Modelism - RHC Forum: Abordat ca postez pe forum pentru grade - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Abordat ca postez pe forum pentru grade

#1 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 February 2014 - 04:48 PM

Buna ziua,

Catre administratorii forumului va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema.

La link-ul de mai jos am deschis un topic pertinent in care cer diverse sfaturi oamenilor pe doua modele de trainere pe care le construiesc si in acelasi timp sa arat ce am facut, ca altii daca vor sa construiasca sa aiba toate detaliile necesare si in acelasi timp sa impartasim fiecare din experienta lui . Sunt incepator, sunt la al 3-lea model construit si pun diverse intrebari ca sa fiu sigur ca nu gresesc nicaeri si fac modele zburabile. Mentionez ca urmeaza sa le pun la zbor in curand, am doar un Spy Hawk pe care il zbor momentan. Din pacate insa am primit un comentariu total nepotrivit care m-a deranjat si anume - "Incep sa cred ca postezi doar pentru gradul de pe forum. Daca intampini dificultati la depron, la balsa nu stiu ce o sa faci. Chiar sunt extrem de curios daca o sa achizitionezi electronica la modele. Bafta!" - http://www.rhcforum...._30#entry716936

1. Nu stiu ce sunt alea grade pe acest forum si nu ma intereseaza dar din pacate se pare ca pe unii ii intereseaza acest lucru.
2. Daca se citea postul cu atentie eu mentionasem ca am comandat deja o parte din electrica asta legat de comentariul ca - "Chiar sunt curios daca o sa achizitionezi electronica la modele".

Consider acest forum serios si cu foarte multi oameni pasionati si in acelasi timp cu o vasta experienta in aermodelism si ma bucur sa fiu ajutat si sa impartasesc din experienta mea.

In concluzie va rog frumos sa ma ajutati si sa imi spuneti ce trebuie facut in situatia de fata.


Multumesc,