Modelism - RHC Forum: throttle - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

throttle turatia pe plaja manetei de gaz

#1 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 06 September 2013 - 07:53 AM

Pai daca se poate, ma lamuresti si pe mine?Uite ce nu intleg, am un elicopter cumparat RTF pas colectiv.Cand urc maneta de gaz, porneste progresiv, insa turatia este aproape constanta pe plaja intreaga a manetei gaz, adica de la 10% pana la 80% nu prea cred sa fie valori mari de turatie, dupa cate cred (observat) ca abia de la 80% la 100% este diferenta ceva mai considerabile la turatie, sau cel putin asa mi se pare...Credeam ca principiul pasului colectiv este cel up si down dupa inclinatia palelor, turatia rotorului fiind totusi constanta (relativ).Din cat mi-amintesc la cateva ESC programate pentru avioane, (alte modele decat cel precizat), in fisa de programare erau doua moduri, mod hell si mod plane, asta era cam acum 2 ani sau chiar mai mult, folosea un soft si o interfata USB programatorul.In acel soft mi-amintesc ca erau destul de multe diferente la configurari intre heli si plane.
ESC de care am intrebat "Mistery 40A" pleaca de la 0% la 100% pe mansa gaz, turatia creste liniar, nu cred ca e tocmai ok.
Multumesc foarte mult pentru atentia pe care mi-o acorzi.

stiganas, la 02 September 2013 - 10:58 PM, a spus:
Asta e genul de nelamurire care se discuta pe forum, caci de asta e forum, in principiu pe mesagerie discut doar chestii private, negociere de pret, trocuri, etc.

Cel mai bine e sa deschizi un topic nou la heli.
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2013 - 02:29 PM

ESC-ul in mod heli face doua chestii:

- soft start
- soft cutoff

turatie creste liniar cu gazul. Turatia constanta a motorului o faci din statie nu din regulator la curbele de pitch si throtle. Pentru asta statia trebuie sa stie heli, evident.

ESC-urile meseriase mai au o functie specifica heli si anume modul governor dar nu e cazul la cele chinezesti. Numai Kontronik, YGE si CastleCreation au governor OK. Oricum governorul nu are nici o legatura cu problema ta.

Trebuie sa programezi ESC-ul cu soft start, soft cutoff si restul faci din statie. Daca nu reusesti sa il programezi deloc tot nu e bai, merge si cu orice alte setari, atentie doar sa nu ajungi cu bateria la limita ca iti taie motorul brusc daca esti pe hard cutoff.

Soft start-ul la regulatoaele China e oricum caterinca, trebuie sa pornesti tu cu blandete.
0

#3 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 06 September 2013 - 05:00 PM

Vezi postareastiganas, la 06 September 2013 - 02:29 PM, a spus:

ESC-ul in mod heli face doua chestii:

- soft start
- soft cutoff

turatie creste liniar cu gazul. Turatia constanta a motorului o faci din statie nu din regulator la curbele de pitch si throtle. Pentru asta statia trebuie sa stie heli, evident.

ESC-urile meseriase mai au o functie specifica heli si anume modul governor dar nu e cazul la cele chinezesti. Numai Kontronik, YGE si CastleCreation au governor OK. Oricum governorul nu are nici o legatura cu problema ta.

Trebuie sa programezi ESC-ul cu soft start, soft cutoff si restul faci din statie. Daca nu reusesti sa il programezi deloc tot nu e bai, merge si cu orice alte setari, atentie doar sa nu ajungi cu bateria la limita ca iti taie motorul brusc daca esti pe hard cutoff.

Soft start-ul la regulatoaele China e oricum caterinca, trebuie sa pornesti tu cu blandete.


Chiar asa este programat ESC-ul, exact cum ai descris, insa curbele de care vorbesti, in FUTABA T-6EX nu stiu sa le configurez, si sa citesc tot manualul statiei nu am gasit inca timpul necesar.Am citi din el, dar mai mult pe "diagonala" . doar la ce ma interesa pe moment.Am vazut pe-acolo ceva expo (banuiesc ca exponential), si dual rate etc. dar nu stiu cum ar fi mai bine sa le setez.Eu oricum sunt la inceput pe cele cu pas colectiv.Am zburat mult cele coaxiale si cele anticuplu dar pas fix.La capitolul pas colectiv am luat frica.Ca sa fie ceva mai usor de pilotat acum am montat un "flymentor" pe el, nimic de zis a urcat considerabil stabilitatea, si acolo am un capitol unde nu-mi este destul de clar cu chestia pe rotire, e vorba ca se formeaza o miscare in mod sinusoidat la rotirea modelului si la "flymentor" exista o asemenea setare, care reduce acest efect.Dar este atat de mult de bibilit la acele reglaje, incat enorm te oboseste.
intrebari as avea destule, nu stiu timp daca am pentru toate...hai pt. moment sa lamuresc cum pot face, ca turatia si pasul clectiv sa-l modific din statie, ca de pe flymentor l-am tot modificat si nu-mi place cum iese.Plaja pe maneta de gaz, ca sa pot modifica altitudinea este f. mica, pentru ca, creste f.mult si turatia si inclinatia pe pasul colectiv.Ce as putea face?
Multumesc pentru atentia acordata!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#4 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2013 - 07:48 PM

mai tine si de setarile din statie pentru curba de throttle.
Cauta pe statia aia curba de throttle si poate iti dai seama de ce este insesizabila cresterea de turatie pe 80% din cursa. Daca l-ai cumparat RTF poate a venit cu curba de gaz setata pentru incepatori, adica probabil doar pentru hover...
0

#5 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2013 - 07:54 PM

Cred ca ai pornit in sens invers. Intai gasesti timpul necesar pentru configurarea statiei si dupa aceea te ocupi de flymentor (care de altfel e si mai complicat de programat).

Am scriu si eu si altii destule ghiduri la heli despre asta.

Vezi postareaOldDan, la 06 September 2013 - 05:00 PM, a spus:

Chiar asa este programat ESC-ul, exact cum ai descris, insa curbele de care vorbesti, in FUTABA T-6EX nu stiu sa le configurez, si sa citesc tot manualul statiei nu am gasit inca timpul necesar.

0

#6 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 07 September 2013 - 12:28 PM

Vezi postareaalexvid, la 06 September 2013 - 07:48 PM, a spus:

mai tine si de setarile din statie pentru curba de throttle.
Cauta pe statia aia curba de throttle si poate iti dai seama de ce este insesizabila cresterea de turatie pe 80% din cursa. Daca l-ai cumparat RTF poate a venit cu curba de gaz setata pentru incepatori, adica probabil doar pentru hover...

Probabil nu m-am exprimat destul de clar, cel RTF este ok, cel care l-am ansamblat si pus tot pe el , acela nu este ok... acela are o statie FUTABA T-6EX, pentru ca statia ce a venit pe cel RTF nu mergea pe flaymentor, avnd deja mixaje ce nu puteau fi scoase, dupa cum ati explicat este foarte posibil ca cea din cutia RTF sa fie deja setata (inclusiv curbe si restul), producatorul ma instiintat ca are mixajele facute in statie si nu pot fi dezactivate, este o statie ET6I.
Astfel am fost obligat sa cumpar o statie ce permite configurarea mixajelor (aveam nevoie sa le scot pe toate), am ales FUTABA T-6EX, cu siguranta ca exista acele setari prin ea, am crezut ca stiti unde anume sau cunosteti deja statia FUTABA T-6EX.
Incerc sa ma exprim mai clar, cu ce anume ma confrunt.Cand urc maneta de gaz, se ridica f. bine si frumos elicopterul, sta in hovering cand activez antidrift, insa ca sa pot mentine altitudinea la care doresc sa evoluez, daca coboara sau urca elicopterul, cand intervin, acea plaja este extrem de mica (mai mica de 1 click pe mansa de gaz), deci daca dau un click in sus, urca prea mult (si repede),daca dau un click in jos coboara prea mult, am incercat sa jonglez din limitele din flymentor de la pitch si throttle, insa nu iese mai nimic, se si intelege de ce, eu doar scurtez plaja sau o fac mai dinamica, insa sa o "lungesc putin" nu cred ca se poate decat din statie.
De ce cred aceste lucruri? Pai cred ca atat si inclinatia pitch cat si cea a turatiei rotorului cresc amandoua proportional.Cred ca solutia ar fi din corectia ori a turatiei motorului sa nu mai urce liniar, ori din corectia pitch sa nu mai creasca liniar, ceea ce scriu e daor o presupunere, nu am experienta dumneavoastra.
Multumesc pentru atentia acordata!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#7 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 07 September 2013 - 12:33 PM

Vezi postareastiganas, la 06 September 2013 - 07:54 PM, a spus:

Cred ca ai pornit in sens invers. Intai gasesti timpul necesar pentru configurarea statiei si dupa aceea te ocupi de flymentor (care de altfel e si mai complicat de programat).

Am scriu si eu si altii destule ghiduri la heli despre asta.

Cred ca ai dreptate, insa merge asa frumos cu flymentor...si spun asta pentru ca nu-l mai tuflesc...sper sa prind experienta si cu cu cele din clasa 450, apoi voi scoate flymentor de tot...dar ma tem ca mai e destula cale pana acolo..oricum voi incerca sa deslusesc din documentatia statiei ce se poate, apoi o sa intreb...multumesc tuturor pentru tot!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#8 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2013 - 12:50 PM

Nu e nici o problema cu flymentor, poti sa-l lasi pe heli.

Trebuie doar sa citesti/inveti cum se programeaza statia Futaba. Eu m-am jucat mai demult cu un 6EX si nu e mare lucru, are meniul putin criptic din cauza ecranului limitat dar se programeaza usor.

In esenta vrei ca in idleup turatia motorului sa fie constanta.

Vezi postareaOldDan, la 07 September 2013 - 12:33 PM, a spus:

Cred ca ai dreptate, insa merge asa frumos cu flymentor...si spun asta pentru ca nu-l mai tuflesc...sper sa prind experienta si cu cu cele din clasa 450, apoi voi scoate flymentor de tot...dar ma tem ca mai e destula cale pana acolo..oricum voi incerca sa deslusesc din documentatia statiei ce se poate, apoi o sa intreb...multumesc tuturor pentru tot!

0

#9 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 08 September 2013 - 03:20 PM

Stimati domni, cred ca am gasit unde e problema, daca se poate sa ma ajutati mi-ar fi si mai usor, am decis sa nu mai faca experiente ca pot costa, asa ca va cer sfatul dumneavoastra.Este vorba de cat de mare este lungimea bratului (echie) de la servomecanism, ma refer de la centrul la a cata gaura trebuie sa fixez "linkage", sau distanta in milimetri daca se poate, este vorba de un CopterX 450 si rotoarele sunt upgrade Al. T-Rex 450.
Multumesc!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#10 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 08 September 2013 - 03:35 PM

Nu cred ca e bine ca o intrebare care o gasesti in manualul ALIGN sa isi aibe rezolvarea pe forul plus ca manualul iti da toate detaliile tehnice fata de partea mecanica...
MANUAL T-REX 450 V2
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#11 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 08 September 2013 - 03:49 PM

Distanta la servo platou este aprox. 8/12mm,depinde si de viteza servo de tipul servo,a bratului..,nu este foarte critica.La coada e recomandat un servo rapid iar distanta mai mica 6/8mm.De problema cu Flymentorul nu ai cum sa scapi,in timpul zborului el controleaza unghiul palelor nu motorul si de obicei micsoreaza pasul iar heli coboara,asa ca nu prea sta la inaltimea dorita.La 60/70cm de sol sta cat tine bateria pt.ca acea zisa camera vede mai bine solul.
0

#12 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 08 September 2013 - 09:43 PM

Vezi postareatakeoff, la 08 September 2013 - 03:49 PM, a spus:

Distanta la servo platou este aprox. 8/12mm,depinde si de viteza servo de tipul servo,a bratului..,nu este foarte critica.La coada e recomandat un servo rapid iar distanta mai mica 6/8mm.De problema cu Flymentorul nu ai cum sa scapi,in timpul zborului el controleaza unghiul palelor nu motorul si de obicei micsoreaza pasul iar heli coboara,asa ca nu prea sta la inaltimea dorita.La 60/70cm de sol sta cat tine bateria pt.ca acea zisa camera vede mai bine solul.

Nu intreb de distanta care ati precizat-o dumneavoastra, eu intreb de cat de lunga va fi echeia, ma tem ca servourile au avut alta echie si eu am folosit una mai lunga, mai bine zis am pus la ultima gaura, astfel pargia formata pentru actionarea platoului ciclic este foarte mare, acest lucru banuiesc ca duce la reactia foste dinamica a ceea ce am pomenit aici.
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#13 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 08 September 2013 - 09:46 PM

Vezi postareafurios, la 08 September 2013 - 03:35 PM, a spus:

Nu cred ca e bine ca o intrebare care o gasesti in manualul ALIGN sa isi aibe rezolvarea pe forul plus ca manualul iti da toate detaliile tehnice fata de partea mecanica...
MANUAL T-REX 450 V2

Bunule furios, daca eram destept si documentat, nu intrebam deloc aici, crezi ca intuiam ca manualul de la ALIGN explica despre un CopterX cu rotor pus de mine de T-Rex 450, care are servouri luate de pe un alt elicopter?!?! sincer nu cred ca descrie cei de la ALIGN asemenea situatii, oricum e bine sa rapunda cine doreste sa ajute pe cel care intreaba, in concluzie,,,ma ajuta raspunsul dumneavaostra?
Multumesc!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#14 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 08 September 2013 - 09:55 PM

cu echia pusa la orizontala ea trebuie sa faca un unghi de 90 de grade cu tija de comanda a platoului ciclic, manualul de trex e compatribil cu majoritatea tipurilor de elicoptere 450

Aceasta postare a fost editata de emilemir: 08 September 2013 - 09:59 PM

0

#15 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 08 September 2013 - 10:06 PM

Vezi postareaOldDan, la 08 September 2013 - 09:43 PM, a spus:

Nu intreb de distanta care ati precizat-o dumneavoastra, eu intreb de cat de lunga va fi echeia, ma tem ca servourile au avut alta echie si eu am folosit una mai lunga, mai bine zis am pus la ultima gaura, astfel pargia formata pentru actionarea platoului ciclic este foarte mare, acest lucru banuiesc ca duce la reactia foste dinamica a ceea ce am pomenit aici.

Echia pote sa aiba si 5cm,tu folosesti gaura care-ti trebuie.Folosire de parghii lungi nu este buna,servo lucreaza la forta maxima.
0

#16 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2013 - 11:41 PM

Manualul de Alig e baza caci toate kiturile China sunt clone dupa Trex de aceea nici nu au manuale. Trebuie doar putina atentie la a identifica manulul corect caci sunt mai multe modele de Trex 450.

Indiferent cum le combini si ce servo pui tot o clona de Trex o sa iasa si tot in manualul de Trex trebuie sa te uiti.

Daca zbori cu flymentor atunci manualul de la flymentor e de baza caci flymentor e cel care comanda heli (si tu dai comenzi la flymentor).

Vezi postareaOldDan, la 08 September 2013 - 09:46 PM, a spus:

Bunule furios, daca eram destept si documentat, nu intrebam deloc aici, crezi ca intuiam ca manualul de la ALIGN explica despre un CopterX cu rotor pus de mine de T-Rex 450, care are servouri luate de pe un alt elicopter?!?! sincer nu cred ca descrie cei de la ALIGN asemenea situatii, oricum e bine sa rapunda cine doreste sa ajute pe cel care intreaba, in concluzie,,,ma ajuta raspunsul dumneavaostra?
Multumesc!

0

#17 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 09 September 2013 - 08:53 AM

Vezi postareatakeoff, la 08 September 2013 - 10:06 PM, a spus:

Echia pote sa aiba si 5cm,tu folosesti gaura care-ti trebuie.Folosire de parghii lungi nu este buna,servo lucreaza la forta maxima.

Raspunsul dumneavoastra cred ca este solutia, aceasta este rezolvarea, ceea ce ati descris in raspuns, plaja se micsoareaza extrem, deoarece si unghiul de incidenta este foarte mare si turatia creste odata cu acest lucru.Fie ca folosesc flymentor fie ca nu folosesc, acest aspect tot ramane daca aleg o lungime mare la echie.Sunt un prost predagog, multi in jur spun asta, (restul nu spun pentru ca ar suna a lauda).Daca precizam ca problema pe elicopter, aparea, atunci cand este decuplata camera de la flymentor, si interventia pe stik-uri este setata prioritar (exista corectie pe flymentor ce mareste manevrabilitatea fata de decizia flymentor), atunci banuiesc ca toti cei de aici ar fi inteles imediat despre ce este vorba.Cer scuze pentru lacunele mele in descrierea fenomenelor cu care ma confrunt...si va multumesc mult!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#18 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 06 October 2013 - 02:11 PM

Revin dupa ce azi am testat "CopterX 450" cu acel FlyMentor, ce a avut problema respectiva descrisa aici.
Este uimitoare diferenta, inainte vibra, insa dupa cum constat flymentor, "zmucea" fiecare corectie avand foarte mare echia.
A devenit foarte docil si usor de stapanit.Pot compara cu un coaxyal stabilitatea, insa mai dinamic in miscari.
Astazi era un vant cumplit, toti au zis sa nu zbor ca il dau de pamant.Am avut toti surpriza, ca nici nu compensam din staite si statea pe loc, nici macar un centimetru nu se misca de acolo.Singurul lucru care nu stiu de unde sa il corectez, este coada, Pleca la vant foarte puternic (doar pe axa), 5 cm apoi revenea in una secunde si nu continuu, uneori.E firesc sau chiar mai e ceva de corectat la flymentor pe coada?Recunosc deja am scazut sensibilitatea de al inceput, e bine sa o mai urc sau altul ar fi motivul ?

Multumesc!

PS.
Am citit acel manual de Trex, nu a ajutat in cazul meu, citisem de ala alte elicoptere manualale, insa cel de la t-rex neavind nicodata unul, nu citisem.Nu vad diferente mari.Multumesc oricum!

Aceasta postare a fost editata de OldDan: 06 October 2013 - 02:16 PM

CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#19 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 07 October 2013 - 09:24 AM

Gyro de coada este slabut,eu am renuntat la el si am folosit un alt gyro de calitate.Merita sa incerci avand in vedere ca gyro s-au ieftenit,un GA250 este vreo 12$ si este excelent.
0

#20 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 10 October 2013 - 05:44 PM

Vezi postareatakeoff, la 07 October 2013 - 09:24 AM, a spus:

Gyro de coada este slabut,eu am renuntat la el si am folosit un alt gyro de calitate.Merita sa incerci avand in vedere ca gyro s-au ieftenit,un GA250 este vreo 12$ si este excelent.

Salut cu respect.
Pe coada este un E_Sky EK2-0508 8G Digital Servo for R/C Helicopters,
Pe paltoul ciclic sunt 3 servo SKYARTEC VTS-05B,
Toate patru au fost E_Sky EK2-0508 8G Digital Servo for R/C Helicopters, pana un servo a iesit fum din el (pe masa fara nici un motiv aparaent), si am inlocuit pe platoul ciclic de la un elicopter ce a fost tuflit in 3-4 secude la incercarea de decolare, de un pusti de 5 ani (cu voia tatalui lui).
Sa fiu sincer dupa cum simt pe mana mai bine merge cu cele 3 servo SKYARTEC VTS-05B, raspunde foarte agil (dinamic), sau probabil doar asa cred eu, nu stiu daca sunt digitale sau nu.Daca cineva stie poate sa-mi si scrie.
Problema mea ma tem ca-ar fi de pe reglajele de la flymentor, am cam umblat la reglajele de la gyro, dupa cum am crezut eu de cuviinta (recunosc ca sunt incepator).
Mai am un E-SKY Belt 450 CX ce are toate cel 4 servo intacte (E_Sky EK2-0508 8G Digital Servo for R/C Helicopters).Daca cineva considera ca e un lucru bun sa le folosesc pe acelea, ma voi munci si voi schimaba, numai cat e de reglat la flymentor si ma apuca groaza.
Ca sa ne intelegm, elicopterul e facut din piese, adica asa au venit de la vanzator, vrac, "Upgrade" capul rotativ principal si capul rotativ coada e dur-Al si e de t-rex 450.Tot sasiul si teva de coada este tot dur-Al, palele de t-rex 450 fibra de sticla, bateria de 3S 2200 mAh cu 40C, daca aveti susgestii, va rog sa nu ezitati.
Multumesc pentru atentia acordata!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#21 Useril este offline   OldDan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 26-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Sa zbor cat cuprinde!

Postat 25 November 2014 - 03:51 PM

Vezi postareastiganas, la 07 September 2013 - 12:50 PM, a spus:

Nu e nici o problema cu flymentor, poti sa-l lasi pe heli.

Trebuie doar sa citesti/inveti cum se programeaza statia Futaba. Eu m-am jucat mai demult cu un 6EX si nu e mare lucru, are meniul putin criptic din cauza ecranului limitat dar se programeaza usor.

In esenta vrei ca in idleup turatia motorului sa fie constanta.


Dupa mai mult de un an de zbor cu "FlyMentor", marturisesc, cu greu, ca cele spuse de unii de pe acest formum, cel putin referitor la "pilotat" elicopter cu "FlyMentor", te face foarte foarte puturos, si iti va lua mult prea mult timp sa poti zbura un elicopter.De cca 8 luni zbor fara "FlyMentor", mainile nu-mi mai sunt legate la spate cand zbor.Mai mult de 2 luni un "FlyMentor" nu cred ca ar trebui folosit.Doar cat sa-ti dea incredere putin, doar atat.Daca mai pot posta undeva acest lucru va rog sa comunicati.
Multumesc!
CopterX class 450 FBL + FUTABA T-6EX
Belt CP CX class 450 RTF + flymentor
Walkera CB180Q class 370 RTF
Power Starr 1 V977 RTF
Angel 300 class 300 RTF
0

#22 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 27 November 2014 - 09:40 PM

Poti te rog sa explici de ce este folositor flymentor pentru un uncepator?
Intr-adevar, iti da curaj, dar si cand il dai jos esti zero ca nu mai sta singur in hover...
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro