Modelism - RHC Forum: Studiu de piata CNC hobby - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Studiu de piata CNC hobby made in Romania

#1 Useril este offline   plc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 16-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Terra

Postat 27 November 2013 - 08:51 PM

Buna seara!
Numele meu este Cristian Filip, sunt inginer automatist de 12 ani si de 1 an si ceva, aproape 2 detin o firma care se ocupa cu automatizari industriale, retrofit-uri utilaje cnc si fabricare utilaje cnc.Suntem furnizor de servicii pentru Dacia-Renault, Ford Romania, Lear Corporation si altii.
De ceva vreme urmaresc diferite forumuri de profil si am observat o bruma de interes (in crestere) cu privire la utilaje cnc, in special routere si freze.
Sa trecem la subiect, as dori cu ajutorul vostru, sa aflu ce potential ar fi daca ma voi hotara sa producem asemenea gadget-uri, fie sub forma de kit fie produs finit.
Ce conditii ar trebui sa indeplineasca un asemenea produs, aici ma refer la dimensiuni, curse de lucru, precizie, si bineinteles pret.
Mentionez ca nu doresc comparatii cu produse chinezesti!Si astept pareri pertinente, ca sa nu facem inca o poveste de adormit copiii.
Astept parerile voastre, de preferat cu date concrete (de ex. router de x/y/z sa faca.....).Multumesc anticipat celor ce raspund provocarii!
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 November 2013 - 10:38 PM

Cateva pareri au fost exprimate nu cu mult timp in urma intr-un topic oarecum similar:
http://www.rhcforum....adiu-piata-cnc/

Nu doriti comparatii cu anumite produse... succes ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   plc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 16-November 12
  • Gender:Male