Modelism - RHC Forum: Vine iarna... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Vine iarna... De acum vine iarna.. ce facem .. le punem bibelou?

#1 Useril este offline   babanel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 04-November 13

Postat 24 November 2013 - 12:23 AM

Voi iesiti iarna cu modelele voastre? ce probleme intampinati..si de ce ar trebui sa ne ferim cei incepatori?

P.s. Am curatat-o..si e pregatita de bibelou..desi...mi-ar surade ideea sa ies cu ea prin zapada...acusi.. asteptam sfaturi de la cei care..deja sunt patiti..:))
0

#2 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 27 November 2013 - 07:35 PM

Functia search nu cred ca e degeaba...
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#3 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 27 November 2013 - 08:31 PM

dupa cum stii, electronicele si apa nu se impaca bine...
deci daca vrei sa te dai cu masinutele iarna, pe zapada, sau umezeala, ar fi bine sa desfaci tot ce este electronica si sa ii dai macar doua straturi de lac, sau sa ii torni epoxy peste componente..
hai sa iti spun cum am facut eu:
1. luat si desfacut tot ce e servo/receptor/esc, dat 3 straturi de lac peste toate componentele electronice. am unele esc-uri facute si cu epoxy, ambele variante functioneaza impecabil.
producatorii de esc-uri WT folosesc epoxy(HPI/Traxxas)
2.motorul l-am sigilat cu silicon la baza, unde ies firele si am acoperit cu banda rulmentul care era expus.
3. bateriile le-am desfacut si pus silicon transparent/negru peste fire si placa ce compune pack-ul.
4. inainte de fiecare rulare dau peste toti rulmentii cu WD-40.
5. dupa rulare pus masina in fata la pasagerul din dreapta si dat caldura la max la picioare, in 10 15 min e uscata, si pregatita pt o noua tura..
hai cu zapada.
mai fac o baie!
0

#4 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 28 November 2013 - 02:56 PM

Vezi postareae.cata, la 27 November 2013 - 08:31 PM, a spus:

dupa cum stii, electronicele si apa nu se impaca bine...
deci daca vrei sa te dai cu masinutele iarna, pe zapada, sau umezeala, ar fi bine sa desfaci tot ce este electronica si sa ii dai macar doua straturi de lac, sau sa ii torni epoxy peste componente..
hai sa iti spun cum am facut eu:
1. luat si desfacut tot ce e servo/receptor/esc, dat 3 straturi de lac peste toate componentele electronice. am unele esc-uri facute si cu epoxy, ambele variante functioneaza impecabil.
producatorii de esc-uri WT folosesc epoxy(HPI/Traxxas)
2.motorul l-am sigilat cu silicon la baza, unde ies firele si am acoperit cu banda rulmentul care era expus.
3. bateriile le-am desfacut si pus silicon transparent/negru peste fire si placa ce compune pack-ul.
4. inainte de fiecare rulare dau peste toti rulmentii cu WD-40.
5. dupa rulare pus masina in fata la pasagerul din dreapta si dat caldura la max la picioare, in 10 15 min e uscata, si pregatita pt o noua tura..
hai cu zapada.

Poate gresesc eu , dar wd-40 nu e indicat sa fie lasat in rulmenti. Nu e lubrifiant , ajuta la eliminarea apei ''water displacement #40'' si atat , plus ca atrage foarta mula mizerie. Cat despre baterii , ai gasit o solutie buna si practica de izolat mufa de egalizare?
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#5 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 28 November 2013 - 03:30 PM

Vezi postareahamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:

Cat despre baterii , ai gasit o solutie buna si practica de izolat mufa de egalizare?


balonul!

Vezi postareahamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:

Poate gresesc eu , dar wd-40 nu e indicat sa fie lasat in rulmenti. Nu e lubrifiant , ajuta la eliminarea apei ''water displacement #40'' si atat , plus ca atrage foarta mula mizerie.


vb de rulat pe zapada.. nu exista mizerie..
mai fac o baie!
0

#6 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 28 November 2013 - 03:39 PM

Vezi postareahamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:

Poate gresesc eu , dar wd-40 nu e indicat sa fie lasat in rulmenti. Nu e lubrifiant , ajuta la eliminarea apei ''water displacement #40''


WD-40 is the trademark name of a lubricant, penetrating oil and water-displacing spray.
http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40
mai fac o baie!
0

#7 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2013 - 04:21 PM

Vezi postareababanel, la 24 November 2013 - 12:23 AM, a spus:

Voi iesiti iarna cu modelele voastre?

Daca esti din Bucuresti, o solutie ar fi si pistele indoor:
  • concursurile indoor pentru modelele 1/10 electrice, organizate regulat in mall-ul Grand Arena
  • concursurile pentru modelele Mini-Z si similare, la scara 1/28, anuntate de Palatul Copiilor (PNC)

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#8 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 30 November 2013 - 02:56 AM

Vezi postareae.cata, la 28 November 2013 - 03:39 PM, a spus:

WD-40 is the trademark name of a lubricant, penetrating oil and water-displacing spray.
http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

Exact ceea ce ai subliniat iti indica contrariul. Nu se refera la faptul ca e un ulei , suna cam asa , numele unui lubrifiant, un spray ce penetreaza uleiul si elimina apa. Da-ti un puf pe degete , si freaca-le 2-3 minute , va ramane oarecum lipicios, baza e un ulei de ''peste'' care nu se mentine pe zona de contact ci intra pe sub vaselina etc.
Si da , nu mai crede chiar asa tot ce postat pe wiki , si tu poti edita pe acolo. In plus chiar pe wiki am citit ca expunerea cauciucului la wd-40 il deterioreaza , deci garniturile de la rulmenti..asta daca nu sunt flanse de metal.

Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 30 November 2013 - 02:59 AM

Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#9 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 30 November 2013 - 05:33 PM

Vezi postareahamsterik, la 28 November 2013 - 02:56 PM, a spus:

Cat despre baterii , ai gasit o solutie buna si practica de izolat mufa de egalizare?




probat de mine,rulat cu automodel in zapada,neizolata bateria,decat servoul bagat in plastidip,am rulat fara probleme

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#10 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 30 November 2013 - 05:42 PM

Vezi postareahamsterik, la 30 November 2013 - 02:56 AM, a spus:

Exact ceea ce ai subliniat iti indica contrariul.


nu zau!

http://en.wikipedia....Penetrating_oil
Penetrating oil, also known as penetrating fluid, is very low-viscosity oil. It can be used to free rusted mechanical parts (such as nuts and bolts) so that they can be removed, because it can penetrate into the narrow space between the threads of two parts. It can also be used as a general-purpose lubricant, a cleaner, or a corrosion stopper. Using penetrating fluids as general-purpose lubricants is not advisable, because such oils are relatively volatile. As a result, much of the penetrating oil will evaporate in a short amount of time, leaving little residual lubricant. To ensure long-term lubrication, some penetrating oil formulations, such as WD-40, contain a non-volatile lubricating component.

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 30 November 2013 - 05:46 PM

mai fac o baie!
0

#11 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 30 November 2013 - 05:53 PM

wd40 atrage ulterior mizeria de numa, orice fir de praf se va lipi de el. Dar e solutia recomandata oficial (cel putin intr-un manual de traxxas) pentru dat dupa dusul care urmeaza dupa o plimbare prin balti, din cauza ca "goneste" apa.

Cred ca se aplica proverbul nu poti sa le ai pe toate

Probabil cel mai util ar fi un mini compresor, dupa spalare suflat masina prin toate incheieturile pina nu mai ramine strop de apa.

Desfacut masina pina la ultimul surub nu mi se pare o solutie la masinile de bashing, nu toate se desfac in timp ce bei o cafea, si nu-s doar carbon si aluminiu, ci gramada de filete in plastic.

Asa, am si eu o intrebare - cum protejati motoarele care-s pline de orificii (cele brushed rebuildable, sau unele brushless cu multe gauri), chiar si vara la soare intra praful si nu cred ca le face bin
USER BANNED BY ADMIN
0

#12 Useril este offline   Florin1up 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 09-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/ militari
  • Interests:Automodelism, electronica

Postat 01 December 2013 - 09:53 AM

Am aranjat-o si eu pentru zapada. Am imbracat amortizoarele sa nu mai intre praful la tija, si am facut o husa impotriva zapezii. Am iesit putin ieri, ajuta! Si nu numai la zapada, nici nu se mai umple de praf. Da, sunt unul din cei care vrea sa vada curatenie la partea mecanica. La capete o prind cu niste elastice.
Lanturile sunt de incercare inca. Abia astept sa mai ies :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN1293.JPG
  • Imagine atasata: DSCN1294.JPG
  • Imagine atasata: DSCN1295.jpg

Traxxas Summit 1:10 & Stampede 1:10
0

#13 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 01 December 2013 - 01:06 PM

Vezi postareaDanB, la 30 November 2013 - 05:53 PM, a spus:

Dar e solutia recomandata oficial (cel putin intr-un manual de traxxas) pentru dat dupa dusul care urmeaza dupa o plimbare prin balti, din cauza ca "goneste" apa.



si manualul pt HPI Savage X recomanda WD 40.




mai fac o baie!
0

#14 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 01 December 2013 - 01:30 PM

Eu dupa o iesire pe plaja o dau cu pronto si o suflu cu compresorul nu iese perfect.
O filmare cu ea pe plaja si niste poze cum arata dupa.
https://www.youtube....h?v=XFYgOtwonPc

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4187.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4188.JPG

0

#15 Useril este offline   babanel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 04-November 13

Postat 01 December 2013 - 09:15 PM

O rastorni cam de multe ori:)) .. variatorul si cu servo le poti inchide...dar ce fac cu motorul ca e in spate? exterior..
0

#16 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 02 December 2013 - 12:56 AM

Vezi postareae.cata, la 01 December 2013 - 01:06 PM, a spus:

si manualul pt HPI Savage X recomanda WD 40.
Atasament wd40.1.jpg

Atasament wd40.jpg

Cum spui tu , ai castigat . Probabil uiti de faptul ca mai toti producatorii urmaresc solutii bune pe termen scurt care sa le aduca profit in continuare prin inlocuirea pieselor care cedeaza. Sa cureti ceva cu el e una , dar sa lasi doar lubrifiantul care inca nu iti dai seama ca e acolo pentru a penetra in filetele suruburilor si a le ajuta sa se invarta e alta. Nu ala e rolul lubrifiantului , ca daca e asa , ce zici ,niste durex strica? Tot lubrifiant scrie... Acum , tu stii cum iti tratezi masinile.

Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 02 December 2013 - 12:57 AM

Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#17 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2013 - 03:15 AM

Fratica in orice caz eu iti vorbesc din experienta mea cu benzinara Baja 5T. Prima iarna am iesit cu ea exact cum ieseam si vara, nimic modificat, izolat etc. M-am dat si pe urma dupa ce au trecut 3 zile cam asa am observat ca rulmentii incep incet incet sa se gripeze. Deci cel putin la termice rulmentii zic ca ar fi importanti de lubrifiat. Cum zicea si colegu, ba frate nu ma intereseaza ce e din ce e alcatuit ma intereseaza ca in mintea mea de om normal sau prost cum oi fi eu isi face treaba, respectiv WD-40 degripeaza rulmentii care inca mai pot fi salvati cum a fost si in cazul meu. Se aplica dupa ce ai terminat cu joaca si cand masina sta la caldurica daca o aplici inainte o sa se stearga datorita apei sau zapezii asa ca degeaba. Parghiile sau alte mecanisme culisante fier pe fier de preferat sa le lubrifiezi cu vaselina...cel putin in cazul meu m-am trezit cu o acumulare de zapada care datorita caldurii motorului s-a transformat in gheata fix la clapeta carburatorului si nu stiam de ce ramane turata masina. Electronica izolata, am avut niste servo mai ieftine pe primul automodel care a intrat apa in ele si s-au ars, acum am servo izolate de fabrica contra apei banuiesc ca majoritatea sunt asa in ziua de azi stock. Dupa fiecare iesire de iarna o cureti frumos si ai grija de ea si nu cred ca o sa ai probleme. Ai grija la bolovanii de gheata sau borduri ascunse in zapada eu am patit-o si mi-am facut sasiul in V la un Trophy Buggy.
0

#18 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 15 December 2013 - 04:10 PM

Pe langa masini, grija mare si la caroserii. La temperaturile astea scazute ele devin casante si la impact crapa imediat.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#19 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 16 December 2013 - 10:54 AM

Am spart eu o janta ieri prin zapada! Fiind mare zapada, majoritatea obstacolelor sunt ascunse din pacate si cand pleznesti cate unul, nu mai conteaza cat de rezistenta e masina!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro