Modelism - RHC Forum: Reglaj motor HPI Nitro RS4 Evo 3+ - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Reglaj motor HPI Nitro RS4 Evo 3+ se opreste in acceleratie

#1 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 18 March 2014 - 08:42 PM

Va salut


Imi permit sa cer niste sfaturi celor experimentati in auto, sper ca am deschis topicul unde trebuia.
Stiu ca nu e usor sa dai sfaturi pe net, cel mai bine e sa ai pe cineva langa tine imi veti spune. Eh uite ca nu am pe nimeni pe langa mine cu auto.


Am de ceva timp un HPI Nitro RS4 Evo 3+ cu care am iesit de cateva ori, in incercarea de a-l regla cum trebuie, insa imi da batai de cap.

Nu e primul auto rc termic, sunt la al treilea model, pe drum inca un truggy.

Am facut rodajul cu primele rezervoare, am facut reglajul de relanti mecanic cu surubul de reglaj, si am pornit de la setarile de fabrica cu HSN si LSN.

Daca la relanti merge binisor, sta cat de cat bine, desi nici acolo nu merge chiar rotund ( sta mai putin de un minut ), in momentul cand accelerez, cam la jumatate din cursa de Th motorul moare. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/angry.gif

Am incercat diferite setari cu HSN nu pare sa dea rezultate, am secat un pic si LSN , nici o schimbare. Motorul este T3.0

Ma poate ajuta careva cu un mic sfat?


Am schimbat de curand bujia originala RS5 care s-a dus, cu un OS8 (asta aveam la indemana, am pe drum originale) insa nici o schimbare, inainte avea acelasi simptom.

Verificat ambreiaj, totul e OK, setat cutia de viteze sa treaca intr-a doua mai repede, nici o schimbare.


Astept cu interes parerile voastre, orice idee e binevenita.

Daca nu, imi ramane sa merg la un magazin de auto rc si sa cer ajutor.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/blush.gif


Multumesc anticipat

Aceasta postare a fost editata de Primus: 18 March 2014 - 08:43 PM

0

#2 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 18 March 2014 - 09:14 PM

Parerea mea e ca folosesti bujii prea reci.Pune ceva gen R3 HPI,sa fie calda,e motor micut.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 18 March 2014 - 09:16 PM

If it is to be it is up to me
0

#3 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2014 - 01:55 AM

Ai verificat etanseitatea motorului? Daca trage aer fals poti sa invarti de HSN si LSN pana iti vine rau :crazy: si crapa ceva in tine de draci si tot nu va merge! Stiu, ca sunt patit! :lol:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 March 2014 - 01:57 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 19 March 2014 - 02:02 AM

Salut Tzicule daca te referi la compresie, da e foarte buna, motorul are cam 10 rezervoare, poate 12 maxim, deci ca nou.

Daca nu poti sa fii un pic mai precis, te rog?

Merci
0

#5 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2014 - 02:09 AM

Nu la compresie ma gandeam, ci la simeringuri/oringuri/rulmentul fata
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#6 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2014 - 02:13 AM

Stiu ca la Tamiya am schimbat la un moment dat pistonul/cilindrul ca un fraier, chiar m-am mirat la vremea aceea ca e ceva ciudat, din cauza ca pistonul se oprea la 2-3mm de partea superioara a cilindrului, deci nu era (prea) uzat. Dar intre timp am mai invatat una-alta si mi-am dat seama ca de fapt era dus complet rulmentul din fata


Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 March 2014 - 02:14 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#7 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 19 March 2014 - 02:26 AM

Multumesc pentru idee, am sa arunc o privire la oring. Insa nu ar trebui sa vad urme de carburant daca nu e etans?

Merci
0

#8 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2014 - 03:06 AM

Nu neaparat, gandeste-te ca ai si subpresiune in zona rulmentului. Daca te referi la oringul din spate e posibil sa ai scurgeri in zona aceea, dar ala se uzeaza mai greu/deloc, cel mult de la o asamblare gresita sau imbatranire extrema pot aparea probleme. Eu as verifica oringurile de la ace si rulmentul fata in prima faza. Dupa aceea oringurile dintre carburator si motor. Chiar daca metoda mea de mai sus e "barbara", a dat rezultate. In mod normal verifici cu apa si sapun, da' mie mi-a fost lene atunci :lol: Plus ca am zis ca oricum il arunc, ma enervase prea tare. Oricum, daca il dezasamblezi imediat si il stergi bine, plus ulei dupa aceea, nu pateste nimic

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 March 2014 - 03:07 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#9 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 20 March 2014 - 08:37 AM

Bon am verificat oringurile din fata de la ace si rulment, totul pare in regula.
Alte idei in legatura cu meteahna asta a motorului meu?

Ma enerveaza sa nu folosesc automodelul asa cum trebuie.
Merci
0

#10 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 20 March 2014 - 09:54 AM

Ai incercat cu o bujie calda?
If it is to be it is up to me
0

#11 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2014 - 10:52 AM

Vezi poate te ajuta

Fisiere atasate


Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#12 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 21 March 2014 - 08:57 AM

Vezi postareaPrimus, la 20 March 2014 - 08:37 AM, a spus:

Bon am verificat oringurile din fata de la ace si rulment, totul pare in regula.
Alte idei in legatura cu meteahna asta a motorului meu?

Ma enerveaza sa nu folosesc automodelul asa cum trebuie.
Merci

Nu sunt un specialist, insa pot sa-ti spun din pataniile mele. La fel am patit si eu cu Truggy-ul meu. Am facut rodajul cu o bujie R3 ca era frigut afara. Totul a mers perfect, setat motor . Dupa vreo 15 rezervoare mi s-a parut ca bujia e obosita si cum se facuse si mai cald afara , am schimbat-o cu un R4. Ei, motorul meu care pana acum mersese ca un motan sub cuptor, acum nici de-al naibii nu mai vroia. Pornea greu si doar turat, cand il dadeam inapoi pe neutru murea.Il lasam pe turat, acceleram brus sau puneam frana, murea. Cum nu am reusit defel sa-l mai fac sa mearga oricum umblam eu la suruburi, am dat toate setarile pe cele de fabrica. A pornit, l-am lasat putin turat pe stand pana s-a incalzit, dupa care am reinceput setarile de tunning. Motorul si-a revenit si acum merge la fel cum mergea cu prima bujie. Ma gandesc ca poate nu ar strica sa incerci o alta bujie, plecand de la setarile de fabrica. Tot prin forum am vazut ca se mai intampla acest lucru de la aerul fals, care cateodata are ca si cauza, rezervorul. Demonteaza-l si icearca-i etanseitatea intr-un bol cu apa. Fiind plastic, pot apare fisuri care nu le poti vedea decat in apa.

@Tzicul : Nu stiu daca numai mie mi se intampla, dar nu ma lasa sa incarc fisierul PDF pe care l-ai postat.

Aceasta postare a fost editata de Radubv: 21 March 2014 - 08:59 AM

AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#13 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 21 March 2014 - 11:56 PM

Am sa o iau de la capat cu o noua bujie r5 sa vedem ce zice.
0

#14 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 22 March 2014 - 12:18 AM

La fel si la mine nu pot deschide atasamentul in pdf.
Merci
0

#15 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2014 - 12:26 AM

Culmea e ca nici eu nu pot sa-l deschid!! :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#16 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2014 - 12:32 AM

Incercam cu un print screen

Fisiere atasate


Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#17 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2014 - 12:33 AM

Cacat, nu vrea nici asa! Are forumul o problema!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#18 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 31 March 2014 - 06:54 PM

Va salut din nou,

Multumesc mult pentru sfaturi, am rezolvat problema, am incercat cu un alt combustibil, si merge ca uns. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Merci !!



0

#19 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2014 - 07:37 PM

Uneori solutiile simple au cel mai bun rezultat. Trebuie doar sa te gandesti la ele!! :lol:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro