Modelism - RHC Forum: Intrebari/Raspunsuri - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Intrebari/Raspunsuri de toate

#1 Useril este offline   BlackMan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 199
  • Inregistrat: 08-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 16 June 2013 - 05:36 PM

Nu ma prea pricep la discursuri asa ca o spun pe sleau.
Cum imi dau seama cati T are un morot?

Aceasta postare a fost editata de BlackMan: 16 June 2013 - 05:37 PM

I started with a HSP X-star.

Statie hpi tf3, de vanzare. Link http://www.rhcforum....88-vand-statie/
0

#2 Useril este offline   BlackMan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 199
  • Inregistrat: 08-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 16 June 2013 - 05:57 PM

*motor :blush:
I started with a HSP X-star.

Statie hpi tf3, de vanzare. Link http://www.rhcforum....88-vand-statie/
0

#3 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 20 June 2013 - 09:26 PM

Greu...nu prea poti din cate stiu eu. Practic "t" inseamna cate infasurari are acel motor. Daca ai putea numara cumva infasurarile, ai afla "t"-ul.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#4 Useril este offline   Champ 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 221
  • Inregistrat: 08-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 23 June 2013 - 09:06 AM

Ce se intelege prin "infasurari"?In electronica,infasurare inseamna bobina (de ex.la un traf:infasurarea primara,secundara,etc.).La motoare,asta ar echivala cu polii rotorului.Eu cred totusi,ca "infasurari" se refera la numarul de spire de pe un pol (sau in total,pe toti polii?). "T" de la turns (in engleza=spire).
Sper ca n-am spus prostii...dar chiar nu e clar

Am si eu o intrebare de incepator in auto:
La un auto model electric,cum se fac comenzile de frana si mers inapoi cu o statie cu 2 canala? Pot fi comenzi separate (frana si revers),sau franarea se face numai la pozitia de neutru a acceleratiei?
0

#5 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 23 June 2013 - 09:46 AM

Vezi postareaChamp, la 23 June 2013 - 09:06 AM, a spus:

La un auto model electric,cum se fac comenzile de frana si mers inapoi cu o statie cu 2 canala? Pot fi comenzi separate (frana si revers),sau franarea se face numai la pozitia de neutru a acceleratiei?



neutru = pe liber
de la neutru in fata = mers inainte
de la neutru in spate = frana
acuma unele esc-uri care nu se pot programa au ...
--frana 2s si apoi reverse (in tot timpul asta mansa e de la neutru in spate)
--frana, netru si apoi reverse(de la neutru spre spate = frana, atata timp cat tii pe mansa in spate motorul e franat, readuci la netru si apoi in spate e reverse...)

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 23 June 2013 - 09:46 AM

mai fac o baie!
0

#6 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 23 June 2013 - 01:18 PM

T: pe motoarele brushed, numarul de spire de pe oricare din infasurarile de pe rotor. Pe cele brushless, idem dar de pe stator (rotorul "e magnetii").

Cit despre frina

Exista frina de motor (drag brake) - mansa (tragaci) la neutru si frina (brake) - mansa in reverse. Cum zice si e.cata, in functie de esc exista reverse imediat dupa oprirea rotilor, reverse dupa 2sec dupa ce se opresc rotile sau (de preferat) ca sa intrii in reverse din frina trebuie sa revii la neutru si iarasi in reverse, in felul asta nu intrii accidental in reverse

Electronic, la esc-urile cu reverse, ambele frine sint o comanda de reverse slaba calculata doar sa incetineasca masina. Cam ce se intimpla la o masina mare daca ai rula inainte, ai baga marsarier (stiu, nu se poate baga din mers) si ai tine din ambreiaj sa muste doar foarte-foarte usor, cit sa incetineasca.
USER BANNED BY ADMIN
0

#7 Useril este offline   Champ 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 221
  • Inregistrat: 08-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 23 June 2013 - 01:53 PM

Va multumesc pentru lamuriri!Am inteles ideea.Totusi,eu credeam ca franarea se face numai prin punerea in scurt a motorului,acesta functionand ca generator in scurt.Chiar exista si varianta asta "Electronic, la esc-urile cu reverse, ambele frine sint o comanda de reverse slaba calculata doar sa incetineasca masina"?
Sunt si eu electronist si am un ESC facut de mine,cu revers (punte H,fara microcontroller),dar nu are frana.Am o statie de aero (4 canale) si ma gandeam sa cumpar inca una de auto pentru ca a mea,pe throtle nu are neutru,asa ca acum folosesc mansa stanga pe directia orizontala pentru throtle.Din pacate,neavand frana (ESC-ul),intra direct in revers.Eu stiu sa am grija,dar pustiul de 9 ani,nu.
Oricum,am nevoie de minim 3 canale,masinuta avand si cutie de viteze cu 3 trepte...acum blocata pe prima treapta (pentru incepatori) :)
0

#8 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 23 June 2013 - 03:27 PM

esc-urile fara revers stiu ca au un trazistor de "inainte" (motorul are minusul permanent la masa) si un tranzistor de frina paralel pe motor. Aici frina inseamna scurt pe motor, prin tranzistorul de frina.

esc-urile auto cu revers care le-am avut in mina nu au decit cei 4 (6 pentru brushless) tranzistori care formeaza puntea h (nu stiu la brushless cum se cheama, dublu-h?). De unde deduc ca frina se face aplicind un revers slab, controlat, care sa nu blocheze sau sa bage fizic in revers motorul, doar sa-l incetineasca. esc-ul poate citi turatia motorului vazind variatia tensiunii autoinduse, in felul asta se poate face o frina fara blocare (efect de abs) si detecta oprirea masinii (de fapt oprirea rotilor, in ideea ca nu patineaza). Teoretic ai putea aplica scurt pe motor folosind tranzistorii superiori (sau inferiori), nu am pus osciloscopul pe vreun esc sa vad care e varianta folosita, eu zic ca prima. Pe brushless sensored e si mai misto ca ai direct semnalul de la senzori si esc-ul stie exact ce face motorul.

La esc-ul tau cu punte h dar fara implementare de frina (de asteptat daca e fara microcontroller), daca dai _usor_ reverse in timp ce masina merge inainte nu obtii exact efectul de frinare?

ps: la mine pe masina de drift se vede foarte misto la frina rotile derapeaza dar nu sint complet blocate, esc-ul dozeaza frina cit sa le lase sa se invirta putin.

Aceasta postare a fost editata de DanB: 23 June 2013 - 03:30 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#9 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 24 June 2013 - 12:38 AM

Revin la intrebarea cu T-ul . Pai bine , am vazut nenumarate rotoare si nici unul nu parea sa aibe prea putine infasurari pe fiecare pol(mai mult de 30-40 cred , chiar daca era de 17 t brushed) iar la brushless chiar nu se vede pe stator ce si cum.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#10 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 24 June 2013 - 08:02 AM

Cind ai unul defect, desfa-l si scoate spirele, asa dupa ochi nu cred ca poti aprecia corect, se vad doar citeva spire care sint deasupra. Unele motoare au infasurarile facute cu cite doua sirme in paralel, dar sint marcate ca atare (ex. 17Tx2).

Oricum, numarul de spire nu spune decit jumatate din poveste. Ce nu-ti spune nimeni este de exemplu puterea magnetilor, sectiunea miezului etc. La cele de firma gasesti specificata puterea maxima consumata a motorului, care iti da idee cam ce poate de fapt motorul. La altele o sa gasesti doar chestii comerciale gen tuned, sport, special, modified etc.
USER BANNED BY ADMIN
0

#11 Useril este offline   Champ 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 221
  • Inregistrat: 08-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 24 June 2013 - 10:29 AM

...si corelat cu puterea consumata,e important de stiut si randamentul motorului,asta da puterea mecanica la ax.E clar ca T nu-l poti afla decat daca ti-l spune producatorul,sau desfasurand bobina si numarand spirele.Atentie:la un motor cu perii pe care l-am rebobinat,bobinajul original avea la un singur pol,o spira in sens invers!...Nu stiu si nici nu mi-am batut capul sa aflu ce rol avea,am rebobinat la fel si motorul merge perfect,exceptand faptul ca nu am mai echilibrat rotorul,deci,probabil ca vibreaza mai tare (nu-mi dau seama).

@DanB
Motoarele brushless sunt trifazate.Cele 3 faze sunt generate de controllerul special pt BL si aplicate motorului prin cei 6 tranzistori (mosfet)...am putea numi acea chestie "punte trifazata" prin analogie cu puntile de diode folosite la redresarea trifazica (6 diode).
Da,poate fi franat motorul cu 2 din tranzistori,dar n-am gasit nicio schema care sa faca asta...poate cele cu microcontr.

Legat de frana:varianta cu 2s,inseamna ca franeaza timp de 2secunde din momentul revenirii mansei pe 0 sau trecand prin 0 spre revers,fara sa stie esc-ul daca rotile s-au oprit sau nu? In plus,mi se pare logic ca franarea sa functioneze si invers,la trecerea din revers spre inainte,sau asa nu mai franeaza?
0

#12 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 24 June 2013 - 07:20 PM

Chestia cu 2 secunde

Revers intra la 2 secunde dupa ce rotile s-au oprit. Tu fiind cu mansa la maxim ca deh vrei sa o opresti, daca nu esti pe faza sau se blocheaza rotile inainte sa se opreasca masina, e naspa, baga revers maxim si risca sa rupa ceva la transmisie.

Din revers inainte intra direct, nu este pauza asta. Se presupune ca folosesti revers doar ca sa scoti masina de la perete/din sant etc. nu ca sa conduci cu spatele

De asta imi plac esc-urile cu frina dupa revers (trebuie sa treci din nou prin neutru) si cu revers setabil independent (l-am pus la 25% asa ca orice fac nu imi bat joc de transmisie)
USER BANNED BY ADMIN
0

#13 Useril este offline   Champ 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 221
  • Inregistrat: 08-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 24 June 2013 - 09:08 PM

Ok,am lamurit si problema cu T (nr de spire pe rotor) si cu frana/revers.Am acum alta intrebare:
La o statie auto/navo cu 3 canale gen TF-3,canalul 3 are un comutator cu 2 pozitii (inainte-inapoi).Banuiesc ca poate fi schimbat cu unul cu 3 pozitii (cu neutru la mijloc).Eu am nevoie de aceasta chestie pentru a schimba vitezele (3 viteze).Banuiesc ca acel comutator moduleaza impulsurile ca pentru servo,dar pe pozitii fixe,caz in care poate fi inlocuit chiar si cu un potentiometru,pentru un al 3-lea servo.Asa e sau ma insel?
0

#14 Useril este offline   kretzu77 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 January 2014 - 01:48 AM

Buna dimineata si bine v-am gasit.
Va rog sa ma luati usor ca sunt mai mult decat novice. :blush:

M-a pus nasul meu sa iau o dracovenie 1:10 Nitro (auto). E la mana a 3-a cel putin si un model vechi: Carson Thor editia a 10-a. Am inteles ca modelele Carson sunt divizia nitro de la Tamiya.
Tot ce am aflat este ca sasiul este un Tamiya CV-10, iar motorul de 2,5.

El vine in tara la sfarsitul lunii, sta 1 zi si pleaca iar 1-2 luni.
Pe mine ma mananca degetele, dar ma uit la ea ca oaia la sudura.
Ultima oara nu a pornit: probabil din cauza ca nu avea incalzitorul incarcat cum trebuie sau pentru ca era motorul calat.

Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi (ca pentru retarzi daca se poate :D ), va rog.

Conditii:
- nu a fost folosita de fostul proprietar (doar pornita de vreo 2-3 ori si plimbata de nici jumatate de rezervor)
- de atunci a stat cu combustibilul in rezervor (si cred ca nu numai in rezervor)
- nu i s-a pus ulei after run dupa utilizari (vorbesc tot de ultimul utilizator)
- filtrul de aer pare ok si este umezit cu ulei

Ce vreau eu sa fac:
1. sa spal filtrul de aer si sa-i pun din nou ulei (am inteles ca se spala cel mai bine cu combustibil; e ok? sfaturi in acest sens?)
2. sa incarc toti acumulatorii (emitator RC, receptor RC, incalzitor)
3. sa verific bujia (o scot si vad daca se inroseste cand o pun la incalzitor)
4. sa verifica daca e motorul calat (ca tot scot bujia; cum scot combustibilul de acolo?)
5. sa golesc rezervorul de combustibilul vechi ramas (presupun ca si-o fi pierdut din proprietati tinand cont ca a stat 1 an acolo si este pe baza de alcool); presupun ca nu trebuie spalat rezervorul. Sper.
5. sa iau o bujie noua ca nu imi dau seama ce fel de bujie are pe ea acum; ma gandeam la un O.S. A3; e ok?
6. Nitrometan-ul o sa fie de 20% (asta are nasul meu acasa); presupun ca o sa mearga si la asta bine merci (eventual schimb bujia cu cea de mai sus decat sa iau alt combustibil); ce ziceti?

Mi-au iesit ochii din cap uitandu-ma la tutoriale pe net si ma intereseaza niste sfaturi, raspunsuri, confirmari.

I. Pornire
a. pompez manual combustibil pana ajunge la carburator; presupun ca ma opresc cand ajunge pentru ca inec motorul daca insist mai mult
b. am citit ceva de o cota a pasului din carburator 1-2 mm; scot filtrul de aer ca sa verific chestia asta? e chiar asa importanta? (presupun ca a fost facuta deja daca a mers pana acum)
c. o scot de la caldura si o pornesc imediat sa nu se raceasca afara (acum iarna)
d. am vazut pe undeva ca ar fi bine sa franezi inainte pentru a nu pierde compresie; e ok sau e valabil la alte tipuri?

II. Reglaje motor (presupun ca e ca la drujba si nu prea vreau sa ma bag la asta, mai ales la low)
e. cum imi dau seama ca low nu e reglat? daca stangulezi conducta de combustibil si se preste imediat e prea sarac iar daca se opreste prea tarziu (ex: 8-10 sec) e prea bogat? Eu stiam ca e prea bogat doar daca se opreste in momentul cand scoti incalzitorul sau trebuie accelerat ca sa porneasca si ca este prea sarac atunci cand am turatie mare in relanti sau se invart rotile in relanti.
f. la high eu stiu ca trebuie sa iasa suficient fum la accelerare mare; daca moare la accelerare e prea sarac amestecul iar daca nu prea pleaca si are rotatii putine in accelerare este prea bogat.
Ceva hint-uri aici?

III. Manevrare
g. nasul meu mi-a spus ca ar fi bine sa pun un fail safe pentru a se opri cand nu mai e telecomanda in raza de actiune; problema mea este ca nu stiu ce tip de fail safe imi trebuie si cum aflu chestia asta; ceva ajutor aici se poate?

IV. Oprire
h. pe net am vazut o groaza de moduri de oprire: se optureaza esapamentul, se stranguleaza furtunul de alimenrate, de opreste nu ceva plastic sau cauciuc tare roata de transmisie
Acoperirea evacuarii este cea mai safe (cu conditia sa nu te frigi ca fraierul), corect?

La intretine ma uitam ca sunt destul de scumpe uleiurile si am cautat alternative
- pentru ulei after run ma gandeam la ulei de masina de cusut Singer de la o matusa: http://www.bizoo.ro/...-0-100-l-singer
- pentru ulei de filtru aer ma gandeam sa pun ulei de filtru enduro de la un amic cu moto: http://www.motobikes...-air-filter-oil
- de curatat sa folosesc compresorul (substantele de curata sunt foarte scumpe am vazut si nu stiu ce cum ataca); am citit pe undeva ca se poate folosi spray pentru discurile de frana; e bun sau ataca plasticele?

Va multumesc in avans pentru eventualele raspunsuri si scuze pentru postul kilometric (mi-ar rupt ochii in google de 3 zile si imi este greu sa filtrez balastul)

Aceasta postare a fost editata de kretzu77: 18 January 2014 - 01:52 AM

0

#15 Useril este offline   MrEgo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 06-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Incepator, automodelism

Postat 18 January 2014 - 05:48 PM

@ kretzu77...cel mai bine ar fi sa ne spui din ce oras esti, poate cineva te ajuta personal cu pornirea.

Sfatul meu: cumpara uleiuri dedicate pt RC cars. Nu costa decat cativa lei si tin destul de mult. Comanzi de pe net si a doua zi le ai. Cu incredere iti recomand magazinele onlie din RO, platesti cad ridici produsele de la curier. Eu imi comand de pe http://www.hpi-racing.ro toate consumabilele, dar tu poti incerca orice site.

Sa nu iti fie frica sa ineci motorul, se curata fff simplu: scoti bujia si tragi de pull-starter....mare grija sa nu iti sara combustibil in ochi.

Daca mergi cu ea in regim normal si pe o raza sub 100 m nu cred ca ai nevoie de fail-safe. Dupa ce te mai inveti cu ea, da, atunci poti iti montezi unul. Eu personal nu stiu ce model ar fi ok pt tine.

Reglajele de la motor lasa pe cineva cunoscator sa le faca. Eventul ia legatura cu cineva din regiunea ta.
0

#16 Useril este offline   ZIPPO 9 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 17-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Paltinis,Caras-Severin
  • Interests:RC & BIKE

Postat 18 January 2014 - 08:20 PM

Buna,
Am un motor nitro(Vertex) la o masina iar dupa ce merg cu el este plin de ulei mai ales la partea aceea de la flyweel.Are joc acolo doar inainte si inapoi ci nu in laterale.Ce este de vina?
HSP NITRO 1/10 buggy
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
0

#17 Useril este offline   kretzu77 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 January 2014 - 11:39 PM

@MrEgo

Combustibil, lei de filtru si ulei after run o sa iau de la nasul meu. Multumesc de sfaturi.

Eu sunt din Bucuresti. Daca ma ajuta careva as fi recunoscator.
0

#18 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 January 2014 - 01:11 PM

Du-te la un magazin specializat de automodelism din Bucuresti, cum este AutoRC si pentru o suma modica iti vor oferi suportul tehnic necesar: training si reglaj/pornire initiala. Cu siguranta sfaturile unui specialist face 2 face sunt mai bune decat ceea ce gasesti pe net.

Carson nu este divizia Nitro de la Tamyia, este un brand de sine statator, comercializat de cei care vand si Tamyia in Europa.

Nu cumva sa folosesti ulei pentru motor pentru masini de cusut sau cel putin daca crezi ca esti dispus sa investesti intr-un motor nou, dupa ce il strici pe acesta datorita adaptarilor, atunci poti folosi ulei de masini de cusut. Sincer mi se pare absurda algerea.

Legat de uleiul de moto, trebuie sa constientizezi ca este un ulei mult mai vascos si filtrul poate sa fie prea infundat dupa lubrifiere.

Un videoclip care poate te va ajuta sa mai intelegi cateva chestiuni generale despre automodelism:


TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#19 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 January 2014 - 01:14 PM

Vezi postareaZIPPO 9, la 18 January 2014 - 08:20 PM, a spus:

Buna,
Am un motor nitro(Vertex) la o masina iar dupa ce merg cu el este plin de ulei mai ales la partea aceea de la flyweel.Are joc acolo doar inainte si inapoi ci nu in laterale.Ce este de vina?


1. Verifica furtunele de combustibil sa nu fie ciupite/crapate sau montate incorect pe carburator - inlocuieste daca este nevoie
2. Verifica garnitura de la galeria de evacuare/motor - inlocuieste daca e nevoie
3. Verifica garnitura intre esapament si galeria de evacuare - inlocuieste daca e nevoie
4. Pune filtrul de aer pe carburator, fara filtru de aer,carburatorul poate improsca combustibil exact in zona pe care o mentionezi

Motorul poate scuipa combustibil pe la ax doar in cazul in care motorul este vechi si foarte uzat/rulment spart,etc
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#20 Useril este offline   kretzu77 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2014 - 01:46 PM

Ai dreptate.
Cel mai bine ma duc la AutoRC sau la SpeedRC.
Nasul meu mi-a zis ca el a vorbit la inceput cu Radu Petrus si i-a explicat ce si cum. Dar nu stiu cand se intampla asta.

Multumesc de sfaturi.
0

#21 Useril este offline   kretzu77 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2014 - 04:11 PM

Aici am citit de Carson ca ar fi divizia nitro de la Tamiya.

Sasiul modelului pe care l-am luat este un CV-10, dar habar nu am despre el.

Aceasta postare a fost editata de kretzu77: 19 January 2014 - 04:13 PM

0

#22 Useril este offline   kretzu77 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2014 - 04:32 PM

Link-ul cu divizia:
http://www.greenhobb...om/carinfo.html
http://www.carson-mo...legalnotice.htm

Scuze pentru posturile succesive, dar vad ca nu pot edita si nici nu le uneste.
0

#23 Useril este offline   dany av 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 14-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 02 June 2014 - 08:29 PM

salut. de ceva timp am un automodel samurai marui. este adus din anglia, acolo am vazut filmulete cu el , functiona perfect, fara nicio problema. in schimb aici , am o problema cu el : la inceput doar de cateva ori mi s-a intamplat sa ia comenzi aiurea, acum este o problema permanenta. pornesc telecomanda (foto) si automodelul (foto) apoi acesta merge cum si unde vrea. daca cumva ma apropii cu telecomanda la cativa cm de firul de la antena se opreste si ia comenzile care i le dau eu, apoi dac ama departez ori nu mai ia nicio comanda ori face ce miscare vrea el. precizez ca telecomanda este in frecventa AM ( pe ea scrie : AM T-04 27.045 MHz)
dupa transport nu am mai gasit antena , si i-am confectionat una , in care am introdus firul .
astept raspus , si daca cineva se pricepe la "reparatie" si este din zona arges (pitesti), i-as fi recunoscator si in acelasi timp m-as achita fata de el.
din cauza acestei probleme , am pus automodelul la bursa cu toate ca foarte mult timp l-am vanat pt ca este totusi unul model foarte vechi , iar cand l-am avut nu am putut sa ma bucur de el ...
va multumesc anticipat !

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de dany av: 02 June 2014 - 08:33 PM

0

#24 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 02 June 2014 - 09:44 PM

Schimba cristalele de quartz! E posibil sa nu mai fie bune!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#25 Useril este offline   dany av 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 14-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 03 June 2014 - 07:22 PM

Vezi postareahassel, la 02 June 2014 - 09:44 PM, a spus:

Schimba cristalele de quartz! E posibil sa nu mai fie bune!


ms pt ajutor. imi poti explica putin despre ce e vorba (habar n-am) aici sau pe pm. inca o data ms
0

#26 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 03 June 2014 - 10:17 PM

Vezi postareadany av, la 03 June 2014 - 07:22 PM, a spus:

ms pt ajutor. imi poti explica putin despre ce e vorba (habar n-am) aici sau pe pm. inca o data ms



https://www.google.com/
mai fac o baie!
0

#27 Useril este offline   dany av 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 14-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 04 June 2014 - 06:27 AM

nu trebuia sa te obosesti tu sa explici atat . nu va inteleg genul de astfel de raspunsuri
0

#28 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 June 2014 - 09:43 AM

INTRA AICI!

http://lmgtfy.com/?q...ystal+in+rc+car

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#29 Useril este offline   dany av 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 14-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 05 June 2014 - 05:26 PM

am desfacut si pe eticheta quartz-ului scrie 26.995 mhz (foto). am gasit de cumparat de 27 mhz . e ok ? pot sa il inlocuiesc cu unul de 27 mhz ?

Fisiere atasate


0

#30 Useril este offline   dany av 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 14-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 June 2014 - 05:23 PM

am inlocuit quartz-urile actuale cu quartz-uri de 27mhz si nimic , se intampla la fel. quartz-urile cumparate au piciorusele putin mai subtiri decat cele actuale. alte variante de reparare mai exista?
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro