Modelism - RHC Forum: Hexa crash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Hexa crash Electronica

#1 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 15 December 2013 - 06:49 PM

Azi am prins un pic de vreme mai buna, un pic de ceata si umezeala, vant zero.Am iesit sa mai fac niste probe cu hexa/gimbal/GPH3.
Dupa calibrarea magnetica si armare, la decolare, hexa-ul s-a dat cu rotile in sus, tumba pe fata. Am crezut ca am incercat sa-l ridic prea usor/lent si nu a putut sa compenseze.Intors, sters de noroi pe ici pe colo, verificat.
La a doua armare, motorul 2 nu voia sa se tureze. Deconectat, conectat, armat de vreo doua ori, pana cand totul a revenit la normal.
Dupa un scurt zbor de max 5 minute, incercand sa-l aduc catre mine, in alt hold si doar profundor fata, pe la vreo 8-10 metri de sol, pasaroiul a facut brusc doua tumbe cu o viteza incredibila si a decis contactul cu solul, upside down, bineinteles....
Mai jos poza cu "epava" si link cu filmarea in care apare incidentul.
Ceva pareri despre ce ar fi putut sa determine crash-ul? ESC-ul? Interferente? FC-ul este un 0UAV.

http://youtu.be/I87p5oCB0IA

Fisiere atasate


Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#2 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2013 - 08:03 AM

eu zic ca umezeala in electronica....
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#3 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 December 2013 - 11:27 AM

Vezi postareahash84, la 16 December 2013 - 08:03 AM, a spus:

eu zic ca umezeala in electronica....


Am mai primit sugestia asta si as tinde s-o consider prima cauza, cu toate ca nu pot spune ca atmosfera era foarte incarcata, nici ca hexa-ul ar fi facut condens pe el la trecerea dintr-un mediu in altul.
Incerc sa inteleg totusi, de ce s-a dat peste cap si nu, de exemplu, sa fi ramas in cinci motoare (mai putin al de facea figuri) cu manevrabilitate scazuta?
Dumb....abia acum, scriind, mi-am amintit ca 0UAV are optiunea de last 1 minute data blackbox....ceea ce nu am facut ieri, insa o sa incerc sa fac astazi, intrucat nu am mai realimentat fc-ul dupa crash....
Oricum, mi-am gasit de lucru, manual....
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 December 2013 - 12:55 PM

Ma intrebam si eu ... nu are log la asemenea nivel ... :unsure:
Si last minute e putin, 256k de eeprom este cativa centi, si intra in el zboruri pe un an...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 16 December 2013 - 12:59 PM

Poate sa fie si de la vreo furtuna electromagnetica, ai verificat si acest aspect ?

Stima !
0

#6 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 December 2013 - 01:47 PM

Vezi postarearenatoa, la 16 December 2013 - 12:55 PM, a spus:

Ma intrebam si eu ... nu are log la asemenea nivel ... :unsure:
Si last minute e putin, 256k de eeprom este cativa centi, si intra in el zboruri pe un an...



Macar sa fie relevant si ala. Baiu' e ca log-ul ar trebui trimis catre chinezi ptr descifrare, are cineva idee cum poate fi citit/talmacit loco?
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#7 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 December 2013 - 01:58 PM

Vezi postareaMihai Oprescu, la 16 December 2013 - 12:59 PM, a spus:

Poate sa fie si de la vreo furtuna electromagnetica, ai verificat si acest aspect ?

Stima !

Fisiere atasate


Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 December 2013 - 02:01 PM

Ma doare capul numai si la faptul ca stiti unde sa va uitati pentru asa ceva :o
Ce griji aveti, fratiloooor... fara gps cand ati zburat ultima oara ?! :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#9 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 December 2013 - 02:17 PM

Vezi postarearenatoa, la 16 December 2013 - 02:01 PM, a spus:

Ma doare capul numai si la faptul ca stiti unde sa va uitati pentru asa ceva :o
Ce griji aveti, fratiloooor... fara gps cand ati zburat ultima oara ?! :)


Pai tocmai aia e, ca zburam cu alt hold-ul activat. Vreo 3-4 minute fara si apoi cu... Faceam teste.
Oricum, daca era cazul de mai sus, nu conta in ce mod zbori.

Aceasta postare a fost editata de Mihai Stancu: 16 December 2013 - 02:19 PM

Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#10 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 16 December 2013 - 04:29 PM

M-am uitat de 20 de ori la sfarsitul filmului. Nu e comportament de motor sau esc mort in aer. Am trecut prin trei astfel de evenimente: motor sarit din suruburi pe hexa, elice care a zburat, tot pe hexa si motor ars pe X8.
Tot ce pot spune e ca nu cade ca piatra, si nu tinde sa faca vreun picaj-kamikaze. Stabilitatea si controlul pe yaw se duc dracului, se bataie putin pe axa fara tractiune intr-un capat, dar tendinta generala e sa stea orizontal si sa se roteasca sa te faca sa-ti pierzi orientarea. Si ai zeci de secunde, sau chiar minute la dispozitie sa bajbai in manete sa incerci sa salvezi ceva.
Chiar si la un quad, care in caz de eveniment d-asta sigur cade, comportamentul e diferit. FC-ul duce in idle motorul opus celui cu probleme.
0

#11 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 December 2013 - 04:42 PM

Vezi postareaPara, la 16 December 2013 - 04:29 PM, a spus:

M-am uitat de 20 de ori la sfarsitul filmului. Nu e comportament de motor sau esc mort in aer. Am trecut prin trei astfel de evenimente: motor sarit din suruburi pe hexa, elice care a zburat, tot pe hexa si motor ars pe X8.
Tot ce pot spune e ca nu cade ca piatra, si nu tinde sa faca vreun picaj-kamikaze. Stabilitatea si controlul pe yaw se duc dracului, se bataie putin pe axa fara tractiune intr-un capat, dar tendinta generala e sa stea orizontal si sa se roteasca sa te faca sa-ti pierzi orientarea. Si ai zeci de secunde, sau chiar minute la dispozitie sa bajbai in manete sa incerci sa salvezi ceva.
Chiar si la un quad, care in caz de eveniment d-asta sigur cade, comportamentul e diferit. FC-ul duce in idle motorul opus celui cu probleme.


Dau de trei beri daca aflu motivul..... http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif Imi pare rau ca n-a intrat si in unghiul camerei de bord al masinii, ce functiona atunci, poate se mai vedea ceva in plus.
Diseara sper sa-i fac disectia si evaluarea pagubelor....
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#12 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 12:10 AM

Am reusit sa scot log-ul.
Nu inteleg ce s-a intamplat. In cazul in care cineva poa' sa desluseasca ceva, rog luminati-ma http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Atasat fisierul, ce poate fi deschis cu GCS-ul zerouav, din sectiunea file/flight playback.
Mersi anticipat.
Am redenumit fisierul ca si .txt, altfel nu-l accepta upload-ul, trebuie redenumit ca .hj

Fisiere atasate


Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#13 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 12:21 AM

In afara de shake-ul brusc de la 2 la 10, tare m-a distrat cap compasul : 158.1, 157.7, 127.2, 6.9, -18.2, 168.3, 2.6, 33.7, 143.0, 47.5....http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif un fel de zhukahara intins, cu dublu surub si aterizare in ghemuit......http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#14 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 17 December 2013 - 01:04 AM

E cam inutil logul.
Nu da citiri de senzori, valori de PWM catre motoare, sau alte informatii utile.

Sau, daca le contine, nu le afisaza GCS-ul...
0

#15 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 17 December 2013 - 02:03 AM

Experienta mea in ale domeniului consta in refuzul de a pilota modelul altuia, deci nu stiu mai multe.
Cu cateva secunde inainte de incident se aude un bip repetat. De la ce este acela? Asta inseamna ceva si poate e important. Tu trebuie sa stii ce inseamna si atunci comentariile noastre sunt aproape inutile.
Daca nu este important, trecem la urmatorul aspect. Din secventa video, zgomotul motoarelor aproape dispare complet pe la 1:40. Asta ar insemna ca ai ramas fara alimentare fie pe partea de motoare fie pe partea audio. Indiferent cum ar fi, nu-mi suna bine (conditiile meteo nu cred ca s-au schimbat brusc, altfel nu deschideai problema). Si evolutia ulterioara (apreciata din filmare) imi pare ca totul a fost urmat de o defectiune mecanica, sau de o miscare necontrolata a camerei fata de structura. Probabil tot de la alimentare insuficienta pe undeva. Nu puteai "filma" involuntar structura, inainte de contactul cu solul, daca electrica nu iti juca feste. Si asta se intampla ori de la lipsa de alimentare ori de la bruiaj. Presupun ca al doilea aspect pica din discutie, asa ca inclin sa cred ca ramane primul.
Sa zicem ca motoarele au functionat normal tot timpul, desi nu se aude asa. Faptul ca inregistrarea (partea audio) arata altceva, ma duce cu gandul ca tot de la o alimentare insuficienta pe undeva se trage totul. Parerea mea este ca ai ramas fara acumulator pe model. Asta inseamna motor sau motoare moarte in aer, miscare necontrolata a camerei, inregistrare neclara (audio) si in final crash. Sper sa gresesc si sa afli candva motivul real al problemei.
Multa bafta.
Si ca sa mai raman putin pe unde nu-mi pot permite, ai felicitarile mele pentru filmare si pentru realizare. Totul a fost perfect pana la incident. Adica si zbor, si filmare si tot ce mai vrei pe langa el. Iti spun toate astea ca end-user, ca beneficiar al muncii altora daca e sa fiu mai direct.
Spor la treaba in continuare!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 17 December 2013 - 03:12 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#16 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 07:42 AM

Vezi postareaPara, la 17 December 2013 - 01:04 AM, a spus:

E cam inutil logul.
Nu da citiri de senzori, valori de PWM catre motoare, sau alte informatii utile.

Sau, daca le contine, nu le afisaza GCS-ul...


L-am trimis si la producator, poate contine mai multe date si revin ei cu ceva.
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 December 2013 - 07:57 AM

Vad ca ai doua acumulatoare, cum sunt conectate? in paralel probabil, dar ma intereseaza cablarea explicata mai detaliat. Si cum se alimenteaza electronica.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#18 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2013 - 10:06 AM

L-am convertit si atasat in XLS. Ce vad acolo in neregula este ca brusc a crescut shakeul pe controller.
De obicei asta se intampla de la o chestie majora gen zburat elice de pe motor, rupere elice, etc.
La linia 283 creste shake-ul de la 1-3 media la 10 si imediat dupa aceea incepe caderea de altitudine.
M-throttle adica ce vine de la statie nu s-a modificat (nu prea ai reactionat pe comenzi :) ) in schimb, Real throttle adica ce da controllerul la escuri, urca de la 46-47 la 65. Ceea ce inseamna ca a incercat sa compenseze intr-un fel sau altul o pierdere brusca de altitudine.
Toate Real_ coordonatele incep sa se schimbe incercand sa restabilizeze hexacopterul in timp ce de la statie nu se vede prea mult input.
Ai adus la 0 rudderul ca sa intrerupi rotatia si nici o alta reactie. E prea scurt timpul si haotic ce s-a intamplat ca sa ai o reactie umana la ce ti s-a intamplat.

Dupa crash, toate elicele,erau acolo ? toate resturile de elice ?

As zice ca, cauzele pot fi printre urmatoarele :

1. elice pierduta in zbor
2. elice care a cedat (fisura ruptura).
3. elice agatata in cabluri
4. dar foarte slabe sanse sa fie asta, ESC setat pentru LiPo care taie inainte de vreme


De la minutul 1:20 poate este doar o parere, dar mi se pare dar parca se schimba si zgomotul dat de elice...daca nu e doar o impresie, aia suna a fisura in elice.

Spor !

Fisiere atasate


0

#19 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 17 December 2013 - 10:07 AM

E mana mea acolo. Sunt doua cabluri de alimentare identice, care pleaca din PDB, unde-s inecate in fludor.
Singurele bullet-uri in sistem sunt cele de baterie. Restul e letcon.

Pentru alimentarea FC-ului, modulului WiFi, gimbalului si ledurilor, din PDB pleaca o pereche de AWG22 si una de AWG24. 22-ul se face Y in doua Deans-uri pentru FC si gimbal, 24 se face Y in conectorul de WiFi, un LM7812 pentru leduri si un divizor rezistiv pentru un port analogic de voltaj FrSky.

@bitex:
Fiind temperaturi ~ 0C, tiuit de alarma de pack e normal. Pana se auto-incalzesc packurile, voltajul face un drop, dupa care-si revine. Am urmarit pe telemetrie, cu FLVS-01, comportamentul packurilor mele: la decolare tensiunea pe celula scade pana la 3.5V, dupa care urca incet spre 3.9-4V intr-un minut si apoi scade in panta normala.
Camera si zburatoarea se alimenteaza din surse diferite. Nu poti face nici o corelare intre comportamentul lor. Inregistrarea audio depinde mult de unghiul intre directia de deplasare si directia vantului.
In tot filmul, camera se misca perfect controlat. E pe un gimbal brushless care-si face bine slujba de a o tine orizontal in axe. Este frame-ul multicopterului cel care iese din starea normala si obtureaza camera, nu invers.

Motoare moarte in aer... hmm. Ce aud eu din film sunt motoarele spate care se tureaza excesiv, cauzand un flip. Precum am spus intr-un post anterior, comportamentul unui multi caruia-i pica un motor e diferit. Iar ca doua motoare sa cedeze total in aceeasi secunda e improbabil.
0

#20 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 10:21 AM

Vezi postareabitex, la 17 December 2013 - 02:03 AM, a spus:

Experienta mea in ale domeniului consta in refuzul de a pilota modelul altuia, deci nu stiu mai multe.
Cu cateva secunde inainte de incident se aude un bip repetat. De la ce este acela? Asta inseamna ceva si poate e important. Tu trebuie sa stii ce inseamna si atunci comentariile noastre sunt aproape inutile.
Daca nu este important, trecem la urmatorul aspect. Din secventa video, zgomotul motoarelor aproape dispare complet pe la 1:40. Asta ar insemna ca ai ramas fara alimentare fie pe partea de motoare fie pe partea audio. Indiferent cum ar fi, nu-mi suna bine (conditiile meteo nu cred ca s-au schimbat brusc, altfel nu deschideai problema). Si evolutia ulterioara (apreciata din filmare) imi pare ca totul a fost urmat de o defectiune mecanica, sau de o miscare necontrolata a camerei fata de structura. Probabil tot de la alimentare insuficienta pe undeva. Nu puteai "filma" involuntar structura, inainte de contactul cu solul, daca electrica nu iti juca feste. Si asta se intampla ori de la lipsa de alimentare ori de la bruiaj. Presupun ca al doilea aspect pica din discutie, asa ca inclin sa cred ca ramane primul.
Sa zicem ca motoarele au functionat normal tot timpul, desi nu se aude asa. Faptul ca inregistrarea (partea audio) arata altceva, ma duce cu gandul ca tot de la o alimentare insuficienta pe undeva se trage totul. Parerea mea este ca ai ramas fara acumulator pe model. Asta inseamna motor sau motoare moarte in aer, miscare necontrolata a camerei, inregistrare neclara (audio) si in final crash. Sper sa gresesc si sa afli candva motivul real al problemei.
Multa bafta.
Si ca sa mai raman putin pe unde nu-mi pot permite, ai felicitarile mele pentru filmare si pentru realizare. Totul a fost perfect pana la incident. Adica si zbor, si filmare si tot ce mai vrei pe langa el. Iti spun toate astea ca end-user, ca beneficiar al muncii altora daca e sa fiu mai direct.
Spor la treaba in continuare!


Neata.
Inainte de toate, am sa mentionez ca parte din formularea de mai sus e un pic complicata si nu vreau sa fac greseli de apreciere, asa ca am sa ma rezum numai la lucrurile ferme, clare.
Pe rand :
- bip-ul este de la un LiPO checker/buzzer montat pe una din mufele de egalizare a unui acumulator, setata alarma la 3.7V. Dupa crash, am verificat acumulatorii cu acelasi checker, si eram in parametri, atat voltaj total cat si pe celula. Momentul in care bipaie, in filmare, coincide cu cel in care am luat un pic altitudine, dupa stabilizare a incetat si nu s-a mai repetat;
- in ceea ce priveste zgomotul redus (disparitia aproape completa) al motoarelor sigur este din pozitia microfonului camerei fata de vant. Camera nu era alimentata separat, functiona pe acumulatorul propriu. Daca ar fi fost o cadere de tensiune, s-ar fi observat si in atitudinea hexa-ului, recte ar fi pierdut brusc din altitudine si/sau destabiliza temporar;
- camera era montata in gimbal. La momentul crash-ului, gimbal-ul a compensat "tumba" pe fata a hexa-ului, si asa se explica faptul ca a fost filmata mecanica/bratele fata ale hexa-ului. Acum nu cred ca pot aprecia daca aceasta compensare a fost controlata (gimbal sub tensiune) sau numai inertiala. Dar e un punct bun de observatie, am sa incerc sa determin daca, la momentul "roti in sus", gimbalul era alimentat sau nu. Oricum, din log-ul FC-ului, reiese ca era tensiune in el si la momentul crash-ului (undeva pe la 15.6, daca-mi aduc bine aminte) si nu pare sa fi cazut intre timp (daca refresh-ul/inregistrarea log-ului nu are sincope).
End user sunt si eu, si nu mi-i rusine deloc, asa cum nu mi-e rusine ca ma folosesc de calculatorul asta pe care nu l-am construit eu si din care inteleg numai atat cat sa-mi foloseasca scopului.

Para, nu da cu bata : sa fie oare un motiv modul heli pe care-l folosesc pe TX, in loc de aero? N-am niciun mix pe ea, dar mai stii? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/blink.gif
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#21 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 10:32 AM

Vezi postareaalexvid, la 17 December 2013 - 10:06 AM, a spus:

L-am convertit si atasat in XLS. Ce vad acolo in neregula este ca brusc a crescut shakeul pe controller.
De obicei asta se intampla de la o chestie majora gen zburat elice de pe motor, rupere elice, etc.
La linia 283 creste shake-ul de la 1-3 media la 10 si imediat dupa aceea incepe caderea de altitudine.
M-throttle adica ce vine de la statie nu s-a modificat (nu prea ai reactionat pe comenzi :) ) in schimb, Real throttle adica ce da controllerul la escuri, urca de la 46-47 la 65. Ceea ce inseamna ca a incercat sa compenseze intr-un fel sau altul o pierdere brusca de altitudine.
Toate Real_ coordonatele incep sa se schimbe incercand sa restabilizeze hexacopterul in timp ce de la statie nu se vede prea mult input.
Ai adus la 0 rudderul ca sa intrerupi rotatia si nici o alta reactie. E prea scurt timpul si haotic ce s-a intamplat ca sa ai o reactie umana la ce ti s-a intamplat.

Dupa crash, toate elicele,erau acolo ? toate resturile de elice ?

As zice ca, cauzele pot fi printre urmatoarele :

1. elice pierduta in zbor
2. elice care a cedat (fisura ruptura).
3. elice agatata in cabluri
4. dar foarte slabe sanse sa fie asta, ESC setat pentru LiPo care taie inainte de vreme


De la minutul 1:20 poate este doar o parere, dar mi se pare dar parca se schimba si zgomotul dat de elice...daca nu e doar o impresie, aia suna a fisura in elice.

Spor !


Super. Cu ce ai transformat in xls? Mi-e mult mai usor sa fac grafice (pe parametri/grupe), sa pot vizualiza mai usor vizual.
M-as baga sa fac un analizor al zborului, in mod grafic automat, daca-mi spui cu ce ai transformat fisierul si metoda.
Mersi anticipat.


Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#22 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2013 - 10:38 AM

Uite aici un link : http://www.rcgroups....78&d=1362983065
0

#23 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 11:06 AM

Vezi postareaalexvid, la 17 December 2013 - 10:38 AM, a spus:



Nu mai e valabil....
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#24 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2013 - 11:33 AM

e valabil, acum am intrat din nou pe el.
Daca nu ai cont, fa-ti cont ca altfel nu stiu daca poti sa il iei.
Da-mi o adresa de mail si ti-l dau daca vrei...
0

#25 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 December 2013 - 11:43 AM

Uite aici pentru download direct
0

#26 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 11:51 AM

Vezi postareaalexvid, la 17 December 2013 - 11:33 AM, a spus:

e valabil, acum am intrat din nou pe el.
Daca nu ai cont, fa-ti cont ca altfel nu stiu daca poti sa il iei.
Da-mi o adresa de mail si ti-l dau daca vrei...


1.Rezolvat acum, l-am luat, nu stiu ce s-a intamplat.
2.Ai niste abilitati senzoriale de invidiat!!!!http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gifMa refer la auz! Motivul, mai jos.
3.In parte dilema mea este rezolvata : cel putin o elice rupta!!!! Am procesat un pic inregistrarea, aici link-ul : http://youtu.be/bWE7aPKRf-o .
Interesant mi se pare ca in slow motion, aparte de pala lipsa (care cine stie unde o fi zburat si probabil a mai lovit/distrus si altceva), imi pare ca motorul respectiv nu misca, pala ramasa fiind moarta. Si, la final, se vede cum mai zboara una....http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/mad.gif

Oricum, multumesc tuturor pentru input, apreciez interventiile si comentariile facute!

Zbor lin tuturor va doresc!

Aceasta postare a fost editata de Mihai Stancu: 17 December 2013 - 11:53 AM

Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#27 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 17 December 2013 - 06:42 PM

Cred ca trebuie sa fac o supradoza de Visine (vizin, nu vishine :D ) caci nu vad pala aia care sare.

Cu atat mai mult cu cat nu cred ca de la o anumita viteza rotile masinilor incep sa se roteasca in sens invers, desi in filme asa se vede... :)
0

#28 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 17 December 2013 - 06:54 PM

Vezi postareaPara, la 17 December 2013 - 06:42 PM, a spus:

Cred ca trebuie sa fac o supradoza de Visine (vizin, nu vishine :D ) caci nu vad pala aia care sare.

Cu atat mai mult cu cat nu cred ca de la o anumita viteza rotile masinilor incep sa se roteasca in sens invers, desi in filme asa se vede... :)



Cred ca mai degraba cu vishine...din sticla http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif Aia de sare o vezi fix pe la 0:39...venind fix spre unul din acumulatori (i-a ras protectia si a si intrat un pic in celula, dar fara s-o scurtcircuiteze. acusi accu sta in cutie metalica, pana i-o veni sorocul sa-i decid soarta).
La al doilea punct nu te combat...


Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#29 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 18 December 2013 - 04:33 AM

Desfacut, curatat, bibilit, lipite fire (multumesc de rezerva cui a lasat-o) pus toate una peste alta temporar si da-i gaz....


In afara de 4 bucati elice doar butuc si 2 ciobite, M1 joaca sarba, doi in fata unu-n spate, da' pe loc.....
https://www.youtube....be_gdata_player

Chiar nu-i scrisesem inca lui Moșu'!

Aceasta postare a fost editata de Mihai Stancu: 18 December 2013 - 04:37 AM

Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

#30 Useril este offline   Mihai Stancu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 19-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 18 December 2013 - 04:40 AM

Para, visinele le aduc eu, alcoolul tu! :)
Bunul simt ar trebui sa fie de "common sense'.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro