Modelism - RHC Forum: _RCG_30cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_3_9HP_2_94kw.html - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

_RCG_30cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_3_9HP_2_94kw.html pareri

#1 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 14 June 2014 - 07:24 PM

http://www.hobbyking...9HP_2_94kw.html

salutare

doresc si eu pareri despre motorul acesta.cine la mai folosit si cat de multumiti ati fost.

indrumari pentru rodaj. ulei folosit. elice recomandata. etc.

mentionez ca este primul meu motor pe benzina .

multumesc anticipat.

mihai
ploiesti
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#2 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 14 June 2014 - 07:54 PM

..cauta bree pi ebay poate gasesti vreun DLE 30 ...la acelasi pret ..restu e POEZIE.. :good:
0

#3 Useril este offline   Titus 91 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 174
  • Inregistrat: 14-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Arad, Romania
  • Interests:Avioane, masini, barci, elicoptere, tot ce are radiocomanda sau in care te poti aseza.

Postat 14 June 2014 - 09:31 PM

Am echivalentul de 50 cc, merge bine, merg cu ulei 40:1 Motul 800, mi-a cazut teava de la toba in aer dar vorba aia, ce platesti aia primesti.
Imagine postata
Cu aripi:
Zivko Edge 540 2m (Seagull models) 50cc, 3D
Graupner Floride 1.4m, 3D
Diamond 2500
Sky Surfer 780
Mini Ultimate 3D
Zagi wing
ATM-1 2.7m
F5J 4m
HK Big Stick Nitro
Multiple captive F2a, F2b, scara, semi-scara
Cu pale:
HK-450 GT
TGY-100 FBL
Hubsan quad
Cu roti:
Hpi Baja 5B
Hpi Savage 21
Kyosho Kart 10
Jamara Cocoon (flux)
Pe apa:
FSR-V 7.5cc
FSR mini-e
Velier 2m
Catamaran 81cm
0

#4 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 17 June 2014 - 02:22 PM

Asa ceva nu iti place Mihaita?
http://www.rcpilot.r...2-%2832-cc/2648
0

#5 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 17 June 2014 - 02:37 PM

S-au asa ceva daca iti place depinde pt.ce tip de avion(anvergura);

http://#####/index.p...ml#.U6AzZHYXvcs

Si filmulete cu modele echipate cu motorul acesta.

http://www.ww.search...searchtube_com/

http://www.ww.search...searchtube_com/

http://www.ww.search...searchtube_com/
0

#6 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 17 June 2014 - 06:02 PM

E tarziu pt alta alegere. Sariti mai bine cu sfaturi de reglaj, rodaj, etc.

Eu iti propun sa treci cu benzina pe la mine sa faci amestecul ( am ulei stihl hp ultra ).
0

#7 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 17 June 2014 - 08:05 PM

Vezi postareasoryn65, la 17 June 2014 - 02:22 PM, a spus:

Asa ceva nu iti place Mihaita?
http://www.rcpilot.r...2-%2832-cc/2648



salut sorine.

stiu de acest motor dar am preferat un motor mai ieftin care are totusi recomandari bune ( asa am citip pe forumurile de afara ) si diferenta am pus-o si sper sa vina repede un yak 54
. 185o cm de la Pilot RC.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#8 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 17 June 2014 - 08:06 PM

Vezi postareaeellaa, la 17 June 2014 - 06:02 PM, a spus:

E tarziu pt alta alegere. Sariti mai bine cu sfaturi de reglaj, rodaj, etc.

Eu iti propun sa treci cu benzina pe la mine sa faci amestecul ( am ulei stihl hp ultra ).

ok cand vine motorul ma infiintez la tine cu 5L de benzina. oricum mai vb pana atunci.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#9 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 18 June 2014 - 07:17 AM

SFATURI..1 Cand il ai in manute primul lucru trebuie facuta "clisma" de rigoare..chinezu mai are prostul obicei sa lase span..boon
2. nu umbla la carburici lasa setarile cu care vine in cel mai rau caz ca nu porneste umbli la jegloare dar dupa carticica cu care vine (posibil foaie A4)
3.la rodaj te statui sa citesti aici eu am aplicat metoda @FLYPOL.pana acuma la DLE-ul meu no problem. http://www.rhcforum....l-sau-sintetic/
4.elicea recomandata.chiar mai mica la rodaj gen 17x8 17x10
5.fi atent la aprindere/ alimentare comform voltajului un 5V e de ajuns
6.atentie la gaurirea elicei si montarea ei cu ajutorul celor 4 bolturi .daca nu gauresti bene risti sa intre boltul stramb si sa halesti feletu"de la suport
7.ulei mineral la rodaj.35:1 .sintetic de firma la zbor recomand MOTUL800 2T double ester
8.musai termometru la rodaj sa vezi temperaturile/tahometru dupa rodaj la reglajele finale pe haveon
9.la banc nu pui puferi antivibratie lasi asa montura chiar daca vibreaza (sper sa nu )
10.pune con la helica sa dai cu dimaroru" ca daca nu faci febra ma manute .patit io
11.la pornire tragi socul .amorsezi .on ignision .starter ..trosc plosc bum plaf pac si BUCURATE DE EL... :yahoo:
12.dupa vreo 3-4 rezervoare recomand sa dai jos carburiciu si desfaci capacu acolo vezi ca ai o sita fina (ai sa gasesti ..sper ca NU.olecutica de ..asta ne spui tu.. repet nu dai jos sita aia cureti cu sprayu)
UITAM nu umbli la avans lasa-l asa poate mai tarziu..daca e nevoie /bujia cu care vine o folosesti la rodaj apoi musai un NGK CM6..face diferenta
..sper ca tia-m fost de folos cu niste sfaturi .restul mai cauti si tu ..bafta
0

#10 Useril este offline   soryn65 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 777
  • Inregistrat: 08-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:calatoriile;masinile si mai nou aeromodelism

Postat 18 June 2014 - 08:29 AM

Mihaita cand vine motorul si te apuci de rodaj sa ma anunti si pe mine ca vreau sa particip si eu.
0

#11 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 18 June 2014 - 10:22 AM

Vezi postareaincepatoru, la 18 June 2014 - 07:17 AM, a spus:

SFATURI..1 Cand il ai in manute primul lucru trebuie facuta "clisma" de rigoare..chinezu mai are prostul obicei sa lase span..boon
2. nu umbla la carburici lasa setarile cu care vine in cel mai rau caz ca nu porneste umbli la jegloare dar dupa carticica cu care vine (posibil foaie A4)
3.la rodaj te statui sa citesti aici eu am aplicat metoda @FLYPOL.pana acuma la DLE-ul meu no problem. http://www.rhcforum....l-sau-sintetic/
4.elicea recomandata.chiar mai mica la rodaj gen 17x8 17x10
5.fi atent la aprindere/ alimentare comform voltajului un 5V e de ajuns
6.atentie la gaurirea elicei si montarea ei cu ajutorul celor 4 bolturi .daca nu gauresti bene risti sa intre boltul stramb si sa halesti feletu"de la suport
7.ulei mineral la rodaj.35:1 .sintetic de firma la zbor recomand MOTUL800 2T double ester
8.musai termometru la rodaj sa vezi temperaturile/tahometru dupa rodaj la reglajele finale pe haveon
9.la banc nu pui puferi antivibratie lasi asa montura chiar daca vibreaza (sper sa nu )
10.pune con la helica sa dai cu dimaroru" ca daca nu faci febra ma manute .patit io
11.la pornire tragi socul .amorsezi .on ignision .starter ..trosc plosc bum plaf pac si BUCURATE DE EL... :yahoo:
12.dupa vreo 3-4 rezervoare recomand sa dai jos carburiciu si desfaci capacu acolo vezi ca ai o sita fina (ai sa gasesti ..sper ca NU.olecutica de ..asta ne spui tu.. repet nu dai jos sita aia cureti cu sprayu)
UITAM nu umbli la avans lasa-l asa poate mai tarziu..daca e nevoie /bujia cu care vine o folosesti la rodaj apoi musai un NGK CM6..face diferenta
..sper ca tia-m fost de folos cu niste sfaturi .restul mai cauti si tu ..bafta



Mersi nene Viorele .

Am sa caut sa tin cont cat mai exact de sfaturile tale. Daca am sa intampin ceva dificultati anunt !

Sper sa vina si aveonul cat mai curand !!!!

Vezi postareasoryn65, la 18 June 2014 - 08:29 AM, a spus:

Mihaita cand vine motorul si te apuci de rodaj sa ma anunti si pe mine ca vreau sa particip si eu.

ok
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#12 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 18 June 2014 - 10:32 AM

Adica incepand de azi. Am primit acum o ora coletul :D. Te astept diseara sa il ridici.
0

#13 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 18 June 2014 - 02:05 PM

Vezi postareaeellaa, la 18 June 2014 - 10:32 AM, a spus:

Adica incepand de azi. Am primit acum o ora coletul :D. Te astept diseara sa il ridici.



Abia astept sa il iau , insa in seara asta nu pot ca sunt plecat la Bucuresti cu serviciu ( mama lor de sedinte cu cine le pune dupa orele de program ) .

Oricum trebuie sa vin si cu benzina sa o pregatim si apoi sa il instalez pe banc pentru probe si rodaj !!!! Sa fie gata pana asoseste si aveonul !!!
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#14 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 18 June 2014 - 04:50 PM

L-am desfacut. Arata foarte bine. Sper ca si functioneaza la fel de bine.
0

#15 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2135
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 18 June 2014 - 04:59 PM

eu am un RGCF 45 cmc de la Bigplane.NL
225 euro adus acasa
a mer la primele 4 pale
este pus pe Extra composit 2x2 m Allen si Ady Craciun nu au avut ce sa relgleze merge bestial.
a scos doar limitatorul pus pe acceleratie sa aiba ralantiul mai mi sa poata fi reglat din stati si Trottle Cut
bafat!
0

#16 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 18 June 2014 - 05:12 PM

Acum ca ai mentionat, cred ca si Mihai trebuie sa faca la fel. Nu m-am gandit ca incurca la Throttle Cut desi l-am vazut. Multumim de atentionare/idee. :good:
0

#17 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 18 June 2014 - 05:22 PM

Sa mai pun cateva intrebari ( mai invat si eu) :

In manual spun ca trebuie sa nu il montezi rigid daca ii faci rodajul pe banc, ci sa folosesti amortizoare altfel se poate strica. Asa sa fie?

Amestecul intre 25 si 45 dar recomanda 30/litru. E ok sau pentru primul litru sa ii punem mai mult?
0

#18 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 June 2014 - 04:19 PM

Cu ce elice este recomandat rodajul ? Dar dupa rodaj ?
In specificatii da mai multe ?

18x8 nu gasesc la Kele sau Pheonix? Stiti de unde sa iau ?
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#19 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 20 June 2014 - 05:12 PM

da.vezi la aeropower ( xoar sau 3w - http://heli.ro/Acces...diomodele/elici ) si grija mare la gaurire !!! nu o "penetra " pe genunchi sau la ochi. pune-o pe un banc de gaurit sau ceva ca sa iti iasa la fix 90 de grade. uleiul de la ella e foarte bun, mergi pe el atat la rodat cat si dupa.

La rodaj mergeti pe 25:1 cu elice mai micuta dar nu prea mult. 18 e ok. ar trebui cu ea, dupa ce terminati rodajul, sa ajungeti pe la 8500 de ture daca nu chiar mai bine.

...dupa ce termini modelul si urci motorul pe el, modifici amestecul...mergi pe 32:1 si baga un 19x8.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 20 June 2014 - 05:49 PM

0

#20 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 20 June 2014 - 07:44 PM

Poze...

...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  image.jpg (217.14K)
    Number of downloads: 73
  • Fisier atasat  image.jpg (250.7K)
    Number of downloads: 78
  • Fisier atasat  image.jpg (225.91K)
    Number of downloads: 72
  • Fisier atasat  image.jpg (220.85K)
    Number of downloads: 74

0

#21 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 20 June 2014 - 09:19 PM

Vezi postareashogi, la 20 June 2014 - 05:12 PM, a spus:

da.vezi la aeropower ( xoar sau 3w - http://heli.ro/Acces...diomodele/elici ) si grija mare la gaurire !!! nu o "penetra " pe genunchi sau la ochi. pune-o pe un banc de gaurit sau ceva ca sa iti iasa la fix 90 de grade. uleiul de la ella e foarte bun, mergi pe el atat la rodat cat si dupa.

La rodaj mergeti pe 25:1 cu elice mai micuta dar nu prea mult. 18 e ok. ar trebui cu ea, dupa ce terminati rodajul, sa ajungeti pe la 8500 de ture daca nu chiar mai bine.

...dupa ce termini modelul si urci motorul pe el, modifici amestecul...mergi pe 32:1 si baga un 19x8.



Ok Bogdane, am pentru gaurire stand performant de gaurire ,in care bormasina sta in pozitie verticala fixa iar cursa o are doar pe verticala cu cu stand de fixare orizontal pentru obiectul ce urmeaza sa fie gaurit . Aici nu imi fac griji. Gauririle vor iesii exact asa cum trebuie.

Pentru rodaj ma gandesc sa comand un 18x7 si pe avion sa pun un 19x8 ???
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#22 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 20 June 2014 - 11:03 PM

Vezi postareamihaiagu, la 20 June 2014 - 04:19 PM, a spus:

Cu ce elice este recomandat rodajul ? Dar dupa rodaj ?
In specificatii da mai multe ?

18x8 nu gasesc la Kele sau Pheonix? Stiti de unde sa iau ?

8. TURNIGY 3D 19X8
http://www.rhcforum....__1#entry715875
Numai bine
0

#23 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 21 June 2014 - 09:07 AM

Da, e bine asa Mihai. Mergi pe Xoar 19x8 . Sunt foarte ok.
0

#24 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 21 June 2014 - 11:44 AM

Nu pretind ca sunt expert, dar eu am respectat ce a zis chinezul pentru DLE 30:
-Nu schimbi tipul de ulei pentru rodaj si dupa aceea; Pot aparea probleme la membranele din carburator daca apar reactii chimice nedorite intre componentele diferitelor marci de ulei. Raport recomandat de ei 30:1, ulei sintetic. Eu folosesc Valvoline outboard 2T sintetic si nu a facut figuri. Si e mai ieftin decat alte marci.
-Nu am intervenit la avans.
-Carburatorul vine pre reglat din fabrica pe banc si nu se recomanda interventia in reglajele lui. M-a mancat, am incercat sa le ajustez si mergea prost. Norocul a facut sa am o fotografie dinainte de interventie, am adus jicloarele pe pozitia initiala si a mers iar bine.
-Dupa rodaj am inlocuit bujia originala cu NGK CM6 si merge foarte bine. Am mai strans cateva grade jiclorul de maxim, amestecul fiind prea bogat si bujia originala cam inchisa la culoare.
-Am folosit elice 18x6 la rodaj, Top Flite de Galati. :rolleyes:
-Turatie recomandata, 4000 RPM in primele doua ore de rodaj. La orice semn de scadere a turatiei sau instabilitate a ei, oprire, racire naturala, apoi repornire pana se rotunjeste mersul motorului si incep sa se vada corect reprizele, relantiul si turatia maxima. Interventii doar la reglajul brut de relanti din surubul cu varf conic ce stabileste pozitia de minim a clapetei de acceleratie.
Nu stiu daca si motorul tau, desi arata similar cu un DLE, vine la fel din fabrica.
Acum, dupa ce i-am ghicit amorsarea cu socul pus, porneste la pala destul de rapid cu acceleratia la 15-20% deschisa. Cand este cald motorul, porneste si la prima pala de multe ori!
Succes!

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 21 June 2014 - 11:48 AM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#25 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 21 June 2014 - 01:01 PM

Vezi postareashogi, la 21 June 2014 - 09:07 AM, a spus:

Da, e bine asa Mihai. Mergi pe Xoar 19x8 . Sunt foarte ok.


Ok , am inteles , mi-am comanda eliciile XOAR de la Aeropower ( un 19x8 si un 18x7). Sper sa vina repede!

Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 21 June 2014 - 01:01 PM

AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#26 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 21 June 2014 - 01:18 PM

Vezi postareaGigiGL, la 21 June 2014 - 11:44 AM, a spus:

Nu pretind ca sunt expert, dar eu am respectat ce a zis chinezul pentru DLE 30:
-Nu schimbi tipul de ulei pentru rodaj si dupa aceea; Pot aparea probleme la membranele din carburator daca apar reactii chimice nedorite intre componentele diferitelor marci de ulei. Raport recomandat de ei 30:1, ulei sintetic. Eu folosesc Valvoline outboard 2T sintetic si nu a facut figuri. Si e mai ieftin decat alte marci.
-Nu am intervenit la avans.
-Carburatorul vine pre reglat din fabrica pe banc si nu se recomanda interventia in reglajele lui. M-a mancat, am incercat sa le ajustez si mergea prost. Norocul a facut sa am o fotografie dinainte de interventie, am adus jicloarele pe pozitia initiala si a mers iar bine.
-Dupa rodaj am inlocuit bujia originala cu NGK CM6 si merge foarte bine. Am mai strans cateva grade jiclorul de maxim, amestecul fiind prea bogat si bujia originala cam inchisa la culoare.
-Am folosit elice 18x6 la rodaj, Top Flite de Galati. :rolleyes:
-Turatie recomandata, 4000 RPM in primele doua ore de rodaj. La orice semn de scadere a turatiei sau instabilitate a ei, oprire, racire naturala, apoi repornire pana se rotunjeste mersul motorului si incep sa se vada corect reprizele, relantiul si turatia maxima. Interventii doar la reglajul brut de relanti din surubul cu varf conic ce stabileste pozitia de minim a clapetei de acceleratie.
Nu stiu daca si motorul tau, desi arata similar cu un DLE, vine la fel din fabrica.
Acum, dupa ce i-am ghicit amorsarea cu socul pus, porneste la pala destul de rapid cu acceleratia la 15-20% deschisa. Cand este cald motorul, porneste si la prima pala de multe ori!
Succes!



Dl Gigi , va salut ,

Am tot citit despre acest lucru ( la rodaj un ulei si dupa , altul ) si desi sunt multe pareri m tind sa merg pe mana dvs.
Lucrez in demeniul auto de peste 10 ani si daca ar fi sa o luam logic , nu am auzim la nimeni ca la rodaj este un ulei si dupa altul.
Mai mult de atat, avand deaface cu tot ce inseaman uleiuri pentru motoare ( auto cei drept de la 800cm la 14,000 de cm - nu bazaitorile noastre) tind sa merg pe variata cu un singur tip de ulei, mai ales ca daca ar fi sa despicam firul in patru , un ulei sintetic are proprietati identice cu un ulei mineral , diferenta o face timpul in care acestea isi mentin proprietatile si pana la ce temperaturi. Uleiul sintetic are o plaja de lucru mult mai mare atat din puncte de vedere al temeraturii minime si maxime de lucru , cat si din punct de vedere al timpului. Mai mult are acei aditivi ( numiti mai general si detergenti care curata un motor mult mai corespunzator de tot ce inseama reziduri in urma arderi , lasnd motorul mult mai curat , lucru ce avantajeaza pelicula de ulei ce se formeaza intre 2 supafate supuse miscari.

Daca ar fi sa ne gandim la o suprafata perfect plana din corpul morotului ce este supuna frecari , si sa marim in sectiune sufrata de contatc , ati vedea ca acele reziduri , generate in urma arderi ar aparea ca niste adevarate cratere pe acea suprafata, Deci uleiul folosit nu ar asigura niciodata o pelicula continua de ulei astfel in cat mereu vor exista suprafete care vor freca fier pe fier daca putem spune asa.

Astfel un ulei care si curata dar si asigura aceasta pelicula de ungere este un ulei sintetic dupa parerea mea.


Spun toate acestea deoarece am participat la o astfel de demonstratie cu niste specialisti de la Mercedes din Germania.

Bafta si sa auzim de bine.
Va voi tine la curent cu rodajul motorului .

PS: super ideia cu fotografiatul pozitiilor jigloarelor si ce mai e pe acolo. V-am furat ideea ! :drinks:
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#27 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 21 June 2014 - 05:43 PM

La rodaj se foloseste ulei mineral deoarece e perioada in care se doreste sa se faca oglindirea cilindrului si pistonului. Daca se foloseste ulei sintetic care are proprietati de ungere foarte bune procesul de rodaj ar creste ca durata mult mai mult
0

#28 Useril este offline   adyc 

  • Fly-Free DreamTeam
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 764
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 June 2014 - 03:24 PM

Vezi postareaemilemir, la 21 June 2014 - 05:43 PM, a spus:

La rodaj se foloseste ulei mineral deoarece e perioada in care se doreste sa se faca oglindirea cilindrului si pistonului. Daca se foloseste ulei sintetic care are proprietati de ungere foarte bune procesul de rodaj ar creste ca durata mult mai mult


In schimb, rodajul ca la carte se obtine cu ulei sintetic. Cu ulei mineral se obtine doar un rodaj rapid. Iar cel mai bun rodaj se face in aer, nu la banc. Maxim un plin la sol si apoi in aer cu modelul, respectand conditiile de rodaj (adica amestec bogat initial, si apoi saracit gradual la fiecare zbor).

PS: Mai degraba incet si bine, decat repede si prost.
0

#29 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 23 June 2014 - 04:43 PM

tipul de ulei la rodaj e un subiect foarte controversat, motorul nerodat tinde sa se incalzeasca mai tare , asa ca un ulei sintetic va tine mult timp motorul la temperaturi mari ce-a ce cred ca nu e bine. Si un articol:
http://www.avweb.com...ml?redirected=1

Aceasta postare a fost editata de emilemir: 23 June 2014 - 04:43 PM

0

#30 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 June 2014 - 06:30 PM

Zic si eu, n-ar fi bine sa facem ca in manual? In definitiv, fabricantul, cat de chinez o fi el, nu are interes ca motorul lui sa aibe o viata lunga?
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro