Modelism - RHC Forum: Problema alimentare cobustibil HPI Trophy - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema alimentare cobustibil HPI Trophy motor 4.6 Truggy

#1 Useril este offline   MrEgo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Incepator, automodelism

Postat 02 November 2013 - 07:16 PM

Buna seara,

Puteti sa ma ajutati cu o idee, nu stiu din ce cauza nu imi urca combustibilul in carburator. Tin sa zic ca am masina de 3 zile in momentul scrierii acestui articol.
Am acoperit toba cu degetul si am tras de pull starter, dar degeaba...chiar nu vrea sa se alimenteze. Am verificat si daca nu trage aer fals pe undeva, dar nimic.
Daca e cineva din Timisoara care ma poate ajuta cu o reglare si sa ma introduca un pic in tema automodelismului, o accept cu mare placere.
0

#2 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 02 November 2013 - 07:19 PM

Nu face presiune. Furtun spart, rezervor spart, capac care nu e etans. Trage aer fals pe langa speed needle. Desfa rezervorul si sufli pe un furtun sub apa si vezi pe unde scapa aer
0

#3 Useril este offline   MrEgo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Incepator, automodelism

Postat 02 November 2013 - 07:29 PM

Daca suflu pe furtunul de la toba, nu rasufla pe niciunde. Dar acum am sa desfac si rezervorul si fac cum mi-ai zis tu.
Multumesc pt sfat.
0

#4 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 02 November 2013 - 08:02 PM

surubul " high speed needle " trebuie sa fie deschis cam 2-3 ture. Vezi sa nu fie inchis de tot sau sa fie infundat. Verifica daca ai filtru de combustibil sa nu fie infundat.
0

#5 Useril este offline   MrEgo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Incepator, automodelism

Postat 02 November 2013 - 08:30 PM

Acum am rezolvat cu combustibilul, dar bineinteles ca nu vrea sa porneasca si plus ca mi se tot rupe franghia de la pull starter (am cumparato cu ea rupta). Stiti daca pot sa iau doar franghia, sau ceva inlocuitor? ce am eu e de toata jena.
0

#6 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 02 November 2013 - 08:52 PM

Sfoara nu se vinde separat, decat cu tot cu pullstart.

In alta ordine de idei, o sfoara de modelism nu se rupe decat in momentul cand e innecat motorul si trage proprietarul de ea ca #$@%

Mai bine iei un pullstart nou si stii o treaba
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#7 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 02 November 2013 - 10:00 PM

Sfoara de jaluzele sau te duci la mercerie ai iei una ceruita.
Apoi te uiti la filme cum se pune si intelegi sistemul de functionare al acestuia.
0

#8 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 02 November 2013 - 10:46 PM

de ce nu scrii care a fost rezolvarea la combustibil? Daca la motor ii vine prea mult combustibil atunci il ineci si vei rupe si 100 de sfori....
0

#9 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 02 November 2013 - 11:22 PM

Initial, pentru siguranta, faci setarile stoc pentru motorul tau, si strangi jumatate de tura hi needle pentru a porni motorul. Apoi in functie de cum porneste, si cum sta la relanti trebuie sa reglezi low, sa stabilesti un ok pentru el, apoi sa treci la hi si sa reglezi. Nu umbla la ambele deodata ca iti vei smulge parul de pe cap si tot nu vei reusi ca incepator! Cauta pe youtube ca sunt tutoriale de reglare a motorului, facute de cei de la hpi! Si tine minte, toate reglajele se fac avand motorul cald, dupa ce ajungi la un ok pentru tine, retine acel reglaj, si apoi ajustezi doar!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#10 Useril este offline   MrEgo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Incepator, automodelism

Postat 29 November 2013 - 10:33 AM

Salutare la toata lumea
Pana la urma am reusit sa pornesc masina Duminica trecuta...dupa cateva (multe) incercari.
Problema cu combustibilul care nu urca in carburator: am desfacut un pic bujia si am tras de pul starter.
Am adus toate setarile la cele din fabrica, de pe telecomanda i-am dat un pic mai multe turatii si fiind frig am incazilt motorul cu un uscator de par. Problema este ca in momentul cand pornea si setam turatiile din telecomanda la normal, masina inca era foarte turata si rotile se invarteau foarte tare. Adevarul este ca nu am asteptat pana se incalzeste motorul sa vad daca mai scade din ture sau macar sa nu se mai invarta rotile cand masina este suspendata si la "relanti". Tin sa zic ca relantiul este reglat la un mm si masina este in continuare turata, daca o pun jos se ineaca si se opreste, deasemenea daca pun frana din telecomanda.
Puteti sa mai imi dati niste indicatii pt aceasta setare? Hi si Low speed needle sunt inca stoc.
0

#11 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 29 November 2013 - 11:24 AM

Vezi postareaMrEgo, la 29 November 2013 - 10:33 AM, a spus:

Salutare la toata lumea
Pana la urma am reusit sa pornesc masina Duminica trecuta...dupa cateva (multe) incercari.
Problema cu combustibilul care nu urca in carburator: am desfacut un pic bujia si am tras de pul starter.
Am adus toate setarile la cele din fabrica, de pe telecomanda i-am dat un pic mai multe turatii si fiind frig am incazilt motorul cu un uscator de par. Problema este ca in momentul cand pornea si setam turatiile din telecomanda la normal, masina inca era foarte turata si rotile se invarteau foarte tare. Adevarul este ca nu am asteptat pana se incalzeste motorul sa vad daca mai scade din ture sau macar sa nu se mai invarta rotile cand masina este suspendata si la "relanti". Tin sa zic ca relantiul este reglat la un mm si masina este in continuare turata, daca o pun jos se ineaca si se opreste, deasemenea daca pun frana din telecomanda.
Puteti sa mai imi dati niste indicatii pt aceasta setare? Hi si Low speed needle sunt inca stoc.

Verifica si ambreiajul, daca este uzat sau spart e posibil sa iti angreneze rotile tot timpul! Scade relantiul desuruband surubul dedicat, este un surubel infundat pe corpul carburatorului!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#12 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 02 December 2013 - 10:38 AM

Garantat sunt uzati sabotii sau rupt arcul de ambreaj.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#13 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 02 December 2013 - 11:45 AM

La ce temperatura incerci sa pornesti/folosesti motorul? Ce bujie folosesti?
0

#14 Useril este offline   MrEgo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Incepator, automodelism

Postat 26 December 2013 - 11:11 PM

Salut,

Se pare ca era rupt arcul de la ambreaj. L-am reparat si maine am sa ies din nou cu masina, sunt tare curios cum functioneaza in parametrii. Pana acum nu am reusit sa ma dau cu ea in stare de functionare de 100%
Bujia astea cea cu care vine din fabrica, iar temperatura nu pot sa aflu care este pentru ca nu am termometru pt motor. Cand l-am pornit, motorul era la temperatura camerei.
0

#15 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 26 December 2013 - 11:23 PM

Diesel se refer la temperatura de afara, adica cate grade sunt in mediul in care incerci sa pornesti masina .

Cat despre bujie, sunt de mai multe tipuri: buji calde ( cu care mergi iarna ), buji reci ( pentru vara) , etc .. Tu de care ai ? Conteaza extrem de mult sa ai o bujie adecvata temperatuii de afara .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#16 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 29 December 2013 - 12:28 PM

Salut,

La mine in Brasov ultimele zile au fost relativ calduroase, un 10-12 grade sa zicem. Cu bujie R3 masinuta scoasa din portbagajul masinii porneste la "sfert" de pullstart. Trebuie sa mentionez totusi faptul ca este noua si sunt abia la al 8-lea rezervor, iar eu sunt incepator, nu o spun ca sa-mi dau "aere". :lol: Din fabrica vine cu bujie de vreme calda, un R5, poate de aceea pleaca mai greu motorul la frig.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro