Modelism - RHC Forum: Garajul Prognosis - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 20 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Garajul Prognosis machete modificate de mine

#31 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 03 October 2013 - 04:45 PM

“Tren D” – o Dacia 1310 pe sine de cale ferata!

Un proiect al studentilor de la Universitatea Ovidius din Constanta, a fost reprodus in Atelierele PanArin de la Slobozia. Macheta are ca baza un model DeAgostini. Botezat Tren D (Dacia), masina trebuia sa asigure transportul rapid pe calea ferata pentru intreventii usoare sau pentru urgente medicale. Ideea a fost pusa in aplicare cu succes, masina a functionat, dar in final a ajuns doar un exponat in curtea universitatii, alaturi de alte proiecte ale studentilor pe baza autoturismului Dacia!

Terasamentul este turnat din rasina. Rotile provin de la trenulete. Urmeaza printarea inscrisului cu alb pe portiere.

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2013/10/Tren_D_04.jpg

Mai multe poze si detalii http://arin.panait.n...de-cale-ferata/

Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 03 October 2013 - 04:46 PM

0

#32 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 06:42 AM

Aro 240 – încă un vânătoresc

S-a deschis sezonul de vanatoare la Covrigu, si drept urmare AVPS Slobozia Mica a cerut Atelierelor PanArin prepararea a inca unui vehicul, cu care inspectorii vanatori sa poata patrula in teritoriu, pentru descoperirea si prinderea braconierilor. Drept urmare, s-a trecut rapid la pregatirea unui vehicul tot-teren pentru AVPS. S-a folosit un model DeAgostini Aro 240, venit cam ramolit prin posta, fara roata de rezerva, cu axele indoite si mobilierul varza. Din ele, specialistii de la Atelierele PanArin, au reusit sa incropeasca un vehicul utilitar exceptional. S-a ales varianta decapotata, pentru o vizibilitate mai buna in teren. Fireste ca pentru vremea ploioasa, s-a confectionat o rama suport, peste care se poate intinde repede o prelata. S-au montat si proiectoare pentru urmaririle de noapte. Farurile au fost protejate de crengile din padure cu ramforsajul de la un ARO 10, caruia i se va atribui o alta functionalitate in curand. Vehicului a fost deja livrat AVPS Slobozia Mica, iar inspectorii au plecat in prima misiune, dupa care s-au oprit la Conacul de la Covrigu, unde au servit masa impreuna cu Guvernatorul si asistentii sai.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/07/240-VPS-04.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/07/240-VPS-05.jpg


Mai multe imagini >>> http://arin.panait.n...-un-vanatoresc/

Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 04 October 2013 - 06:43 AM

0

#33 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 06:48 AM

Loganul meu de jandarmerie http://arin.panait.n...de-jandarmerie/

Cum in sfarsit mi-au sosit colile facute la Tg. Mures, cu xerigrafie alb pe transparent, am ajuns la momentul in care am inscriptionat si loganul meu care astepta de o luna in dulap. La modul super macro, se vad marginile colii, insa cu ochiul liber acestea nu se disting.

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/07/P71000301.jpg

Mai jos se poate vedea microbuzul de la care am imprumutat grupul girofar. Ma gandesc sa il vopsesc si pe el si sa-l fac tot de jandarmerie.

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/07/P71000321.jpg
0

#34 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 06:56 AM

Duba mea de jandarmi

Duba noua de jandarmi la Slobozia Mica

Rik & Rok, o marca no name din RPC, mi-a furnizat initial materia prima pentru girofar la Loganul de Jandarmerie, dar, pentru ca Fortele Speciale de Jandarmerie din Slobozia Mica, aveau nevoie de un vehicul incapator, solid si ieftin, pentru patrularile jandarmilor in teritoriu, Comandantul Jandarmeriei din Slobozia Mica, a solicitat Atelierelor PanArin, pregatirea unui astfel de vehicul pentru garnizoana lor. Drept urmare, specialistii au trecut la treaba si au dotat acest vehicul corespunzator cerintelor Jandarmeriei din Slobozia Mica. Masina a primit si semnalizatoare noi, moderne, numere de inmatriculare si tapiterie noua la scaunele din cabina. Vehiculele au fost predate Garnizoanei de Jandarmi din Slobozia Mica, si au facut fata cu succes la testarea din teren. Iata-le surprinse de catre paparatzi de la Buza Ialomitei in parcarea de la Supermaketul din Slobozia Mica.

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/07/P7110017.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/07/P7110018.jpg

mai multe poze http://arin.panait.n...ea-de-jandarmi/
0

#35 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 06:58 AM

Dacia 1304-încă un poştalion marca Prognosis (4)

Pentru a patra oara, Atelierele PanArin produc o transformare a unui papuc 1304 DeAgostini, intr-un postalion rosu. Experienta isi spune cuvantul si mi se pare ca fiecare nou postalion, este mai bine realizat decat anteriorul. Solutii imbunatatite, dar aplicate pe vechiul sistem. Adica am folosit aceleasi materiale, dar am reproiectat caroseria benei ceva mai bine si mai apropiat de pozele indrumatoare. Abia astept un papuc CN4, ca sa fac si postalionul albastru. Pentru moment, macheta se afla in uscator dupa prima mana de grund alb, asteptand culoarea rosu, care va fi aplicata maine.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/07/1304_4R_06.jpg

Mai multe poze din procesul de productie>>> http://arin.panait.n...ca-prognosis-4/

Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 04 October 2013 - 06:59 AM

0

#36 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:10 AM

Dacia 1309 DeAgostini – cover up

Cele doua vehicule Dacia 1309 au fost supuse unor imbunatatiri in sfarsit. Starea de sanatate nu mi-a permis lucru pe aceste calduri sufocante. Una a ramas in culorile originale, dar s-au tapitat scaunele cu masa textila gri (vopsea acrilica mata), si s-au protejat cu bronz-aluminiu toba de esapament si teava.

Al doilea vehicul din dotarea garajelor PanArin, a fost dotat cu copertina pentru bena in urma cereri unei societati comerciale din Slobozia Mare. Societatea editoare a Ziarului Obiectiv din Slobozia Mare, avea nevoie de un vehicul incapator si care sa posede spatiu de transport acoperit pentru distributia Ziarului Obiectiv din Slobozia Mare.

In acest scop, meseriasii de la Atelierele PanArin, s-au mobilizat si au executat copertina din forex (comatex) de 1, 2 si resp. 3 mm grosime. S-a folosit ca model de inspiratie o poza de pe net, fara a se avea pretentia de reproducere exacta a acestuia. La final, Dacia 1309 acoperita, a fost inscriptionata cu insemnele Societatii Comerciale si cu sigla Ziarului Obiectiv din Slobozia Mare. Vopseaua acrilica “rouge de feu” a fost aplicata la spray in trei randuri, dupa indepartarea stratului original de vopsea, prin marinare la nitrodiluant timp de 12 ore. Copertina a fost acrilata cu alb lucios si invechita usor prin procedee specifice atelierelor PanArin din Slobozia Mare. Dupa predarea vehicului catre firma ordonatoare, acesta aplecat in prima sa misiune de distribuire a ziarelor societatii.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/08/P8040006.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/08/P8040007.jpg

Mai multe poze din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...stini-cover-up/

Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#37 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:15 AM

GAZ 69A in varianta decapotabila

Se stie ca de la rusi vine gazul! Si aceasta reprezentare a unui GAZ, a facut obiectul transformarilor concepute si realizate de “specialistii necalificati” de la Atelierele PanArin, care au preluat in regim de urgenta unul din vehiculele GAZ achizitionate zilele trecute, si profitand de imaginea din revista de insotire a masinii, au elaborat un model care sa satisfaca cerintele Guvernatorului ProRus din Slobozia Mica!

Astfel, dupa demontarea completa a machetei, care nu a mai fost atat de naclaita de adeziv chinezesc, s-a trecut la vopsirea ei. In prealabil, caroseria a fsot bine curatata cu alcool izopropilic. S-a folosit spray auto acrilic. Rama parbrizului a fost vopsita manual cu rosu acrilic Revell. Interiorul s-a vopsit conform imaginii din revista. La exterior au fost colorate cu negru accesoriile de prindere a capotei, parbrizului pe capota si a oblonului spate. Numarul de pe spate a fost ajustat. Bavurile de pe tampoanele elastice din spate au fost inlaturate si carligul de remorcare a fost pozitionat corect. Desi dublura peretilor interiori nu era necesara si denatureaza grosimea acestora, pentru acest exemplar s-a decis pastrarea acesteia.

In final vehiculul a fost donat Serviciului De Pompieri din Slobozia Mica. Acestia vor folosi masina cu precadere pentru fala grupului de pompieri Barbu Catargiu, cu ocazia diverselor manifestari omagiale, precum si la defilarea de Ziua Nationala.

Mai multe imagini >>> http://arin.panait.n...a-decapotabila/

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5250008.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5250009.jpg

Specialistii nostri au reusit sa rezolve cumva problema prelatei:

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/GAZ69A08.jpg

...........................................................................................................

GAZ 69A DeAgostini – îmbunătăţiri http://arin.panait.n...i-imbunatatiri/

Frumoasa si faimoasa masina de teren GAZ 69A, stramosul incontestabil al IMS-ului si al lui ARO M461 romanesc, a venit pe piata incastrat in erori si cu o executie demna de mila, asa cum am descris si in prezentarea sa. Cum era si firesc, sarcina imbunatatirii lui a cazut pe seama inginerilor de la Atelierele PanArin din Slobozia Mica.

Dupa un studiu amanuntit al erorilor si ororilor de fabricatie si de montaj, echipa condusa de Prognosis a efectuat urmatoarele modificari:

- copertina a capatat o forma mai apropiata de ceea ce trebuie sa fie o prelata;

- la interior s-au vopsit cu verde bordul si masca cutiei de viteze, precum si marginea superioara vizibila a dublurii interiorului portiereleor (care nu-si are sensul, ingrosand inutil peretii) – pe care o vom elimina la viitoarea macheta decapotabila unde va fi vizibila cel mai bine;

- tampoanele din spate au fost slefuite pentru eliminarea liniei de turnare, carligul de remorcare a fost rasucit cu 180 de grade in pozitia corecta, la fel cum s-a procedat si la M461;

- placuta cu numarul din spate a fost redimensionata, s-au implementat reflectorizantele rosii;

- s-a montat teava de sustinere a prelatei pe stalpul dintre portiere;

- s-au vopsit cu negru toate elementele de pivotare capota si rama parbriz de pe capota fata si de pe oblon spate;

- s-au vopsit cu aluminizat teava si toba de esapament.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/GAZ69A02.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/GAZ69A10.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/GAZ69A12.jpg
0

#38 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:18 AM

Dacia 1304 DeAgostini – un papuc alb http://arin.panait.n...i-un-papuc-alb/

La solicitarea administratorilor magazinului central din Slobozia Mica, meseriasii de la Atelierele PanArin au transformat inca un papuc DeAgostini. Acesta fost dotat cu bena acoperita pentru transportul de marfuri alimentare si nu numai, atat de necesare aprovizionarii magazinului din Slobozia Mica. Principiul si materialele folosite au fost identice cu cele descrise in materialul despre Dacia Posta Romana, doar modelul benei carosate difera. Dupa inmatriculare, masina a plecat in primul ei transport de marfa pentru Magazinul din Slobozia Mica.

Alte transformari Dacia Papuc: Papucul lui Alex, Posta Romana 1

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5310008.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5310010.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5310009.jpg
0

#39 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:21 AM

TV 12F – Cisterna PECO

Nevoia de carburant pentru parcul auto din Slobozia Noua, din ce in ce mai bogat, a determinat Guvernatorul sa ceara Atelierelor PanArin realizarea unei cisterne usoare pentru combustibil. Avand in vedere si Hotararea Consiliului Local Slobozia Mica, privind realizarea unui Muzeu al Masinilor de Legenda Romanesti, administratia a decis reproducerea unei autoutilitare TV 12F din dotarea PECO. Ingineri au cautat zile in sir poze pe internet cu acest vehicul, insa degeaba. Drept urmare s-a apelat la memoria sefului si s-a intocmit un plan pe baza de amintiri. S-a folosit ca materie prima vestitul forex (comatex) de 1 si 3 mm grosime, precum si unele repere de pe la machete de trenuri pentru inspiratie. De mare folos au fost si berile din dotarea frigiderului PanArin!

Prima cursa a cisternei a fost la SuperMarketul din Slobozia Noua, unde un alt TV, cel de Legume-Fructe, a ramas in criza de carburant. Dupa incheierea cu succes a cursei de proba, vehiculul a fost inmanat directorului Autobazei Prognosis din Slobozia Mica.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/06/P6020004.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/06/P6020006.jpg

Mai multe poze din procesul de productie: http://arin.panait.n...-cisterna-peco/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#40 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:23 AM

TV 12F DeAgostini – pompieri – ep.1 http://arin.panait.n...-pompieri-ep-1/
Divizia de pompieri “Barbu Catargiu” din Slobozia Mica, se pregateste de sarbatoare. Comandantul a decis sa solicite Atelierelor PanArin, reproducerea unui vehicul utilitar al pompierilor, din anii ‘80, in vederea folosirii lui la parada de Ziua Pompierilor din Slobozia Mica. Meseriasii de la Atelierele PanArin, au cautat si gasit pe un forum de specialitate, imaginile unui TV 12 F pompieri folosit tot pentru parada undeva in Germania. Drept urmare s-a trecut la modificarea unei dube TV DeAgostini din magazia Atelierelor.

Pentru inceput s-a dispus vopsirea corespunzatoare a interiorului. A urmat o mana de vopsea rosie dar s-a oprit lucrarea pana la gasirea unor metode de taiere a ferestrelor. Intre timp, ideea a aparut, si azi s-a reluat lucrul la acest proiect abandonat acum o luna. In acest timp, s-a uscat kitul cu care am incarcat spatiul gol de la semnalizarile moderne, suficient ca sa fie slefuit si rotunjit pentru amplasarea unor semnalizatoare din epoca respectiva.

Pentru decuparea ferestrelor s-a folosit traforajul. Un mic truc imaginat de mine pentru a putea folosi traforajul, este acela de a practica gauri mari in ferestre, pe ambele parti, loc prin care sa se introduca panza traforajului. Dupa decuparea corespunzatoare, s-au finisat cu o pila fina taieturile si s-au rotunjit colturile in mod corespunzator.

Capacul de la partea de magazie furtunuri din spate, s-a realizat din folie de acetofan, dar se poate folosi cu succes si material rezultat din decuparea blisterelor… In prezent, macheta se afla in uscator, dupa doua maini de vopsea spray acrilic rosu!

Modelul de insiratie se afla pe acest site http://www.feuerwehr-bockau.de/technik/his...%B6schfahrzeug/

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/06/P6100004.jpg

TV 12F DeAgostini – pompieri – ep.2 http://arin.panait.n...%E2%80%93-ep-2/

Dupa o serie de revopsiri, culoarea a ajuns la ceea ce asteptam. Am continuat cu confectionarea prelungitoarelor pentru absortia apei, pe care le-am realizat din tuburi obtinute de la kiturile de casute. Racordurile sunt facute din fir subtire si flexibil de la un mouse defect. Am continuat cu sportii pentru aceste tuburi, facuti din forex de 1 mm grosime si sarma de retea PC. Dupa lipite pe plafon, am revopsit cu spray auto acrilic. Jantele au fost si ele suflate cu argintiu acrilic. La interior am confectionat canapelele conform imaginilor masinii de inspiratie. Geamurile sunt decupate din resturi de geam de pe la casutele de trenulete. Girofarul din LED rosu. Am facut girofarul dupa cum erau cele din Romania, nu albastru ca in model, care este numai pentru inspiratie. Nu am pretentia de a reproduce exact modelul din imagine. Am adaugat o antena facuta tot din resturi de pe la trenulete. De la un GAZ am folosit proiectorul. In fata am adaugat un carlig de remorcare. Sasiul este inaltat cu 1 mm, iar rotile folosite sunt de la ARO 240. Stopurile din spate sunt tot de la un ARO 240. In spate am mai adugat o trepta si o scarita de acces la plafon. Ca sa pot scoate scris alb, inscriptionarea e facuta pe hartie alba autoadeziva.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/06/P6170003.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/06/P6170006.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/06/P6170005.jpg


Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#41 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:25 AM

Moskvitch 408 decapotabil http://arin.panait.n...08-decapotabil/

Astenia de sezon la cuprins pe Guvernatorul din Slobozia Mica, un ProRus binecunoscut, care a comandat inginerilor de la Atelierele PanArin o limuzina de vara, decapotabila, din care sa isi faca el campania electorala de sezon!

Cum in Ateliere zacea o masina din seria cu acoperisul patat de amprente chinezesti imortalizate in superglue, “specialistii” in devenire de la DeArin au pornit la modificarea masinii pentru a fi pe placul guvernatorului numit provizoriu pana la alegerile electorale. Dupa decuparea corespunzatoare a plafonului plin de rusinea supergluidica, ruseasca a intrat la saramura in nitrodiluat pentru indepartarea vechii vopsele. Intre timp, din forex a fost realizata imitatia de prelata stransa la spate (guvernatorul nu o sa-si dea seama ca e prea implicat in campania electrorala ca sa mai vada corect in jurul sau), iar cat timp masina a stat la vopsitorie, a fost aranjat parbrizul si celelalte accesorii nichelate. Era cat pe ce sa se uite ornamentul de pe aripile din spate, noroc cu meseriasul Prepelea, care a descoperit neajunsul si acesta a fost corectat.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5100001.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5110002b.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5110006.jpg
0

#42 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:28 AM

TV 12F DeAgostini – SALVAREA http://arin.panait.n...stini-salvarea/
Smoke and mirrors
Povestea mea este situata intr-o vreme in care sistemul spitalicesc inca mai functioneaza….

Impresionati de performantele utilitarelor romanesti, medicii din Slobozia Mica, au cerut autoritatilor locale sa aprobe cumpararea unor masini de salvare cu care sa doteze serviciul de ambulanta din localitate. In aceste conditii, Guvernatorul a lasat luptele electrorale un scurt moment, suficient cat sa dea dispozitie Atelierelor PanArin spre a transforma una din dubele TV aduse pentru campania electorala, intr-un vehicul de salvare. Fireste ca dorintele sale sunt litera de lege in mica noastra urbe, asa ca meseriasii au trecut la treaba, mai ales ca in urma interventiei sale, Guvernatorul spera sa mai adune cateva voturi pierdute in urma actiunii de strangere a maidanezilor de pe strazi. Spun pierdute, pentru ca cele doua babe care hraneau haita din preajma Atelierelor PanArin, au amenintat ca vor vota cu opozitia…

In consecinta, s-a trecut la modificarea unui vehicul TV 12F. Pentru ca masina salvarii sa poata interveni si prin catunele din provincie, pentru ca aceasta sa poata razbate prin drumurile desfundate, meseriasii au decis dotarea vehiculului cu tractiune integrala. Totodata s-a dispus de catre inginerul sef, si marirea garzi la sol a masinii.

Dupa asta, s-a trecut la izolarea cabinei de restul vehicului cu un paravan specific, procedandu-se si la izolarea fonica, asftel incat pacientii transportati sa nu sufere prea multe traume sonice pe parcursul transportului. In final masina a fost frumos inscriptionata si predata soferilor de la serviciul public de salvare, pentru a fi testata. Prilejul s-a ivit imediat, pentru ca la Magazinul Universal din Slobozia Mica, a avut loc o altercatie intre fostul guvernatori si clientii magazinului, care l-au surprins cumparand apa plata, cand el sustine ca bea apa de la robinet. Clientii care l-au vazut, revoltati, au aruncat in el cu oua si rosii. Desi pretul lor a atins un maxim istoric, lumea a cosiderat ca merita fostul guvernator putina atentie din partea lor. Ranit in cap de un ou expirat, fostul guvernator a solicitat o ambulanta, fapt pentru care alt fost sef de salvare, domnul Paloş Ascuţitescu, i-a amintit distinsului administrator local, ca si el solicitase redotarea parcului auto, dar ca domnia sa l-a ignorat pe motive politice.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5140021.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5140022.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5140023.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5140024.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5140025.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5140027.jpg
0

#43 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:30 AM

TV 12F DeAgostini – furgoneta decupata http://arin.panait.n...oneta-decupata/

In vremurile trecute, aceasta masina utilitara era foarte apreciata si folosita la toate muncile posibile. O varianta pe care o intalneam mereu pe strada la Constanta, era o dubita decupata, de la ILF (Intreprinderea de Legume si Fructe Constanta, care in fiecare zi era la rampa de descarcare a aprozarului de langa blocul meu. Am decis ca este cazul sa omagiez acea masina, pe care, ca pusti ce batea mingea in spatele blocului, eram mereu solicitat, impreuna cu alti copii, de catre sofer, sa o impingem pentru ca uneori nu avea pornire. Amintirea ei m-a determinat sa incerc aceasta reproducere.

Am gasit pe internet o singura poza, dupa care mi-a revent memoria detaliilor si am trecut la treaba. Pentru inceput am decupat partea care trebuie inlaturata. Am finisat cum se cuvine taieturile si am confectionat peretele din spate din ABS de 1 mm grosime. Din acelasi material am facut si podeaua platformei de incarcare. Ramele pentru prelata sunt facute din sarma de cupru. In spate am astupat cu chit revell santurile usilor, am slefuit manerele la usi spate si lateral si am umplut cu chit spatiile ramase. Apoi am trasat marginea de jos a oblonului din spate cu un tragator cu cap vidia. Am pus balamale si maner la oblon. Am astupat cu chit spatiile lampilor de semnalizare, pe care le-am inlocuit cu unele rotunde, specifice acelei perioade de timp. Tot in spate am montat si un carlig de remorcare facut dintr-un capat de bold. La interiorul benei rezultate, am dublat peretii cu material din cartela de telefon.

Diferentialul din fata l-am facut de data asta din betisor chinezesc. Cardanul din material de la casute de trenulete. Fireste ca am inaltat masina la fel ca si pe celelalte doua prezentate anterior. Jantele rotilor le-am vopsit negre iar cauciucurile au capatat o nuanta de uzura.

La interior am vopsit capota motorului si scaunele. Geamurile usilor au primit separatoare, iar geamul de pe spate este decupat din peretele transparent initial si inserat in decupajul peretelui nou din ABS. La final, am adaugat un stingator si o ladita cu nisip. Dupa inscriptionare, masina a fost predata soferului care va aproviziona raionul de legume/fructe de la magazinul din Slobozia noua.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5160004.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5160005.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5160006.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5160007.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5160010.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5160011.jpg

Mai multe imagini din procesul de productie: http://arin.panait.n...oneta-decupata/
0

#44 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:35 AM

ARO 320 – camioneta

Atelierele PanArin se confrunta in ultima vreme cu o afluenta de lucrari de transformare si revitalizare a unor vehicule DeAgostini. Cum cererea de piese este foarte mare iar transportul pe calea ferata costa destul de mult, specialistii de la Atelierele PanArin au decis sa isi construiasca propriul vehicul pentru transportat materiale. Au ales ca model de baza un ARO 240, pe care, cu maiestrie, talent si abnegatie, au reusit sa-l transforme intr-un model 320 camioneta. Ca inspiratie au folosit doua poze de pe internet iar modelul rezultat a fost o combinatie intre aceste imagini. S-au folosit ca materiale de lucru, diverse resturi de la casutele de trenulete, cum ar fi trotuar pentru realizarea sasiului, stalpi pentru tevi, etc. Au mai folosit placi de ABS de 1 mm grosime, bolduri pentru tevile de rezistenta ale obloanelor, cartele de telefon pentru obloane, precum si Forex de 6 mm grosime pentru rezervorul de motorina. In final a rezultat un vehicul robust, suplu si eficient, exact ca cele folosite la transpotul materialelor usoare in epoca comunista. Pentru testare masina a facut deja un transport de ciment si de var la saci, necesar revovarii unui corp de la Magazinul Universal din Slobozia Mica., fapt pentru care are bena deja murdara de praf alb. La final masina a fost inmatriculata cu initialele Atelierele PanArin (APA) – fara nici o legatura cu apa mizerabila care curge la robinetele din Slobozia Mica.

Pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, va invit sa priviti vehiculul rezultat, precum si imagini din procesul de productie! http://arin.panait.n...-320-camioneta/
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5180001.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5180005.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5190008.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5190009.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5190010.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5180012.jpg
0

#45 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:40 AM

ARO M461 – Expeditia TransAfricana 1971

http://arin.panait.n...safricana-1971/

Un M461 a devenit celebru in 1971 cand a traversat Africa de la vest la est, intr-o expeditie TRANSAFRICANA care i-a adus recunoasterea pe plan international. Am incercat si eu sa reproduc acest vehicul stimat de toata lumea, folosind o macheta DeAgostini venita cu mult superglue pe portiere, fapt pentru care neaparat trebuia revopsit. Cum in urma realizarii lui ARO 320 camioneta, mi-a ramas spatele lui 240, tocmai bun pentru remorca africana, iata ca am realizat si acest model. Nu au rost cuvintele. Lucrul a fost efectuat dupa aceleasi metode descrise la alte modificari ale lui M461. Las pozele sa vorbeasca!

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5210002.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5210003.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5210006.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5210007.jpg
0

#46 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:43 AM

ARO 320 – cisterna

Comunitatea din Slobozia Mica se confrunta in aceste zile de campanie electorala cu o abundenta de oferte si servicii catre populatie, promovate de catre candidatii la postul de Guvernator Federal. In sfarsit un administrator s-a gandit si la fermierii din jurul municipiului, producatorii de lapte, care se chinuiau care cum putea sa aduca laptele prospat la Supermarketul din oras. In acest scop, Guvernatorul a comandat Atelierelor PanArin, transformarea unui ARO 240 DeAgostini, o masina zgariata si abandonata, intr-o cisterna frumoasa si buna pentru transportul laptelui la oras. Inginerii de la Atelierele PanArin, au conceput un plan de modificari bazandu-se doar pe doua imagini gasite cu greu pe internet. S-au folosit ca materiale diverse placi de ABS de 1 si resp 2 mm grosime, taiate cu superlaser-traforaj, lipite cu super-glue picatura si vopsite cu super-acrilic revell sau cu super-spray auto acrilic. In final a rezultat un super-vehicul utilitar asemanator celor ce in vremea apusa colectau si aduceau laptele la oras. Cum procedeele de lucru au fost descrise la modelele anterioare, va invit sa vedeti cateva imagini din procesul de productie, precum si fotografii facute de ziaristii locali in parcarea magazinului din Slobozia Mica, unde astazi a ajuns primul transport de lapte proaspat pentru dozatoare. http://arin.panait.n...o-320-cisterna/
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5240003.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/05/P5240004.jpg
0

#47 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 07:56 AM

ARO M461 – standard DeAgostini – imbunatatiri http://trenulete.info/aro-m461-standard-de...i-imbunatatiri/

Cum era si firesc, dupa ce am facut primul model in varianta militara decapotat, am trecut la imbunatatirea celui de-al doilea exemplar, lasat si el militar, dar cu prelata pusa. Mai intai am schimbat rotile cu unele de ARO 240. La toate rotile am pus sorturi anti-noroi facute din banda de coletarie. Peste zonele pline de adeziv scurs am dat cu vopsea kaki, macar am acoperit rusinea, cu toate ca nuanta este diferita. Vopseaua am luat-o de la Revell, cand am rectificat ARO 240. La el se potrivea perfect. La M461 nu prea se potriveste. Se vede diferenta.

La exterior am vopsit cu bronz aluminiu clantele la usi si carligele de pe bara frontala. Am facut cu negru balamalele la capota motorului. Pe spate am facut cu rosu ochiurile de pisica. Sub masina am vopsit argintiu teava de esapament si toba. Farurile au primit dispozitive de camuflare antiaeriene.

La interior, am corectat volanul si am facut spitele acestuia cu argintiu. Scaunele au capatat culoarea maro a tapiteriei de vinilin, podeaua argintie si pe bord s-au evidentiat aparatele de bord si butoanele cu argintiu. Cam atat la acest model, in prezent este programata confectinarea unei antene radio si a canistrelor de pe bara din spate.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/03/P3300006.jpg

<span>31 Mar 2012, 17:33:</span>
ARO M461 DeAgostini – pompieri http://trenulete.inf...stini-pompieri/


Vehiculul numarul 3 era predestinat unui exemplar tip POMPIERI, vehicul pe care l-am vazut cu ochii mei in copilarie. El nu avea nici girofar si nici scari pe acoperis, dar imi amintesc clar ca erau niste lopeti pe lateralele prelatei. Acestea vor fi urmatoarele repere ce se vor lucra in Atelierele PanArin in urmatoarele zile. Deocamdata luam o pauza de la ARO M 461, pentru clarificarea viziunii in ceea ce priveste exemplarul numarul patru, care a fost deja selectionat spre a reprezenta echipajul de MILITIA pe pista nou creata de SlotCarAro DeAgostini. Oricum am nevoie de timp de reflectare la carosarea lui, si in acest interval, pentru a-mi lipezi ideile, voi lucra pentru amicul meu Alex88 un exemplar de Dacia Papuc Posta Romana.

Asadar, am pastrat la saramura de nitrodiuluant partea metalica a unui ARO M461, in timp de in borcanul cu lichid de frana s-a curatat partea frontala, aripile si partea de parbriz. Atentie ca nu trebuie tinuta aripa din fata prea mult in lichid de frana, pentru ca se inmoaie ca Dracu. Pana acum nu am intalnit asa ceva, desi am decapat cu lichid de frana zeci de vagoane si multe locomotive reconditionate pentru pasiunea mea feroviara…

Dupa decaparea corespunzatoare si curatarea cu alcool izopropilic a reperelor murate, am trecut la vopsirea lor. Mai intai am facut jentile machetei cu rosu si galeria de evacuare cu argintiu. Aripa fata nu a prins spray auto, asa ca am recuratat-o cu alcool si am dat-o cu rosu acrilic. Parbrizul a capatat si el noua nuanta de rosu acrilic, plus conturarea chederelor cu marker negru.

Prelata a trecut pe sub spray Primer Kit si apoi la pensula, a luat nuanta de gri corespunzatoare. Fireste, dupa ce am protejat micul geamlac din spate cu o bucatica de hartie autoadeziva. Ulterior s-a conturat si chederul cu negru. La interior a fost un festin. Canapele maro, bari nichelate, aparate de bord si spite volan argintate, manere prtiere la fel. Burtiera de pe interiorul portierelor si ea a fost maronizata. Tija schimbatorului metalizata, podeaua aluminizata… Bordul aranjat conform stasului in vigoare.

Oglinzile innegrite, proiectorul ajustat. Farurile au fost debavurate, corectate si aranjate corespunzator. Suplimentar, pe bara din fata s-au mai montat doua proiectoare de ceata. Sorturi anti-noroi la rotile din spate, carlige de remorcare metalizate, lampa de mers inapoi alba si colorarea corespunzatoare a carcasei si a geamului lampilor din spate au completat interventia exterioara. Stergatoarele de parbriz s-au conturat cu negru acrilic, balamalele la capota motorului de asemeni. Manarele usilor s-au aluminizat. Semnalizatoare de directie fata si centrul lampi spate au primit culoarea galbena corespunzatoare.

La final s-au montat numere noi, de Constanta anilor ‘70. Astefel a rezultat un vehicul ce poate fi expus atat cu prelata, cat si fara aceasta. Urmeaza confectionarea unor lopeti si a unor furtunuri auxiliare montate ca si accesorii externe.

Desi prezentat destul de neglijent ca si produs final de catre DeAgostini, aceasta minunata macheta imi trezeste amintiri deosebite. Nu voi uita niciodata sunetul inconfundabil al motorului sau, silentiozitatea cu care se deplasa pe cele mai proaste drumuri si robustetea acestui vehicul. Va fi vesnic locul numarul UNU in sufletul meu de automobilist. Sunt recunoscator lui DeAgostini ca a editat acest vehicul, chair daca nu la calitatea la care ar fi meritat-o ca si vehicul care a facut istorie in tara noastra! Urmeaza MILITIA in varianta carosata si SlotCarAro.

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/03/P3310014.jpg
http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/03/P3310020.jpg

<span>1 Apr 2012, 06:46:</span>
Colectia mea de ARO DeAgostini http://trenulete.inf...aro-deagostini/

Cu bune si rele, cu defecte sau nu, colectia DeAgostini creste vazand cu ochii. Mandria mea, fireste, pentru ca sunt roman, si pentru ca am fost crescut cu iubire de tara si sunt patriot, o reprezinta modele neaose. Cel putin numai si pentru ca s-au gandit sa le editeze, celor de la DeAgostini ar trebui sa le fim recunoscatori. Sunt un carcotas si recunosc. Nu mi-a placut niciodata si nici nu voi agrea vreodata ideea ca un client trebuie prostit numai pentru ca e roman si pentru ca e fraier, si pentru ca iubeste ceea ce este romanesc si atunci trebuie sa facem rabat de la calitate. Asta nu imi place mie la DeAgostini. Faptul ca, desi a avut o idee geniala de a editta masinile de suflet ale romanilor, totusi scapa pe piata o cantitate prea mare de machete montate in deradere, cu multe defecte si lucrate neingrijit. Una peste alta, supararile trec atunci cand deschid vitrina si vad minunatiile. Iata mai jos micuta mea colectie de ARO-uri, originale sau modificate. Am omis din poza Politistul ARO 243, dar nu-i bai, ca le adun iar impreuna dupa ce termin si M461 SlotCarAro Militia!

http://trenulete.info/wp-content/uploads/2012/04/P3310032.jpg
0

#48 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:07 AM

Renault 10 Altaya – prezentare şi îmbunătăţiri

Desi nu provine din vestita colectie DeAgostini, macheta acestui batran Renault 10 produs de Altaya, are si ea lacunele ei. Asta ca sa nu fie DeAgostini singurul producator cu carente de productie. Macheta mea este chiar la culoarea masinii pe care tatal meu a detinut-o in vremea copilariei mele. Multe din amintiri se estompeaza in timp, dar despre aceasta amsina imi amintesc cu mare palcere multe amanunte. De exemplu vopseaua impecabila pe care tatal meu nu inceta sa o lustruiasca in fiecare duminica, dupa ce spala masina in curte cu multa migala. Jucaria insa are o vopsea aplicata foarte prost, mai ales in rosturile si canturile machetei aceasta lasa loc de reprosuri. Mai apoi, mobilierul intern este negru, oribil as putea spune, si care distruge eleganta clasica a amasinii! Lipseste retrovizorul din interior… Geamul portierei din spate nu are separatia pe bucati, se stie ca aceasta masina, avea ca la Dacia 1100, geamurile din doua bucati, din care una culisanta, la portierele din spate. Nici chederele la parbriz si la luneta nu sunt evidentiate. Are totusi un ornament lateral tampografiat cu argintiu si semnalizarile de pe aripi facute corect. Cele din spate insa sunt dintr-o singura culoare si fara rama nichelata pe care o avea originalul. Apreciez jantele, bine facute si frumos integrate machetei. La fel si masca frontala, cu farurile si stopurile avand rame nichelate.

Ca atare, am intervenit si am adus cateva imbunatatiri machetei. La interior am facut tapiteria bleu, asa cum imi amintesc amsina noastra. Stalpii dintre portiere si din capete au capatat culoarea masinii. Manerele geamurilor si inchizatoarele usilor au devenit argintii. Stopurilor din spate le-am facut partea galbena de semnalizare si cu argintiu rama nichelata. Am folosit pentru asta un scobitor ascutit muiat in crom-nichel. Separatia geamurilor la portierele din spate am imitat-o cu ajutorul unei fasii subtiri de autocolant argintiu. Dupa inmatricularea cu numarul avut de masina noastra, dar la care, din pacate, nu au supravietuit poze, masinuta a intrat in colectia Prognosis!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R10-01.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R10-12.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R10-13.jpg


Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

Citroën GS Altaya – prezentare

Sosit in garajele PanArin in preajma zilei mele de nastere, magnificul Citroën GS de la Altaya, m-a fermecat in primul rand prin culoarea sa superba. Este o macheta foarte bine realizata, comparativ cu altele tot de la Altaya. Elementele cromate sunt peste tot si innobileaza macheta. Stopuri si faruri impecabil realizate si curat montate. Chiar si sorturile rotilor posterioare au rama si sigla inscriptionata cu nichelaj. Geamul lunetei reproduce frumos grila sistemului de dezghetare. Interiorul este impecabil realizat, in multiple culori la tapiterie, mastile portierelor si bordul. Jucaria este ireprosabila. Eu doar am pus numere de inmatriculare conform unui vehicul de care imi amintesc ca apartinand unui prieten din Constanta. Ce mai, o feblete! O piesa tare in colectia mea de fratuzesti!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/Citroen-GS-01.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/Citroen-GS-05.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/Citroen-GS-06.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/
Grupul DeAgostini facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#49 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:24 AM

Renault Dauphine 1 Altaya

Va prezint un batran Renault Dauphine din colectia mea, produs de Altaya. Frumoasa macheta e pe sufletul meu. Micul si cochetul RD a fost supus luna trecuta unor tratamente de infrumusetare. Numai la interior, caci in rest macheta este superba! Are destule detalii pentru o macheta luata cu 4 EURO de pe okazii.ro, vopseaua mai pastreaza luciul dar pe alocuri prezinta mici puncte de zgariere. Am mai corectat pe la acoperis, pe unde s-a putut, insa chiar asa, da o nota de autenticitate si de vechime, exact cum sta bine unei masini batrane. Parbrizul are doua mici urme de adeziv, abia perceptibile dar nici asta nu ma deranjeaza. Mobilierul negru si bordul au fost intinerite cu cate o mana de vopsea acolo unde trebuia. Jantele rotilor sunt superb realizate. Ador masinile frantuzesti clasice, aproape la fel ca pe cele rusesti…

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R-Dauph-1-01.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R-Dauph-1-06.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R-Dauph-1-08.jpg


Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#50 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:27 AM

Gaz M22 Volga -TAXI 2

O comanda speciala pentru un prieten special, Volga GAZ M 22 a fost adaptata in Atelierele PanArin din Slobozia Mare, dupa metoda aplicata la prima modificare facuta cu ceva timp in urma. De aceasta data, meseriasii, avand experienta unui vehicul modificat deja, au adus ceva imbunatatiri proiectului initial. In primul rand au facut in asa fel incat peretele din spatele cabinei, sa nu mai fie inclinat dupa forma stalpului, ci adus la verticala intr-un mod mai natural, in acest fel s-a creat si o distanta mai mare in spatele scaunelor cabinei. Mai apoi, geamul de pe acest perete a fost restilizat la o marime mai potrivita. De asemenea, capacitatea benei a fost marita prin adancirea ei cu inca un milimetru. In rest s-au folosit aceleasi sabloane si operatii ca la prima interventie. Imediat dupa inmatricularea in serviciul de taximetre, cele doua vehicule au fost surprinse in parcarea unui magazin, de unde incarcau mobila de bucatarie pentru clientii magazinului. Pana cand destinatarul va veni la Slobozia Mare pentru a-si ridica vehiculul, acesta va functiona in regim de rodaj pentru compania noastra de taximetre antice.

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/VolgaTaxi07.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/VolgaTaxi08.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/VolgaTaxi11.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#51 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:29 AM

Si inca un film cu modelele DeAgo adaptate la SlotCar http://arin.panait.n...r-sloboziamare/

Film cu un ARO Slot Car http://arin.panait.n...a-la-prognosis/
0

#52 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:31 AM

Renault Dauphine 2 – îmbunătăţiri

Inca o macheta Renault Dauphine produsa de Altaya, a intrat azi in Atelierele PanArin pentru imbunatatiri. Desi lucrata superb la exterior, interiorul a trebuit sa fie scos din starea de morbididate negricioasa. Am vopsit tapiteria si portierele asa cum imi amintesc din copilarie… Volanul a capatat si el culoarea alba. Jucaria inseamna mult pentru mine, deoarece imi aminteste da masina unchiului meu, care era identica, chiar si la culoare, si care avea ceva interesant pentru mine la vremea aceea a copilariei. Anume o trapa cu geam negricios in acoperis, cu care unchiul se mandrea foarte tare. Drept urmare am imitat-o si eu la macheta mea! Era singura masina din Constanta care avea cauciucurile cu inel alb! Nu imi amintesc numerele sale, dar am inventat unele!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R-Dauph-2-01.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R-Dauph-2-08.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/R-Dauph-2-09.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...2-imbunatatiri/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#53 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:32 AM

Platou a la Prognosis


Reteta saptamanii! Machete de legenda la platou

Ingrediente:

masinute DeAgo la borcan
50 grame piese varsate
20 grane cauciucuri mai de doamne ajuta
vopseluri diverse
nitrodiluanti sintetici
spray crom
adeziv bun
Preparare:

se dezmebreaza machetele
se separa piesele si se curata bine
se vopsesc cu atentie
se usuca la temperatura potrivita
se cauta o reteta buna pe internet
se combina in mod artistic
La final se adauga numere de inmatriculare, oglinzi, girofare si alte accesorii. Rezulta un paltou pe cinste! Se serveste la rece, cu o camera foto de calitate! Pofta buna!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/09/Platou-a-la-Prognosis.jpg

Au participat:
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#54 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:37 AM

Oltcit Combi – DeAgostini din nou pe rampa

In atelierele PanArin, a inceput modificarea unui Oltcit Club in varianta copertata pentru marfa. Pentru inceput s-a procedat la proiectarea copertinei si la decuparea machetei. In acest moment macheta se afla la “saramura” de nitrodiluant! Vom reveni cu detalii!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/PA020005.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...n-nou-pe-rampa/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

Oltcit Club CS – DeAgostini-Prognosis

Pe 15 februarie anul acesta, scriam despre primul vehicul romanesc din colectia DeAgostini, pe care am indraznit sa-l revopsesc, un Oltcit CLUB DeAgostini – modificat sa semene cu masina pe care am avut-o in familie o vreme. Astazi, dupa atata vreme, pot sa spun cu mandrie ca am de raportat inca o realizare made on Prognosis, avand ca model tot un vehicul Oltcit Club produs DeAgostini. De aceasta data, este vorba despre un model camioneta, vestitul Club CS, in varianta acoperit.

Documentatia a fost “captata” de pe net. Nu prea sunt multe pozele acestui vehicul, dar am gasit suficiente imagini ca sa pot desena un plan in Corel. Pentru inceput am decupat cu traforajul acoperisul si usa haionului. Am adaptat partea din spate pentru inserarea usilor “bulei” de acoperire a camionetei. Apoi, am inchis spatiu cabinei folosind cartele de telefon si adaptand habitaclul conform modelului. Constructia copertinei s-a realizat din forex de 1, 2 si 3 mm grosime. A urmat vopsirea cu un grund primer si apoi vopsirea grena a caroseriei si alb mat a copertinei. La interior s-a vopsit totul initial cu gri mat la spray, iar apoi s-au evidentiat scaunele si volanul cu un gri mat dar mai inchis. Prin bord si pe portiere s-a mai adaugat negru pe unde trebuia. La fel si manerul franei de mana. La final s-a trasat chederul parbrizului cu negru si garniturile usilor tot cu negru. S-au confectionat numere conform vehicului de inspiratie, sigle Oltcit pe sorturile rotilor posterioare, inscrisuri specifice pe usile copertinei. S-a mai adaugat o antena si apoi masina a plecat sa duca paine la magazinul din Slobozia Mare, unde a fost surprins si fotografiat de ziaristii locali.

In final, masina transformata s-a adaugat colectiei Prognosis, care va fi prezentata publicului larg, in luna decembrie a acestui an, intr-o expozitie cu tema “Vehicule DeAgostini Romania – modificari, transformari si imbunatatiri a la Prognosis”, ce va avea loc la Slobozia, intr-o locatie pe care o voi anunta din timp.

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/OltcitCS22.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/OltcitCS24.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...tini-prognosis/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#55 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:41 AM

Daciile mele DeAgostini… de miliţie

De ceva vreme statea la uscat o batranica Dacia 1100 vopsita cu alb in asteptarea benzii de vopsit Tamya, pentru a fi transformata in masina de militie. Zilele acestea am reusit sa aplic si stratul de culoare albastra si sa definitivez masina de colectie DeAgostini, trasformata din verdele oribil, in frumusetea de mai jos! Inscrisul este pe autocolant transparent, dar, desi coala e destul de groasa, literele au iesit minunate! Multumesc Mircea pentru printarea cu alb!

Tot cu aceasta ocazie, a fost readusa in Atelierele PanArin si Dacia 1300 de militie, careia i sa montat un difuzor specific pe plafon. La Dacia 1100 nu imi amintesc sa fi avut difuzor asemanator! Dacia 1300 a fost vopsita cu un an in urma si nu am folosit banda fina Tamya, ci o banda din comertul auto socialist, ceva mai grosolana, fapt care se observa la linia de imbinare dintre cele doua culori. Va las cu pozele, care fac cat o mie de cuvinte:

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/Militia04.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/Militia09.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/Militia12.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...ini-de-militie/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#56 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:45 AM

Foaie verde far de Oltcit, eu mi-am tras sportiva noua

Dacia Sport pentru Clubul Auto din Slobozia Mare

Pornind de la ideea ca Daciei Sport de la DeAgostini i-ar sta mult mai bine intr-o culoare metalizata si in varianta cu faruri de Oltcit, la Atelierele PanArin, in mare taina, s-a procedat la trasformarea unei spotive conform cerintelor. Fireste ca s-a procedat conform planului de lucru, prin decaparea vopselei portocalii, grunduire, vopsire si lacuire a caroseriei. Dupa uscarea completa si o zi de siguranta in avans pentru intarirea lacului, s-au trasat chederele si s-a vopsit eleronul capotei cu negru. Pentru marea modificare a farurilor, a fost sacrificata o masca de Oltcit DeAgostini, careia i s-au indepartat farurile (geam si oglinda) cu totul. Pentru introducerea in noua masca, s-a procedat la decuparea celei originale de Dacia, spre inserarea noului far. Cu pile fine si multa migala s-a obtinut masca asa cum cere clientul. Procedura extrem de anevoioasa si migalosa, pe care nu as mai repeta-o nici pentru 300 de lei… Totusi, efectul final merita efortul macar o data! La final s-au vopsit semnalizatoarele de pe aripi, s-au tapitat scaunele cu gri si s-au vopsit cu alb lampile de mers inapoi! Dupa predarea masinii catre clientul (Baza Sportiva Slobozia Mare), aceasta a fost suprinsa de ziaristii locali in parcarea supermagazinului din Slobozia Mare…

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DSP07.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DSP12.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DSP13.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DSP16.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...-sportiva-noua/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#57 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:48 AM

Ford coupe 32 scara 1/43 – reconditionare

Aceasta masinuta de epoca mi-a fost daruita de un amic. O tinea dezmembrata intr-o cutie undeva intr-un sifonier. Destul de ruginita prin partile feroase, scorojita mai peste tot, cu piese lipsa, masinuata m-a incantat la prima vedere. In prima faza am trecut la curatenia totala. Am sters cu alcool intreaga structura. Am eliminat arcul rupt de la motorasul din spate si am eliberat rotile pentru rulare libera. Apoi am curatat si indreptat axele ruginite ale rotilor. Am curatat la peria de pasla geamurile si le-am redat stralucirea. Operatiune migaloasa pentru ca daca se da turatie prea mare si timp lung la periaj geamurile se topesc si se matuiesc si adio transparenta.

Apoi am trecut la reconditionarea propriuzisa. Folosind spray auto acrilic de culorea crem am revopsit in doua maini caroseria. Pentru sasiu am folosit maro acrilic doar pentru a corecta juliturile. Pentru argintaraie am folosit cu succes markerul permanent. La fel si la jentile rotilor. Pentru cauciucuri se reda culoarea mata de negru folosind un amestec de alcool si zeama de marker negru. Adica intr-un marker uzat se pune cu pipeta nitel alcool izopropilic si sa sterg cu el cauciucurile. Nu trebuie abundent ci mai degraba in doua etape, altminteri se moaie cauciucul.

Interiorul l-am vopsit dupa ce am cautat niscaiva poze pe internet si sunt slava Domnului destule. In final, am recuperat macheta si acum staluceste in vitrina mea!

……………………………………………………………………………

15 octombrie 2012

Am facut rost de spray culoarea partii de jos si ca atare am reluat operatiunea re reconditionare. Astfel am revopsit cu grena partea de jos, aripile si treptele. Totodata am dat cu nichel bara frontala, masca radiatorului, capacele rotilor si farurile!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/01/PA150010.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/01/PA150012.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/01/PA150013.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...reconditionare/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#58 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 08:57 AM

Citroen CX 2200 – reconditionare

De mic copil am iubit masinile si mai ales jucariile, machetele de fier, dupa cum le spuneam in vremurile acelea. Nu era usor sa faci rost de ele de la copii privilegiati, care aveau rude imbarcate si care primeau astfel de minuni din occident. Strangeam si pastram cu sfintenie capturile obtinute prin schimburi comerciale cu astfel de copii. Una din aceste jucarii, care a supravietuit prin cutiile mele si care a trecut si prin mainile fiului meu, la fel de pastrator de jucarii ca si mine, a fost acest Citroën CX 2200, o macheta de taxi destul de trecuta prin toate aceste obositoare vremuri. Zilele acestea, am hotarat ca in asteptarea comenzii de Bond Super Gel, solutie de care am nevoie la urmatorul proiect, as putea sa incerc reconditionarea machetei frantuzesti. Masina suferise o ruptura in zona nitului de prindere a sasiului de caroserie, in vremurile adolescentei mele. In acele timpuri nu m-a dus mintea decat sa incerc sa dau o gaura in care sa pun un surub. Lipsa experientei si a unei bormasini fine au dus la strapungerea capotei si atunci am pus pe masina o bucata de autoadeziv negru decupat sub forma unei sageti, improvitatie care trebuia, in mintea mea de atunci, sa acopere gaura monstruoasa care se iscase pe capota. Ca tare am procedat dupa decaparea caroseriei, la acoperirea acestei gauri cu chit de modelism Revell. La fel am procedat si cu gaurile din plafon ramase de la placa de avertizare taxi si de la antena pierduta de multa vreme. Dupa uscare si slefuire, am grunduit, vopsit si lacuit conform standardelor in vigoare insusite de la Tomi!

In paralel am procedat la imbunatatirea interiorului prin vopsirea scaunelor, a bordului si a capacului de la portbagaj/haion. Initial am dorit sa inlocuiesc si rotile, dar nu am gasit in magazia Atelierelor PanArin ceva adecvat si atunci am renuntat. Am refolosit rotile originale, carora le-am vopsit capacele. Cu nichel crom am dat barile fata/spate. Dupa uscarea lacului, am facut chederul la parbriz cu argintiu, manerele la usi si lampile spate care erau decorative din turnarea caroseriei. In final, masinuta restaurata astfel a patruns in vitrina Prognosis.

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/CitroenCX10.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/CitroenCX11.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...reconditionare/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#59 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 09:00 AM

DeAgostinieni, vi se pregateste ceva!

Pentru ca in fata blocului meu, troneaza in fiecare seara o Dacia DoubleCab, care parca imi face in ciuda si ma provoaca intruna, am decis ca este momentul “sa trecem la treaba”…

Protagoniste: una bucata Dacia 1304 si una bucata Dacia 1309. Sa vedem ce va iesi in final! Adica dupa o matematica simpla, 1309-1304=1307

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DC02.jpg



Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...regateste-ceva/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

1309-1304=1307 Dacia DoubleCab a la Prognosis

Dupa cum scriam in articolul de la avanpremiera, in fata blocului meu, troneaza in fiecare seara o Dacia DoubleCab, masina care parca imi face in ciuda si ma provoaca intruna. Ca atare am decis ca este momentul “sa trecem la treaba”…

Protagoniste: una bucata Dacia 1304 si una bucata Dacia 1309. Adica, dupa o matematica simpla, 1309-1304=1307. Inainte de critici insa, va rog sa aveti in vedere ca am lucrat si lucrez pentru mine si nu pentru publicitate, dupa cum am fost sanctionat in niste mesaje private. Faptul ca imi aloc vreme pentru fotografiere in timpul lucrului, pentru scrierea si prelucrarea materialului, pentru postarea acestuia pe diverse situri si forumuri, denota ca vreau ca si alti modelisti sa cunoasca experienta mea si sa gaseasca puterea si motivarea de a incepe lucrari pe contul lor. Posibil ca anumite lucrari sa nu fie perfete. Nici nu se poate asa ceva in conditii de amatorism. Nu reusesc perfectiunea meseriasii calificati de la DeAgostini, daramite un modelist amator de mana a III-a ca mine. Asta ca sa inchid gura carcotasilor care imi trimit diverse mesaje private in care nu contenesc a ma jigni. Nu dau doi bani pe parerea celor care nu au ce face decat sa ma jigneasca in privat. Asta denota micimea si ipocrizia de care dau dovada. Accept si am acceptat criticile pozitive, constructive, facute in mod public si de cele mai multe ori aceaste critici m-au ajutat sa perseverez si sa imi imbunatatesc tehnicile de lucru. In ceea ce priveste acest model, chiar daca DeAgostini va scoate unul pe piata, tot am satisfactia ca cel facut de mine este primul, este unicat si este lucrat manual acasa…. Acum, daca am clarificat si asta, sa vedem cum am procedat:

Mai intai am decupat cu multa atentie cele doua masini, pentru a obtine piesele necesare proiectului. Le-am imbinat si lipit cu SuperBond GEL, solutie care nu lipeste instantaneu si iti lasa nitel timp pentru corecturi. De asemeni il recomand pentru ca nu curge abundent si nu se intinde ca si solutia ciano-acrilica lichida clasica. Golul din aripa l-am incarcat cu comatex de 3 mm grosime, sustinut prin spate de folie subtire tot de comatex. Dupa cateva ore de uscare si intarire a gelului, am procedat la slefuirea profilului si apoi am chituit cu chit de modelism Revell. A doua zi am finisat chituirea si am mai corectat pe unde nu era incarcat bine. Dupa un strat de grund primer, am aplicat doua maini de vopsea la spray, email Crem Stelar metalizat, vopsea care se regaseste pe unele modele Dacia. Nu am ales albastru pentru ca am prea multe modele albastre in colectie si vreau sa diversific gama coloristica si sa experimentez noi vopseluri. Aceasta vopsea am luat-o special pentru Citroen-ul facut saptamana trecuta si pe care il voi revopsi cat mai curand. La final, am aplicat doua randuri de lac lucios tot la spray. Lac pentru vopsea acrilica! Asta la caroserie. In paralel am lucrat si la sasiu pentru alungirea lui, intrucat Dacia DoubleCab este mai lunga nitel decat papucul 1304.

In fotografia publicata se vad ambele sasiuri alungite, cel pentru DoubleCab si cel pentru noul meu proiect, DropSide, ce se va optine din jumatatea de papuc rezultata in urma decuparii benei pentru DoubleCab…

La montaj am profitat de un geam in plus de dacia 1300, avut in magazia Atelierelor PanArin, pentru a rezolva defectul din fabricatie al Daciei 1309, cel cu ciob lipsa din turnare la geaml dreapta fata. Astfel am folosit geamul de 1300 ca sa montez pe portiera din fata. La final, dupa vopsirea corespunzatoare a accesoriilor si inmatriculare, macheta a intrat in colectia Prognosis, si pot sa spun ca sunt foarte mandru de acesta ultima realizare.

Macheta va fi prezentata in expozitia lucrarilor mele, ce va fi organizata la Slobozia, in incinta Casei de Cultura UNESCO Ionel Perlea, in peroada sarbatorilor de iarna 2012, expozitie pe care va invit sa o vizitati!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DC13.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DC14.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/DC18.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...a-la-prognosis/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

#60 Useril este offline   Prognosis 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1196
  • Inregistrat: 27-October 05

Postat 04 October 2013 - 09:03 AM

Dacia 1310 Van – Pompieri

Prima din seria de transformari ale indragitei asteptatei Dacia Break, a iesit azi de pe portile Atelierelor PanArin pentru a se alatura Brigazii de Pompieri din Slobozia Mare. Conform cerintelor Guvernatorului de Slobozia Mare, masina a fost dotata cu o masca moderna cu 4 faruri, preluata de la o Dacia papuc 1304. Pentru montarea mastii s-a procedat la frezarea locasului din botul masinii, precum si la usoare ajustari ale unghiurilor cutiilor farurilor pe interior. Tot cu aceasta ocazie si tot folosind diverse freze, au fost indepartate si lampile semnalizatoarelor de sub faruri, intrucat modelul a fost dotat cu bara avand semnalizatoare incorporate. Pentru inlocuirea geamurilor transparente cu unele vopsite, am precedat la separarea celor din fata de cele din spate, pe care le-am montat in locasul lor o data cu peretele despartitor dintre cabina soferului si partea de van din spate. Atentie ca acestea trebuie vopsite numai cu acrilic pentru a nu se deteriora.

La interior au fost indepartate bancheta din spate, precum si panourile laterale. Scaunele din cabina au fost pozitionate ceva mai in fata. A urmat grunduirea si vopsirea la spray. Nu am folosit lac din doua motive: 1 -vopseaua are luciu perfect, 2 -geamurile nu ar fi suportat intalnirea cu lacul in mod placut.

Partea din spate se fixeaza cu o piesa dintr-o bucata cu numarul, piesa care in cazul acestei machete s-a dezintegrat la demontare din pricina tonelor de superglue bagate la greu de un chinez priceput! Pentru refacerea piesei am folosit bucatele de ABS. La final am dotat masina cu girofar facut din LED de 3 mm diametru si cu inscrisurile aferente. Dupa inmatricularea corespunzatoare, masina a fost predata Brigazii de Pompieri din Slobozia Mare. In foarte scurta vreme, masina va fi dotata cu scari de interventie fixate pe acoperis! Speram!

http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/PA290001.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/PA300003.jpg
http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2012/10/PA300008.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...0-van-pompieri/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
0

Arata acest topic


  • 20 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro