Modelism - RHC Forum: Noua legislatie in aeromodelism - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 61 Pagini +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Noua legislatie in aeromodelism Ordinul 8/2014

#1771 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 September 2019 - 08:36 AM

O să mi se spună că fac apologia unei epoci negre, dar așa neagră cum a fost hai să facem o simplă comparație.

În primul rând după 1945 până în 1989 (44 ani) România a fost, propriu-zis, scoasă din feudalism și transformată într-o putere economică. "Comuniștii", așa cum erau ei cu lozincile proletare și-au dat seama destul de repede că au nevoie de școală, de specialiști și atunci au luat "fruntașul proletar" de la bancul de lucru și l-au trimis la școală, la facultate. Au reușit să elimine analfabetismul și au scăzut procentul de semi-analfabetism sub 5%. Câte state din lumea asta pot să afirme că au avut, sau au o asemenea realizare ?
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1772 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18428
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 September 2019 - 08:45 AM

Si acum, lasati liberi, au revenit la procentul normal, asta este cantitatea de inteligenta necesara locurilor astora, ce sa faci... selectie naturala cica ii zice...
Ca sa scapi de turci nu caligrafie iti trebuia, ci smecherie ;)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 18 September 2019 - 08:45 AM

renatoa de la aacr.ro
0

#1773 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 September 2019 - 08:53 AM

S-au construit drumuri, căi ferate electrificate, sisteme energetice cu preponderență verzi, o flotă navală de invidiat și multe altele. Culmea, majoritatea realizărilor au venit după 1965. Adică în 24 de ani, cu 20 de mlrd. de dolari împrumutați (datorie plătită scump și cu multe umilințe din cauza unui scelerat) s-a făcut Vidraru, Transfăgărășanul, o groază de alte acumulări de apă și microhidrocentrale, două canale între Dunăre și Marea Neagră și s-a început un al treilea canal - Siret-Dunăre, chiar și niște amărâți de km de autostradă, sisteme de irigații și lista poate continua.
După 1990, în 29 de ani ce s-a realizat ?
În primul rând ne apropiem de 10% analfabetism și peste 30% semi-analfabetism (încă puțin și-i ajungem pe nemți), avem datorii externe imense, s-au distrus industrii, rețelele de irigații ca inexistente și ... .
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1774 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 September 2019 - 08:57 AM

Enumerările ar putea continua pe zeci de pagini numai cu ce știu eu, dar consider că ajunge să răspundă la întrebarea "de ce" pusă de Vlad.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1775 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 September 2019 - 09:01 AM

De ce vorbesc de FRMd ? Pentru că are valoare istorică și încă există, iar altă organizație nu este.
ARA ? NESEMNIFICATIVĂ pe lângă faptul că "prinde avioane" cu plasa de țânțari.
Oare câți membri plătitori mai are ? Asta contează, nu listele prezentate de ei.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 18 September 2019 - 09:02 AM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#1776 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 September 2019 - 09:05 AM

De fapt, tipul de persoane care au "furat" ARA sunt aceleași cu cei care au "avut rezultate" în ultimii 29 de ani.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1777 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 September 2019 - 09:38 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 18 September 2019 - 08:57 AM, a spus:

Enumerările ar putea continua pe zeci de pagini numai cu ce știu eu, dar consider că ajunge să răspundă la întrebarea "de ce" pusă de Vlad.


Tot eu am dat si raspunsul (pentru ca eu pot).
Au nevoie de un rezultat AUTOMAT.

La RC, nu ajuta numar de telefon, nu ajuta IMEI, nu ajuta reucunoastere vocala ( asa cum merge pentru cartele). Trebuie sa lege AUTOMAT IP-ul din emitator, de o persoana. O vor rezolva sau ne vor eradica.

Despre restul, numai vesti rele: epoca de aur s-a incheiat, si secolul s-a incheiat, si mileniul (cu aceeasi ocazie). Probabil si multe realizari s-au mai perimat.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 18 September 2019 - 09:39 AM

0

#1778 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 September 2019 - 11:22 AM

Vezi postareavlad1, la 18 September 2019 - 09:38 AM, a spus:

Tot eu am dat si raspunsul (pentru ca eu pot).
Au nevoie de un rezultat AUTOMAT.

La RC, nu ajuta numar de telefon, nu ajuta IMEI, nu ajuta reucunoastere vocala ( asa cum merge pentru cartele). Trebuie sa lege AUTOMAT IP-ul din emitator, de o persoana. O vor rezolva sau ne vor eradica.

Despre restul, numai vesti rele: epoca de aur s-a incheiat, si secolul s-a incheiat, si mileniul (cu aceeasi ocazie). Probabil si multe realizari s-au mai perimat.


Aici de contrazic puțin.

Aprobarea militarilor apare la noi. În celelalte state europene nu am auzit de așa ceva. Cel puțin în Germania nu. Zbor pe niște dealuri (cu planoarele) care sunt la mai puțin de 1 km de o bază militară aeriană, iar modelodromul e undeva la aproape 2 km de ea. Nu ne trebuie nicio aprobare de la ei. Documentul EASA nici nu amintește de situația asta.

E foarte puțin interesant cine și unde folosește stația atâta vreme cât sunt mai mulți în același timp.
Mai interesant (de folos) ar fi să știe unde este și al cui este receptorul folosit, de aici și ideea de geofancing pe drone, deocamdată. Am mai scris despre asta ca fiind marea lor problemă la care făcea referire și unul din raportorii comisiei (politician de-al nostru) și de la care am un răspuns scris că nu aeromodelul clasic îi interesează, ci aeromodelul echipat cu electronică care să-l facă capabil să ducă la îndeplinire o misiune preprogramată - drona.
Din punct de vedere tehnic, o identificare a receptorului și proprietarului acestuia nu e chiar așa dificilă și costisitoare cum s-ar crede.
Sunt o mulțime de drone la care nici nu ai nevoie de stație. Îți ajunge un smartphone.

P.S. Nu a existat o epocă de aur. Cel puțin din punctul meu de vedere.
Perimarea ? În condițiile în care te plângi de secetă și culturile tale din secolul 21 (mileniul 3) sunt la voia naturii, cu siguranță că instalațiile de irigații (canale și stații de pompare) și bateriile antigrindină care existau în secolul 20 (mileniul 2) sunt perimate. Nu știam de ce s-au înmulțit bisericile. E mai modern să tragi clopotele să "gonești" grindina, iar de irigat - e mai de actualitate folosirea cisternelor cu pompe, sau eventual cu găleata. În ultimă instanță scoatem preotul din lăcaș și-l ducem pe ogor pentru o slujbă să ne dea Atotputernicul vreme favorabilă agriculturii.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1779 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18428
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 September 2019 - 12:25 PM

Nici macar statiile radiamatorilor, in epoci mult mai restrictive, nu avea o modalitate tehnica de a fi identificate, ele ca atare... Nu exista o semnatura in semnalul radio propriu zis.
Se putea afla frecventa, locul de unde emiti (asta daca emiteai suficient de mult timp ca sa apuce sa faca o triangulatie...) dar nu era identificata statia in sine sau omul care o opera.

Nici FAA, nici EASA, nu au cea mai mica intentie de a purcede pe calea asta.
Si ei se confrunta cu chestii care deja devin personal/casnice... vezi cazul de mai jos:

https://www.wtap.com...-560644911.html

Credeti ca suparatul asta s-ar sinchisi sa inregistreze zburatoarea cu care face asa ceva?
Sau o serie inscrisa pe pistol ii impiedica pe unii sa o ia razna prin locuri publice, ca sunt ei suparati pe lume ?
renatoa de la aacr.ro
0

#1780 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1109
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 19 September 2019 - 12:48 PM

De aia radioscamatorii sunt obligați legal să-și decline indicativul și localizarea la intervale mai mici de 15 minute.

No, acum, modeliștii pot șopti în radiocomandă numărul de înmatriculare, așa... la fiecare pack proaspăt pus pe model. :))
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1781 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 19 September 2019 - 12:51 PM

Nu, dar pe unii i-ar face un pic mai resposabili.

Pe altii i-ar scote dintre 'suspecti', pentru altii ar putea fi folosita ca proba inregistrarea 'meteo'. Ar fi cel putin la fel de selectiv sau riguros ca numarul de la masina, seria de pasaport sau alte serii inregistrate. De la CNP in coace, unii tin mult la astea. Desi, la cum se avanseaza cu recunoasterea faciala, se va perima curind.

Statiile noastre nu emit nimic fara identificator unic.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 19 September 2019 - 12:53 PM

0

#1782 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1109
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 19 September 2019 - 12:53 PM

Vezi postarearenatoa, la 19 September 2019 - 12:25 PM, a spus:


https://www.wtap.com...-560644911.html

Credeti ca suparatul asta s-ar sinchisi sa inregistreze zburatoarea cu care face asa ceva?
Sau o serie inscrisa pe pistol ii impiedica pe unii sa o ia razna prin locuri publice, ca sunt ei suparati pe lume ?


Citeaza

Muzzicato is not directly charged with detonating any of the explosives, but he is charged with knowingly operating an aircraft, the drone, without registration.


Deci nu e bai că arunci grenade în curtea fetii. E bai că n-aveai ITP-ul făcut mașinii pe care o conduceai în ziua respectivă.
Tare.
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1783 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 521
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 20 September 2019 - 08:52 AM

Salut
S-a discutat ceva interesant/util la conferinta ARA de ieri?
N-am mai ajuns in timp util.
0

#1784 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18428
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 20 September 2019 - 09:25 AM

N-am participat, la ultimele doua intrebari directe catre conducere nu mi s-a raspuns:
- pe cine mai reprezinta ARA,
- ce face ARA ca sa asigure implementarea intocmai a directivelor EASA
renatoa de la aacr.ro
0

#1785 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1222
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 20 September 2019 - 12:05 PM

Vezi postareaGarett, la 20 September 2019 - 08:52 AM, a spus:

Salut
S-a discutat ceva interesant/util la conferinta ARA de ieri?
N-am mai ajuns in timp util.

A fost cosmetizata propunerea de amendament la codul aerian.
0

#1786 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2993
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 20 September 2019 - 12:15 PM

Vezi postareaxorg, la 20 September 2019 - 12:05 PM, a spus:

A fost cosmetizata propunerea de amendament la codul aerian.



in ce sens? a trebuit sa ies din pacate.

ce n-am inteles eu, ce rahat cauta MApN in toata treaba asta. si de ce rahat se mai discuta despre ceva ce deja e f bine reglementat in noua legislatie care v-a intra in vigoare de la anul (aia easa). adica ai nostril discuta ceva ce de la anul se va schima? sau cum? am o gramada de nelamuriri.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#1787 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1222
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 20 September 2019 - 12:18 PM

Vezi postarearenatoa, la 20 September 2019 - 09:25 AM, a spus:

N-am participat, la ultimele doua intrebari directe catre conducere nu mi s-a raspuns:
- pe cine mai reprezinta ARA,
- ce face ARA ca sa asigure implementarea intocmai a directivelor EASA

Subscriu intru totul la prima intrebare. As aborda putin diferit subiectul:
Cand are ARA de gand sa organizeze o adunare generala deschisa si accesibila aeromodelistilor? La Brasov acolo unde oamenii au venit mereu si unde a luat nastere ARA, nu la Cluj unde data trecuta nu a ajuns nimeni.
0

#1788 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1222
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 20 September 2019 - 01:05 PM

Vezi postareaALLEN, la 20 September 2019 - 12:15 PM, a spus:

in ce sens? a trebuit sa ies din pacate.

ce n-am inteles eu, ce rahat cauta MApN in toata treaba asta. si de ce rahat se mai discuta despre ceva ce deja e f bine reglementat in noua legislatie care v-a intra in vigoare de la anul (aia easa). adica ai nostril discuta ceva ce de la anul se va schima? sau cum? am o gramada de nelamuriri.

Mapn este si el beneficiar al acestui cod, nu vom mai avea codul aerian civil ci un cod aerian comun. Iti impartasesc intr-u totul opinia drept pt. care am cerut eliminarea din amentele ARA a sintagmei ordin comun al ministerului transporturilor si MAPN, cu ordin de ministru.
0

#1789 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 September 2019 - 06:10 PM

Vezi postareaALLEN, la 20 September 2019 - 12:15 PM, a spus:

in ce sens? a trebuit sa ies din pacate.

ce n-am inteles eu, ce rahat cauta MApN in toata treaba asta. si de ce rahat se mai discuta despre ceva ce deja e f bine reglementat in noua legislatie care v-a intra in vigoare de la anul (aia easa). adica ai nostril discuta ceva ce de la anul se va schima? sau cum? am o gramada de nelamuriri.


Deci ... :
Cel mai bine e să "se tragă" pe ceea ce a publicat EASA fără alte "invenții de geniu".
Argumente sunt destule și cam de necombătut.
1. Alinierea la legislația europeană. Adoptând recomandările EASA permite și libera circulație. Ne vin musafiri la competiții și ce facem ? Legitinațiile și dreptul de zbor acordat de un alt stat european trebuie recunoscute și în România, nu să fie puși la alte taxe - lucru care ar contravine chiar convențiilor semnate;
2.Există deja o autoritate în domeniu care funcționează legal după norme interne și regulamentul FAI;
3.Definiția aeromodelului e deja stabilită de regulamentul FAI.

Orice altă încercare de a introduce ceva "altfel" nu înseamnă decât să-ți bați cuie în bocanci.

Până la urmă, în cazul în care o organizație nu funcționează corect, există și varianta "un șut în profundor să facă un pas înainte". (Asta nu se referă la Autoritatea Aeronautică)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1790 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2993
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 20 September 2019 - 06:40 PM

Vezi postareaALLEN, la 06 July 2019 - 09:09 AM, a spus:

pai la noi AACR-ul a facut asta, dar intr-un mod ciudatdin pct meu de vedere. mai nou, am aflat ca nici nu isi mai doresc acest lucru, pt e pra multa corvoada pt ei, logistica, etc. Cf Easa, AACR poate sa delege.
eu as face asa: ba, care e forul / organizatia nationala? aaa, Federatia? pai sa faca ea acest lucru. apoi, Federatia, daca ar gandi logic, ar face un parteneriat cu ARA, si lucrurile ar intra pe un fagas normal, pt noi.
cei de la AACR vor doar sa stie cati aeromodelisti sunt, zonele unde se zboara. asta o stiu sigur. nu ii intereseaza f multe detalii, decat in caz de...
cine a citit propunerile EASA, stiu ca aeromodelele, sau ce mai zburam noi, se incadreaza la C4, masa maxima de decolade 25Kg

" Un UAS C4 respectă următoarele cerințe:
(1) are o MTOM mai mică de 25 kg, inclusiv sarcina utilă;
(2) este controlabil și manevrabil în condiții de siguranță de către un pilot la distanță, conform instrucțiunilor producătorului, după cum este necesar în toate condițiile de funcționare anticipate, inclusiv în urma defectării unuia sau, după caz, a mai multor sisteme;
(3) nu este capabil să intre în moduri de control automat, cu excepția asistenței pentru stabilizarea zborului, fără efect direct asupra traiectoriei și a asistenței la pierderea legăturii, cu condiția să fie disponibilă o poziție fixă prestabilită a comenzilor de zbor în cazul pierderii legăturii;
(4) Este introdus pe piață însoțit de un manual care să indice:
(a)
caracteristicile UA, inclusiv, dar fără a se limita la:
— clasa UA;
— masa UA (cu o descriere a configurației de referință) și masa maximă la decolare (MTOM);
— caracteristicile generale permise în ceea ce privește dimensionarea masei, interfețele cu UA și alte eventuale restricții;
— echipamente și software pentru comanda la distanță a UA;
— și o descriere a comportamentului UA în cazul unei pierderi a legăturii de date;
( instrucțiuni clare de operare;
© instrucțiuni privind întreținerea;
(d) proceduri de depanare;
(e) limitări operaționale (inclusiv, dar fără a se limita la condițiile meteorologice și operațiunile pe timp de zi/noapte); precum și
(f) descrierea adecvată a tuturor riscurilor legate de operațiunile UAS;
(5) include o notă de informare publicată de Agenția Uniunii Europene pentru Siguranța Aviației (AESA), în care sunt precizate limitările și obligațiile aplicabile în temeiul legislației UE"



pe mine personal asta ma intereseaza ca si clasa. apoi, daca tot suntem (..)UE, avem aceleasi drepturi si obligatii ca alti cetateni din statele member. EASA zice una, noi ca romanii, in loc sa simplificam, ne scapinam la ureche moldoveneste (nu e nici o aluzie, e doar o vorba din popor). na, sunt multe chestii care nu le inteleg, dar poate se vor alinia astrtele si vom intelege odata pt totdeauna ca, "complicacismele" nu isi mai au rostul.

Vezi postareaViP_Eol, la 20 September 2019 - 06:10 PM, a spus:

Deci ... :
Cel mai bine e să "se tragă" pe ceea ce a publicat EASA fără alte "invenții de geniu".
Argumente sunt destule și cam de necombătut.
1. Alinierea la legislația europeană. Adoptând recomandările EASA permite și libera circulație. Ne vin musafiri la competiții și ce facem ? Legitinațiile și dreptul de zbor acordat de un alt stat european trebuie recunoscute și în România, nu să fie puși la alte taxe - lucru care ar contravine chiar convențiilor semnate;
2.Există deja o autoritate în domeniu care funcționează legal după norme interne și regulamentul FAI;
3.Definiția aeromodelului e deja stabilită de regulamentul FAI.

Orice altă încercare de a introduce ceva "altfel" nu înseamnă decât să-ți bați cuie în bocanci.

Până la urmă, în cazul în care o organizație nu funcționează corect, există și varianta "un șut în profundor să facă un pas înainte". (Asta nu se referă la Autoritatea Aeronautică)


perfect de accord cu tine. pe bune!
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#1791 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1222
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 20 September 2019 - 09:20 PM

Asta a cerut si ARA, ca ce este sub 25kg sa fie reglementat prin act normativ ce va transpune EASA in legislatia interna. EASA in sine nu este o lege, este o recomandare pentru legislatia statelor membre. Din pacate cel mai probabil la nivel european, vom avea o legislatie colorata tocmai pt. ca EASA lasa foarte mult loc fiecarui stat pt. propriile reglementari interne.
0

#1792 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18428
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 September 2019 - 08:56 AM

In alte parti o tot amana... asta cu CNP-ul de drona

https://dronedj.com/...ystems-delayed/

... mi se pare normal, mai vine cate unu mai tehnocrat si le da peste mana ca nu se poate...
renatoa de la aacr.ro
0

#1793 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1109
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 24 September 2019 - 09:23 AM

Și când, următorul martir, se hotărăște să-și încarce fantoama cu îngrășământ, or să scoată băieții scula și o să le apară pe ecran "Unknowm ID"

Edit: noroc că au RTH.

Aceasta postare a fost editata de Săndel: 24 September 2019 - 09:25 AM

- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1794 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1222
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 25 September 2019 - 10:23 PM

Eu cred ca ar trebuii sa mai incetati cu idei de genul asta. Nu de alta dar nu stim cine citeste si inchipuitiva ce ar insemna implementarea unui sistem de complexitatea astuia cu ID pe drona de AACR care acum cand trece un numar intr-un registru si lipeste un cip pe drona spune ca are cheltuieli ce nu-i permit sa scada tariful inmatricularii sub 90 de euro.
0

#1795 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1109
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 25 September 2019 - 10:43 PM

în momentul de față nu poate fi identificat un cetățean cu buletinul în mână, dacă e sau nu e asigurat medical.

Chip-uri, ID-uri, chestii cam departe de o nație condusă de analfabeți funcționali care-și cumpără diplome și doctorate prost falsificate.


Don't worry, be happy și fly safe.
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1796 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2253
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 27 September 2019 - 12:11 AM

Pentru cei care "au probleme" cu masa la decolare. Tot aeromodel este: https://youtu.be/HfnIdSV_4vo
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1797 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18428
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 30 September 2019 - 04:11 PM

Astia precis nu au cerut nici zona segregata... nici aacr'u nu l-a interesat...

https://www.agerpres...itatori--377538

... la ceva legat de "flight" pe bune nu se inghesuie lumea asa...
renatoa de la aacr.ro
0

#1798 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18428
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 October 2019 - 10:12 AM

Cineva in Oradea o sa chicoteasca satisfacut... :D "...v-am spus eu cum e cu ID-ul..."

https://www.youtube....h?v=1hrKmaX2TvU

... ghinionul "lor" este ca nu toti zburam DJI... unii chiar ne ferim de asta, prietenii stiu de ce ;)
renatoa de la aacr.ro
0

#1799 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1109
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 09 October 2019 - 11:52 AM

Păi no... deasupra sunt 300kg de balon, practic la mila vântului, cu 50 de litri de gaz în butelii și lor le e frică de fantoame...
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#1800 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18428
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 October 2019 - 11:58 AM

Piatră, hârtie, foarfecă... ;)
lustra, elice, balon... :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 09 October 2019 - 11:58 AM

renatoa de la aacr.ro
0

Arata acest topic


  • 61 Pagini +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro