Postat 18 December 2013 - 09:53 PM
Desi inainte de primul zbor cu el eram temator vazand profilele subtiri ale aripilor, totusi m-am acomodat repede cu el si nu am avut probleme. Nu mi-a lasat impresia de planor in sensul cunoscut, pentru ca nu prea sta mult in aer fara tractiune, ci mai degraba de avion low-wing. Inainte de primul zbor i-am montat amortizoare la tren - am mai postat acest subiect - pentru ca al meu era gandit pentru pista de asfalt probabil, iar eu nu am decat o pasune la dispozitie cu colegii de zbor. A fost mai dificila prima aterizare pentru ca vine destul de repede si ii trebuie panta foarte lina. A trebuit sa maresc putin cursa profundorului. In ciuda unei garzi la sol foarte mici, pozitionarea trenului cu rotile in dreptul bordului de atac il fac sa se comporte foarte bine la decolari si aterizari, fara tendinte de capotare. I-am setat flaperon pe statie cu un mic mix pozitiv pe profundor ca sa nu intre in picaj cand il actionez si vine domol si mai scurt, ca un trainer, cand il aterizez cu flaperonul actionat. Zboara destul de placut, tinuta eleganta, nu raspunde prompt la comenzi ca un acrobat, dar stie si ceva figuri simple de acrobatie... Eu sunt multumit de el.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS