Modelism - RHC Forum: Constructie model acrobat din depron - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Constructie model acrobat din depron AM piese si vreau sa fac un model

#1 Useril este offline   florinnitu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 20-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Quads and airplanes

Postat 18 December 2013 - 09:44 PM

Salutare!
Am de la un Graupner Rookie S acest motor: http://www.graupner....31/product.aspx ; precum si cateva servouri si un regulator.
Intrebarea mea ar fi daca pot construi un model din depron in jurul acestui motor cu care sa incep sa experimentez figuri 3D? Pentru ca inca sunt incepator intr-ale zborului, nu vreau sa investesc inca intr-un acrobat, si avand aceste componente care stau degeaba m-am gandit sa construiesc ceva cat mai ieftin (pentru ca sigur o sa dau de pamant cu el).
V-as ruga deasemenea sa ma ajutati si cu un plan cat ma detaliat intrucat acesta ar fi primul model pe care il construiesc.
Multumesc!
0

#2 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 19 December 2013 - 08:40 AM

Vezi postareaflorinnitu, la 18 December 2013 - 09:44 PM, a spus:

Salutare!
Am de la un Graupner Rookie S acest motor: http://www.graupner....31/product.aspx ; precum si cateva servouri si un regulator.
Intrebarea mea ar fi daca pot construi un model din depron in jurul acestui motor cu care sa incep sa experimentez figuri 3D? Pentru ca inca sunt incepator intr-ale zborului, nu vreau sa investesc inca intr-un acrobat, si avand aceste componente care stau degeaba m-am gandit sa construiesc ceva cat mai ieftin (pentru ca sigur o sa dau de pamant cu el).
V-as ruga deasemenea sa ma ajutati si cu un plan cat ma detaliat intrucat acesta ar fi primul model pe care il construiesc.
Multumesc!