Modelism - RHC Forum: Ce rulmenti folositi pentru motoare? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ce rulmenti folositi pentru motoare? Si nu ma refer la cei OEM!

#1 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2013 - 09:49 PM

M-am apucat sa refac un GX21 si am zis sa fac o afacere, din doua puncte de vedere: bani mai putini si timp castigat. Adica, in loc sa comand rulmentii originali, m-am dus frumos la Badi sa cumpar rulmenti SKF. Buni, nu cred ca are nimeni nimic de comentat referitor la calitatea lor. Rulmentul interior a fost OK, nicio problema. De altfel, nici cel exterior nu a avut nicio problema, dar doar pana la verificarea etanseitatii. Si aici am avut surpriza sa constat ca scapa aer pe langa simeringul de cauciuc, si scapa serios. Modelul este 607-2RSH
Ce-i drept, i-am scos unul dintre inelele de cauciuc, dar nu cred ca are vreo importanta, din moment ce exista o intrega discutie pe net daca sa scoti unul sau nu. Iar motivele nu tin de etanseitate, tin mai mult de ungere, rezistanta la frecare si altele. Una peste alta, m-am lecuit de rulmenti "generici". Si inca o data, nu vorbesc de chinezarii ordinare.
Acum, intrebarea este: ce rulmenti aftermarket folositi voi? Eu am gasit pana acum Avid si Boca. Ambii au mai multe feluri (a se citi calitati, inclusiv ceramici), livreaza in Romanica si au tarife de transport mai mult decat rezonabile. Europenii s-au cretinizat complet, pentru un rulment de 25 de euro iti iau inca 25 transportul.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#2 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2013 - 10:05 PM

Care ar fi, dupa parerea voastra, cel mai rezistent material folosit la etansare? Ca, pana la urma, presupun ca etansarea cedeaza prima si nu rulmentul in sine.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#3 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 28 June 2013 - 11:57 PM

la HPI original este EZO sau KOYO ,dupa mine astia doi bat orice rulment...si,nu radeti, 607 RS facuti la barlad la URB is super-ok !
inca ceva,cei industriali cu protectie ZZ scapa de rup,astia nu-s facuti sa etanseze si nu tin la ture mari...
fa un poll si pune-i sa voteze,care si cum are pe masina proprie sa vedem ce e mai fiabil !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 29 June 2013 - 12:00 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#4 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 June 2013 - 12:39 AM

Rulmentii ZZ sunt cu etansare de metal, dar FARA contact. Deci e normal sa scape mai tare decat cei cu cauciuc, care sunt CU contact (pe inelul central). Si totusi la Tamiya am tip ZZ, dar totusi nu scapa. E posibil sa mai aiba inca un inel de cauciuc la interior. Cand il desfac, o sa-ti spun :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro