Modelism - RHC Forum: Problema motor ! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema motor ! Nu are suficienta putere.

#1 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 17 June 2014 - 07:14 PM

Buna ! Sunt mai nou in ast domeniu si-mi place la nebunie zborul cu helicopterul .Modelul cu care am in ceput este un Simulus de cca. 50 cm in 4ch (2D) ..., toate bune , am prins experienta binisor si incet,incet vreau sa trec pe 6ch(3D).
Problema presupusa de mine este ca motorul nu mai trage , practic nu are putere si abia pot sa-l mai inalt cu vantul in fata. Constatarile mele sunt; acumulatorul are tensiunea corecta 7,4 V , bateria este de 1500 ma si duce in amperaj bine , regulatorul de tensiune variaza de la 0 pana 6,8 v . Cine poate sa ma ajute cu sfaturi , motor , solutii ,etc . Multumesc anticipat.
0

#2 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 17 June 2014 - 08:04 PM

Vezi postareaaun, la 17 June 2014 - 07:14 PM, a spus:

Buna ! Sunt mai nou in ast domeniu si-mi place la nebunie zborul cu helicopterul .Modelul cu care am in ceput este un Simulus de cca. 50 cm in 4ch (2D) ..., toate bune , am prins experienta binisor si incet,incet vreau sa trec pe 6ch(3D).
Problema presupusa de mine este ca motorul nu mai trage , practic nu are putere si abia pot sa-l mai inalt cu vantul in fata. Constatarile mele sunt; acumulatorul are tensiunea corecta 7,4 V , bateria este de 1500 ma si duce in amperaj bine , regulatorul de tensiune variaza de la 0 pana 6,8 v . Cine poate sa ma ajute cu sfaturi , motor , solutii ,etc . Multumesc anticipat.

este motor breshed sau brushless/ ai baterie lipo sau nimh/incarcator inteligent cu afisaj?

Aceasta postare a fost editata de `dasa: 17 June 2014 - 08:04 PM

0

#3 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 17 June 2014 - 08:58 PM

Acumulatorul este LI-PO . Incarcatorul este inteligent , incarca pe celule si este cu display , practic accu este gestionat pe fiecare celula in tensiune si curent . Multumesc de raspuns , amanunte se poate asupra modificarii cu alt motor ?
0

#4 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 17 June 2014 - 09:32 PM

Vezi postareaaun, la 17 June 2014 - 08:58 PM, a spus:

Acumulatorul este LI-PO . Incarcatorul este inteligent , incarca pe celule si este cu display , practic accu este gestionat pe fiecare celula in tensiune si curent . Multumesc de raspuns , amanunte se poate asupra modificarii cu alt motor ?

daca vrei un raspuns mai rapid fa o poza la esc si motor
sau da specificatii complete
0

#5 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 17 June 2014 - 09:59 PM

Corect , revin cu poze pt. mai multe amanunte .
0

#6 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 17 June 2014 - 11:06 PM

Tensiunea corecta la un lipo 2s incarcat este de 8.4v.
Din moment ce a putut sa masoare tensiunea din variator e clar ca este vorba de un motor periat.
Motoare ar trebui sa gasesti de schimb pentru el, daca nu, poti adapta.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#7 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 18 June 2014 - 06:31 AM

Corect , incarcatorul decupleaza incarcarea cand ajunge la 8,4 V.
0

#8 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 18 June 2014 - 07:09 AM

Poze ....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20130315_124906.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130315_124858.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130315_124919.jpg

0

#9 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 19 June 2014 - 07:43 AM

Bun , totusi vreu o parere ! Se merita sa mai bun motor cu perii colectoare sau (rotor bobinat )sau cu statorul bobinat si rotorul magnetic , sau ce-l trifazic ?
0

#10 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 20 June 2014 - 10:46 AM

Un motor pentru elicopter V 913 sau echivalent , exista in tara ?
0

#11 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 20 June 2014 - 12:49 PM

Statorul bobinat sau cel trifazic sunt acelasi lucru, aka neperiat (brushless), si, dupa cum presupui, necesita alt variator, unul trifazic. Nu este recomandat pe un heli cu pas fix care a fost proiectat pentru motoare cu perii pentru ca are mai multa putere (posibil sa nu faca coada fata) si in acelasi timp costul va fi pe masura (variator, motor, convertor pwm).
Eu as incerca sa il restaurez pe acesta, daca nu merge decapsulat, macar cateva picaturi de ulei la bucse.
Periile sunt pe carbuni? Poate ar merge un break in sa uzezi periile uniform.

Aceasta postare a fost editata de Mishu-Ptm: 20 June 2014 - 12:50 PM

Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#12 Useril este offline   aun 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 13-April 14

Postat 20 June 2014 - 01:07 PM

Multumesc de raspuns . Motorul l-am desfacut , curatat , colectorul bibilit,etc. Problema cred ca este la magnetii de la stataor . Mi-am dat tarziu seama ca era bun un radiator pe el pentru o racire mai eficienta , practic un ultimul timp de la decolare si pana epuizarea acumulatorului nu-l mai coboram , ceea ce a dus la supraincalzire si mi se pare ca magnetii de pe stator nu mai sunt ceea ce au fost,flux slab. De aceea caut motor nou si nu gasesc caracteristicile acestui motor , macar sa gesesc ceva echivalent la noi in tara. O zi buna .

Aceasta postare a fost editata de aun: 20 June 2014 - 01:09 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro