Modelism - RHC Forum: Intrebari incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Intrebari incepator

#1 Useril este offline   athos 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 04-April 03

Postat 04 April 2003 - 04:21 PM

Salut,

Sunt un incepator si sincer nu cred ca imi pot da cu parerea despre subiectele descrise de voi in acest forum, ceea ce as dori eu este insa daca imi puteti da cateva informatii. As dori sa cumpar un elicopter radioghidat. Imi puteti spune care ar fi mai bun cel electric sau cel mecanic. Cam care ar fi autonomia de zbor, cat de slab trebuie sa bata vantul, care ar fi durata de viata a motorului (electric sau mecanic) Cam la ce distanta merge radiocomanda si ce alte lucruri trebuie sa mai am in vedere.
Imi cer scuze daca am pus intrebarea unde nu trebuia si de asemenea daca intrebarile mele vi se par "negandite"


Va multumesc
0

#2 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 05 April 2003 - 09:44 AM

Am mai spus eu cândva, la sfaturi o sa fim cu totii buni. Si uneori ironici. N-are rost sa te superi.
Sunt doua variante:
1. Ori ai bani destui sa cumperi tot ce vrei si atunci poti invata pe parcurs, adica inveti pe masura ce strici elicopterele (ca pe cât arata de frumos pe atât de greu sunt de pilotat si ai sa te convingi singur de asta. Si nu numai pilotatul e problema).
2. Ori ai putina rabdare, inveti bine tot ce e de invatat si vei avea mai multe satisfactii, ba chiar sansa de a deveni un modelist inrait. Presupun ca ai deja apucaturi din astea...
Indiferent in ce situatie esti, tot trebuie sa incepi cu ceva. Intrebarile sunt bune, sper sa fii multumit si de raspunsurile care vor veni.
La tot ce ai intrebat, raspunsurile pot incepe cu "DEPINDE..."
Ambele sunt bune, si cele electrice si cele cu motor termic (alea cu combustibil lichid...bla, bla, bla)