Modelism - RHC Forum: _RCG_30cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_3_9HP_2_94kw.html - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

_RCG_30cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_3_9HP_2_94kw.html pareri

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 June 2014 - 09:50 PM

Eu am citit ca nemtii aia ofticosi de la 3W ( ofticosi ca le vand scump, dar sunt si bune rau ) zic sa faci rodajul cu ulei mineral si abia
dupa ce consumi cateva kile bune de gaz poti trece pe sintetic ... dar face fiecare cum crede ..
Daca insa cu alea bune rau te mai poti risca ( au materiale mai rezistente cred ), cu chinezariile din "zamac" parca nu m-as risca ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 June 2014 - 11:08 PM

After you have run a couple of gallons of fuel through, you can switch to a full synthetic 2 cycle oil mixed at a ratio of 50:1. Note that when you switch to synthetic 2-cycle oil, it is likely that the carburetor mixture and idle speed will need to be adjusted.
We recommend high quality synthetic 2 cycle oil. Never use outboard motor 2 cycle oil.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#33 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 03 July 2014 - 05:25 PM

Am si eu o alta dilema?

Cica in manual rodajul sa se faca cu mototul montat cu tampoane de preluare a socurilor. Asadar cum e mai bine ?
Pe banc montat cum zice fabricantul sau direct pe avion ?
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#34 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 03 July 2014 - 05:46 PM

Salut. Cum am incercat sa iti spun la telefon, fabricantu spune ca cel mai bine este sa il rodezi pe avion. Daca nu te grabesti, cred ca e mult mai bine asa (nu te complici). Vezi poza atasata ( scuze ca nu e rotita ...dar scriu de pe tableta).

PS: Au promis ca maine trimit coletu (avionu) - nu sunt sigur ca se vor tine de cuvant :) .

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  image.jpg (264.83K)
    Number of downloads: 50

0

#35 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 July 2014 - 06:23 PM

In toate manualele pe care le-am vazut se recomanda sa facem rodajul pe model si, musai, cu aripile montate. Nu vad de ce am face altfel...zic si eu.
0

#36 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 04 July 2014 - 11:03 AM

Mi-am comandat si eliciile de pe heli.ro.
Foarte promti si foarte serviabili. Cost transport 0(zero).
Marti ajung in Ploiesti XOAR de la Aeropower ( un 19x8 si un 18x7 pentru rodaj ).
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#37 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 08 July 2014 - 10:53 AM

,,bre mestere mai facusi ceva cu motorul ala ..asteptam si noi .bafta
0

#38 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 09 July 2014 - 04:26 PM

Vezi postareaincepatoru, la 08 July 2014 - 10:53 AM, a spus:

,,bre mestere mai facusi ceva cu motorul ala ..asteptam si noi .bafta



Nene Viorele .

Abia ieri mi-au sosit eliciile de la baieti de la Aeropower. SUper de treaba oameni. Recomand cu caldura .

Saptamana viitoare ar trebui sa ajunga si avionul si apoi am sa urmez sfatul dl DAN MITEA si am sa caut sa il rodez direct montat pe avion .

Daca tot ai intrebat , ma poate lamuri si pe mine de ce la rodaj se foloseste o elice mai mica (18x7 la mine) si la zbor elice 19x8 ??????
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#39 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2104
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 09 July 2014 - 05:03 PM

O posibila explicatie:
Elice mai mica=cuplu rezistent mai mic pentru motor=turatii mai mari=eforturi si uzura mai mari=timp rodaj mai mic.
Elice mai mare=cuplu rezistent mai mare=turatii mai mici=reducere eforturi si uzura motor/ora zbor.
Eu am acum pe DLE 30 o elice 20x6/10 si motorul ajunge la maximum 6900 rpm. Cu 18x10 urca peste 8200 rpm.
Este adevarat, la schimbarea elicei a trebuit sa retrimez fin modelul, avand alt cuplu de rasucire generat de elice, mai mare pentru cea de 20 inch.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 09 July 2014 - 05:05 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#40 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 24 July 2014 - 10:35 PM

Acum nu mai ai scuza. Te astept sa ridici motorul si avionul - sa treci la treaba. Sa te bucuri de el!

.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  3.jpg (70.71K)
    Number of downloads: 58
  • Fisier atasat  2.jpg (76.3K)
    Number of downloads: 57
  • Fisier atasat  4.jpg (61.81K)
    Number of downloads: 54
  • Fisier atasat  7.jpg (72.6K)
    Number of downloads: 53
  • Fisier atasat  6.jpg (72.67K)
    Number of downloads: 48
  • Fisier atasat  5.jpg (65.29K)
    Number of downloads: 42
  • Fisier atasat  1.jpg (82.28K)
    Number of downloads: 56

0

#41 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 05 March 2015 - 08:16 AM

Salut , ce se mai aude cu motorul ??? ma tenteaza un motor pe benzina RCG30cc s-au un Turnigy TR32 , parerea voastra care ar fi ??? cum se comporta rcg-ul tau ?
0

#42 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 13 March 2015 - 09:11 PM

Am intrat in posesia lui ,arata foarte bine la prima vedere , am pus putin ulei 2T in capul pistonului si pe orificiul de la toba , ma apuc de rodaj cu ulei Castrol ( made in germany ) 2T sintetic
0

#43 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 16 March 2015 - 08:51 PM

Am pregatit un stand pentru rodaj motoare , o sa incerc sa ii dau cateva rezervoare montat pe stand , standul nu o sa fie fix , o sa aibe si loc si timp sa se miste in voie pentru a nu avea probleme cu piesele interne in miscare , astept sugestii pe aceasta tema http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#44 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 17 March 2015 - 05:36 AM

..inainte de prima pornire .recomand sa-i faci o spalare temeinica. Chinezu mai are prostul obicei de lasa span de la prelucrare..asa ca scoateibbujia,carburatorul si ineaca-l bine in benzina..larodaj poti folosi ulei mineral2T cam 40% in turati de 2000_2500_maxim 4000 -in reprize de 15 min cu pauza 30 .musai monitorizarea temperaturilor..Nu umbla la setarile carburatorului.vine reglat din fabrica..cand termini rodajul si treci la sintetic atunci poti umbla la setari de finete..ca ulei sintetic recomand Motul double ester.2T.si o elice mai mica fata de ce-i recomandat pentru zbor...uitam. fi atent la voltajul aprinderi uni au prajito din prima..despre amortizoare nu stiu ce sa-ti spun parerile sunt impartite .eu l-am rodat pe stand fix .si nu am avut probleme pana acuma alti recomanda chiar rodajul pe model ..bafta
0

#45 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 18 March 2015 - 06:41 AM

Vezi postareaincepatoru, la 17 March 2015 - 05:36 AM, a spus:

..inainte de prima pornire .recomand sa-i faci o spalare temeinica. Chinezu mai are prostul obicei de lasa span de la prelucrare..asa ca scoateibbujia,carburatorul si ineaca-l bine in benzina..larodaj poti folosi ulei mineral2T cam 40% in turati de 2000_2500_maxim 4000 -in reprize de 15 min cu pauza 30 .musai monitorizarea temperaturilor..Nu umbla la setarile carburatorului.vine reglat din fabrica..cand termini rodajul si treci la sintetic atunci poti umbla la setari de finete..ca ulei sintetic recomand Motul double ester.2T.si o elice mai mica fata de ce-i recomandat pentru zbor...uitam. fi atent la voltajul aprinderi uni au prajito din prima..despre amortizoare nu stiu ce sa-ti spun parerile sunt impartite .eu l-am rodat pe stand fix .si nu am avut probleme pana acuma alti recomanda chiar rodajul pe model ..bafta


Ok , o sa torn putina benzina in carburator ( l-am demontat de pe motor , pare curat acolo ) si in cilindru pe la bujie si o sa iasa pe la toba banuiesc http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
0

#46 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 22 March 2015 - 05:50 PM

Am rezolvat cu '' spalatul '' motorului , am turnat benzina si in cilindru si pe la carburator dupa ce initial am dat jos carburatorul , sper ca de saptamana viitoare daca o sa am timp sa ma apuc de rodaj http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#47 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 23 March 2015 - 08:34 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 22 March 2015 - 05:50 PM, a spus:

Am rezolvat cu '' spalatul '' motorului , am turnat benzina si in cilindru si pe la carburator dupa ce initial am dat jos carburatorul , sper ca de saptamana viitoare daca o sa am timp sa ma apuc de rodaj http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif



Si eu am desfacut carburatorul, la sfatul lui nenea Viorel alias Incepatorul, insa la o inspectie amanuntita , am constatat ca nu exista nici urma de span, motiv pentru care l-am montat la loc si i-am dat gaz.

Nu i-am dat decat 2 rezervoare la sol cu motorul montat direct pe avion si apoi la zbor cu el.

Folosesc tot la indemnul baietilor de la Galati ( in special dl GigiGL) ulei MOTUL 800 2T . Momentan zbor benzina 98 si 40 de ml ulei la un litru de benzina.

Motorul merge foarte bine si trage mai mult decat suficient.

Asa ca desi nu sunt inpotriva unui rodaj temeinic pe stand , recomand rodajul direct pe avion si mai alezs in zbor.
Motorul meu de la zbor la zbor il simt cum se lasa si mersul devine mai rotund.

Bafta si tine-ne la curent cu rodajul tau .

Mihai
Ploiesti
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#48 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 24 March 2015 - 04:25 PM

Pe stand rodajul cu ulei sintetic Castrol made in germany , stiu ca o sa dureze mai mult rodajul dar nu ma grabesc , cel putin 3 rezervoare pe stand cu elice 18/6
0

#49 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 March 2015 - 03:17 PM

Daca stand-ul este rigid toate trepidatiile vor fi preluate in ansamblul motor - biela , ax la piston si ce o mai avea el pe acolo.

Vei obseva acest lucru daca vei pune mana pe stand .. trmeura de zici ce este aia .. mai ales la turatii scazute

Acum ... nu stiu ca cineva sa isi fi stricat motorul ca l-a rodat pe stand si nu pe model.

Parca si vibratiile transmise in structura avionului la sol nu imi dau liniste .. dar si aici unii spun ca daca ceva e slabit in lipituri
acum e momentul sa le observi .. la sol .. daca se dezlipesc in aer .. nu se stie ..

Eu am rodat in ambele variante ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#50 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 25 March 2015 - 08:02 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 25 March 2015 - 03:17 PM, a spus:

Daca stand-ul este rigid toate trepidatiile vor fi preluate in ansamblul motor - biela , ax la piston si ce o mai avea el pe acolo.

Vei obseva acest lucru daca vei pune mana pe stand .. trmeura de zici ce este aia .. mai ales la turatii scazute

Acum ... nu stiu ca cineva sa isi fi stricat motorul ca l-a rodat pe stand si nu pe model.

Parca si vibratiile transmise in structura avionului la sol nu imi dau liniste .. dar si aici unii spun ca daca ceva e slabit in lipituri
acum e momentul sa le observi .. la sol .. daca se dezlipesc in aer .. nu se stie ..

Eu am rodat in ambele variante ..


Standul l-am '' proiectat sa preia trepidatiile motorului , daca o sa se balangane prea mult o sa pun roata masinii pe o parte de suport , stiu ca trebuie sa fie flexibil sistemul pe care este fixat motorul , sper sa fie un proiect bun ( daca este vand patentul )) si va astept cu motoare sa il punem pe stand pentru rodaj , la indemnul colegilor am dat carburatorul jos de pe motor am turnat benzina pe acolo , am dat si bujia jos si am umplut cilindrul cu benzina ( benzina in amestec cu uneil 2t ) am invartit motorul de cateva ori pana a aruncat benzina afara din cilindru , acum astept sfarsitul de saptamana sa ma apuc de rodaj la camp , asta daca vremea este frumoassa dar sanse prea mici zilele acestea , de vineri se raceste vremea si incep ploile http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#51 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 01 April 2015 - 07:42 PM

URAAAAA http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif astazi l-am pornit pentru prima data , a pornit cam la a 5 a pala , foarte repede tinand cont ca am umplut cilindru motorului cu ulei2T , a scos un fum de toata frumusetea cand a pornit , amestecul este de 25/1 , adica dupa calculul meu la 1Litrum benzina am pus 40ML ulei , cantitate de ulei masurata cu seringa nu la ochi s-au cu aproximatie , merge la relantiu de mai mare frumusetea , maine daca am mai mult timp ii dau mai mult , momentan a mers vreo 4 minute cu pauza de racire de 5 minute , in total 4 reprize http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
0

#52 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2856
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 02 April 2015 - 04:52 AM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 01 April 2015 - 07:42 PM, a spus:

URAAAAA http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif astazi l-am pornit pentru prima data , a pornit cam la a 5 a pala , foarte repede tinand cont ca am umplut cilindru motorului cu ulei2T , a scos un fum de toata frumusetea cand a pornit , amestecul este de 25/1 , adica dupa calculul meu la 1Litrum benzina am pus 40ML ulei , cantitate de ulei masurata cu seringa nu la ochi s-au cu aproximatie , merge la relantiu de mai mare frumusetea , maine daca am mai mult timp ii dau mai mult , momentan a mers vreo 4 minute cu pauza de racire de 5 minute , in total 4 reprize http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

..ghine bree dai gaz cat cuprinde...recomand dupa fiecare oprire sa verifici suroabele dupa el..
0

#53 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 03 April 2015 - 05:49 AM

Vezi postareaincepatoru, la 02 April 2015 - 04:52 AM, a spus:

..ghine bree dai gaz cat cuprinde...recomand dupa fiecare oprire sa verifici suroabele dupa el..


Am verificat , nu a functionat mai mult de 3-4 minute la fiecare repriza , mai mult in relanti cu cateva accelerari , nedumerirea mea este ca nu scoate fum deloc in conditiile in care am mers pe amestec 20/1 , doar pe suportul unde sta motorul se vede negreala de la ulei dar ... fara fum . Folosesc ulei Castrol 2T full sintetic , nu ma deranjeaza ca nu scoate fum dar o fi de bine ???? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/huh.gif
0

#54 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 April 2015 - 05:19 PM

Zic si eu, uleiul sintetic nu arde, de unde fum? Doar cel mineral arde.
Multa, multa bafta.
0

#55 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 03 April 2015 - 08:07 PM

Vezi postareadan_mitea, la 03 April 2015 - 05:19 PM, a spus:

Zic si eu, uleiul sintetic nu arde, de unde fum? Doar cel mineral arde.
Multa, multa bafta.


Ma duc sa ii fac revizia la RAR sa imi treaca motorul la noxe euro7 . Asa o fi , fara fum cu ulei sintetic http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif , maine mai dam o '' tura '''cu el , sper sa am mai mult timp pentru el , maine ii montez si turometrul sa vad de curiozitate turatia in relanti si in sarcina dar fara a exagera , cateva '' sprituri '' si gata , o sa ii mai imbogatesc din carburator amestecul http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
0

#56 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 04 April 2015 - 11:34 AM

Am mai deschis ambele reglaje cam 1/2 ture si acum chiar scoate fum este mai bogat amestecul , am dat 1 litru benzina cu el pe stand montat http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif , poate maine mai reusesc un litru in aceleasi conditii adica mai bogat si cu relanti 2400-2500 ture cu scurte reprize de accelerare , relanti mai mic nu merge fiind prea bogat , nu se incalzeste motorul deloc , alte detalii pe parcurs http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
0

#57 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 05 April 2015 - 08:17 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 04 April 2015 - 11:34 AM, a spus:

Am mai deschis ambele reglaje cam 1/2 ture si acum chiar scoate fum este mai bogat amestecul , am dat 1 litru benzina cu el pe stand montat http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif , poate maine mai reusesc un litru in aceleasi conditii adica mai bogat si cu relanti 2400-2500 ture cu scurte reprize de accelerare , relanti mai mic nu merge fiind prea bogat , nu se incalzeste motorul deloc , alte detalii pe parcurs http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif


inca vreo 700 ml de combustibil astazi , nu am avut rabdare sa dau tot combustibilul adica 1L fiindca consuma foarte putin si timpul a fost limitat astazi , a mers ceas motorul fara ca macar sa se opreasca o singura data, foarte multumit de motor pana acum http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#58 Useril este offline   mihaiagu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 07-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Cessna 182<br />Batranul Farnkestein

Postat 17 April 2015 - 08:04 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 04 April 2015 - 11:34 AM, a spus:

Am mai deschis ambele reglaje cam 1/2 ture si acum chiar scoate fum este mai bogat amestecul , am dat 1 litru benzina cu el pe stand montat http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif , poate maine mai reusesc un litru in aceleasi conditii adica mai bogat si cu relanti 2400-2500 ture cu scurte reprize de accelerare , relanti mai mic nu merge fiind prea bogat , nu se incalzeste motorul deloc , alte detalii pe parcurs http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif


de ce ai deschis reglajele ( low si higth) ? eu la al meu nu am umblat inca la reglaje.
AERO

Yak 54 1.1m electric
Yak 54 1.4m/8cc benzina
SBACH 2.2m PilotRC/DLE55RA
Sbach 2.2m PilotRC,Kit
BREEZE PRO - indoor
Lazy BEE - 1.5cc
Aeromodel Ehawk-1500,Kit

RX / TX
HITEC AURORA 9
0

#59 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 17 April 2015 - 10:58 PM

Vezi postareamihaiagu, la 17 April 2015 - 08:04 PM, a spus:

de ce ai deschis reglajele ( low si higth) ? eu la al meu nu am umblat inca la reglaje.


sa fie mai bogat amestecul , sa scoata si fum si ulei pe toba , e o placere cand vezi asa ceva , am pozat reglajele si le pot face la fel foarte repede , dar ma gandesc ca 2-3 litri cu amestecul mai bogat nu strica ,si un amestec benzina/ulei 25/1 http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#60 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 27 April 2015 - 07:27 PM

Ma bate gandul sa imi fac o achizitie de cel putin o bujie CM6 dar prin Bucuresti nu prea am gasit , astazi din vorba in vorba cu un amic am gasit un set de 10 bucati bujie CM6 la pretul de aproximativ 40 lei bucata, dar setul fiind de 10 bucati ma gandeam ca poate cei din Bucuresti vor vreo bujie de rezerva si atunci ne ''combinam '' mai multi si cumpar tot setul de 10 bucati http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro