Trex 450 TT Upgrade-uri
#1
Postat 02 September 2013 - 05:25 PM
1. Puteti sa imi dati un link de unde achizitionati piese pt upgrade de calitate la un pret decent?(In tara nu am gasit)
2. Este nevoie sa schimb si swash sau doar sa cumpar un Head DFC?(considerand ca cel pe care il am este ok)
3. Ce unitate sa pun pe acesta? ( 3GX, ZYX, altceva mai bun dar apropiat ca pret...nu vreau o unitate de 1000$ ..... Cel putin nu acum.)
Mai mult pentru punctul 3 am deschis acest topic.
(PS: Nu ma grabesc, am 2 x HK 450 pro tt - am cu ce sa ma distrez pana este gata acesta. Probabil le scot la vanzare la final sa mai recuperez din $ :) )
#3
Postat 03 September 2013 - 07:43 PM
Totusi imi face rau de tot cu ochiu BeastX - am auzit doar vorbe bune despre aceasta, desi este o diferenta destul de mare de pret.
Multumesc pentru vot.
#4
Postat 03 September 2013 - 07:51 PM
Ca unitate fbl eu consider ca BeastX-ul este o unitate foarte buna la un pret competitiv (in jur de 150 EUR). Nu am experiente cu unitati HK, numai brand (Microbeast, Mikado, Skookum sau Align), asa ca nu ma pot exprima in legatura cu altceva mai ieftin. 3GX nu recomand.
#5
Postat 03 September 2013 - 08:12 PM
Swash auzisem ca este bine sa fie schimbat dar nu neaparat - de aceea am intrebat. Il schimbam, nici o problema.
BeastX sa fie.
Daca se poate si niste linkuri pe PM de la magazine ok de unde mai comandati...
Aceasta postare a fost editata de eellaa: 03 September 2013 - 08:13 PM
#6
Postat 03 September 2013 - 08:34 PM
Un sfat daca se poate pentru noul posesor.
Daca tot e al tau acum, ramai o perioada de timp la clasa 450 (ca fiind cel mai mare model din flota ta), si incearca sa avansezi cat poti de mult, deoarece daca vei trece la o clasa mai mare, in cele din urma il vei tine pe raft sau il vei vinde.
Clasa 450 Align ramane totusi ieftina la piese, packuri, esc si servo, iar in caz de crash nu e putin lucru.
Succes la zboruri.
#7
Postat 03 September 2013 - 08:54 PM
Ai dreptate cu praful, anul acesta din 2 x hk 450 am scos la zbor doar unu ( unul e plin de praf :) ).
#8
Postat 03 September 2013 - 10:06 PM
eellaa, la 03 September 2013 - 08:12 PM, a spus:
Swash auzisem ca este bine sa fie schimbat dar nu neaparat - de aceea am intrebat. Il schimbam, nici o problema.
BeastX sa fie.
Daca se poate si niste linkuri pe PM de la magazine ok de unde mai comandati...
Uita-te la geometria swash-ului pentru DFC si ai sa intelegi si singur de ce este mai recomandat...
Cat despre magazine din strainatate eu comand la Fastlad si Aign-trex.co.uk in UK si rcheli-store.de in Germania. Daca vrei din Asia ai rc711 iar din USA helidirect sau amainhobbies ...
#9
Postat 18 November 2013 - 11:06 PM
Am desfacut in bucati si curatat achizitia bucatica cu bucatica.Am oprit tot ce era de oprit si am inceput sa comand (Restul de piese au ajuns pe un HK450TT).
Pana acum 4 comenzi. Mai am una si termin.
Cel mai greu a fost la Servo (DS410MG) . Am avut firele la unul din servo aproape rupte (la iesirea din carcasa) iar restul putin ciupite. A urmat o munca de migala si delicata dar a iesit ok.
(aproximativ 6 ore - dezlipit potentiometru si firele, curatat potentiometru, lipit totul la loc, schimbat angrenaje si verificat. Alta sansa nu este sa ajungi la fire decat daca scoti potentiometrul de pe placa)
Totul este montat de forma. Cum primesc ultimul transport (unitatea fbl) il montez definitiv.
Ce am invatat :
1.Head DFC nu vine cu Feathering Shaft (aveam in stoc) si Thrust Bearings (comandat din Ro)
2.Desi rulmentii principali (Main shaft bearings) pareau ok, in realitate erau uzati si probabil introduceau vibratii mari(diferenta se simte cand ii invarti cu mana)
3.Mi-am luat teapa cu Torque tube front drive gears set (Am luat de V3 si eu aveam nevoie de V2 - noroc ca mai aveam in stoc)
4.Ball linkurile pentru Head DFC sunt mai groase in carne si facute dintr-un plastic mai tare. Oricat am incercat, nu am reusit sa le dau filet. Pur si simplu plasticul s-a macinat. (Inca ma gandesc daca este cazul sa comand altele sau sa le las pe cele obisnuite cum am monat acum)
Am pus si cateva poze (in poze nu apare stadiul actual).
Q1.Cum totul este aluminiu si carbon, sa schimb si battery holder cu unul din aluminiu? (Daca da, exista unul care sa semene destul de mult cu cel original de plastic sau trebuie neaparat din 2 bucati ? )
Q2.Aceeasi intrebare si pentru Tail boom mount.Sa pun din aluminiu?
(PS: La cati bani am dat pana acum, nu mai conteaza inca 2 bucati de aluminium dar intreb sa vad ce experiente ati avut cu aceste piese, sa nu cumva sa castig la aspect dar sa pierd la functionalitate.)
#10
Postat 19 November 2013 - 01:09 AM
Asigura-te ca au destul material pe care sa se infileteze, sistemul este totusi unul supus unor forte ceva mai mari (sunt dispute multe pe seama subiectului).
Nu te grabi cu bling-bling-uri de aluminiu, plasticul este de multe ori mai recomandat pentru unele repere. Cu siguranta nu te ajuta nimic la battery holder...
Zboara-l asa si vezi ce nu-ti place. Daca ajungi la concluzia ca ceva ar merge mult mai bine cu un upgrade de aluminu sau orice alt material extraterestru, atunci mai vorbim. Crede-ma, vorbesc din experienta.
Daca stau bine sa ma gandesc nici acum nu am scapat de meteahna asta, dar macar sfatuiesc pe altii sa nu greseasca ca mine...
#11
Postat 13 December 2013 - 02:02 PM
Aveti idee de un magazin (serios) de unde o pot achizitiona sau alt model apropiat (calitate/functionalitate/pret)?
Sau pentru un 450 este mai indicata asta si trebuie sa ma inarmez cu rabdare pana apare in stoc ?
PS: 3GX - nu vreau incat am vazut multe pareri negative , ZYX - am deja dar vreau ceva mai bun sa vad care este diferenta
#12
Postat 13 December 2013 - 03:22 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 13 December 2013 - 05:34 PM
Legat de interfata, Te rog sa trimiti un PM cu pretul cerut.
#14
Postat 13 December 2013 - 05:56 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/