Modelism - RHC Forum: Transformare nitro - electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Transformare nitro - electric Truggy

#1 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 12 April 2013 - 05:47 AM

Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi in realizarea acestui proiect , se da una bucata Thunder-Tiger , ST1 nitro si as vrea sa il transform din nitro in electric , ceva sfaturi / poze ar fi de bun augur in incercarea de a realiza acest proiect , ma intereseaza cam toti pasii pe care trebuie sa ii urmez ( acum stiu ca trebuie sa dau motorul nitro jos de pe masina si rezervorul ), realizarea suportului pentru motor etc.
Cu stima
0

#2 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 13 April 2013 - 02:24 PM

http://www.ultimater...ad.php?t=153727

Aici ai toti pasii conversiei, si ce a folosit, pentru a face conversia, plus cateva video, in care este masina in functiune! Mad truck, awesome speed!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 17 April 2013 - 06:32 AM

Vezi postareahassel, la 13 April 2013 - 02:24 PM, a spus:

http://www.ultimater...ad.php?t=153727

Aici ai toti pasii conversiei, si ce a folosit, pentru a face conversia, plus cateva video, in care este masina in functiune! Mad truck, awesome speed!


Merci l-am vazut si pe asta cu ceva timp in urma , ma gandeam poate a reusit cineva sa faca conversia asta home-made , daca ma apuc sa dau comanda acolo ma costa cat nu face toata masina , in mod deosebit sistemul de prindere al motorului pe sasiu ma interesa
0

#4 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2013 - 06:40 AM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 17 April 2013 - 06:32 AM, a spus:

Merci l-am vazut si pe asta cu ceva timp in urma , ma gandeam poate a reusit cineva sa faca conversia asta home-made , daca ma apuc sa dau comanda acolo ma costa cat nu face toata masina , in mod deosebit sistemul de prindere al motorului pe sasiu ma interesa


Vezi ca la vinzari am avut un KYOSHO DST transformat din termic in electric, totul home made si este mai simplu decit crezi. In doua ore suportul e facut folosind produse Hornbach. Pe masina a fost montat chiar si un Novak Balistik 4,5T (550) si a rezistat fara cele mai mici probleme terenului si rampelor din Tineretului.
0

#5 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 17 April 2013 - 07:04 AM

Vezi postareaMischu LTB, la 17 April 2013 - 06:40 AM, a spus:

Vezi ca la vinzari am avut un KYOSHO DST transformat din termic in electric, totul home made si este mai simplu decit crezi. In doua ore suportul e facut folosind produse Hornbach. Pe masina a fost montat chiar si un Novak Balistik 4,5T (550) si a rezistat fara cele mai mici probleme terenului si rampelor din Tineretului.


Am vazut ceva acolo , pare un profil L din aluminiu , iar pentru suportul motorului parca tot un L din aluminiu dar cu laturile mai mici decat cel de la motor
0

#6 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2013 - 07:32 AM

Din comoditate am facut suportul bateriei din acel cornier de Al care in final s-a dovedit chiar o solutie buna. Suportul motor este facut tot din profil L de Al care are trei prinderi pe masina, una in sasiu si doua suruburi care il tin fixat in suruburile care original tineau sabotii de frina. Dificil este sa masori foarte exact distantele si pozitiile suruburilor ca sa dai gaurile de prindere si apoi gaurile motorului. Restul e simplu, gaurit, taiat, ovalizat gauri si daca mai ai chef la final aspectul comercial.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro