Modelism - RHC Forum: Problema MSH Protos - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema MSH Protos Soc la scaderea turatiei

#1 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 20 March 2014 - 09:27 AM

Salutare domnilor ,dupa ceva timp am reusit sa repun Protosul pe picioare , ieri am dat o tura (destul de timida ) cu el .
Dupa cum vedeti in film pe la minutul 2.08 , moment in care il scod din turatia de 100 % face un glich .
Nebunia asta o face doar cand turatia ajunge la o anumita plaja .
Care r putea fi problema ?

https://www.youtube....eature=youtu.be

https://www.youtube....ayer_detailpage

Aceasta postare a fost editata de tantar: 20 March 2014 - 09:27 AM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 20 March 2014 - 09:48 AM

Sigur e din ESC,daca e un esc mai destept incearca sa ii refaci trottle range,se vede si la plecarea de pe loc ca face acelasi lucru pana trece de punctul pe care nu il vede corect.
Ar mai fi varianta ca punctul 4 sa nu fie setat corect(sa ai 80-80-80-50-80)

Cert este ca nu este bind sau electrostatia pentru ca ai restul de comenzi.

Fa o verificare la sol(fara pale) cu o curba lineara ca sa vezi unde intrerupe,refaci calibrarea la esc si verifici cursa.Sper sa mearga ca altfel nu prea mai ai solutii decat sa tai motorul la aterizare(ca sa te mai folosesti de ESC-ul asta)
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#3 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 20 March 2014 - 09:51 AM

Vezi postareafurios, la 20 March 2014 - 09:48 AM, a spus:

Sigur e din ESC,daca e un esc mai destept incearca sa ii refaci trottle range,se vede si la plecarea de pe loc ca face acelasi lucru pana trece de punctul pe care nu il vede corect.
Ar mai fi varianta ca punctul 4 sa nu fie setat corect(sa ai 80-80-80-50-80)

Cert este ca nu este bind sau electrostatia pentru ca ai restul de comenzi.

Fa o verificare la sol(fara pale) cu o curba lineara ca sa vezi unde intrerupe,refaci calibrarea la esc si verifici cursa.Sper sa mearga ca altfel nu prea mai ai solutii decat sa tai motorul la aterizare(ca sa te mai folosesti de ESC-ul asta)

Sa traiesti GABI , tot la esc ma gandeam si eu , cel de acum este ALIGN dar am pregatit un Castle Ice de 75 numai ca este un pic cam mare .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 20 March 2014 - 10:27 AM

Nu iti incape in frame(are mai mult de 33mm) si pe exterior arata ciudat.
Iti recomand calduros un YEP cu care merg si eu pe protos si de care sunt foarte multumit,are si GOV activ(nu povesti ca la ALIGN) acum am varianta de 80A ca e mica diferenta de pret(pe China) si ca gabarit este identic cu cel de 60A(ambele intra in frame)insa e pe stoc cel de 60 pe EU

Am testat toata gama de YEP de la cel de 60A pana la 120A si sunt foarte multumit de toate....asa ca uita de CC sau ALIGN.

Pe protos am avut de 60A cu scorpion cu strech si pinion de 15 si era mai rece ca aerul de afara.



Uite aici in EU.
Te loghezi pe HK si accesezi linkul pus de mine ca sa vezi pretul de 21,94$ PRET

Aceasta postare a fost editata de furios: 20 March 2014 - 10:30 AM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#5 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 20 March 2014 - 12:01 PM

Vezi postareafurios, la 20 March 2014 - 10:27 AM, a spus:

Nu iti incape in frame(are mai mult de 33mm) si pe exterior arata ciudat.
Iti recomand calduros un YEP cu care merg si eu pe protos si de care sunt foarte multumit,are si GOV activ(nu povesti ca la ALIGN) acum am varianta de 80A ca e mica diferenta de pret(pe China) si ca gabarit este identic cu cel de 60A(ambele intra in frame)insa e pe stoc cel de 60 pe EU

Am testat toata gama de YEP de la cel de 60A pana la 120A si sunt foarte multumit de toate....asa ca uita de CC sau ALIGN.

Pe protos am avut de 60A cu scorpion cu strech si pinion de 15 si era mai rece ca aerul de afara.



Uite aici in EU.
Te loghezi pe HK si accesezi linkul pus de mine ca sa vezi pretul de 21,94$ PRET



Gabi nici in urmatorii 10 ani HK yep nu se ridica la nivelul CC .
Am un yep de 80 pe un Mustang de 1600 mm si umfla bateriile ca naiba , cu CC de 75 le scot caldute .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#6 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 20 March 2014 - 01:04 PM

Asta e ciudat,e prima oara cand aud ca un esc poate umfla o baterie si un altul nu(cu acelasi motor,packuri),eu credeam ca e altfel,daca un motor cere 60A si escul ii da 50 motorul va merge doar cu 50 cat ii da escul si invers daca motorul e de 60 si escul de 120...motorul nu poate primi 120 ci maxim cat poate el sa traga...respectiv 60 asa ca nu inteleg cum poate doua escuri de aceasi cu acelasi motor sa consume diferit.Doar daca explicatia ar veni din falsa putere scrisa pe esc(scrie 80 si scoate 50)


Problema e de discutat ca ma intereseaza.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2014 - 04:11 PM

Nu stiu de ce are tantar probleme dar pot spune de ce YEP (poate sa) umfle acumulatorii.

In primul rand un ESC e ca un robinet, deschide si inchide total curentul catre motor. Tot ce face in mod inteligent e sa decida cand/ce faza deschide si pentru cat timp.

Un ESC care e subdimensionat (sa zicem e de 30A si treci prin el 40A) o sa lase 40A dar o sa se arda. Un motor insa o sa suga doar atat curent cat ii da voie rezistenta interna. Ce vedem noi pe Wattmetru e un curent mediu absorbit care depinde si de cat de mult timp suge acel curent. Evident ca acest curent depinde de sarcina motorului dar este un prag peste care orice sarcina ar avea motorul nu o sa suga mai mult. Un ESC supradimensionat nu face nimic, lasa doar sa treaca cat curent cere motorul.

Asadar cu un YEP motorul poate sa suga mai mult curent decat cu un CC din cauza ca sta mai mult timp deschis. Asta ar putea sa se traduca in putere mai mare cu conditia ca algoritmul de deschidere sa fie la fel de bun la YEP precum e la CC. Daca algoritmul e mai slab diferenta de putere supta se poate transforma in pierdere/caldura.

Parametrul care regleaza puterea este timingul. De pilda la Align pe hard puterea e mai mare dar la fel si consumul si temperatura motorului.

Regulatoarele moderne destepte (precum CC) au algoritmi de comutare sofisticati (nu mai e pur si simplu inchis/deschis) de aceea senzorul de turatie analog, Hyperion folosit la V-bar nu merge cu ESC CC.

De aceea ESC CC de ultima generatie (Edge) au un port care da direct turatia la V-bar.

YEP se pare ca e o furaciune dupa YGE facut de nemti dar e o furaciune dupa o varianta mai veche de YGE.

Daca am gresit pe undeva pot fi corectat fara jena ca nu sunt electronist.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 20 March 2014 - 04:13 PM

0

#8 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 20 March 2014 - 06:38 PM

Vezi postareastiganas, la 20 March 2014 - 04:11 PM, a spus:

Nu stiu de ce are tantar probleme dar pot spune de ce YEP (poate sa) umfle acumulatorii.

In primul rand un ESC e ca un robinet, deschide si inchide total curentul catre motor. Tot ce face in mod inteligent e sa decida cand/ce faza deschide si pentru cat timp.

Un ESC care e subdimensionat (sa zicem e de 30A si treci prin el 40A) o sa lase 40A dar o sa se arda. Un motor insa o sa suga doar atat curent cat ii da voie rezistenta interna. Ce vedem noi pe Wattmetru e un curent mediu absorbit care depinde si de cat de mult timp suge acel curent. Evident ca acest curent depinde de sarcina motorului dar este un prag peste care orice sarcina ar avea motorul nu o sa suga mai mult. Un ESC supradimensionat nu face nimic, lasa doar sa treaca cat curent cere motorul.

Asadar cu un YEP motorul poate sa suga mai mult curent decat cu un CC din cauza ca sta mai mult timp deschis. Asta ar putea sa se traduca in putere mai mare cu conditia ca algoritmul de deschidere sa fie la fel de bun la YEP precum e la CC. Daca algoritmul e mai slab diferenta de putere supta se poate transforma in pierdere/caldura.

Parametrul care regleaza puterea este timingul. De pilda la Align pe hard puterea e mai mare dar la fel si consumul si temperatura motorului.

Regulatoarele moderne destepte (precum CC) au algoritmi de comutare sofisticati (nu mai e pur si simplu inchis/deschis) de aceea senzorul de turatie analog, Hyperion folosit la V-bar nu merge cu ESC CC.

De aceea ESC CC de ultima generatie (Edge) au un port care da direct turatia la V-bar.

YEP se pare ca e o furaciune dupa YGE facut de nemti dar e o furaciune dupa o varianta mai veche de YGE.

Daca am gresit pe undeva pot fi corectat fara jena ca nu sunt electronist.


Stefan , Gabi va multumesc la amandoi pentru lamuriri .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#9 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 20 March 2014 - 07:55 PM

Eu mai pun o problema in calcul,daca frecventa de lucru sau timingul este diferit intre cele 2 escuri e ceva normal sa se cunoasca in pack....dar si in motor(forta)precum si caldura disipata de toate componentele.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro