Modelism - RHC Forum: Ehawk-1500 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Ehawk-1500 de la Thunder Tiger

#61 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 January 2016 - 06:45 PM

Decizi motorul si in functie de ce elici ai... daca e de ce avem prin casa...
1000kv numai daca defilezi cu elici sub 10", de la 11" in sus as pune cel de 850kv, au aceleasi dimensiuni/greutate.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#62 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 19 January 2016 - 09:47 PM

Ca sa infoliez scandurica, am nevoie neaparat de acel fier cald, sau cum se mai cheama... Sau se poate infolia si cu altceva, un fier de calcat nu e bun? Si daca e bun, ce temperature ar trebui sa aibe?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#63 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 19 January 2016 - 09:56 PM

L.E.

https://www.youtube....h?v=XtMbYxEqgiw

interesant cum face, deci merge si un fier de calcat, dar cu ce fel de solutie da pe folie, sau pe lemn.... ca nu cred ca e apa
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#64 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 19 January 2016 - 09:56 PM

Vezi postareaZeus, la 19 January 2016 - 09:47 PM, a spus:

Ca sa infoliez scandurica, am nevoie neaparat de acel fier cald, sau cum se mai cheama... Sau se poate infolia si cu altceva, un fier de calcat nu e bun? Si daca e bun, ce temperature ar trebui sa aibe?


Merge si cu fier de calcat rufe, asa am facut un avion intreg, faci teste pe o bucata de folie, pleci de la minim si vezi unde se strange tare. Teoretic cam 150 grade e ok, dar testezi si vezi.
Fly it, like you stole it!
0

#65 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 January 2016 - 10:37 PM

Poti incepe de la punctul unde daca pui pe talpa o picatura de apa vezi cum se formeaza in ea bule de aer, dar incet, fara sa sfaraie. Asta se intampla pe la 95 grade.
Cam acolo ar trebui sa inceapa sa lipeasca, dar fara sa contracte folia.
Contactarea incepe la vreo 30 grade mai sus, peste 120 grade, ar fi bun un termometru...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#66 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 20 January 2016 - 01:27 PM

Îndemănoasă "gajica". :)
Ce nu se vede acolo și e foarte important, e pregătirea suprafeței și calitatea materialelor.
Mai ales la balsa trebuie să faci o șlefuire fină și apoi să indepărtezi foarte bine praful. Dacă foliezi peste balsa nepregătită, folia se va dezlipi. Cea mai bună metodă este șlefuirea și impregnarea lemnului cu o soluție special pentru asta (se găsește în magazinele de modelism). Nu se folosește apă. Folia are un adeziv care se activează la căldură.
Nu faci impregnare cu lac, sau emaite. Când pui fierul vor forma gaze sub folie.
Temperatura spusă de băieți e foarte importantă. S-ar putea să-ți pară mai ușor să foliezi cu teperatură mai mare, dar se va torsiona structura.
Unii modeliști folosesc CA la marginile de pe muchii, dar se albește. Eu folosesc prenadez la tub. E subțire și se întinde ușor. Trebuie eliminat excesul că iese pe lângă când treci cu fierul.
Prenadez de la Dedeman, Baumax, ... .

Spor la meșterit.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#67 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 22 January 2016 - 12:17 AM

Vezi postarearenatoa, la 18 January 2016 - 03:15 PM, a spus:

.....
Dar mai bun ca toate este marele clasic al lipirii balsa, UHU hart, 11 lei la kaufland, imaginea ambalajului spune tot, din anii 70 pana azi doar asta folosesc.

http://www.uhu.com/uploads/tx_uhuproducts/45495_blister_hart_02.png

Daaa, un lipici super, facut proba, intarire rapida. Il declar cel mai bun momentan.

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 22 January 2016 - 12:18 AM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#68 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 23 January 2016 - 09:54 AM

Foarte eronate planurile originale de constructie.
Cu ce granulatie se poate slefui balsa pentru infoliere?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#69 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3373
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 23 January 2016 - 10:43 AM

Poti cu smirghel auto de 600
0

#70 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 January 2016 - 11:39 AM

Vezi postareaZeus, la 23 January 2016 - 09:54 AM, a spus:

Foarte eronate planurile originale de constructie.
Cu ce granulatie se poate slefui balsa pentru infoliere?

Am scris și eu despre asta.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#71 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 02 February 2016 - 01:13 PM

Va salut, am ajuns la "prinderea " flapsurilor, asta daca fac flapsuri sau nu, intrebarea mea, la un astfel de model, mic si ager, ma ajuta flapsurile?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#72 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 02 February 2016 - 01:24 PM

Vezi postareaZeus, la 02 February 2016 - 01:13 PM, a spus:

Va salut, am ajuns la "prinderea " flapsurilor, asta daca fac flapsuri sau nu, intrebarea mea, la un astfel de model, mic si ager, ma ajuta flapsurile?

Nu recomand. Adaugi greutate suplimentara si in plus aeromodelul tinde catre un hotliner decat spre un planor.Am vazut modificate cu flapsuri, dar eu nu am facut-o din motivele enuntate mai sus.
Practic mai adaugi 2 servo, elemente de comanda, etc .. Pentru ce?
Eu folosesc pentru aterizare eleroanele in sus si e suficient.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#73 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 02 February 2016 - 01:34 PM

Am inteles, deci nu e diferenta cu flapsuri, dar... o alta problema, in capetele aripilor, vine o bucata de balsa in forma de triunghi groasa cu draci, profilul aripii este subtire, si conic, cum ai montat acele terminatii la aripi, se lipesc asa groase si se slefuiesc pana faci scurta la mana?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ehawk-36-jpg.jpg

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#74 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 02 February 2016 - 01:52 PM

LE...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ehawk-36-jpg.jpg

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#75 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3373
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 02 February 2016 - 01:56 PM

Poti pune langa profil si il desenezi pe blocul de balsa ,pe urma cioplesti pana la aproape profilul(daca merge mana poti din cuter ) pe urma il lipesti si il slefuiesti la nivel (vezi sa le faci simetrice cele doua )
Spor la mesterit!
0

#76 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 02 February 2016 - 02:05 PM

cam mare diferenta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20160202_135355 (1).jpg

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#77 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 02 February 2016 - 02:07 PM

Da a fost complicat si cel mai naspa moment. Nu imi mai aduc aminte cum am facut dar parca initial le-am slefuit grosolan cu profilele asa cum a zis Mugurel, si apoi dupa ce le-am lipit le-am definitivat.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#78 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 02 February 2016 - 11:50 PM

1. Se lipesc blocurile de balsa de fiecare capat al aripii.
2. Se indeparteaza straturi successive cu o rindea sau cutter pana cand se ajunge la un profil care il depaseste foarte putin pe contur pe cel al aripii.
3. Se smirgheluieste diferenta ramasa urmand profilul aripii, si se finiseaza simetric la fiecare dintre capete.
0

#79 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 February 2016 - 12:58 AM

Multumesc Mada, rezolvat cu varfurile aripilor, timp estimativ, 30 min de aripa, lipit, ciopartit, slefuit.
Urmatorul pas, incadrarea servourilor in aripi.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20160207_235015-1067x600.jpg
  • Imagine atasata: 20160207_234951-1067x600.jpg
  • Imagine atasata: 20160207_235246-600x1066.jpg
  • Imagine atasata: 20160207_235117-600x1067.jpg
  • Imagine atasata: 20160207_235150-600x1067.jpg

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#80 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 08 February 2016 - 08:50 AM

Vezi postareaZeus, la 08 February 2016 - 12:58 AM, a spus:

Multumesc Mada, rezolvat cu varfurile aripilor, timp estimativ, 30 min de aripa, lipit, ciopartit, slefuit.
Urmatorul pas, incadrarea servourilor in aripi.

Frumos! din experienta, daca nu ai niste servo-uri slim treubuie sa le pui cat mai aproape de incastrarea aripii, ca altfel nu iti incap, de fapt o sa vezi si singur. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#81 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 13 February 2016 - 04:27 PM

Vezi postareaoachidori, la 08 February 2016 - 08:50 AM, a spus:

Frumos! din experienta, daca nu ai niste servo-uri slim treubuie sa le pui cat mai aproape de incastrarea aripii, ca altfel nu iti incap, de fapt o sa vezi si singur. :drinks:

Legat de servouri, am gasit alta modalitate, nu stiu cat de buna e, problema e la defectare, scoatere, repunere, dar gasesc eu o variant.
Imagine atasata: 20160208_190757-768x1365.jpgImagine atasata: 20160208_191007-1365x768.jpg

Problema este alta, la infoliere, nu imi iese cum trebuie, si nu stiu daca e de la mana mea " cu experienta" sau de la folie, sau de la minifierul de calcat.
Imagine atasata: 20160213_160824-1365x768.jpgImagine atasata: 20160213_160914-1365x768.jpg
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#82 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 13 February 2016 - 04:30 PM

...Imagine atasata: 20160213_161055-768x1365.jpg
Ma gandesc ca daca la gaurelele alea mici s-a incretit putin, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla la coaste, la toata aripa.
Sau poate fi si de la folia chinezeasca?
Din asta am luat
http://www.hobbyking...C_5mtr_206.html
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#83 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 February 2016 - 04:49 PM

Trebuie incalzit mai tare, curaj.
Incerca pe ceva separat, nici prea tare intinsa nu e bine, risti torsionarea.

Cu servo, imi pare rau dar nu imi place solutia, coasta aia de balsa e prea anemica sa tina acel surub.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#84 Useril este offline   RedDevil 

  • Pfiu Drace, zboara!!!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 16-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Aero, 3D

Postat 13 February 2016 - 04:57 PM

Pentru servo in atipa uite ce metoda am folosit eu:



https://lh3.googleusercontent.com/-uzj3ghynDas/Vr9C7aOhmAI/AAAAAAAAArc/HRGO8vfIX5M/s800-Ic42/20160213_164829.jpg
Fly it, like you stole it!
0

#85 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 13 February 2016 - 05:02 PM

La coasta aia am adaugat inca o bucata de balsa de 6mm, lipita zdravan din toate incheieturile, servo sta foarte fix acolo, coasta are 2mm si cu inca 6mm, cred ca se strica angrenajele din servo pana sa se rupa suportul pt servo.
Legat de temperatura fierului de calcat, am sa incerc pe alte bucati de balsa, pana acum am facut direct pe eleroane.
Imagine atasata: IMG-20160213-WA0002-768x1365.jpeg
Problema e ca nu are reglaj, se duce undeva la 160-180 de grade, asa zice el, dar eu nu cred, doar ca eu ii pun o panza de Teflon pe talpa si reduce din temperature pe suprafata foliei, am sa ma mai chinui pe alte bucati de balsa sa vad poate se da mana cu fierul asta de voiaj.

Asa am vrut sa fac si eu Reddevil, dar... variant aleasa de mine, a fost mai simpla, daca o sa vad ceva problem, schimb varianta. Mai e si chestia ca nu voiam sa achizitionez alte servouri mai plate, ca am o punga din astea TG9E noi, trebuiesc folosite si astea.

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 13 February 2016 - 05:05 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#86 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 February 2016 - 05:12 PM

Fara un termostat minimal, chiar cu bimetal, mi-ar fi frica sa incep o infoliere :)
Dragutz fierul ca marime, dar 160 grade e prea mult...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 February 2016 - 05:12 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#87 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 13 February 2016 - 06:13 PM

Vezi postareaRedDevil, la 13 February 2016 - 04:57 PM, a spus:

Pentru servo in atipa uite ce metoda am folosit eu:



https://lh3.googleusercontent.com/-uzj3ghynDas/Vr9C7aOhmAI/AAAAAAAAArc/HRGO8vfIX5M/s800-Ic42/20160213_164829.jpg

Si eu am folosit aceeași metoda. E cea mai buna si daca vrei sau ești nevoit sa schimbi servo ul.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#88 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 13 March 2016 - 02:34 PM

Vezi postareaoachidori, la 13 February 2016 - 06:13 PM, a spus:

Si eu am folosit aceeași metoda. E cea mai buna si daca vrei sau ești nevoit sa schimbi servo ul.

Totusi aici nu inteleg unde iese parghia de la servo, pe aripa sau sub aripa?



Cam asa arata modelul, gramajul este fara baterie, receptor si stabilizator, senzori...
Bateria o sa fie de 3s 1300 nano 25-50c, are cam 110 gr, stabilizatorul cam 10-12gr, receptorul 15-18 gr.
Sa spunem undeva la 570-580 gr incarcat. Nu stiu cat ar trebui sa aibe, am sa vad cat de repede il atrage pamantul.
De acum incepe nebuneala cu setatul in V-tail, nu cunosc nimic, asa ca am sa intreb pe nea gogu.
O alta problema ar fi acest stabilizator http://www.hobbyking...Warehouse_.html
nici nu stiu cum sa il setez.


Si inca o intrebare, unde este CG-ul?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PhotoPictureResizer_160313_140527414-1024x576.jpg
  • Imagine atasata: PhotoPictureResizer_160313_140527951-1024x576.jpg

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 13 March 2016 - 02:38 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#89 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 March 2016 - 02:42 PM

Daca vrei sa il rupi, asa, pune stabilizator... :angry2:

Pai nu l-ai luat sa pilotezi cu mana ta ?! Unde e placerea stabilizat ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#90 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 13 March 2016 - 02:48 PM

Nu vreau sa folosesc stabilizatorul des, este doar pt primul zbor, ma gandesc ca poate ma ajuta, stabilizatorul este pt proba. Inca ma consider foarte incepator in ale zborului.
CG-ul am aflat de pe net ca e la 53mm de bordul aripii, sau bordul de foc ... de atac, cum se mai cheama....
Pana acum am zburat planoare si avioane fara ajutor din partea stabilizatorului, ma gandesc ca daca tot il am, sa il si probez. Am vazut ca se poate da on/off direct dintr-un canal auxiliary din statie

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 13 March 2016 - 02:49 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro