Modelism - RHC Forum: Constructie cnc,jurnal de bord.. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Constructie cnc,jurnal de bord..

#1 Useril este offline   alex9 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 10-July 14

Postat 16 July 2014 - 05:37 PM

Va salut!
Asa cum spune titlul se vrea un jurnal despre cum va lua forma cnc meu pe care il voi construii
,probabil se va intinde pe ceva timp deoarece bugetul trebuie sa il fac pe parcurs.
Cnc se vrea pt frezat lemn in general si maxim ceva aluminiu.
De meserie si job sunt lacatus mecanic deci toate cotele sunt in mm.
Cu softurile inca mai invat deci totul va fi negru pe alb pt inceput,asa mai invechit ca moda.
Structura de sustinere va fi din teava rectangulara 40x40x3 peste care va fi asezat cadrul de al.
Nu stiu inca cursele de lucru ,nu am cote fixe de atins,doar pe z vreau sa intre material cu h de 100,
mai vedem ca daca voi face si a 4 axa...
Gabaritul va fi de 1200x100x220 pt partea de Al
Pt inceput am cumparat asa-
profil aluminiu clasa heavy zic ei,40x40 canal de 8,
4buc de 1200
4buc de 1000
8buc de 140
pt imbinarea profilelor am luat coltarele aferente profilelor tot gama heavy.
Acuma vine pasul 2 ghidajele ce parere aveti de acest tip de ghidaje?
http://www.makina-ma...k-yatak-12.html
as putea sa le iau la un pret bun,putin peste ghidajele liniare,semnificativ mai putin
decat cele gen hiwinm.
Suruburi sper sa fie cu bile ceva gen 16/5 cel mai rau caz trapez.
Motoare vor fi 2 de 4,5 pe y,8,5 pe x si 4,5 pe z.pana atunci mai vedem ce imi mai trece prin cap.
Backslash la suruburi va fi eliminat mecanic,daca va fi.
Acestea fiind spuse ce parere aveti de ghidajele de mai sus?am avut unele in mana par foarte rigide
pe placa de al pe care sunt montati,rulmentii sunt 2 cu ax cilindric si 2 cu ax excentric cu ceva atentie
se pot regla sa nu aiba joc.
Opinii,sfaturi,critici indiferent ce sunt ele va multumesc de pe acum.
0

#2 Useril este offline   gixi 

  • Incepator