Modelism - RHC Forum: Campionat Rc Drift Grand Arena - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Campionat Rc Drift Grand Arena Rc Drift

#1 Useril este offline   florin plavitu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 212
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2014 - 08:03 PM

Clubul Aggresive Crew din Bucuresti impreuna cu sustinatorii sai HPI Racing Romania si Speed RC Romania si Grand Arena Berceni anunta inceperea primului campionat de RC Drift format din 5 etape ce vor avea loc dupa cum urmeaza:

- Complexul Grand Arena Bucuresti, la etajul 1, vor fi 3 etape 44.374453,26.119502

- Pista IMGB o etapa pe timpul zilei si o etapa asa cum v-am obisnuit de Night Show 44.36864,26.142333

Cerinte :



- Cauciucuri - HPI T-Drift - 4406

- Pentru inscriere se accepta doar masini echipate cu motoare electrice



Obligatoriu LIPO BAG pentru incarcarea acumulatorillor. Se gasesc la magazinele de profil. Cine nu are LIPO BAG este rugat sa foloseasca de la altcineva sau daca este gasit cu acumulator la incarcat fara LIPO BAG I se va anula cea mai buna mansa de calificare

https://www.youtube....h?v=d4lNx2Wn6Oc



Incepand cu acest campionat vom avea un nou sistem de premiere dupa cum urmeaza:



Etapa 1: Drift - Medalii si diplome de Participare/ Best Body -Articole Rc-Drift

Etapa 2: Drift - Medalii si diplome de Participare/ Best Body -Articole Rc-Drift

Etapa 3: Drift - Medalii si diplome de Participare/ Best Body -Articole Rc-Drift

Etapa 4: Drift - Medalii si diplome de Participare/ Best Body -Articole Rc-Drift

Etapa 5: Drift - Premii in bani-------------------------/ Best Body -Articole Rc-Drift



Locul 1 – 150 Euro

Locul 2 - 100 Euro

Locul 3 - 70 Euro









De asemenea la finalul campionatului se vor acorda premii in vouchere la magazinele de profil/articole Rc Drift dupa cum urmeaza:



  • - Dintre toti cei care au fost prezenti la minim 4 etape (indiferent de rezultatele din campionat)vom efectua o tragere la sorti si vom extrage 3 nume castigatoare. Va asiguram ca in fuctie de prezenta cat mai mare la editii si premiile vor fi pe masura.








Etapa 1 – Juriu drift : Vlad Romanenco aka Alfa

Tutui Constantin aka Geicsu

Invitat Special

Juriu Best Body : Participantii si publicul





Data : 22.02.2014

Locatia : Complex Grand Arena Berceni etaj 1

Suprafata : Indoor/Granit/ Pista principala



Taxa inscriere concurs drift : 40 lei

Taxa inscriere concurs best body: 30 lei



Clubul Aggressive Crew incurajeaza folosirea de counter-steer pe masinile participante



Program :

10.30 - deschiderea pistei si antrenamente libere

11.30 - inscrierea concurentilor

12.00 - inceperea calificarilor

14.30 - pauza masa/antrenamente libere

15.30 - sedinta foto

16.00 - inceperea piramidelor

18.00 – premierea











Etapa 2 – Juriu drift : Vlad Romanenco aka Alfa

Tutui Constantin aka Geicsu

Invitat Special

Juriu Best Body : Participantii si publicul



Data : a se anunta

Locatia : Complex Grand Arena Berceni etaj 1

Suprafata : Indoor/Granit / Pista secundara



Taxa inscriere concurs drift : 40 lei

Taxa inscriere concurs best body: 30 lei



Clubul Aggressive Crew incurajeaza folosirea de counter-steer pe masinile participante





Etapa 3 – Juriu drift : Vlad Romanenco aka Alfa

Tutui Constantin aka Geicsu

Invitat Special

Juriu Best Body : Participantii si publicul



Data : a se anunta

Locatia : Complex Grand Arena Berceni etaj 1

Suprafata : Indoor/Granit / pista principala



Taxa inscriere concurs drift : 40 lei

Taxa inscriere concurs best body: 30 lei



Clubul Aggressive Crew incurajeaza folosirea de counter-steer pe masinile participante







Etapa 3 – Juriu drift : Vlad Romanenco aka Alfa

Tutui Constantin aka Geicsu

Invitat Surpriza

Juriu Best Body : Participantii si publicul



Data : a se anunta

Locatia : Complex Grand Arena Berceni etaj 1

Suprafata : Indoor/Granit / pista principala



Taxa inscriere concurs drift : 40 lei

Taxa inscriere concurs best body: 30 lei



Clubul Aggressive Crew incurajeaza folosirea de counter-steer pe masinile participante





Etapa 4 – Juriu drift : Vlad Romanenco aka Alfa

Tutui Constantin aka Geicsu

Invitat Special

Juriu Best Body : Participantii si publicul



Data : a se anunta

Locatia : Pista IMGB

Suprafata : Mocheta



Taxa inscriere concurs drift : 40 lei

Taxa inscriere concurs best body: 30 lei



Clubul Aggressive Crew incurajeaza folosirea de counter-steer pe masinile participante









Etapa 5– Juriu drift : Vlad Romanenco aka Alfa

Tutui Constantin aka Geicsu

Invitat Special

Juriu Best Body : Participantii si publicul



Data : a se anunta

Locatia : Pista IMGB

Suprafata : Mocheta



Taxa inscriere concurs drift : 40 lei

Taxa inscriere concurs best body: 30 lei



Clubul Aggressive Crew incurajeaza folosirea de counter-steer pe masinile participante





Regulament:

Regulament intruniri si concursuri RC DRIFT



1.Generalităţi



Toţi participanţii au obligaţia să adopte un comportament şi un limbaj responsabil, fără să deranjeze sau să provoace daune celorlalţi participanţi, spectatori sau bunurilor acestora. De asemenea oricărei persoane găsită că fură, avariază bunurile altor persoane sau sabotează alţi participanţi i se va interzice prezenţa la eveniment.

Este responsabilitatea fiecărui participant să respecte acest regulament pentru a putea menţine o atmosferă plăcută şi a evita degradarea reputaţiei organizatorului.

Luaţi în considerare că orice formă a sportului cu motor este periculoasă. Luati în calcul siguranţa dumneavoastră şi a celorlalţi participanţi.

Niciodata nu conduceti peste limitele dumneavoastra, pastrati un stil de conducere raportat la experienta dumneavoastra.

Sub nicio formă, participanţii nu au voie să îşi porneasca staţiile decât în cazul când se pregătesc să antreneze/concureze, iar participanţii care au evoluat înainte si au încheiat evoluţia, trebuie sa isi opreasca transmitatoarele.

Toate electronicele, incluzând lumini aditionale, sirene, etc. trebuie bine izolate pentru a nu pune in pericol siguranţa celorlalţi participanţi.

Organizatorii vor asigura fiecarui participant un numar de concurs, care va fi montat pe parbrizul automodelului.



Concursul este dedicat automodelelor tip touring onroad scara 1/10 care vor fi dotate obligatoriu cu casoserii scara 1/10 tip autoturism sau concept car cu conditia sa se regaseasca in portofoliul unui producator la scara 1:1, vopsite dupa achizitionare sau de catre producator.



Nu vor fi acceptate caroseriile de competitie tip touring sau fantasy, accentul acestui tip de evenimente fiind pus pe realism la scara.



Materialul de concurs, trebuie sa fie in stare buna, fara a prezenta defecte majore inainte de inceperea evenimentului, defecte care ar putea dauna bunei desfasurari a concursului sau ar putea aduce daune celorlalti participanti si materialelor de concurs proprii.





Este permisa folosirea tuturor tipurilor de acumulatori existenti pe piata, cu conditia ca acumulatorii de generatie noua ex: LIPO,LIFE,etc sa fie incarcati doar in saci dedicati pentru incarcare pentru a pastra in siguranta desfasurarea concursului si a evita anumite defectiuni care pot surveni la acestia.



Acumulatorii LIPO,LIFE,etc care prezinta urme de deteriorare (carcase crapate,lovituri majore, cabluri neizolate, carcase umflate) NU sunt permisi spre folosire in cadrul concursului. In cazul in care organizatorii constata folosirea acestor acumulatori de catre unul dintre participanti, pentru a evita anumite pericole care pot surveni, acesta va fi descalificat din concurs fiindu-i returnata taxa de inscriere.



Taxele de participare in cadrul concursurilor vor fi anuntate cu minim 1 luna inainte de eveniment.





Cauciucuri obligatorii in cadrul competitiilor RC DRIFT:



HPI SUPER DRIFT TIRES (cod 4402) – in cazul desfasurarii concursului pe suprafete lucioase

HPI T DRIFT TIRES ( cod 4406) – in cazul desfasurarii concursului pe suprafete asfaltate , marmura sau mocheta



Acestea vor fi disponible si inainte de concurs in cadrul standului de piese amenajate, fiind oferite la un pret promotional, fata de pretul normal de vanzare.



2. Regulile competiţei



2.0 Antrenamentele

Circuitul va fi deschis pentru antrenamente pe parcursul zilelor de concurs in anumite intervale orare anuntate.

Sistemul de antrenamente este de tipul: START – 1 TURA CIRCUIT – STOP.

In acelasi timp,pe traseu pot fi un numar de maxim 2 masini care ruleaza.

Masinile care participa la antrenamente vor fi parcate in coloana, pe o portiune delimitata, denumita SLOW ZONE, prima masina din coloana avand dreptul la o tura de circuit de antrenamente, dupa care la intoarcere este obligata sa parcheze in coloana pe zona Slow Zone, moment in care masina urmatoare din capul coloanei trebuie sa ia startul la o tura de circuit pentru antrenament.

Luati in considerare si ceilalti piloti prezenti la acest concurs, in cazul in care masina dumneavoastra s-a deteriorat/oprit pe circuitul de antrenamente, va rugam sa o inlaturati in cel mai scurt timp,pentru ca ceilalti sa poata continua sesiunea de antrenamente.





Penalizari in cazul nerespectarii regulamentului:

1. Avertisment

2. Anularea celei mai bune manse de concurs

3. Descalificarea



2.1 Calificările





Înainte ca participanţii să se prezinte pe pista de calificari, fiecaruia i se va înmâna câte un numar de concurs, fără de care nu poate intra pe pistă.

Când este randul dumneavoastră la calificări trebuie să vă luaţi automodelul din parcarea special amenajata, să il duceţi la START, să il porniţi şi să mergeţi la centrul de comandă. Fiecare concurent va avea o tură de acomodare, după care vă veţi opri la START, moment în care va trebui să vă daţi acordul că sunteţi pregătit.

Veţi avea 3 ture punctate la dispoziţie, cumulând maxim 100 de puncte. După terminarea celor 3 ture veţi primi punctajul de la juriu, final şi incontestabil.





3.Criteriile de punctare



Viteza



Este un aspect foarte important în calificări cat şi în finale, mai ales când sunteţi în faţa oponentului. Viteza la intrarea în curbe determină punctajul pentru viteză, deoarece automodelul este într-un pericol mai mare şi mai dificil de controlat. Viteza prea mică va fi depunctată.



Linia şi urmărirea apexului



Este cel mai urmărit aspect de către juriu. Se jurizeaza în funcţie de cât de bine se încadrează participantul în curbă şi cum urmareşte apexul curbei. Mai exact pilotul trebuie să înceapă curba dinspre exterior, să atingă marginea din interior a curbei, după care să iasă din nou pe exterior, maximizând astfel lungimea driftului.In interiorul curbei se vor afla jaloanele “CLIPPING POINT” care pot oferi punctaj crescut in cazul in care “botul” masinii este foarte aproape,lucru semnalizat de oficiali

Pentru a evita depunctarea pilotul trebuie să menţină minim 2 roti pe pistă, orice “iesire in decor” fiind depunctată.



Unghiul driftului şi contrabracarea



Unghiul driftului unei maşini se combină din direcţia arătată de botul automodelului şi direcţia în care se îndreaptă el. Întotdeauna se caută un unghi de 90° între acestea două, dar cu cât se depăşeste mai mult această valoare mai multe puncte vor fi caştigate. Unghiurile care depasesc 180° vor fi considerate rotire necontrolată, acestea nefiind depunctate, dar nici punctate. În punctarea unghiului de drift se va lua în calcul şi distanţa pe care se păstreaza acest unghi fără a contrabraca (cu roţile drept în faţă). Acest lucru înseamnă că un unghi mai mic, menţinut pe toată lungimea driftului vă va aduce mai multe puncte, decat scurtele escapade de supravirare. De asemenea, dacă se pierde prea multă viteza într-un drift datorită unghiurilor extreme obţinute nu se vor obţine atât de multe puncte.



Prezentarea



Pe lângă viteză, linie şi unghi, juriul mai ia în calcul şi prezenţa de drift. În cazul în care concurentul prezintă multă energie şi determinare în curbe, în loc să arate ezitare vor fi câştigate puncte adiţionale.



Punctarea





Juriul va lua în considerare toate aspectele prezentate mai sus. Fiecare tură este punctată separat, acumulându-se un maxim de 100 de puncte în total din cele 3 ture. Cel mai bun rezultat va fi luat în considerare la calificări.In cazul in care concurentul nu va cumula peste 50 de puncte in nici o tura de calificare, acesta nu se va califica in finale, fiind descalificat. În cazul unei egalităţi la puncte, cel de-al doilea scor sau al treilea va fi luat în considerare. Vor promova primii (xx) participanţi.





4.Competiţia Tsuiso Battle



Este termenul Japonez pentru Twin Battle Drift.



Se va da între concurenţii calificaţi.Grila de start este data de punctajul din calificari,astfel concurentul cu punctajul cel mai mare v-a intilni concurentul cu punctajul cel mai mic. Înainte de fiecare rundă punctată, concurenţii vor avea la dispoziţie o rundă de acomodare. Vor exista câte două runde punctate între doi concurenţi. În fiecare rundă vor fi punctaţi concurenţii din urmă, aceştia schimbând locurile după prima rundă. La sfârşitul celei de-a doua runde se va anunţa câştigătorul dintre cei doi, acesta calificându-se pentru următoarea finala.

În acest tip de concurs maşina din faţă se va numi maşina defensivă, iar cea din spate maşina ofensivă.

Punctarea în cadrul concursului Tsuiso se va face la fel ca la calificări, în schimb vor apărea unele elemente noi.

La începutul fiecarei runde, juriul va acorda 10 punte fiecărui concurent, după care vor adăuga şi vor scădea puncte în funcţie de ce se întâmplă pe parcursul cursei. Punctele pot varia între 0 si 7.

In cursa TWIN juriul v-a acorda un punctaj de maxim 10 puncte astfel :5-5, 6-4, 7-3 conform regulamentului.La incheierea cursei TWIN juriul v-a declara castigator una dincele trei optiuni :

1. Driver “A” wins

2. Driver “B” wins

3. One more Time

Dacă un pilot pierde controlul maşinii se învârte, iese în decor, nemaiputand continua cursa sau cauzează oponentului aceste lucruri, acesta din urma va câştiga runda cu 10-0.



Maşina ofensiva este masina din spate.

Aceasta va încerca să urmarească maşina din faţă apropiindu-se cât mai mult. Pilotul trebuie să demonstreze abilităţi mai bune decât concurentul său. Linia de drift nu este atât de importantă pe cât la calificări; se vor puncta mai mult unghiul, viteza si apropierea faţă de oponent.

Daca maşina ofensivă nu poate ţine pasul cu maşina din faţă acest lucru va fi privit ca abilitaţi inferioare faţă de oponent, lucru care se depunctează. Maşina ofensivă sub nicio formă nu are voie să lovească maşina concurentă, astfel încât să afecteze evoluţia acesteia, lucru care dacă se întâmplă duce la o altă depunctare. Depaşirea este permisă, chiar daca aceasta nu va beneficia de un punctaj ridicat. Ideea este de a urmari maşina defensivă îndeaproape (aripa din faţă a maşinii ofensive să fie cât mai apropiată de mânerul uşi maşinii defensive).



Maşina defensivă este maşina din faţă.

Dacă în timpul cursei există o depaşire şi maşinile işi schimab locurile acestea î-şi vor schimba şi rolurile.

Maşina defensivă trebuie să păstreze linii cât mai bune şi o viteză cât mai mare. Unghiul nu aduce foarte multe puncte, pe cât induce oponentul în eroare şi ţl face să greşească. Dacă maşina defensivă reuseşte să se distanţeze şi să dea dovadă de o bună tehnică, atunci va fi punctată mai mult. Deceleraţiile bruşte ale maşinii defensive, care pot afecta evoluţia maşinii ofensive pe parcursul turei, vor fi penalizate.

Când un pilot pierde controlul maşinii, ducând la rotiri, ieşiri în decor sau afectează evoluţia adversarului, acesta este descalificat.



Este important să înţelegem că aspectele discutate în acest regulament prinvind punctajele sunt aspecte generale şi sunt menite să educe concurenţii pentru a oferi un spectacol de calitate. Acestea nu garantează succesul şi nu ar trebui să fie folosite pentru a compara rezultatele între competitori. Driftul, ca şi punctare este destul de subiectiv, de aceea arbitrii şi observatorii lor de pe pista au decizia finală.



Concursuri in cadrul etapei de RC DRIFT:



Nu se va aplica taxa de participare pentru aceste mini concursuri. Acestea au scopul de divertisment pentru concurenti si vor fi premiate cu diplome si/sau premii personalizate.



1.BEST BODY AND LIGHT SISTEM

Participarea nu este obligatorie.



Caroserii acceptate:



Caroserii scara 1/10 tip autoturism sau concept car cu conditia sa se regaseasca in portofoliul unui producator la scara 1:1, vopsite dupa achizitionare.



Nu vor fi acceptate caroseriile de competitie tip touring sau fantasy si cele care au elemente de decor executate de producator(ex:flame, diferite autocolante , airbrush)



Punctare concurs:



Notare 1-10pct pe urmatoarele categorii: ORIGINALITATE,VOPSIRE,EXPUNERE



Nota: Categoria EXPUNERE admite folosirea de diorame pentru a pune in evidenta masina



Juriu:

Din juriu vor face parte toti participantii la clasa BEST BODY&LIGHT SYSTEM, acestia trebuind sa puncteze independent toate masinile participante in aceasta clasa, facand exceptie masina personala SAU jurizarea este facuta de catre spectatorii prezenti la acest eveniment, prin votarea caroseriei preferate. Este necesar un numar de 10 voturi pentru o anumita caroserie pentru castigarea clasei.



Castigatorul acestei clase va fi cel care a totalizat cel mai mare numar de puncte.



2. BEST GARAGE:

Participarea nu este obligatorie.



Diorama trebuie sa fie creata la scara 1/10 si sa fie executata manual de catre concurenti, putand folosi elemente de decor prefabricate ex: Figurine,Scule,Copaci,Lumini,etc



Jurizarea se va face de catre publicul prezent, pe baza numarului alocat fiecarei diorame, fiind nevoie de un numar de maxim 10 voturi pentru a putea declara diorama invingatoare.



In cadrul acestui eveniment pot participa concurentii individual sau pe echipe. Fiecare echipa participanta va avea dedicat un spatiu de expunere pentru a pune in evidenta diorama creata de acesta.



3. Wall of Death

Participarea nu este obligatorie.



Scopul acestui concurs este de a rula automodelul in marsarier, cu spatele, cat de aproape de parapet cu putinta, pentru o tura completa de circuit. Masina trebuie sa atinga CHECKPOINT-urile, montate in fiecare curba a traseului, cu orice parte din caroserie. Masina care a atins toate CHECKPOINT-urile in o tura de circuit si cu cele mai putine atingeri ale parapetului si cele mai putine greseli, castiga.



4. PARKING KING

Participarea nu este obligatorie.



Scopul acestui concurs este de a rula automodelul in derapaj controlat si a-l parca intre 2 puncte delimitate.



Masina care reuseste parcarea fara sa atinga punctele de delimitare,castiga.



ORGANIZATORII I-SI REZERVA DREPTUL DE A EXCLUDE DIN COMPETITIE CONCURENTII CARE NU RESPECTA PREZENTUL REGULAMENT, FARA O AVERTIZARE PREALABILA



Acest topic este pentru inscrieri si doar pentru inscrieri. Va rugam foarte mult daca aveti intrebari sa ne contactati pe privat sau pe http://www.rhcforum....ft-grand-arena/

Va multumim pentru intelegere


Aceasta postare a fost editata de florin plavitu: 05 February 2014 - 08:06 PM

MST XXX-D VIP HT

Yokomo DRB

MST FXX-D VIP RWD

Yokomo DIB 275

Tamiya TA-05 VDF II

Hot Bodies TCXX
0

#2 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 06 February 2014 - 07:48 AM

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#3 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 06 February 2014 - 09:07 AM

Felicitari pentru anuntul complet.

Mircea Serban - Schumacher Mi4cx - Bmw e30 - drift only
0

#4 Useril este offline   florin plavitu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 212
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2014 - 09:55 AM

1: Mircea Serban - Schumacher Mi4cx - Bmw e30 - Drift only

2: Stroia Alexandru - Yokomo Dib - Camaro -Drift only

3: Plavitu Florian - Yokomo Dib 275 - Toyota Mark-x -Drift only

4:

5:

6:

7:

8:

9:








MST XXX-D VIP HT

Yokomo DRB

MST FXX-D VIP RWD

Yokomo DIB 275

Tamiya TA-05 VDF II

Hot Bodies TCXX
0

#5 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 06 February 2014 - 09:18 PM

Afisul competitiei. Succes !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Afis Rc Grand Arena 2.jpeg

RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#6 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2014 - 12:30 AM

Cand incep inscrierile pentru etapa din 22 februarie? Si pretul va fi tot de 40 de lei?
0

#7 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2014 - 12:40 AM

1: Mircea Serban - Schumacher Mi4cx - Bmw e30 - Drift only

2: Stroia Alexandru - Yokomo Dib - Camaro -Drift only

3: Plavitu Florian - Yokomo Dib 275 - Toyota Mark-x -Drift only

4: Marchis Filip - HPI Sprint 2 -BMW

5:

6:

7:

8:

P.S. imi cer iertare pt intrebarea de mai sus. nu am citit

Aceasta postare a fost editata de FilipMarchis: 10 February 2014 - 12:40 AM

0

#8 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 11 February 2014 - 08:57 PM

Vezi postareaFilipMarchis, la 10 February 2014 - 12:40 AM, a spus:

imi cer iertare pt intrebarea de mai sus. nu am citit

Caieste-te Filip, caieste-te! :D
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#9 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2014 - 06:53 AM

Vezi postareaUzzy, la 11 February 2014 - 08:57 PM, a spus:

Caieste-te Filip, caieste-te! :D

ma caiesc uzzy. vin la tine la spovedanie
0

#10 Useril este offline   vvrest 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 907
  • Inregistrat: 29-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2014 - 10:13 AM

1: Mircea Serban - Schumacher Mi4cx - Bmw e30 - Drift only

2: Stroia Alexandru - Yokomo Dib - Camaro -Drift only

3: Plavitu Florian - Yokomo Dib 275 - Toyota Mark-x -Drift only

4: Marchis Filip - HPI Sprint 2 -BMW

5: Razvan Feri - Xray T1 - BMW E30

6:

7:

8:
0

#11 Useril este offline   cata max 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2014 - 03:59 PM

1: Mircea Serban - Schumacher Mi4cx - Bmw e30 - Drift only

2: Stroia Alexandru - Yokomo Dib - Camaro -Drift only

3: Plavitu Florian - Yokomo Dib 275 - Toyota Mark-x -Drift only

4: Marchis Filip - HPI Sprint 2 -BMW

5: Razvan Feri - Xray T1 - BMW E30

6: Constantinescu Vlad - Thunder Tiger - Nissan GTR - Drift only

7: Constantinescu Catalin - Xray T3 - Nissan 350Z - Drift only

8:
0

#12 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 17 February 2014 - 05:26 PM

1: Mircea Serban - Schumacher Mi4cx - Bmw e30 - Drift only

2: Stroia Alexandru - Yokomo Dib - Camaro -Drift only

3: Plavitu Florian - Yokomo Dib 275 - Toyota Mark-x -Drift only

4: Marchis Filip - HPI Sprint 2 -BMW

5: Razvan Feri - Xray T1 - BMW E30

6: Constantinescu Vlad - Thunder Tiger - Nissan GTR - Drift only

7: Constantinescu Catalin - Xray T3 - Nissan 350Z - Drift only

8: Suciu Andrei - HOT BODIES TC-FD - LEXUS LS460 - DRIFT ONLY

9. CICALO OSWALD - HOT BODIES TC-FD - LEXUS LS 430 - DRIFT ONLY
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#13 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 18 February 2014 - 05:38 PM

Super, vine si Clujul
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#14 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 20 February 2014 - 10:25 AM

Intrebare : o sa ma apuc si eu de drift. Mi s-a pus pata pe o caroserie Mazda Furai... este un concept car din 2008 care a rupt saloanele auto dar care nu a ajuns in productie de serie... am voie cu aceasta caroserie ? Nu e fantasy, nu e touring.. e un concept car. Va intreb ca sa nu dau banii degeaba pe ea. Am atasat o poza cu caroseria 1/10 - 190mm. Puteti cauta varianta 1/1 pe google images.
Multumesc,

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: CarrEC_Furai.jpg

Aceasta postare a fost editata de neataticu: 20 February 2014 - 10:28 AM

12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#15 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 20 February 2014 - 10:42 AM

La drift ai voie cu orice carcasa.
Nu te ajuta cu nimic carcasa, deci absolut orice carcasa.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#16 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 20 February 2014 - 12:10 PM

Vezi postareavgeorge, la 20 February 2014 - 10:42 AM, a spus:

La drift ai voie cu orice carcasa.
Nu te ajuta cu nimic carcasa, deci absolut orice carcasa.


Stiu ca nu ma ajuta dar nu merge orice carcasa ca asa veneam direct cu caroseria de touring si nu mai imi bateam capul atat :

"Concursul este dedicat automodelelor tip touring onroad scara 1/10 care vor fi dotate obligatoriu cu casoserii scara 1/10 tip autoturism sau concept car cu conditia sa se regaseasca in portofoliul unui producator la scara 1:1, vopsite dupa achizitionare sau de catre producator.
Nu vor fi acceptate caroseriile de competitie tip touring sau fantasy, accentul acestui tip de evenimente fiind pus pe realism la scara."

In mod normal cf regulamentului ar trebui sa fie acceptata aceasta caroserie dar nu vreau sa apara discutii la concurs...

Multumesc,
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#17 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 20 February 2014 - 12:42 PM

In mod normal nu este acceptata... este tot fantasy si nu a intrat in productie. Lasa pata aia si gaseste alta pt drift pe care sa ti se puna pata.
0

#18 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2014 - 01:01 PM

Vezi postareaneataticu, la 20 February 2014 - 12:10 PM, a spus:

Stiu ca nu ma ajuta dar nu merge orice carcasa ca asa veneam direct cu caroseria de touring si nu mai imi bateam capul atat :

"Concursul este dedicat automodelelor tip touring onroad scara 1/10 care vor fi dotate obligatoriu cu casoserii scara 1/10 tip autoturism sau concept car cu conditia sa se regaseasca in portofoliul unui producator la scara 1:1, vopsite dupa achizitionare sau de catre producator.
Nu vor fi acceptate caroseriile de competitie tip touring sau fantasy, accentul acestui tip de evenimente fiind pus pe realism la scara."

In mod normal cf regulamentului ar trebui sa fie acceptata aceasta caroserie dar nu vreau sa apara discutii la concurs...

Multumesc,



Pentru acest concurs poti folosi caroseria mea de Lancer EVO 2 sau Peugeot 406 ST.
0

#19 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 20 February 2014 - 01:44 PM

Astazi voi fi prezent la pista... mai vine cineva?
0

#20 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 20 February 2014 - 02:58 PM

Vezi postareaDiesel, la 20 February 2014 - 12:42 PM, a spus:

In mod normal nu este acceptata... este tot fantasy si nu a intrat in productie. Lasa pata aia si gaseste alta pt drift pe care sa ti se puna pata.



Uite de asta zic... masina nu este fantasy... este un concept car. O masina reala, nu doar o plansa de desen... A luat foc in teste la Top Gear pe pista.. este o masina reala nu fantasy !
Daca respectam regulamentul mot a' mot este regulamentara, dar astept si alte pareri.
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#21 Useril este offline   florin plavitu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 212
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2014 - 03:16 PM

Nu cred ca vor aparea discutii privind aceasta caroserie cel putin din partea organizatorilor. Din puncutul meu de vedere este ok. Am remarcat si eu masina la cei de la Top Gear. Acum nu trebuie sa fim absurzi referitor la caroserii (nu discut despre caroserii tip touring-competitie). Este un model foarte frumos. Te asteptam atata timp cat detii si cauciucurile necesare mentionate in regulament.




Va rog ca orice alte discutii sa le purtam in topicul mentionat sau pe privat. Nu dorim sa aglomeram acest topic.




VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE



MST XXX-D VIP HT

Yokomo DRB

MST FXX-D VIP RWD

Yokomo DIB 275

Tamiya TA-05 VDF II

Hot Bodies TCXX
0

#22 Useril este offline   v1rusel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 249
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:DRIFT NAVO

Postat 21 February 2014 - 12:34 PM

1: Mircea Serban - Schumacher Mi4cx - Bmw e30 - Drift only

2: Stroia Alexandru - Yokomo Dib - Camaro -Drift only

3: Plavitu Florian - Yokomo Dib 275 - Toyota Mark-x -Drift only

4: Marchis Filip - HPI Sprint 2 -BMW

5: Razvan Feri - Xray T1 - BMW E30

6: Constantinescu Vlad - Thunder Tiger - Nissan GTR - Drift only

7: Constantinescu Catalin - Xray T3 - Nissan 350Z - Drift only

8: Suciu Andrei - HOT BODIES TC-FD - LEXUS LS460 - DRIFT ONLY

9. CICALO OSWALD - HOT BODIES TC-FD - LEXUS LS 430 - DRIFT ONLY

10.MIREA IULIAN - R31 - NISSSAN SX180
0

#23 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 21 February 2014 - 03:35 PM

Nu va suparati, dar regulamentul a fost facut acum 5 ANI de zile si se urmeaza aceste criterii de concurs de atunci. Este foarte simplu, modelul de caroserie trebuie sa fie unul de model de serie, MAZDA FURAI sau un model de Touring,Fantasy,Concept car nu sunt acceptate conform regulamentului.

Acest regulament a fost gandit si facut de MINE personal acum 5 ani, tocmai pentru a aduce un plus de realism in cadrul concursurilor.

Mie personal nu imi convine sa se tot faca exceptii concurs de concurs ca unul nu are nu stiu ce altul nu stiu ce. Regulamentul este cunoscut, public si postat peste tot de ani de zile, deci cine vrea sa vina la un concurs, trebuie sa se conformeze.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 21 February 2014 - 07:03 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#24 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 23 February 2014 - 09:50 AM

Rezultatele dupa prima etapa a concursului :

Calificari :

1. Stroia Alexandru - 100 puncte
2. Plavitu Florian - 98 puncte
3. Mirea Iulian - 94 puncte
4. Caragea Alexandru - 94 puncte
5. Feri Razvan - 92 puncte
6. Parvan Cristian - 92 puncte
7. Nicu aka Liliacu - 90 puncte
8. Suciu Andrei - 90 puncte
9. Tudor Popa - 89,3 puncte
10. Constantinescu Vlad - 88 puncte
11. Constantinescu Catalin - 86 puncte
12. Serban Mircea - 85,3 puncte
13. Marchis Liviu - 85,3 puncte
14. Antonesei Robert - 85,3 puncte
15. Liviu Romaniuc - 84 puncte



Podium :


1. Stroia Alexandru
2. Caragea Alexandru
3. Tudor Popa

Multumim tuturor pentru participare si va asteptam la urmatoarea etapa.

Nu uitati ca toate sumele stranse din plata taxei de participare vor fi date ca premii anuntate pentru podium si premii extra, in ultima etapa a concursului.




Aceasta postare a fost editata de geicsu: 23 February 2014 - 09:52 AM

RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#25 Useril este offline   p0g0 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 10-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cascador
    Automodelism-(DRIFT)

Postat 23 February 2014 - 10:39 AM

:yahoo: :drinks: :clapping: va ne revedem sanatosi
0

#26 Useril este offline   v1rusel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 249
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:DRIFT NAVO

Postat 23 February 2014 - 12:50 PM

a fost super acumsa vina si pozele
si care mai vine azi la pista pe la 4 si ceva
0

#27 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 23 February 2014 - 07:18 PM

Care este garda la sol, minima, acceptata la un concurs de drift?
0

#28 Useril este offline   v1rusel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 249
  • Inregistrat: 22-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:DRIFT NAVO

Postat 23 February 2014 - 07:44 PM

nu este stabilita garda poti so inalti sau so lai jos cat vrei,daca nu agata pe pista
recomandat este 1 cm sau 2 pe scara de reglaj
0

#29 Useril este offline   florin plavitu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 212
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2014 - 09:09 PM

Poze poze hai la poze

https://d.transfer.r...3feb-a41088.zip



MST XXX-D VIP HT

Yokomo DRB

MST FXX-D VIP RWD

Yokomo DIB 275

Tamiya TA-05 VDF II

Hot Bodies TCXX
0

#30 Useril este offline   florin plavitu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 212
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2014 - 09:17 PM

Partea a doua

http://fastupload.ro...e22b9b2932.html
MST XXX-D VIP HT

Yokomo DRB

MST FXX-D VIP RWD

Yokomo DIB 275

Tamiya TA-05 VDF II

Hot Bodies TCXX
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro