi vandute.

Din pacate asa e intotdeauna, apare cate un servo/baterie noua, se gasesc cativa pe helifreak care se jura ca sunt fenomenale, ca ceva atat de bun n-au vazut de cand sunt ei, etc, etc. si dupa un timp se vede ca bateau campii (asta daca e un produs suficient de interesant cat sa fie testat de multi).

Cateva exemple din trecut:
- Align 3g - mai bun ca vbar
- Pakurile Outrage/Thor, etc. - cele mai tari
- servo rebranduite - fara numar, fara numar.

O mica observatie. Am realizat ca 250 este ultimul heli Align cu fuselaj clasic, ca primele 450.


Multi spun prostii pe forumuri (inclusiv eu) dar o pun pe seama entuziasmului de inceput cand ai o jucarie noua si totul pare roz. Mai tarziu incep sa apara problemele si parerile avizate. Eu acum incerc sa nu ma mai entuziasmez la orice cumparatura si sa o judec la rece dandu-mi un ragaz sanatos pentru o parere avizata dar totusi ma surprind gresind in anumite privinte.

Fo la camp si testat: Rezultatul e ca-mi tine coada indiferent de conditii asa ca :good: . Cred ca raman la configuratia actuala pentru moment.
Ce scrie in manual cu CP +/- 11 grade mie mi se pare prea putin. Am auzit ca unii pun si 14 grade dar eu o sa incerc 12 data viitoare.

Problema bizara: Bipurile emise de motor la armarea ESC-ului cate o data se aud tare, cate o data se aud foarte incet. NU am idee de unde si de ce apare chestia.

In rest vremea a fost perfecta si vant practic 0. O zi super si un heli de care m-am indragostit! :blush:
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#19 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 30 August 2014 - 07:03 PM

Problema bizara rezolvata... Atunci cand rotesti motorul 1 din 3 pozitii suna infundat - probabil ceva legat de pozitia magnetilor.

Problema noua la care chiar am nevoie de ajutor:

Ar7200BX are SmartSafe care impiedica ESC-ul sa se armeze daca throttle nu e pe 0. Foarte frumos dar eu vreau sa schimb cate ceva in programarea ESC-ului chestie care se face conectand bateria la ESC cu throttle pe high! In concluzie nu pot sa ajung in modul de programare pentru ESC ca ma impiedica SmartSafe! Cum fac sa ajung totusi la setarile ESC-ului?! Pana acum m-am descurcat fara calibrare din servo travel pe throttle dar vreau sa incerc si alte setari (de exemplu governor) la care nu pot sa ajung. Atata se omoara toti cu siguranta ca-si dau unul altuia cu stangu'n dreptu'!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#20 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2014 - 08:12 PM

De cate ori am asemenea probleme (programare ESC, binduire de sateliti, etc.) cel mai simplu e cu un RX separat, trebuie sa ai unul prin casa.

Scoti firul de la ESC, il pui in celalalt RX, faci programare cat vrei, il pui la loc. Solutia oficiala de la Spektrum e mai complicata.
0

#21 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 30 August 2014 - 08:15 PM

Vezi postareastiganas, la 30 August 2014 - 08:12 PM, a spus:

De cate ori am asemenea probleme (programare ESC, binduire de sateliti, etc.) cel mai simplu e cu un RX separat, trebuie sa ai unul prin casa.

Scoti firul de la ESC, il pui in celalalt RX, faci programare cat vrei, il pui la loc. Solutia oficiala de la Spektrum e mai complicata.


Merci! Asa ma gandeam si eu dar calibrarea throttle (0-100%) va fi corecta cand ma intorc la AR7200BX?
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#22 Useril este offline   belloo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:Tot ce zboara e frumos , chiar si porcul :)

Postat 30 August 2014 - 08:33 PM

Vezi postareaqntt, la 30 August 2014 - 05:47 PM, a spus:

Multi spun prostii pe forumuri (inclusiv eu) dar o pun pe seama entuziasmului de inceput cand ai o jucarie noua si totul pare roz. Mai tarziu incep sa apara problemele si parerile avizate. Eu acum incerc sa nu ma mai entuziasmez la orice cumparatura si sa o judec la rece dandu-mi un ragaz sanatos pentru o parere avizata dar totusi ma surprind gresind in anumite privinte.

Fo la camp si testat: Rezultatul e ca-mi tine coada indiferent de conditii asa ca :good: . Cred ca raman la configuratia actuala pentru moment.
Ce scrie in manual cu CP +/- 11 grade mie mi se pare prea putin. Am auzit ca unii pun si 14 grade dar eu o sa incerc 12 data viitoare.

Problema bizara: Bipurile emise de motor la armarea ESC-ului cate o data se aud tare, cate o data se aud foarte incet. NU am idee de unde si de ce apare chestia.

In rest vremea a fost perfecta si vant practic 0. O zi super si un heli de care m-am indragostit! :blush:



referitor la sunete-le ce le scoate motorul cand initializezi esc-ul misca putin de motor cand se aude incet si o sa isi revina asa pateam eu la un motor turnigy

Aceasta postare a fost editata de belloo: 30 August 2014 - 08:34 PM

ALIGN 450 SPORT
0

#23 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 30 August 2014 - 08:49 PM

Vezi postareabelloo, la 30 August 2014 - 08:33 PM, a spus:

referitor la sunete-le ce le scoate motorul cand initializezi esc-ul misca putin de motor cand se aude incet si o sa isi revina asa pateam eu la un motor turnigy


Merci! Asa am facut. Mi-era teama sa nu am un contact imperfect pe undeva dar s-a dovedit a fi o chestie de geometrie a rotorului.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#24 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2014 - 09:14 PM

Nu se schimba nimic indiferent de receptor.

Vezi postareaqntt, la 30 August 2014 - 08:15 PM, a spus:

Merci! Asa ma gandeam si eu dar calibrarea throttle (0-100%) va fi corecta cand ma intorc la AR7200BX?

0

#25 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 30 August 2014 - 09:19 PM

Eu mai zic una,din ce imi aduc eu aminte din copilarie motoarele astea scot sunetele din bobine,ma gandesc ca sunetul daca este diferit inseamna ca si rezistenta interna a bobinelor e diferita...in cazul asta teoretic afecteaza performanta motorului.
O bobina e facuta dintr-un manunchi de 4-6 lite infasurate(in paralel),daca din 6 mai ai 3 motorul tot merge,doar ca nu mai trece acelasi amperaj prin bobina(scade randamentul)
E posibil sa gresesc insa un motor nu poate sa stea intre tole,indiferent cum il invarti tot pe magnet se duce.

Aceasta postare a fost editata de furios: 30 August 2014 - 09:23 PM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#26 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 30 August 2014 - 09:23 PM

Vezi postareafurios, la 30 August 2014 - 09:19 PM, a spus:

Eu mai zic una,din ce imi aduc eu aminte din copilarie motoarele astea scot sunetele din bobine,ma gandesc ca sunetul daca este diferit inseamna ca si rezistenta interna a bobinelor e diferita...in cazul asta teoretic afecteaza performanta motorului.
O bobina e facuta dintr-un manunchi de 4-6 lite infasurate(in paralel),daca din 6 mai ai 3 motorul tot merge,doar ca nu mai trece acelasi amperaj prin bobina(scade randamentul)


:unsure: Da... Suna corect ce zici. Daca e o problema probabil e aproape de conectori (sper). Poate sa scurtez firele de la motor si sa vad daca e mai bine? Oricum sunt prea lungi.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#27 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 30 August 2014 - 09:29 PM

E,nu te apuca de treaba,mai asteapta putin poate ne ajuta cineva mai avizat.
Totusi...cum trage motorul?
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#28 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 30 August 2014 - 09:35 PM

Vezi postareafurios, la 30 August 2014 - 09:29 PM, a spus:

E,nu te apuca de treaba,mai asteapta putin poate ne ajuta cineva mai avizat.
Totusi...cum trage motorul?


Acum ca stau sa ma gandesc parca a mai pierdut din suflu! Chiar ma gandeam astazi la camp de ce naiba nu mai reusesc sa-l fac sa paraie ca la inceput cand zbor inversat! Si oare 11 grade CP +/- nu mai sunt suficiente pentru ca nu trage motorul? :blink:

Aceasta postare a fost editata de qntt: 30 August 2014 - 09:35 PM

You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

#29 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 30 August 2014 - 10:05 PM

Eu am avut un motor cu infasurari facute varza,simtoma era cam asa.ture avea cat China ca nou doar ca in momentul cand dadeam pich brusc scadea turatia mai mult decat de obicei...ex.de la 2400 la 1700.Tic-toc era un vis.
La mine problema a venit dupa un crash in care pinionul a barbierit maingear si dinti aia de plastic rupti au cazut in motor(la un 600MX) prinzand bucatile intre stator si rotor.Am avut 2 tole avariate(sectionate jumatate din lite),deci 2 tole compromise din 9(parca).
Prost a fost ca nu mi-am dat seama dupa crash si i-am dat gaz la motor(sa vad daca sa dus motorul/esc-ul) fara sa il invart la mana(asta e de bagat la cap),degeaba am scos eu bucatile din motor ca deja facuse ravagi.Daca as fi invartit motorul la mana simteam imediat si "poate" il salvam ca motorul era oprit la impact.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#30 Useril este offline   qntt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 602
  • Inregistrat: 19-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Control Freak

Postat 30 August 2014 - 10:10 PM

Vezi postareafurios, la 30 August 2014 - 10:05 PM, a spus:

Eu am avut un motor cu infasurari facute varza,simtoma era cam asa.ture avea cat China ca nou doar ca in momentul cand dadeam pich brusc scadea turatia mai mult decat de obicei...ex.de la 2400 la 1700.Tic-toc era un vis.
La mine problema a venit dupa un crash in care pinionul a barbierit maingear si dinti aia de plastic rupti au cazut in motor(la un 600MX) prinzand bucatile intre stator si rotor.Am avut 2 tole avariate(sectionate jumatate din lite),deci 2 tole compromise din 9(parca).
Prost a fost ca nu mi-am dat seama dupa crash si i-am dat gaz la motor(sa vad daca sa dus motorul/esc-ul) fara sa il invart la mana(asta e de bagat la cap),degeaba am scos eu bucatile din motor ca deja facuse ravagi.Daca as fi invartit motorul la mana simteam imediat si "poate" il salvam ca motorul era oprit la impact.


Nasol! Eu cred ca am indoit firele prea tare chiar dupa conectori. Daca e asa pot sa-l pun pe picioare. Vad eu maine...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro