Modelism - RHC Forum: Ehawk-1500 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Ehawk-1500 de la Thunder Tiger

#31 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2014 - 11:04 PM

M-am gandit eu ca de la concursul ala se trage. Exista o clasa de concurs populara in Europa de limited motor run care era pe vremuri cu motoare cu perii, seria 400 si acum e cu motoare brushless si e o lista de motoare admise/recomandate:

http://f5jfun.com/pr...uro2010_308.pdf

se admite numai baterie 2s.

Motorul tau e cam la mijloc. Prea mult Kv pentru 3s si prea putin pentru 2s. Eu l-as testa oricum cu 2s si elice 10x6 (cu un watmetru sa vad cat consuma). Banuiala mea e ca nu o sa aibe tractiune suficienta.

Modelul tau avand anvergura mica (tipic e 1800-2000mm) m-as concentra pe masa cat mai mica.

Eu am pe un model de 1800mm un motor ROXXY 2827/ 34/740kv care cuplat cu o elice de 12x6 si o baterie mica 3s urca excelent.

Daca o sa-l zbori ca planor pe bune o sa-ti dai seama ca sistemul de propulsie nu prea conteaza. Daca reuseste sa te urce rezonabil e suficient.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 15 September 2014 - 11:07 PM

0

#32 Useril este offline   FRobert 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 25-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 16 September 2014 - 07:34 AM

Intradevar finetea planorului este cel ce conteaza cel mai mult. Eu ma gandeam, in cazul in care nu are asa finete, macar sa aiba altitudine, de unde sa coboare (in cazul in care nici o sansa de termica). Oricum cu motorul singura solutie ramane, ceea cu incercare.
0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 September 2014 - 07:54 AM

Eu zic ca e suficient pentru 2s si 10x6, are sub 600 grame totusi...

Modelul insa nu prea e de termica, l-am vazut la lucru, e spre hotliner, sau panta.
Plus ca, s-a mai discutat mai la vale in topicul asta, cand cu modelul lui Olivian, fuselajul nu permite ceva mai mare de 2826, un 2830 loveste in fuselaj.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3371
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 16 September 2014 - 07:59 AM

Grija ,fuselajul trebuie intarit altfel iti pleaca motorul :)
0

#35 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 16 September 2014 - 08:18 AM

Vezi postareaFRobert, la 15 September 2014 - 10:38 PM, a spus:

Multumesc Stefan pentru raspuns.
Am acest motor: http://phoenixmodels...400-p-2004.html si o sa-l incerc cu elicea de 10*6, desi mi se pare kv-ul cam mare pentru aceasta dimensiune. In manualul lui original da un motor cu kv sub 1000 (780 sau 950, ceva de genul).
Ideea de F5J mi-a facut cu ochiul asta vara la un mic concurs tinut la Prejmer unde eram pe post de arbitru, si s-a nascut dorinta de a face ceva in acest sens, caci dupa elicoptere este binevenit si un "pescuit" odihnitor cu planorul.

uite aici ce motor am eu: iti trebuie un motor ca asta: http://phoenixmodels...100-p-1530.html
iti spun din experienta, mai lung va atinge in buza suportului de la canopie.
Oricum primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa pui un placaj de 1mm si fibra pe interior ca altfel patesti ca mine iti zboara motorul cu totul..
In rest dupa ce mi l-a facut Mugurel, planorul se comporta si zboara excelent.
Este exact ce imi trebuie, micut, intra lejer in masina,..
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#36 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2067
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 16 September 2014 - 08:30 AM

Alegerea motorului propus de @oachidori este foarte bună. Eu am utilizat acest motor pe un motoplanor (Sagita 2m prima variantă). Comportamentul lui a fost peste aşteptări. Elicea folosită de mine a fost APC 8x6.
Sultan Eduard
0

#37 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2014 - 11:02 AM

Mie imi par un chin motoarele care au prinderea din spate (se pun in fata panoului).

Toate motoarele mele (si in general la toate planoarele serioase) motorul sta in spatele panoului. E chestie de gust, la zbor nu conteaza.

Vezi postareaoachidori, la 16 September 2014 - 08:18 AM, a spus:

uite aici ce motor am eu: iti trebuie un motor ca asta: http://phoenixmodels...100-p-1530.html
iti spun din experienta, mai lung va atinge in buza suportului de la canopie.
Oricum primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa pui un placaj de 1mm si fibra pe interior ca altfel patesti ca mine iti zboara motorul cu totul..
In rest dupa ce mi l-a facut Mugurel, planorul se comporta si zboara excelent.
Este exact ce imi trebuie, micut, intra lejer in masina,..

0

#38 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 16 September 2014 - 11:25 AM

Vezi postareastiganas, la 16 September 2014 - 11:02 AM, a spus:

Mie imi par un chin motoarele care au prinderea din spate (se pun in fata panoului).

Toate motoarele mele (si in general la toate planoarele serioase) motorul sta in spatele panoului. E chestie de gust, la zbor nu conteaza.

Stefan,
unde ai vazut tu ca au prindere din spate.Acesta are prinderea in fata si sta in spatele panoului de foc, deci in interiorul fuselajului nu in afara lui.Personal nu suport acest gen de avion, cu prinderea pe spate si sa stea motorul pe afara. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#39 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 16 September 2014 - 11:26 AM

Vezi postareaedisultan, la 16 September 2014 - 08:30 AM, a spus:

Alegerea motorului propus de @oachidori este foarte bună. Eu am utilizat acest motor pe un motoplanor (Sagita 2m prima variantă). Comportamentul lui a fost peste aşteptări. Elicea folosită de mine a fost APC 8x6.

Pai de aia l-am luat si eu, la recomandarea ta!! :drinks: :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#40 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 September 2014 - 11:41 AM

Asa e poza de la phoenix, cu crucea montata si axul iesit prin fata rotorului, dar se da jos crucea si se intoarce axul.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#41 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 16 September 2014 - 12:23 PM

Vezi postarearenatoa, la 16 September 2014 - 11:41 AM, a spus:

Asa e poza de la phoenix, cu crucea montata si axul iesit prin fata rotorului, dar se da jos crucea si se intoarce axul.

Da, asa e poza, ca si eu l-am intors. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#42 Useril este offline   FRobert 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 25-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 September 2014 - 09:40 PM

Intrebare pentru cei care au cumparat si construit acest model. Azi am terminat aripile cu infolierea, si mi se pare ca sunt torsionate. M-am uitat din fata (la nivelul ocilor) si am avut senzatia ca semiaripa dreapta este sucita din partea de mijloc spre exterior cu coborare inspre partea din spate a aripii, si tot din aceasta pozitie semiaripa stanga era drept (adica am vazut doar bordul de atac). O fi iluziune optica, reflexie nu stiu, dar aflu in cateva zile, la proba de zbor. In caz de este chiar torsionat, la ce comportament sa ma astept.
0

#43 Useril este offline   FRobert 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 25-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 September 2014 - 02:13 PM

Azi dupa o analiza atenta la lumina zilei am constatat, ca intradevar este o semiaripa torsionata din cauza foliei, ce care prin incalzire cu aer cald, am reusit in mare parte sa-l corectez. Modelul a iesit la 533 gr. Astept cu nerabdare proba de zbor.
0

#44 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 September 2014 - 02:25 PM

Vezi postareaFRobert, la 23 September 2014 - 02:13 PM, a spus:

Azi dupa o analiza atenta la lumina zilei am constatat, ca intradevar este o semiaripa torsionata din cauza foliei, ce care prin incalzire cu aer cald, am reusit in mare parte sa-l corectez. Modelul a iesit la 533 gr. Astept cu nerabdare proba de zbor.

Rtf?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#45 Useril este offline   FRobert 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 25-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 September 2014 - 06:52 PM

Da RTF. Cu pack de 1000mA, motor de 47gr, regulator ztw 30A, receptor Spektrum AR 500, caci am folosit doar un servo pentru eleroane. Sper sa zboare satisfacator.
0

#46 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 September 2014 - 07:12 PM

Vezi postareaFRobert, la 23 September 2014 - 06:52 PM, a spus:

Da RTF. Cu pack de 1000mA, motor de 47gr, regulator ztw 30A, receptor Spektrum AR 500, caci am folosit doar un servo pentru eleroane. Sper sa zboare satisfacator.

L-am cantarit si eu azi din nou si are 531 cu pack de 1300 si motorul precizat mai inainte.Am uitat ca i-am schimbat motorul?
Ai intarit panoul de foc?
Eu am modificat aripile si am pus servo pe fiecare eleron direct pe capac.Nu mi-a placut niciodata varianta asta cu tija incastrata, asa era si la Sonic-ul pe care l-am avut.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#47 Useril este offline   FRobert 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 25-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 September 2014 - 11:21 PM

Da, i-am intarit panoul de foc, cu un placaj taiat rotund de 3 mm, lipit cu poliuretan pe margine, si bicomponent cu panoul de foc abs. Initial am cumparat kitul de asamblat, cu gandul sa construiesc ceva, chiar vroiam un motoplanor, desi mi se pare o activitate de relaxare, gen "pescuit", deoarece in ultima perioada zbor foarte mult helicoptere, si am perspectiva de viata, sa nu ma intorc daca se poate, de unde am pornit, adica planor..... (sa fii iubit Easy Star). Inainte sa cumpar kitul, asa cum am mai spus, cu dorinta de a construi ceva, am inceput sa visez, la modificari cu flapsuri, porma la flaperon, si cum am inaintat in evolutia asamblarii, asa mi s-au spulberat visele, s-a nascut cosmarul imperfectiunii, cu riduri pe bordul de atac de la lipici, ce nu putea fi slefuit, si cute la margini la infoliere, si am trecut in varianta scurta: asamblat -zburat -rupt-cumparat altul. Si asa a ramas saracul soim de thunder tiger simplu si neizestrat cu flapsuri, servouri pe eleroane, simplu, asa cum l-a gandit maicasa...., desi inseamna ca este mai grea decat a ta oachidori.
Am avut si eu Sonic-ul, primul meu model termic, cu multe peripetii, si am sa povestesc cu drag cand ne vedem. Daca nu ma stiti dupa nickname, sunt baiatul grasut "cu sonorizarea" de la Santpetru.
Cu drag Robert
0

#48 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 06:45 AM

Easy Star este pe langa un planor cam ca o curca pe langa o barza... ;)

Poti zbura linistit un planor adevarat, nu e o intoarcere, e... inaltare :)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 September 2014 - 06:46 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#49 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 September 2014 - 06:49 AM

Daca tot suntem la capitolul zbor, o întrebare de 20 de puncte: pentru modele cu coada in v cum trebuie sa fie elevatorul, aliniat cu stabilizatorul ? Întreb deoarece chiar daca cg este acolo unde e recomandat in planuri mi se pare ca pare greu de bot, sau elevatorul nu e bine reglat. Dacă tin elevatorul in sus puțin zboară ok.
Sugestii?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#50 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3371
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 24 September 2014 - 06:57 AM

Muta cg mai in spate ,la planoare de obicei este aproape de mislocul aripi nu la prima treime cum e la avioane de obicei ,fa lansari din mana schimband cg si vezi cum plneaza cel mai bine ,la coada in V profundorul este in linie doar o idee ridicat :D ,cel mai bun centraj se face lansand modelul din mana fara sa dai motor si vezi panta de planare ,spor la mesterit .
0

#51 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3371
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 24 September 2014 - 06:59 AM

Am observat ca toti producatori iti dau un cg putin mai in fata ca sa fi sigur ca nu il spargi pentru ca daca este usor de bot e horor ,asa ca iti dau un cg de pornire .
0

#52 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 September 2014 - 07:02 AM

sau testul in picaj
... cu picioarele pe pamant ...
0

#53 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3371
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 24 September 2014 - 07:05 AM

https://m.youtube.co...h?v=R9E1O5rz5ZA


Cam asa fac eu :D
0

#54 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 28 March 2015 - 04:36 PM

ne pregatim.. pentru zbor Sanpetru..Copaceni etc..verificare CG cu noul instrument.. :drinks:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20150328_154145.jpg

Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#55 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 18 January 2016 - 01:35 PM

Redeschid acest topic mai vechi pentru eventuale sfaturi, este primul kit pe care incerc sa il construiesc, si chiar as avea nevoie de sfaturile voastre, pe net am gasit cate ceva despre montare, sau mai bine spus, modificari. Ca si modificari, as vrea sa ii Montez servourile pt eleroane, direct in aripi, daca reusesc, sa ii intaresc panoul de foc, cea mai grea operatie pentru mine o sa fie infolierea, dar am vreo 5 m de folie, cred ca o sa imi ajunga :). Problema e ca nu stiu cum sa il infoliez ca nu stiu cu ce si nici nu am aparat special. Dar pana la infoliere, mai am de papat muult.
Recomandati un lipici anume din cele de aici (asta detin momentan)
http://www.sierra.ro...0-g-p6801p.html
http://www.sierra.ro...0-g-p6875p.html
http://www.sierra.ro...5-g-p1067p.html
Si cred ca nu trebuie exagerat cu lipiciul, ca sa nu crestem in greutate prea tare.
Imagine atasata: 20160118_115724-768x1365.jpg

Fuselajul am sa il decupez putin ca sa poata incapea un motor 2830.
Imagine atasata: 20160118_115811-1280x720.jpg
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#56 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 18 January 2016 - 02:42 PM

Vezi postareaZeus, la 18 January 2016 - 01:35 PM, a spus:

Redeschid acest topic mai vechi pentru eventuale sfaturi, este primul kit pe care incerc sa il construiesc, si chiar as avea nevoie de sfaturile voastre, pe net am gasit cate ceva despre montare, sau mai bine spus, modificari. Ca si modificari, as vrea sa ii Montez servourile pt eleroane, direct in aripi, daca reusesc, sa ii intaresc panoul de foc, cea mai grea operatie pentru mine o sa fie infolierea, dar am vreo 5 m de folie, cred ca o sa imi ajunga :). Problema e ca nu stiu cum sa il infoliez ca nu stiu cu ce si nici nu am aparat special. Dar pana la infoliere, mai am de papat muult.
Recomandati un lipici anume din cele de aici (asta detin momentan)
http://www.sierra.ro...0-g-p6801p.html
http://www.sierra.ro...0-g-p6875p.html
http://www.sierra.ro...5-g-p1067p.html
Si cred ca nu trebuie exagerat cu lipiciul, ca sa nu crestem in greutate prea tare.
Atasament 20160118_115724-768x1365.jpg

Fuselajul am sa il decupez putin ca sa poata incapea un motor 2830.
Atasament 20160118_115811-1280x720.jpg

Si eu am montat servourile pentru eleroane tot in aripa.Aveam unele mai inguste si au incaput perfect. Eu nu as taia din fuselaj, cat despre motor la mine cu cel pe care ti l-am recomandat si cu acc 1300 MAh care este dus aproape pana in spate , adica langa servourile din fuselaj, se centreaza perfect.
Ca lipici am folosit Wood Expres, este perfect iti da timp sa asezi piesele si in plus intra putin si in lemn intarind structura, si este si putin elasic.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#57 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 January 2016 - 03:15 PM

Daca vrei servo-uri bune, metal, de 8mm grosime, am ceva stoc, te pot ajuta.

Wood Express am luat si eu de curiozitate, eu un aracet un pic mai gros, cam ca pelicanolul, daca o mai exista asa ceva, era lipiciul de hartie al copilariei mele :)
Dar mai bun ca toate este marele clasic al lipirii balsa, UHU hart, 11 lei la kaufland, imaginea ambalajului spune tot, din anii 70 pana azi doar asta folosesc.

http://www.uhu.com/uploads/tx_uhuproducts/45495_blister_hart_02.png
... cu picioarele pe pamant ...
0

#58 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 18 January 2016 - 05:01 PM

Vezi postarearenatoa, la 18 January 2016 - 03:15 PM, a spus:

Daca vrei servo-uri bune, metal, de 8mm grosime, am ceva stoc, te pot ajuta.

Wood Express am luat si eu de curiozitate, eu un aracet un pic mai gros, cam ca pelicanolul, daca o mai exista asa ceva, era lipiciul de hartie al copilariei mele :)
Dar mai bun ca toate este marele clasic al lipirii balsa, UHU hart, 11 lei la kaufland, imaginea ambalajului spune tot, din anii 70 pana azi doar asta folosesc.

http://www.uhu.com/uploads/tx_uhuproducts/45495_blister_hart_02.png


Sa sti ca te-am ascultat ( ai tot pomenit de el in mai multe topicuri ) si cand n-am mai avut "adeziv de lemn Perfect G Express" de la Kele am incercat UHU hart . Din punctul meu de vedere e OK insa tot pe celalat il consider mai bun .
0

#59 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 January 2016 - 05:16 PM

Acela este faimosul aliphatic, la care se inchina Dan Mitea, ca mine ca mine la UHU Hart, nu am avut ocazia sa il incerc inca, cand am cumparat i eu odata din UK, nu am avut ce face si l-am uitat in bagajul de mana si l-au confiscat la vama... :(
Nu mi-a fost dat... asta este :) Dar am apucat sa il desfac si sa il miros, gust :) tot a aracet aducea, mai rapid, mai altfel, dar parca tot ...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#60 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 18 January 2016 - 06:31 PM

E bine de tinut minte de aceste tipuri de adeziv, doar ca eu acum sunt sechestrat la domiciliu cateva zile, asta este si motivul ca m-am apucat de kit, si trebuie sa ma multumesc cu ce am.
Inainte sa ma apuc de treaba, am facut o proba pe cateva bucatele de balsa cu cele doua adezive pe baza de aracet.
Amandoua sunt foarte bune, daca am nevoie de o lipitura rapida, folosesc moment fix wood, in 10 secunde face prize binisor, timp de intarire 24h, in rest folosesc moment wood express, ai timp de lucru 5-10 min, dar rezistenta finala tot dupa 24 h.

Legat de kit, pot spune ca este foarte fragil, trebuie sa umbli cu unele piese de parca ar fi de sticla subtire, balsa de 1-2mm, sunt si piese de 2-3-4mm. Oricum trebuie sa fii foarte atent, si trebuiesc debavurate toate piesele, sau slefuite... Eh , ne chinuim cu placere.
Motorul o sa ramana http://www.hobbyking...C6hfhoCchHw_wcB
lipo o sa fie 3s nano de 1000 sau 1300. Mai vedem, pana la zbor...
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro