Modelism - RHC Forum: strutzocamila reloaded - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

strutzocamila reloaded scratchbild

#1 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 March 2014 - 05:24 PM

Avusesem o idee de a aduna resturi prabusite si a incropi ceva ce zboara cu ce avem prin debara.Am abandonat din lipsa de timp.Acum revin nevoit de a avea un avion simplu,ieftin si usor de exploatat.
Componente: Coada de Giles 202 140 Alien 1,8m anvergura.Rest din prabusirea din 2012 septembrie.Directie si profundor bune.
Burta si o parte din fuselajul unui CAP232 Hangar9 2m anvergura ,prabusit la HobbyConstruct 2011
Conopy intreg de la CAP232
Aripa de 2m fosta rezerva de la Wilga si tren de aterizare de la un Bigstick de ocazie
Servouri MG996 si 994 adunate de prin sertare.Ieftine si multumitoare
Motor RCG 26 cmc cu aprindere RST
LiPo 2500mAh/ 7,4V Gens recuperat de la modificare Cessna 3m trecut pe LiFe 6,6V ,de la Botosani
UBec de 10A pentru receptor si servouri
LiFe 6,6V A123 ramas de la proiectul RAF SE5a si un Bec vechi de 3A pentru aprindere
Rezervor butelie de Hornbach 500ml luata de curiozitate,cu stuturi de la Kele
Elice 16 x 8 JXF ,habar n-am de unde o am dar e buna
Roti 68mm de la Kele,furtune benzina,folie Oracover de la Phoenix Models.
Placaj 2,2mm Kokisen nesteacan, 3,5 mmplop Holver,6mm fag,8mm mesteacan( panou de foc)
Dimensional : anvergura 2,05m,lungime 1,85,greutate estimata 4,3-4,9 kg.Categoria trainer usor de zburat cam la limita in care 2,7 CP ,cat are
Motorul,sunt suficienti.Performante: viteza max 80-90 km/h, timp de zbor 20 min.Decolare/aterizare in 30 m. Maxim.
Urmeaza poze :
Bine ca zboara si....insectele !
0

#2 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 March 2014 - 06:23 AM

Operatii: taierea cozii Gilesului la prima nervura sanatoasa
Taierea burtii Cap-ului in lungul lonjeroanelor
Decuparea lateralelor pe fostul profil de la Giles
Lipirea lateralelor pe coada Giles-ului si atasarea burtii
Decuparea nervurilor si atasarea panoului de foc
Atasarea casetei centrale cu rezervorul si panoul de foc.
Montajul se face pe o placa dreapta de PAL pentru aliniere perfecta cu o nivela cu laser
Si....ce a iesit. 1,38 kg

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rsz_dsc_0162.jpg
  • Imagine atasata: rsz_1dsc_0165.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#3 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 March 2014 - 06:29 AM

Cea mai simpla metoda de fixare a mervurilor de fuselaj este incleierea intre doua baghete de balsa 5x5 cu expoxi rapid.Operatia e rapida si solida

Cea mai simpla metoda de fixare a mervurilor de fuselaj este incleierea intre doua baghete de balsa 5x5 cu expoxi rapid

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rsz_dsc_0161.jpg
  • Imagine atasata: rsz_dsc_0167.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#4 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 March 2014 - 06:37 AM

Strutzocamila va avea si o capot motor ciudata,singura care poate cuprinde motorul: capota folosita pe prima Wilga 2m, Sundownwer de la lindi,revopsita si intarita cu nervuri de fibra.Motorul incape bine fiind ingust cu carburatorul in spate.Am montat servourile si cablurile prelungitoare
Pe profundor si directie.Pentru economie am schimbat sensul unui servo pe semiprofundor,MG 996 permit inversarea firelor pe potentiometru si pe motorul servoului.Strutzocamila da din coada :drinks:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rsz_dsc_0173.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#5 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 March 2014 - 03:12 PM

Ciudatenia e pozitia aripii care usureaza prinderea si da o tinuta de zbor echilibrata.Aripa se prinde cu 4 suruburi M5,de sus si va fi acoperita de
capota superioara.Aripa poate fi dreapta sau asamblata in V.Incomod este ca va fi dintr-o bucata lunga de 2 m( era mai complicat sa o fac din doua bucati montate pe tub deoarece gaura vechiului fuselaj nu mai corespundea calculului pozitionarii CG).Solutia de montare am experimentat-o pe Wilga 2,1m.Pozitionarea aripii da modelului si posibilitati acrobatice ,profilul nervurii fiind usor asimetric.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rsz_dsc_0189.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#6 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 13 March 2014 - 08:13 PM

Eu l-as face biplane ....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#7 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 March 2014 - 10:23 AM

Ar fi o idee si inca nbu e tarziu.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#8 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 March 2014 - 12:46 PM

S-a revenit la proiect cu prima modificare: aripa jos deci decupam fuselajul pe profilul nervurii aripii.Solutia cu aripa sus era ridicola,cocoasa de camila fara nici un rost.E gata si partea de sus a fuselajului cu cupola.Motorul trebuie mutat 20 mm mai sus ca sa incapa in capota de la CAP 232 hangar 9.Urmeaza poze.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#9 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 April 2014 - 10:02 AM

Lucrarea continua cu tinta prezentare la zbor de FlyFlower Power sambata 12.04.2014.
Aripa infoliata,motor montat,electronica pregatita,dispozitiv montare aripa montat,tren de aterizare facut.Mai sunt de montat eleroanele si "strutzocamila" ( tampit cuvant pentru un avion de-a dreptul frumos) e gata de zbor!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rsz_s3.jpg
  • Imagine atasata: rsz_s2.jpg
  • Imagine atasata: rsz_s1.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#10 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 April 2014 - 10:07 AM

Caracteristici noi: anvergura 2,08 m, lungimea 1,87 m,greutate 4,6 kg.,incidenta aripa 1 grad,inclinare motor in jos 1,5 grade,dreapta 1 grad,motor 2,7CP/8000 rot/min,autonomie 15 minute zbor.Culori: rosu,galben si albastru.....plus alb la aripi/patratele alb/albastru intrados,orange pe bot .
Bine ca zboara si....insectele !
0

#11 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 07 April 2014 - 12:48 PM

Servus
Ai incercat sa calculezi o incarcare alara?
Pare mica suprafata aripii.
Daca treci de 80-90 g/dm2 atunci o sa fie destul de vitezoman.
Bafta si spor la treaba
Numai bine
0

#12 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 April 2014 - 01:51 PM

8o,3 gr/dm2.E vitezoman bine temperat,compensez cu profilul gros al aripii si cu lungimea lui destul de mare.Profilul este un Clark clasic cu intradosul plat cu incidenta de un grad.CG socotit a iesit perfect din constructie.Bateriile de 240 gr.vor fi usor de pozitionat pentru un centraj perfect.Nu e superdotat,scopul e sa-l putem zbura usor toti doritorii.Am procedat la fel
cu prima Wilga de 2m si a fost o reusita.Vom vedea sambata! :good: Proportiile sunt de la un Kyosho Calmato si cred ca va zbura cam ca el.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#13 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 April 2014 - 07:37 PM

Asa arata frumusetea de model acum:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rsz_1dsc_0211.jpg
  • Imagine atasata: rsz_dsc_0213.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#14 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 April 2014 - 07:49 PM

Nu mi- e rusine sa folosesc culorile steagului nostru romanesc; Aeroclubul Romaniei a facut-o pe aeronave si arata frumos.Inscriptile sunt adunaturi de prin cutiile mai vechi cu colante; "Let's Make It ! " - e hotararea de a indrazni sa faci ceva bine, " Forever" e credinta ca ideile bune,
actiunile curate si inspirate, spiritul FlyPol, vor dainui,daca nu pentru totdeauna macar ..........

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: rsz_dsc_0215.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#15 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 April 2014 - 07:57 PM

Dupa montarea rezervorului ,trenului de aterizare,aprinderii si bec-urilor ,modelul e centrat perfect.Acumulatorii se vor pune pe CG.Maine e gata.
Motorul e reglat si rodat; n-are carburator Walbro ci Cl-tc insa merge bine.Vedem sambata la primul zbor :clapping: Ar trebui sa stie sa zboare ,cam 70% din el a mai zburat :pardon:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#16 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 April 2014 - 08:47 AM

Azi mi-a trimis Kele stuturile "jmekere" pentru rezervorul de 500ml de Horn....bach. Am renuntat sa ma chinui sa fac eleroane si am cumparat borduri de fuga de 1000x40x8 de la Phoenix.Se potrivesc "manusha" ! Maine test de echilibrare,pornire si setare motor,ajustari finale si....asteptam vreme buna pentru primul zbor "filmat". Maine poze finale.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#17 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 11 April 2014 - 09:14 AM

Vezi postareaflypol, la 11 April 2014 - 08:47 AM, a spus:

Am renuntat sa ma chinui sa fac eleroane si am cumparat borduri de fuga de 1000x40x8 de la Phoenix.Se potrivesc "manusha" !


Mersi mult de tot, tocmai mi-ai rezolvat o problema, daca nu e cu suparare voi imprumuta ideea pentru eleroane :)
Fly it, like you stole it!
0

#18 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 April 2014 - 10:13 AM

Pfiu,drace...zboara! Sigur va zbura.Solutia cu bordurile de fuga pentru eleroane e superbuna.Ai diferite grosimi 4,6,8 mm si diferite latimi.Balsa e usoara si solida.Balamale plastic Kavan cu aripi si gauri in care se pot planta cuisoare de 8-10mm.
Succes !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#19 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 16 April 2014 - 09:46 AM

Cum au iesit eleroanele si obiectul gata de zbor.celelalte "fiare" asteapta ,gata de zbor".....vremea buna si Duminica Tomii.....adica:

FlyFlowerPower Sampetru 25,26,27 aprilie

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20140416_102533.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20140416_101816.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20140416_102613.jpg

Bine ca zboara si....insectele !
0

#20 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 April 2014 - 08:29 AM

Recomand motor chinezesc RCGF 26cmc.cu carburator in spate si bujie la 45 grade.Scula isteata,compacta,zgomot mic.
Cu elice 18x6 JXF ridica stacheta la 7800 rot/min,putere 2,4CP la 8000.Smulge avionul de pe pista,porneste usor se regleaza foarte simplu,consum 400 ml./14 min. La HK pretul e vreo 134USD-pomana pentru incepatorii de benzina.
Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro