Modelism - RHC Forum: YAK 54 1850mm dle30 HK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 54 1850mm dle30 HK

#1 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 06 March 2014 - 09:44 AM

Dupa multe cautari sfaturi si bine inteles buget, am comandat de la HK un model drag mie, YAK 54. Motorul l-am cumparat de pe ebay,DLE 30 cu carburator in spate. Bine inteles ca de cind am facut plata si pana am primit produsele mi-sa parut o vesnicie,e asta e, a venit intr-un final,bun pana aici,si m-a apuc de asamblat, a, sa spun si ce piese am pent pasaroi:
servo - standard MG high torque 10 kg forta
powerbox - turnigy mini distribuitor cu bec reglabil ( am vazut la multi modelisti, isi face treaba, si este la un pret bun.
motor - DLE 30.
Acumulatori - lipo 2S 1800 mah,2buc pentru receptie, iar pentru aprindere 1800 life 1800 mah
RX -TX - Spektrum DX
Cu toate piesele la indemana ma apuc de treaba, modelul s-e prezinta bine, finisajele bune, nu prezinta defecte, dar nu gasesc in ruptul capului nici un manual de asamblare, asta e, ma descurc, sper sa nu iasa barca :-):-) . Am intarit cu CA toate lipiturile si imbinarile, la trenul de aterizare a trebuit sa ramforsez cu o bucata de placaj de 6 mm! suportul facut de chinez este rudimentar, s-or gandi ca l-e prindem in mana la aterizare,s-au pentru ca este un model ieftin nu merita atentia la detal, in schimb balamalele si tifele de comanda mi-se par de calitate ,echiile au capete cu articulatii sferice, insa ca s-a compenseze calitatea balamalelor si a tijelor chinezul s-a gandit sa puna niste parghii de comanda din tabla moarta, e asta e, m-am impacat cu ideia ca este un model low buget si nu ar trebui sa am pretenti ca la un model H9.
Dupa ce am asezat toate piesele la locul lor si am balansat modelul in CG constat ca este greu de coada, o sa pun bateriile mai in fata si o s-a pun un con de aluminiu. Rodajul motorului o sa il fac pe model, ulei am gasit de la STIL mineral 2T .Revin cu amanunte, dar pana atunci iata cateva poze

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 06 March 2014 - 10:11 AM

Poze YAK 54
0

#3 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 06 March 2014 - 10:21 AM

Poze YAK 54

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 06 March 2014 - 10:26 AM

.

Fisiere atasate


0

#5 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 06 March 2014 - 10:27 AM

.

Fisiere atasate


0

#6 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 06 March 2014 - 11:00 AM

Deci pana la urma l-ai cumparat! felcitari si zboruri line si fara incidente.Abia astept sa vina vremea frumoasa si sa il vad la zbor.Poate pana atunci termin si eu aripile la Zlin sa am si eu unul de 1.8 m!! :pardon:
Cat te-a costat toata distractia pana la urma?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#7 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2014 - 11:31 AM

Sa-l stapanesti sanatos, arata bine! Ce greutate are modelul? Ai reusit sa-l cantaresti?


0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 March 2014 - 02:19 PM

Zic si eu, daca nu este cu banat, nu ar fi fost mai bine sa dublezi lipiturile cu epoxi de 30 de minute?
Felicitari pentru achizitie si multa, multa bafta.
0

#9 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 06 March 2014 - 02:23 PM

Nu am reusit sa il cantaresc, dar cred ca pe undeva pe la 6 kg, deocamdata m-a preocupa CG, am mutat tot hardware mai in fata, pare sa inceapa sa se echilibreze, cred ca, cu conul de aluminiu sa fie la fix. Cand am desfacut prima data canopia si am vazut interiorul imens am zis ca am loc destul sa l-e pun pe toate, insa constat ca a devenit neincapator.
Multumesc pentru urari, sa avem cu toti aterizari line.
0

#10 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 06 March 2014 - 02:28 PM

Ba cred ca, cu epoxi o sa l-e dublez pana la urma. Se poate si cu cel de la Bizon care se gaseste la Brico si nu numai,ambatat in seringi, sau ma uit pe la KELE pe site
ASTEPT SUGESTI
PS : Are rost sa maresc bratele servourilor, au aceeasi lungime cu cea a parghiei de comanda

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 06 March 2014 - 02:32 PM

0

#11 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 07 March 2014 - 07:28 PM

Iata si conul de aluminiu,
Oare optureaza aerul prea tare?

Fisiere atasate


0

#12 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 07 March 2014 - 07:31 PM

Decupajul de pe langa motor este mai mare decat cel ramas intre con si capota

Fisiere atasate


0

#13 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2014 - 08:01 PM

Vezi postareabogdantocaci, la 07 March 2014 - 07:28 PM, a spus:

Iata si conul de aluminiu,
Oare optureaza aerul prea tare?


Nu, chiar e de bine, pentru ca face ca suprafata de intrare a fluxului de aer sa fie mai mica decat cea de evacuare ( regula clasica e 1:3)


0

#14 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2014 - 01:33 AM

Vezi postareabogdantocaci, la 06 March 2014 - 02:28 PM, a spus:

Ba cred ca, cu epoxi o sa l-e dublez pana la urma. Se poate si cu cel de la Bizon care se gaseste la Brico si nu numai,ambatat in seringi, sau ma uit pe la KELE pe site
ASTEPT SUGESTI
PS : Are rost sa maresc bratele servourilor, au aceeasi lungime cu cea a parghiei de comanda



Epoxi bun e cel de la Zap, de 30 min. Nu m-as incurca cu Poxipol sau Bizon ca sunt si scumpe si proaste. Asta: http://phoenixmodels...t39-p-3006.html

Daca esti din Buc, iti trimit PM de unde sa-l iei fara sa mai platesti transport.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#15 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 08 March 2014 - 08:49 AM

sa schimbi parghiile alea, nu inspira incredere.

http://phoenixmodels...x70-p-2883.html




sunt curios cum merge motorul tau. sa ne tii la current si te asteptam cu drag si la Aeropower High-Fly, sa-l vedem si cum zboara, live



_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#16 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 08 March 2014 - 11:34 AM

Mi-sau parut firave parghiile de la bun inceput iar in privinta motorului abea astept sa il aud mergand, numai ca vremea imi joaca feste, apropo am vazut niste modificari pe care l-e ai facut la carburator cu un furtunel si in recipient de plastic care le-ai montat in capacul carburatorului, au efect, pentru ca m-a gindeam sa aplic si eu metoda, sau sa il pornesc si apoi sa vad ce poate?
0

#17 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 08 March 2014 - 11:39 AM

Vezi postareaMLGore, la 08 March 2014 - 01:33 AM, a spus:

Epoxi bun e cel de la Zap, de 30 min. Nu m-as incurca cu Poxipol sau Bizon ca sunt si scumpe si proaste. Asta: http://phoenixmodels...t39-p-3006.html

Daca esti din Buc, iti trimit PM de unde sa-l iei fara sa mai platesti transport.



Din bucuresti, sunt unul din baieti de la RATZARIE ,Titan, si da, sunt interesat de epoxi poti sa imi dai datele de contact, Bogdantocaci@yahoo.com
0

#18 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 09 March 2014 - 11:13 AM

porneste motorul, regleaza-l si vezi cum merge. daca nu merge asa cum trebuie, discutam si-i dam de cap
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#19 Useril este offline   adi1234 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 870
  • Inregistrat: 06-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti-dristor

Postat 09 March 2014 - 11:58 AM

Salut.Sa-l stapanesti sanatos si sa-l vedem pe cer.

Extra 330l.
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927
0

#20 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 11 March 2014 - 11:13 PM

Si pentru ca lucrurile nu trebui facute duar de dragul de-a le face,la sugestia lui Allen am schimbat parghiile cu cele indicate de el! si am luat si epoxi de calitate sa refac imbinarile, asta numai dupa ce slefuiesc CA
Si merci Adi de urari! !


Intrebare: Pana la ce valoare trebui sa scada un LIFE 2s, incarcata are 7.4 mah, dar descarcata??

Fisiere atasate


0

#21 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 12 March 2014 - 09:19 PM

asa Bogdan, vezi ca se poate?? no acu iti mai dau un pont, stiu ca e tarziu, dar am vrut sa vad ce alegi: varianta estetica sau pe cea ieftina. la prima mea Extra (aia albastra cu care m-am dat multa vreme), la un moment dat, am pus efectiv suruburi cu piulite cu talpa.doar parghiile le-am luat de la magazin. le-am schimbat apoi, ca am vrut sa fie si estetic, fix cu ce ti-am recomandat si tie.

sa-l zbori cu placere si mi-ar place sa-l vad si pe viu (sper sa ajung cat mai curand pe la voi la Ratatie, sa revad ceva amici si sa-mi fac si altii noi, ca-sa-i frumos)

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 12 March 2014 - 09:20 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#22 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 12 March 2014 - 10:35 PM

Te asteptam cu cea mai mare placere oricand, daca ai mai fost, terenul nu mai este cel vechi, adica pe straduta aia asfaltata,acum avem un teren generos si amenajat,multi care au venit de prin alte parti au ramas uimiti, ne ocupam de el,duar ca este la douo strazi innapoi,vb daca vrei vreodata sa ne vizitezi.
Oricum anul asta o sa vizitez terenul vostru mai frecvent atat eu cat si amicul meu cu warbird-urile care a promis ca o sa faca maiden la un Corsar H9 la voi,ceva deosebit,
Acum o problema tehnica : la acceleratie am ales a pun in loc de tija de otel, sarma otelita, ca cea de la carma, adica intre servo si parghia de la carburator, e bine?
0

#23 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 12 March 2014 - 11:21 PM

Vezi postareaALLEN, la 12 March 2014 - 09:19 PM, a spus:

asa Bogdan, vezi ca se poate?? no acu iti mai dau un pont, stiu ca e tarziu, dar am vrut sa vad ce alegi: varianta estetica sau pe cea ieftina. la prima mea Extra (aia albastra cu care m-am dat multa vreme), la un moment dat, am pus efectiv suruburi cu piulite cu talpa.doar parghiile le-am luat de la magazin. le-am schimbat apoi, ca am vrut sa fie si estetic, fix cu ce ti-am recomandat si tie.

sa-l zbori cu placere si mi-ar place sa-l vad si pe viu (sper sa ajung cat mai curand pe la voi la Ratatie, sa revad ceva amici si sa-mi fac si altii noi, ca-sa-i frumos)

Allen te așteptăm cu drag și voie buna. Daca nu știi unde call me si te indrumam.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#24 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 13 March 2014 - 08:40 AM

as merge totusi pe varianta de tija. daca nu, peste sarma otelita pune o teava de carbon pi bagi epoxi la interior. e bine sa fie mai rigida. caut sa vad prin pozele mele si iti atasez sa vezi exact.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#25 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2014 - 01:03 PM

Vezi postareabogdantocaci, la 11 March 2014 - 11:13 PM, a spus:

Intrebare: Pana la ce valoare trebui sa scada un LIFE 2s, incarcata are 7.4 mah, dar descarcata??

curba de descarcare la life e asemanatoare cu nimh. nu prea observi scaderea voltajului, apoi bang, scade. opreste-te cand celula are 3.1 volti, deci un pack 2s are 6.2v. in principiu la un zbor normal consumi max 100mah din pack. eu am pack 2s de 1600 mah. ultima data, la 5 zboruri am incarcat inapoi 420 mah :).
ca regula, incarci in seara dinaintea zborului si stai linistit.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#26 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 13 March 2014 - 04:48 PM

Deci sa ma opresc pe la 6.0 mah, in rest se incarca la fel de repede ca un lipo , bine cu setarile pt. Life , intreb pentru ca nu am mai folosit pana acum astfel de acumulatori

Aceasta postare a fost editata de bogdantocaci: 13 March 2014 - 04:49 PM

0

#27 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3946
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 13 March 2014 - 05:03 PM

Vezi postareabogdantocaci, la 13 March 2014 - 04:48 PM, a spus:

Deci sa ma opresc pe la 6.0 mah, in rest se incarca la fel de repede ca un lipo , bine cu setarile pt. Life , intreb pentru ca nu am mai folosit pana acum astfel de acumulatori


6V daca nu e cu suparare.Mah reprezinta miliamperi/ora,si e in general capacitatea inscrisa pe baterii(2200mah=poti trage 2200miliamperi sau 2,2amperi timp de o ora din ea pana e secata de tot)
0

#28 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 13 March 2014 - 06:42 PM

Ops, sory, nu mi-am dat seama ce prostie am scris, merci.
0

#29 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2014 - 10:04 PM

Vezi postareabogdantocaci, la 13 March 2014 - 04:48 PM, a spus:

Deci sa ma opresc pe la 6.0 mah

6 volti e deja prea tarziu :)
uite aici curba de descarcare pt lifeFisier atasat  liFe Discharge Curves.jpg (60.95K)
Number of downloads: 54
dupa cum se observa in desen, cand celula ajunge la 3v o ia vertiginos in jos. de asta am zis 3.1v per celula. 3.2 ar fi cel mai safe.
dar cel mai si cel mai sigur incarci inainte de ziua de zbor si apoi stai linistit.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#30 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 18 March 2014 - 10:41 AM

Sambata. In ciuda vantului , am reusit sa pornesc motorul , am ars vreo 1,5 l benzina cu 30:1 ulei mineral still .Reprize de cate 15 min cu pauze de 5-6 min si asta aproximativ 3 ore , cu turatii de la 2500 la inceput iar spre sfarsit 3500 , s-a stabilizat si merge rotund fara intreruperi la relanti la 2000 rpm. Are priza, a.... si asta cu un 18x8 lemn, in ful throtle ajunge la 7800 - 8000rpm
Asi putea sa-l zbor fara sa m-a dau la el ?
Am si o filmare, sa vad cum o pun la vizionare
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro