Modelism - RHC Forum: Aerodinamica - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Aerodinamica Simulare numerica de curgere

#1 Useril este offline   Caesar 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 28-March 03

Postat 28 March 2003 - 01:21 AM

Daca este cineva care poate sa ma ajute sa scriu un cod pt o simulare de curgere (de preferat in Delphi) il rog sa raspunda la acest mesaj. Multumesc.
0

#2 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 28 March 2003 - 12:17 PM

Vrei sa faci singur soft-ul? Din ambitie sau chiar ai nevoie de el? Ca gasesti gata facute de inaintasii nostri...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#3 Useril este offline   Caesar 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 28-March 03

Postat 28 March 2003 - 01:10 PM

Eu sunt anul V la PUB Inginerie Aerospatiala si asta e proiectul meu de diploma, deci in primul rand imi trebuie. Pentru ca l-am ales eu de buna voie ar insemna mult pt mine sa il si fac.
0

#4 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 28 March 2003 - 01:31 PM

...are Danaila o gramada de astfel de programe, surse, de la studentii din anii anteriori, pe care le da pentru studiu! Mai are si Berbente...toate ca material didactic pe care il poti solicita!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 28 March 2003 - 01:32 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#5 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 28 March 2003 - 01:38 PM