Modelism - RHC Forum: HSP XSTAR and co. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

HSP XSTAR and co. Rebuild Diferentiale si amortizoare

#1 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 23 July 2013 - 02:44 PM

Salut, in urma unui troc, m-am ales cu un roller HSP XSTAR. Second hand = revizie.
Ma intereseaza daca cineva a mai mesterit la diferentiale si ce imbunatatiri a mai adus, ce ulei sau vaselina sa folosesc pt diff si ce ulei pt. amortizoare
Voi pune diseara poze cu diferentialul si amortizoarele curatate si desfacute, cu piesele pe care le-am gasit inauntru si sper ca vom discuta pe marginea lor.
0

#2 Useril este offline   GabiAndRHC 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male

Postat 23 July 2013 - 03:17 PM

Uleiuri pentru amortizoare : http://www.automodel...tru-diferential ( cele de amortizoare sunt puse la cele de diferential..:) )
Iar aici gasesti vaselina pentru diferentiale, rulmenti etc : http://www.automodel...leiuri-modelism
Daca te refereai la cei care au avut aceea masina si ce au pus ei in ea, scuze :)

Aceasta postare a fost editata de GabiAndRHC: 23 July 2013 - 03:18 PM

0

#3 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 23 July 2013 - 03:37 PM

Vezi postareaGabiAndRHC, la 23 July 2013 - 03:17 PM, a spus:

Uleiuri pentru amortizoare : http://www.automodel...tru-diferential ( cele de amortizoare sunt puse la cele de diferential..:) )
Iar aici gasesti vaselina pentru diferentiale, rulmenti etc : http://www.automodel...leiuri-modelism
Daca te refereai la cei care au avut aceea masina si ce au pus ei in ea, scuze :)

ok, de cumparat stiu de unde sa cumpar, ma refer strict la ce ar merge pe masina, avand in vedere ca este low-end. De ex, tu ce ulei sau vaselina ai pune in diff, sau mai bine zis care s-ar preta mai bine la genul acesta de masina. (valabil si pt amortizoare)
spre ex, eu am acasa si pot pune foarte bine, asta: http://www.automodel...oil-350cps.html in amortizoare, cred ca este un allaround. s-ar preta altceva mai bine?

ce ulei / vaselina de diff sa bag? asta ar fi bun? k de ieftin este ieftin http://www.autorc.ro...il-10k-cps.html

NU vorbim de competitie, ci de un automedel de bash fara pretentii.

Aceasta postare a fost editata de sixfeetunder: 23 July 2013 - 03:39 PM

0

#4 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2013 - 04:05 PM

Sal Alex,

Pe unde intentionezi sa te dai cu el? Pentru off-road (pamant) 350cps-ul pe care il ai e ok pentru amortizoare. Pentru asfalt, ar trebui ceva mai tare.
Uleiul de diff de 1.000cps e un pic cam subtirel, ar trebui ceva 5.000 - 10.000cps.

Pentru comportament ideal uleiurile (atat de diff cat si de amortizoare) se pun pe fata mai tari, pe spate mai moi, dar tinand cont ca nu il vei folosi pe la concursuri, poate nu se justifica achizitionarea a patru feluri de uleiuri in loc de doua ;).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#5 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 23 July 2013 - 04:26 PM

Vezi postareaovidiugm, la 23 July 2013 - 04:05 PM, a spus:

Sal Alex,

Pe unde intentionezi sa te dai cu el? Pentru off-road (pamant) 350cps-ul pe care il ai e ok pentru amortizoare. Pentru asfalt, ar trebui ceva mai tare.
Uleiul de diff de 1.000cps e un pic cam subtirel, ar trebui ceva 5.000 - 10.000cps.

Pentru comportament ideal uleiurile (atat de diff cat si de amortizoare) se pun pe fata mai tari, pe spate mai moi, dar tinand cont ca nu il vei folosi pe la concursuri, poate nu se justifica achizitionarea a patru feluri de uleiuri in loc de doua ;).

Merci de raspuns ovidiu,
Masinuta va merge prin praf cu siguranta, dar si pe asfalt. Ca sa nu fac o investitie mare acum, o sa merg pe amortizoare cu 350cps.
Ma intereseaza la diff. ce voi face, caci deja am demontat unul din ele si le-am curatat. Linkul pe care l-am postat era de fapt de 10000cps, era o eroare in titlu, voi merge pe acesta de 10000cps (sper sa mai reusesc sa le pun inapoi). am vazut ca are si ceva o-ringuri in urma dezmembrarii, de'asta ma gandeam sa pun ulei siliconic, in speranta ca nu va curge.

Diseara revin cu poze ;)
0

#6 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 24 July 2013 - 12:55 PM

Am facut amortizoarele aseara, uleiul pare a fi cam subtire sau arcurile prea tari, voi incerca in viitor si alta vascozitate de ulei.

Cam asa a aratat shokocidul' http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Amortizorul a fost desfacut si curatat pana la os

http://img51.imageshack.us/img51/4517/8bss.jpg

apoi remontarea o puteti vede pas cu pas aici:

Amortizoare HSP XSTAR


O sa revin pentru diferential cu cateva poze, cu el curatat, iar in momentul cand voi cumpara diff oil, voi posta un filmulet de rebuild sau poze (cu pozele vad ca merge cam greu in "info tehnic")
0

#7 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 24 July 2013 - 05:23 PM

Si o poza cu diferentialul fata, semicuratat

http://img94.imageshack.us/img94/1756/p3my.jpg



L-am montat asa pe uscat - poze aici Diferential fata HSP XSTAR

Am observat ca exista un joc in cupele diferentialului, este normal sau face asa pana umplu cu ulei siliconic?
0

#8 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 24 July 2013 - 06:24 PM

doar prin saibe poti sa scoti cat de cat jocurile.
eu zic sa ii pui vaselina..
uleiul siliconik il arunca pe langa o-ring-uri!

mai fac o baie!
0

#9 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 24 July 2013 - 08:06 PM

Merci d raspuns, orice sugestie este binevenita, incerc un silicon prima data de 10000cps, am vazut ca vaselina pt diferentiale este mai scumpa.
A bagat cineva saibe la cupe pana acum la modelul acesta? Am vazut si pe youtube ce si cum dar numai pt. alte automodele.


Gugaleam dupa o carcasa si am vazut un tutorial la un 4wd onroad ce zicea ca diferentialul din fata, fatza de cel din spate sa fie puse, fiecare, pe alta parte in carcasa diferentialului. Conteaza care vine in stanga si care in dreapta, sau nu conteaza?
0

#10 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 July 2013 - 09:36 AM

Conteaza, deoarece daca le pui pe ambele in aceeasi parte a axei transversale a masinii, puntile se vor roti in sensuri opuse. E nevoie ca puntile sa se invarta in acelasi sens, deci trebe sa fie pe parti diferite. Eu din cate imi amintesc, la X-Str, diametrul pistonului din suspensie e mult mai mic decat cel al cilindrului, asa ca daca pui ulei prea subtire atunci el o sa treaca pe marginea pistonului. Eu puneam vazelina, si mergea tun. Spor! :drinks:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#11 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 25 July 2013 - 09:58 AM

Vezi postareaTudorb, la 25 July 2013 - 09:36 AM, a spus:

Conteaza, deoarece daca le pui pe ambele in aceeasi parte a axei transversale a masinii, puntile se vor roti in sensuri opuse. E nevoie ca puntile sa se invarta in acelasi sens, deci trebe sa fie pe parti diferite. Eu din cate imi amintesc, la X-Str, diametrul pistonului din suspensie e mult mai mic decat cel al cilindrului, asa ca daca pui ulei prea subtire atunci el o sa treaca pe marginea pistonului. Eu puneam vazelina, si mergea tun. Spor! :drinks:

Ok, merci de raspuns. Pistoanele suspensiei nu curg, dar inca nu sunt montate pe masina si nu au fost supuse la stres. Pistoanele din poza sunt cele de pe x.star, cele de pe spate sunt alta firma dar sunt cam acelasi lucru.

La diferential, intrebarea ramane daca, conteaza care cum, sunt montate. Sa zicem ca privim masina de deasupra, cu spatele masinii spre noi. In partea din fata montez diff pe stanga iar in spate pe dreapta. Ar fi ok asa? Sau in fata pe dreapta si in spate pe stanga. Dupa parerea mea nu cred ca ar conta, dar, poate si asta face vreo diferenta.

Merci

Aceasta postare a fost editata de sixfeetunder: 25 July 2013 - 10:02 AM

0

#12 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 25 July 2013 - 10:45 AM

Pai nu toate motoarele si esc-urile se pot usor pune "pe invers"

Asa ca vezi cum se invirte motorul (in ideea ca e corect legat) si pui diferentialele in asa fel incit toata lumea sa fie de acord ca mergem inainte
USER BANNED BY ADMIN
0

#13 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 25 July 2013 - 11:13 AM

Vezi postareaDanB, la 25 July 2013 - 10:45 AM, a spus:

Pai nu toate motoarele si esc-urile se pot usor pune "pe invers"

Asa ca vezi cum se invirte motorul (in ideea ca e corect legat) si pui diferentialele in asa fel incit toata lumea sa fie de acord ca mergem inainte

Recunosc ca m.ai pierdut un pic. Masina este roller, deci nu am motor si esc inca. Am vazut ca diferentialele se invart in ambele parti, deasta ma gandeam ca nu ar fi problema la montarea lor. Cred ca va trebui sa fac proba fizica. Dar pana acolo va trebui sa le montez efectiv pe masina, iar, ca sa nu muncesc degeaba, trebuie sa le definitivez. Am observat ca pe carcasele diferentialelor pe partea din interior este gravat cate un numar. Pe fata scrie pe ambele parti ale carcasei cifra 1, iar pe cea din spate, scrie pe una 1 si pe cealalta 2 . Diferentialele fiind practic identice nu cred ca ar influenta cu ceva aceste numere, dat fiind faptul ca nu stiu daca diferentialele au mai fost desfacute si/sau modificate.
Cred ca ma afund intr.o problema, care s.ar rezolva prin test, dar ma gandeam ca cineva va veni cu exemple pertinente, motiv pentru care m.am adresat in special celor care au acest tip de automodel, fie el si low.end.
Merci
0

#14 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 25 July 2013 - 01:26 PM

Simplu, unele motoare brushed au un sens preferat de rotatie (fie din constructia colectorului, fie pentru ca au setari de timing) si unele (putine) esc-uri brushless nu au setare de reverse motor (inainte sa sara circotasii ca inversezi doua fire, exista si motoare cu senzori), la asta ma refeream

Dar de obicei in manualul masinii iti arata cum se monteaza diferentialele
USER BANNED BY ADMIN
0

#15 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 25 July 2013 - 01:59 PM

Vezi postareaDanB, la 25 July 2013 - 01:26 PM, a spus:

Simplu, unele motoare brushed au un sens preferat de rotatie (fie din constructia colectorului, fie pentru ca au setari de timing) si unele (putine) esc-uri brushless nu au setare de reverse motor (inainte sa sara circotasii ca inversezi doua fire, exista si motoare cu senzori), la asta ma refeream

Dar de obicei in manualul masinii iti arata cum se monteaza diferentialele


Merci, o sa caut manualul, poate elucidez misterul
0

#16 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 25 July 2013 - 06:48 PM

Vezi postareasixfeetunder, la 25 July 2013 - 01:59 PM, a spus:

Merci, o sa caut manualul, poate elucidez misterul


Am gasit manualul pe Redcatracing.com si are carcasele diferentialului facute inteligent, astfel diferentialul pe fata vine pe dreapta iar in spate pe stanga; eu nu am avut cum sa imi dau seama din carcasa diferentialelor mele http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
0

#17 Useril este offline   sixfeetunder 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 07-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 3, Titan
  • Interests:0722.759.686

Postat 11 August 2013 - 02:52 PM

Si in sfarsit filmuletul cu rebuildul differentialului. Am folosit ulei de 12500cst (nu am gasit altul mai mic)


0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro