Modelism - RHC Forum: Comanda la Hobby King - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Comanda la Hobby King nu a mai ajuns ... solutii ?!

#1 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 22 May 2014 - 04:13 PM

Nu stiu daca a mai patit cineva asa ceva, dar eu am o comanda facuta la HK 24.02.2014 si care nu a mai ajuns nici acum in tara.
Daca o caut aici http://www.17track.n...sult/post.shtml zice ca este in timpul transportului, in Romania nu a intrat, cei de la HK dupa ce i-am contactat zic ca ei au trimis-o, doar ca miroase a teapa. Dupa multe mail-uri trimise la HK au zis ca au solicitat firmei de transport sa faca ancheta si ca va dura cca 6 saptamani ?!?!?
A mai patit cineva asa ceva cu ei? Ce este de facut? Plata am facut-o prin pay pal.
0

#2 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2014 - 04:20 PM

Paypal oricum e nul, ca ai trecut de cele 45 zile in care ai fi putut deschide caz
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#3 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 22 May 2014 - 04:24 PM

Vezi postareaadyrex, la 22 May 2014 - 04:13 PM, a spus:

Nu stiu daca a mai patit cineva asa ceva, dar eu am o comanda facuta la HK 24.02.2014 si care nu a mai ajuns nici acum in tara.
Daca o caut aici http://www.17track.n...sult/post.shtml zice ca este in timpul transportului, in Romania nu a intrat, cei de la HK dupa ce i-am contactat zic ca ei au trimis-o, doar ca miroase a teapa. Dupa multe mail-uri trimise la HK au zis ca au solicitat firmei de transport sa faca ancheta si ca va dura cca 6 saptamani ?!?!?
A mai patit cineva asa ceva cu ei? Ce este de facut? Plata am facut-o prin pay pal.


Deschizi o rezolutie la PayPal si fac ei toata treaba si iti primesti banii inapoi dar dureaza ceva timp .... cam 30 de zile.
Eu cred ca pachetul tau ori s-a pierdut ori a fost furat ....
Sa atasezi si la PayPal cand faci rezolutia TOT ce poate dovedi ca nu ai primit pachetul.

CORECT .... au trecut cele 45 zile in care puteai sa deschizi cazul. SORRY

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 22 May 2014 - 04:27 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#4 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2014 - 04:38 PM

Am avut si eu doua comenzi acum cateva luni, fiji post si sing post, nu am primit niciuna, vrajeala obisnuita HK... please wait...rest assured...bla bla, In ziua 43-44 am deschiz disputa la PP si mi-am recuperat integral banii in ambele cazuri, la prima vreo 260$ si a doua 62. HK nici nu a raspuns macar la PP.Totusi nu mi-au luat punctele bonus sau alte magarii cum am mai citit. Am comandat si dupa aceste comenzi neonorate dar din NL si nu au fost probleme, Si acum am pe drum 2 pachete, un SU26 de 2.2m , un motor pt el, servouri, maruntisuri. In pachete diferite deoarece cica depaseam limita de dimensiune a pachetului, fac pariu ca aveau loc 5 motoare in cutia de dulap a sukhoiului, dar in fine. Chestia la mine e ca pana in ungaria ambele au intrat si iesit relativ in acelesi interval, la unguri sukhoiul e outbound de ieri de la ora 16 dar motorul apare tot inbound, poate il examineaza ungurii sa-l copie cine stie...
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 May 2014 - 04:45 PM

Cauta relatarea lui Ciprian despre pachetele care au tracking cu LX in fata, daca asta este cazul, pune cruce.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 22 May 2014 - 08:09 PM

Reclamatie la pay pal poti face in mxa. 45 de zile de la data platii, daca in 43-44 de zile nu ti-a venit coletul faci automate reclamatia si esti acoperit.

Sau daca lipsesc piese sau sunt defecte etc. la fel altfel nu mai ai sanse sa recuperezi banii.

Am patit o data acum vreo 2 ani ca nu mi-a trimis tot si erau depasite cele 45 de zile cu paguba am ramas.

In schimb de vreo 3 ori au vrut sa-mi dea teapa dar facusem reclamatia in timpul legal si mi-am luat banii.

Poti incerca o relamatie la pay pal dar nu e sigur ca se va rezolva.

Ciao Sorin
0

#7 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 22 May 2014 - 08:34 PM

HK nu iti da direct teapa.Ei trimit toate comenzile sau macar pe cele fara produse BK.Din momentul in care ei expediaza coletul nu mai au niciun control asupra lui.
Ce se intampla cu coletul dupa e responsabilitatea transportatorului si a postei romane dupa ce a intrat in tara.Eu sunt sigur ca 99,99% din colete ajung macar in tara de destinatie.Dupaia depinde de PR daca si cat de repede le trimit la tine.
Acuma coletele fara track sunt precum scrisorile in plic simple,alea cu timbru si lasate la cutia postala.Daca postasul nu nimereste cutia sau iti ia altul scrisoarea atunci ala esti,nu e inregistrata nicaieri si nu poti sa ii spui nimanui "nu mi-am primit scrisoarea".

In cazul meu si probabil al alora,coletele au ajuns in Romania si au ajuns la Otopeni/Baneasa.Unul mi-a ramas pe aeroport pret de o luna jumate.Dupa care intr-o dimineata de luni(acum 3 saptamani) primesc mesaj de la Cargus ca o expeditie imi va fi livrata in decursul zilei...eu total confuz ca nu stiam cine naiba mi-a trimis mie ceva cu cargus.Era coletul unui amic,comandat de mine din februarie.Ca expeditor...Aeroportul Otopeni prin reprezentanta x-uleasca.Fara ramburs,fara nimic,colet nedesfacut.Inca mai astept si in ziua de azi poate mai primesc asemenea mesaje.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gifMa bucur ca nu l-am lasat pe om cu paguba,cand imi amintesc cat e paguba mea...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ohmy.gifPP a dat dreptate HK pe motiv ca apareau coletele ca fiind intrate in Romania.Si (cred) ca asa era,sarcina Fijipost era sa aduca coletul in tara.De acolo,e treaba PR.Hk si Fijipost si-au facut treaba.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 22 May 2014 - 08:35 PM

0

#8 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 22 May 2014 - 09:30 PM

Vezi postarearenatoa, la 22 May 2014 - 04:45 PM, a spus:

Cauta relatarea lui Ciprian despre pachetele care au tracking cu LX in fata, daca asta este cazul, pune cruce.

Am deschis cazul la Pay Pal, nu stiu cum se va finaliza, sau daca se va finaliza, imi pare rau ca nu am facut asta mai din timp.
Renatoa, order number - ul acestui colet nu incepe cu LX, ci cu RQ si se termina in TH.
Eu sper totusi sa il primesc, mai ales ca si valoarea era destul de mare.
0

#9 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 23 May 2014 - 03:00 PM

Nu este mai sigura ca modalitate de plata directa cu cardul si nu prin pay pal? HK este direct raspunzator si daca curierul pierde coletul fiindca ei au contract cu compania de curierat. Cand vorbitii cu aia de la suport de la HK folositi "I want to escalate this issue to your manager". Cuvantul escalation pentru indieni/chinezi, in general cei de la suport aduce un pic de frica si baga la cap baietii ca trebuie rezolvata treaba si fiti foarte agresivi cu ei. Va spun din experienta ca lucrez cu astfel de oameni in fiecare zi.
Bafta la recuperate banii/coletul.
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 May 2014 - 03:12 PM

Pe langa ca este mai scumpa cu 3%, cu ce ar fi mai sigura plata cu cardul ?
De la PP mai vezi bani, de la bancile noastre... sa fim seriosi.

Posibil sa ai dreptate cu chestia cu mutatul problemei mai sus pe linia ierarhica, dar nu la HK, poate la alte companii, mai curand indiene, unde chiar au o ierarhie de care le pasa... la HK e cam lipsa.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 23 May 2014 - 03:33 PM

Cel mai sigur mod de a recupera banii e cu Pay Pal daca faci reclamatia in mai putin de 45 de zile de la efectuarea platii.

La HK sunt niste nesimtiti nu ai ce discuta cu ei taraganeaza raspunsurile si rezolvarea problemei pana iesi di cele 45 de zile in care poti face reclamatie la Pay Pal si dupa aia nu mai poti face nimic. Asa mi-au tras-o mie o data acum vreo 2 ani dar de atunci le-am tras-o si eu de 2 ori si am iesit in castig cu vreo 100 $.
La HK nu le e frica de nimeni decat de Pay Pal

Ciao Sorin
0

#12 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 23 May 2014 - 04:18 PM

Citeaza

PP a dat dreptate HK pe motiv ca apareau coletele ca fiind intrate in Romania


Am citit fraza de mai sus si ma nelinisteste un pic daca e adevarat.
Pana acum mi-am recuperat banii din cele cateva case-uri deschise la PayPal;

Intrat in Romania nu inseamna livrat.

Bafta si cat mai putine probleme cu HK.


PS. Eu am gasit o solutie de limitare a pagubelor cu ei.
De aici dau comenzi mai mici, pachet mai mic sosit din HK, nu mai bate la ochi in vama.
Transportul din depozitu din NL e OK asa ca nu trebuie sa cumulez multe produse.
0

#13 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 23 May 2014 - 04:36 PM

Nu e la mine primul caz in care PP da dreptate vanzatorului,a mai fost un caz in care au fost comandate 2 produse identice pe adrese diferite din Romania.Au trimis un singur pachet cu 2 adrese continand ambele produse.Cumva,PP a dat dreptate vanzatorului dar a ajuns coletul pana la urma.Renato poate detalia.
0

#14 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2014 - 07:35 PM

Ultima de la HK. Cum spuneam mai sus am facut vinerea trecuta doua comenzi pentru ca la una din ele imi zicea ca depasesc limita de marime. Luni au fost trimise. Azi ma suna curierul pe la 13:30... E acelasi baiat de fiecare data cu GLS, 'Buna ziua, ajung in 2 min.' ok, cobor bucuros ca a venit magaoaia de SU26. (nu imi merge interfonul) Vine masina, coboara curierul, deschide in spate , eu stand pe trotuar nu vedeam ce are inauntru, scoate doua cutii cam 30/50cm. Ma gandesc eu...save the best for last... mi-or fi trimis si vreun cadou... eu ma asteptam doar la cutia mare cu avionul si servourile si una mai mica cu un motor si niste maruntisuri. Mi le da, imi da sa dau cu semnatura si se pregateste sa plece... Zic ba esti nebun, unde fugi, scoate 'dulapu' ca-ti dau de te julesc...'Pai asta e tot...' zice. Raman buimac, ma gandeam ca au bagat sukhoiul la compactor si l-au trimis pal. Ma uit pe pachete, erau numerele comenzilor date de mine, curierul imi comfirma inca o data ca asta a luat din depozit si altceva nu mai e. Urc, deschid cutiile, in prima erau doar 6 servouri si o gramada de hartie antishock, dar nici urma de SU26 50cc. Ma gandeam ca poate a trecut GLS-ul pe langa LHC-ul de la Cern si Suhoiul meu e intr-o micro gaura neagra in acelasi pachet cu servourile, bag pisica in cutie sa vad daca dispare. Nu e afectata. In cealalta cutie comanda era ok, totul acolo. Poze repede, intru pe chat urgent si cer sa fiu luminat. Deschid RMA pe motiv ca 'item missing' la indrumarea operatorului, trimit poze la zendesk... in urmatoarele 10 minute imi apare o noua comanda ca platita cu sukhoiul. Acum e in 'printed' status, astept sa o trimita. Mai jos e un copy/paste cum au facut ei comanda.
Ma asteptam sa rataceasca ceva marunt, un servo, o...ceva... dar ditamai dulapul, ori asta, ori aia de la depozit s-au spart cu ganja o seara inainte rau de tot si au uitat de ce au venit la munca. Vorba lui Dem, 'mancam din palma si o sa bem eau de cologne' asta voi face eu saptamana viitoare la intalnirea Aeropower.

Description Quantity Unit Price
SU-26 Gas 50cc 2260mm (ARF) (EU Warehouse) 1 US$444.76 IN STOCK
HOLD ORDER / Replacement Parts NL 1 US$1.30 IN STOCK

Shipment Registered (Tracking) Parcel - Netherlands to Romania US$15.33
Taxes US$0.00
Total US$656.83
Credit Total
Order Messages;


PHCS_Shemin - 23/05/2014 19:43 :
COPY ORDER


Please send 1 * SU-2650CC from Order Number 2009264974 as a replacement for the missing item

As per customer's request
PS approved
Via chat

Aceasta postare a fost editata de EdiV12: 23 May 2014 - 07:38 PM

0

#15 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2014 - 09:34 PM

Update, am primit tracking deja. Un nou record HK. Daca ar merge asa de fiecare data ce bine ar fi. Sa vedem ce primesc de data asta, poate o cutie de bomboane.
0

#16 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 May 2014 - 01:24 PM

De fiecare data cand avem probleme cu HK ar trebui sa escaladam problema direct la top management-ul firmei, poate asa se schimba ceva. Mai jos cum il putem contacta pe propietarul HK - acest numit Anthony Hand si de ce nu, scris si catre protectia consumatorului din China, cu cat mai multe plangeri cu atat mai bine si poate asa se schimba ceva.
Firma mama este Hextronik Limited, putem baga si aici plangeri cat cuprinde si in acelasi timp, luam numele la toti manageri din HK si le scriem de fiecare data cand avem plangeri, specificand ca cei de la support nu oferta serviciul asteptat si ca este "escalation".
http://hk.linkedin.c...hand/39/379/9a6
http://www.linkedin....xtronik-limited

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 27 May 2014 - 01:28 PM

0

#17 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 27 May 2014 - 08:46 PM

Cred ca cea mai buna aparare este atacul. In cazul meu, oricum nu mai am nimic de pierdut cu ei, slabe sanse sa mai vad banii inapoi, daca ii amenint poate e mai bine. E buna ideea asta a lui Bogdan cu sesizarea la varful firmei.
0

#18 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 28 May 2014 - 02:10 PM

Vezi postareaadyrex, la 27 May 2014 - 08:46 PM, a spus:

Cred ca cea mai buna aparare este atacul. In cazul meu, oricum nu mai am nimic de pierdut cu ei, slabe sanse sa mai vad banii inapoi, daca ii amenint poate e mai bine. E buna ideea asta a lui Bogdan cu sesizarea la varful firmei.

Bafta Ady si sper sa se rezolve. Vezi ca pe site la HK e tot top management-ul firmei prezentat deci poti sa le scrii la toti si fii agresiv daca nu iti raspund dupa cateva zile si dale remindere la greu. Sanse mari sa iti raspunda si pe linkedin mai repede ca ei folosesc site-urile astea de social working destul de mult in general ca sa isi extinda canalul de business. Bafta,
0

#19 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 31 May 2014 - 11:52 AM

Ieri dupa amiaza am facut comanda la HK, azi dimineata era impachetat si acum la 12 jumate am deja tracking number.

Printre altele scrie ca poate sa dureze 45 de zile, dar daca n-a ajuns in a 44 zi fac reclamatie la Pay Pal.Ca sa fiu sigur.

Sunt curios cand ajunge

Ciao Sorin
0

#20 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 03 June 2014 - 07:16 PM

Dupa o serie de mail-uri in care i-am amenintat ca voi contacta managerul general al Hextronik, si protectia consumatorului din China, mi-au trimis un mail in care ma anuntau ca mi-au dat puncte bonus in contul meu pe HK in valoarea coletului pierdut. Am verificat si intr-adevar asa este, mi-au dat puncte bonus in acea valoare. Acum, dilema mea este urmatoarea: aceste puncte le voi utiliza la o noua comanda, dar ce se intampla in situatia in care acea ancheta ceruta de ei la firma de transport se va solutiona, si coletul acela pierdul ajunge la mine? Acela este platit deja, iar punctele bonus cheltuite! Inseamna ca voi ramane si cu acel colet si cu punctele bonus folosite?! Habar nu am...
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 June 2014 - 07:26 PM

Daca coletul ajunge, anunti HK si iti fac ei o noua factura, nu iti face probleme :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 03 June 2014 - 08:51 PM

Vezi postarearenatoa, la 03 June 2014 - 07:26 PM, a spus:

Daca coletul ajunge, anunti HK si iti fac ei o noua factura, nu iti face probleme :)

Si daca eu comand din nou acel produs, si ulterior imi ajunge si coletul pierdut, insa nu mai am nevoie de acel produs fiindca intre timp l-am comandat din nou si mi-a ajuns?
Daca nu ridic coletul se returneaza, sau cum se face?

Aceasta postare a fost editata de adyrex: 03 June 2014 - 08:52 PM

0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 June 2014 - 08:55 PM

Da, se returneaza, dar va avea mentiunea postei ca nu te-ai prezentat sa il ridici, si un vanzator atent iti va bate obrazul... nu e cazul HK :)

Oricum daca te temi ca te vor taxa transportul de returnare... nu au cum sa iti traga ei singuri banii din Paypal, asta e avantajul major fata de a da un numar de card, care este ca si cum le-ai intinde portofelul invitand la autoservire, in schimb paypal plateste doar facturi aprobate de proprietar ;)
Poate sa iti blocheze contul... :unsure: dar faci altul :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#24 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 03 June 2014 - 09:09 PM

Adyrex,

daca iti ajunge coletul dupa mai mult de 2 luni e o minune, dar si asa fi destept, taci din gura ca oricum nu mai au cum sa verifice si oricum nu mai verifica nimeni.Este trecut la pierderi.
Si cu bonus pointurile iti iei altceva, cand ai nevoie.
Numai sa-ti mai vina coletul, tine minte pe viitor in a 44 zi de la plata reclamatia la Pay Pal.

Mie mi-au dat sambata pe la 12 un tracking number cu RQ la urma cu SV parca l-am cautat azi la Singapore Post si inca nu il gasesc,sa vedem ce o mai fi.Are cineva idee unde sa-l caut?

Ciao Sorin
0

#25 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 June 2014 - 09:14 PM

Vezi postareaadyrex, la 03 June 2014 - 08:51 PM, a spus:

Si daca eu comand din nou acel produs, si ulterior imi ajunge si coletul pierdut, insa nu mai am nevoie de acel produs fiindca intre timp l-am comandat din nou si mi-a ajuns?
Daca nu ridic coletul se returneaza, sau cum se face?

Evident acum sub forma de gluma ca ti-ai rezolvat problema partial, comanzi un regulator de 40 A ca am eu nevoie :p :)))))))))))).
0

#26 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 03 June 2014 - 09:26 PM

Rectific tracking numberul incepe cu RQ si se tremina cu SG, la Singapore Post nu e.
Unde sa mai caut?

Ciao Sorin
0

#27 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 04 June 2014 - 05:44 AM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 03 June 2014 - 09:09 PM, a spus:

Adyrex,

daca iti ajunge coletul dupa mai mult de 2 luni e o minune, dar si asa fi destept, taci din gura ca oricum nu mai au cum sa verifice si oricum nu mai verifica nimeni.Este trecut la pierderi.
Si cu bonus pointurile iti iei altceva, cand ai nevoie.
Numai sa-ti mai vina coletul, tine minte pe viitor in a 44 zi de la plata reclamatia la Pay Pal.

Mie mi-au dat sambata pe la 12 un tracking number cu RQ la urma cu SV parca l-am cautat azi la Singapore Post si inca nu il gasesc,sa vedem ce o mai fi.Are cineva idee unde sa-l caut?

Ciao Sorin

Asa voi face.
Multumesc de sfaturi tuturor. :)
0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 June 2014 - 07:33 AM

Vezi postareaadyrex, la 04 June 2014 - 05:44 AM, a spus:

Asa voi face.
Multumesc de sfaturi tuturor. :)


Adica "vei fi destept" ?! :o :unsure:...
Degeaba votam Johannis... si nemtii se strica in contact cu noi ... :(
... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 04 June 2014 - 01:58 PM

Renatoa ti se pare normal ca baiatul sa plateasca cu 2 luni si ceva inainte si sa nu primeasca nimic? Sa trebuiasca sa faca scandal pentru banii si marfa lui? Si chiar si atunci in loc sa primeasca banii sa primeasca pucte bonus?ca sa mai aibe ghinionul sa mai pateasca o data?
Dar pentru intarziere cine plateste? e vina baiatului care a platit cu mai bine de 2 luni inainte? Sau a vanzatorului ca nu are colaboratori suficient de buni la expeditie?

Daca primeste pachetul e mai mult decat moral sa-l pastreze si sa nu spuna nimic duca cat s-a enervat cu galbejitii.

Ciao Sorin

P.S Johannis e stricat de dinainte de a intra in PL mai cauta sa vezi.

Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 04 June 2014 - 01:59 PM

0

#30 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 04 June 2014 - 08:52 PM

Pentru ca n-aveam ce face in dupa-amiaza asta,m-am decis sa ma razboiesc putin cu HK,pe tema celor colete cu LX care le-am platit prin februarie anul asta.Am mers direct la live chat,scris frumos cu capslock ca fac reclamatie la protectia consumatorului din China(cum a facut Adyrex) si ca vin cu tancu peste ei,au zis ca o sa faca ceva urgent si ca in 4 ore voi avea ori un alt colet expediat,ori primesc refund sub forma de store credits.

Acum cateva minute am primit mail de la ei,cum ca au facut o ancheta asupra coletelor mele(mda,in 3 orehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif) .Reamintesc,dintr-un total de 3 colete nefaste cu LX(2 ale mele,unul a unui prieten),doar unul a ajuns dupa 2 luni si ceva.Restul nimic.Cazurile la paypal au esuat toate,culmea la cel care a ajuns motivul a fost ca a intrat in tara si la celelalte a fost pe motiv ca vanzatorul a facut dovada trimiterii.

Suficienta istorie.Cum ziceam,am primit mail ca 2 din ele sunt trecute ca si pierdute de catre Fijipost(ma intreb cum au aflat asta si candhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/blink.gif) si ca de unul nu au nicio idee(cel care a ajuns banuiesc).Am primit sub forma de store credit toti banii pe toate cele 3 colete,deci este speranta si dupa Paypal.Trebuie nervi si suparare crunta pe ei.Acuma...ce sa luam de 300$http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro