Problema alimentare cobustibil HPI Trophy motor 4.6 Truggy
#1
Postat 02 November 2013 - 07:16 PM
Puteti sa ma ajutati cu o idee, nu stiu din ce cauza nu imi urca combustibilul in carburator. Tin sa zic ca am masina de 3 zile in momentul scrierii acestui articol.
Am acoperit toba cu degetul si am tras de pull starter, dar degeaba...chiar nu vrea sa se alimenteze. Am verificat si daca nu trage aer fals pe undeva, dar nimic.
Daca e cineva din Timisoara care ma poate ajuta cu o reglare si sa ma introduca un pic in tema automodelismului, o accept cu mare placere.
#2
Postat 02 November 2013 - 07:19 PM
#4
Postat 02 November 2013 - 08:02 PM
#6
Postat 02 November 2013 - 08:52 PM
In alta ordine de idei, o sfoara de modelism nu se rupe decat in momentul cand e innecat motorul si trage proprietarul de ea ca #$@%
Mai bine iei un pullstart nou si stii o treaba
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#7
Postat 02 November 2013 - 10:00 PM
Apoi te uiti la filme cum se pune si intelegi sistemul de functionare al acestuia.
#8
Postat 02 November 2013 - 10:46 PM
#9
Postat 02 November 2013 - 11:22 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#10
Postat 29 November 2013 - 10:33 AM
Pana la urma am reusit sa pornesc masina Duminica trecuta...dupa cateva (multe) incercari.
Problema cu combustibilul care nu urca in carburator: am desfacut un pic bujia si am tras de pul starter.
Am adus toate setarile la cele din fabrica, de pe telecomanda i-am dat un pic mai multe turatii si fiind frig am incazilt motorul cu un uscator de par. Problema este ca in momentul cand pornea si setam turatiile din telecomanda la normal, masina inca era foarte turata si rotile se invarteau foarte tare. Adevarul este ca nu am asteptat pana se incalzeste motorul sa vad daca mai scade din ture sau macar sa nu se mai invarta rotile cand masina este suspendata si la "relanti". Tin sa zic ca relantiul este reglat la un mm si masina este in continuare turata, daca o pun jos se ineaca si se opreste, deasemenea daca pun frana din telecomanda.
Puteti sa mai imi dati niste indicatii pt aceasta setare? Hi si Low speed needle sunt inca stoc.
#11
Postat 29 November 2013 - 11:24 AM
MrEgo, la 29 November 2013 - 10:33 AM, a spus:
Pana la urma am reusit sa pornesc masina Duminica trecuta...dupa cateva (multe) incercari.
Problema cu combustibilul care nu urca in carburator: am desfacut un pic bujia si am tras de pul starter.
Am adus toate setarile la cele din fabrica, de pe telecomanda i-am dat un pic mai multe turatii si fiind frig am incazilt motorul cu un uscator de par. Problema este ca in momentul cand pornea si setam turatiile din telecomanda la normal, masina inca era foarte turata si rotile se invarteau foarte tare. Adevarul este ca nu am asteptat pana se incalzeste motorul sa vad daca mai scade din ture sau macar sa nu se mai invarta rotile cand masina este suspendata si la "relanti". Tin sa zic ca relantiul este reglat la un mm si masina este in continuare turata, daca o pun jos se ineaca si se opreste, deasemenea daca pun frana din telecomanda.
Puteti sa mai imi dati niste indicatii pt aceasta setare? Hi si Low speed needle sunt inca stoc.
Verifica si ambreiajul, daca este uzat sau spart e posibil sa iti angreneze rotile tot timpul! Scade relantiul desuruband surubul dedicat, este un surubel infundat pe corpul carburatorului!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#12
Postat 02 December 2013 - 10:38 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#14
Postat 26 December 2013 - 11:11 PM
Se pare ca era rupt arcul de la ambreaj. L-am reparat si maine am sa ies din nou cu masina, sunt tare curios cum functioneaza in parametrii. Pana acum nu am reusit sa ma dau cu ea in stare de functionare de 100%
Bujia astea cea cu care vine din fabrica, iar temperatura nu pot sa aflu care este pentru ca nu am termometru pt motor. Cand l-am pornit, motorul era la temperatura camerei.
#15
Postat 26 December 2013 - 11:23 PM
Cat despre bujie, sunt de mai multe tipuri: buji calde ( cu care mergi iarna ), buji reci ( pentru vara) , etc .. Tu de care ai ? Conteaza extrem de mult sa ai o bujie adecvata temperatuii de afara .
#16
Postat 29 December 2013 - 12:28 PM
La mine in Brasov ultimele zile au fost relativ calduroase, un 10-12 grade sa zicem. Cu bujie R3 masinuta scoasa din portbagajul masinii porneste la "sfert" de pullstart. Trebuie sa mentionez totusi faptul ca este noua si sunt abia la al 8-lea rezervor, iar eu sunt incepator, nu o spun ca sa-mi dau "aere". :lol: Din fabrica vine cu bujie de vreme calda, un R5, poate de aceea pleaca mai greu motorul la frig.
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||